-
کلاه برداری دیجی کالا
متاسفانه دیجی کالا چند وقتی هست یکجورایی داره کم کاری و کلاه برداری میکنه نمونه
بنده چندین سفالرش از تاریخ 24 اسفند انجام دادم که قرار بود به دستم برسه شهرستان تا اینجا مشکلی دیده نمیشه مراحل بار به انبار شهرستان اعلام میکنند تحویل داده شده اما هیچ ارسالی از انبار نمیشه طی 15 تیکت و تماس تلفنی و با امروز فردا کردن درخواست کردیم آدرس انبار بدن تا خودمون ار رو تحویل بگیریم که گفتن این کار امکان پذیر نیست حالا چرا هیچ کس نمیدونه .
بعد از 20 خوردی روز اعلام میشه چون شما پاسخگو نبودین توی 3 روز بار برگشت خورد تهران ولی با کی تماس گرفتن خدا میدونه.
حالا بار در تهران ولی پولی برای ما زده نشده.
حالا اگر همون برند کالا رو مجدد اگر سفارش بدم باید مبلغ 1 میلیون تومان بیشتر پرداخت کنم و به همین راحتی سفارشات ارسال نشده با پول ما و خیلی های دیگه درآمد کسب کردن و مبلغی که قبل از گرون شدن هست قرار برگردونن ( قرار) کی خدا میدونه.
لطفا از دیجی کالا بار نخرید تا به مشکل من گرفتار نشید مخصوصاً شهرستان
#نه_به_خرید_از_دیجی_کالا
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
اسم یک برند، یا حس نفرت و خشم میده یا حس خوب. بطور مثال برندهای زیر:
تیپاکس - دیجیکالا - idpay
درمقابل برندهای بالا، میشه این اسم هارو هم گفت:
باسلام - دیوار - demonvictor - یاهو - وبهاستینگتالک
چقدر جالب
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iman.ir
متاسفانه دیجی کالا چند وقتی هست یکجورایی داره کم کاری و کلاه برداری میکنه نمونه
بنده چندین سفالرش از تاریخ 24 اسفند انجام دادم که قرار بود به دستم برسه شهرستان تا اینجا مشکلی دیده نمیشه مراحل بار به انبار شهرستان اعلام میکنند تحویل داده شده اما هیچ ارسالی از انبار نمیشه طی 15 تیکت و تماس تلفنی و با امروز فردا کردن درخواست کردیم آدرس انبار بدن تا خودمون ار رو تحویل بگیریم که گفتن این کار امکان پذیر نیست حالا چرا هیچ کس نمیدونه .
بعد از 20 خوردی روز اعلام میشه چون شما پاسخگو نبودین توی 3 روز بار برگشت خورد تهران ولی با کی تماس گرفتن خدا میدونه.
حالا بار در تهران ولی پولی برای ما زده نشده.
حالا اگر همون برند کالا رو مجدد اگر سفارش بدم باید مبلغ 1 میلیون تومان بیشتر پرداخت کنم و به همین راحتی سفارشات ارسال نشده با پول ما و خیلی های دیگه درآمد کسب کردن و مبلغی که قبل از گرون شدن هست قرار برگردونن ( قرار) کی خدا میدونه.
لطفا از دیجی کالا بار نخرید تا به مشکل من گرفتار نشید مخصوصاً شهرستان
#نه_به_خرید_از_دیجی_کالا
تازگی ها بیشتر این مشکلات پیش میاد . علاوه بر دیجی کالا . تامین کنندگان و فروشندگان هم مقصرن که میبینن کالا گرون شده پشیمون میشن از فروشi-)
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
درود
در اینجا تا\یک دن نتیه نداره
شما اگر میخوایید یه کسب کار رو زیر سوال ببرید و \اسگو شما باشن بهترین راحل ایجاد تا\یک در بستر لینکدین میباشد
LinkedIn#
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
تیپاکس هم لنگه همین شده
دروغگو هست و الکی میگه زنگ زدیم نبودیم تا مجددا با هزینه اضافی بیاره
اونم بسته ای که قراره یکی دو روزه تحویل بده رو یک هفته بشتر طول میده
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
vst
تیپاکس هم لنگه همین شده
دروغگو هست و الکی میگه زنگ زدیم نبودیم تا مجددا با هزینه اضافی بیاره
اونم بسته ای که قراره یکی دو روزه تحویل بده رو یک هفته بشتر طول میده
زرنگی نیست
تا جایی که ممکنه \س کرایه کنید
تا جایی که ممکنه \رداخت درب منزل کنید
تا جایی که ممکنه با راننده ها رفیق شید تا دشمن این نصیحت دوستانه بود
اینجا ایرانه متاسفانه همه میخوان یجوری زیر اب یکی دیگه رو بزننن
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
خداروشکر خیلی وقته دیگه ازش خرید نمیکنم تمام جنساشو گرونتر میده یا جنسو میاره میبینی یه چیزه دیگست یا دو تاشو نیاورده
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
AliROCK
خداروشکر خیلی وقته دیگه ازش خرید نمیکنم تمام جنساشو گرونتر میده یا جنسو میاره میبینی یه چیزه دیگست یا دو تاشو نیاورده
فروشگاهیی دیگه هم اکثرا بی درو پیکر شدن عزیز فقط دیجی نیست
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iman.ir
متاسفانه دیجی کالا چند وقتی هست یکجورایی داره کم کاری و کلاه برداری میکنه نمونه
بنده چندین سفالرش از تاریخ 24 اسفند انجام دادم که قرار بود به دستم برسه شهرستان تا اینجا مشکلی دیده نمیشه مراحل بار به انبار شهرستان اعلام میکنند تحویل داده شده اما هیچ ارسالی از انبار نمیشه طی 15 تیکت و تماس تلفنی و با امروز فردا کردن درخواست کردیم آدرس انبار بدن تا خودمون ار رو تحویل بگیریم که گفتن این کار امکان پذیر نیست حالا چرا هیچ کس نمیدونه .
بعد از 20 خوردی روز اعلام میشه چون شما پاسخگو نبودین توی 3 روز بار برگشت خورد تهران ولی با کی تماس گرفتن خدا میدونه.
حالا بار در تهران ولی پولی برای ما زده نشده.
حالا اگر همون برند کالا رو مجدد اگر سفارش بدم باید مبلغ 1 میلیون تومان بیشتر پرداخت کنم و به همین راحتی سفارشات ارسال نشده با پول ما و خیلی های دیگه درآمد کسب کردن و مبلغی که قبل از گرون شدن هست قرار برگردونن ( قرار) کی خدا میدونه.
لطفا از دیجی کالا بار نخرید تا به مشکل من گرفتار نشید مخصوصاً شهرستان
#نه_به_خرید_از_دیجی_کالا
از زمانی که مردم اعتصاب کردن و کمپین راه انداختن دیگه هیچ تعدی نسبت به مشتری ندارن و تلافی می کنن، سلفونی که خودشون میکشن به عنوان پلمپ کالا در نظر گرفته میشه و مرجوعی وسایل گران کلا قبول نمی کنن، کوچکترین خط و خش روی کارتن کالا باشه تا ۲۴ ساعت اطلاع بدید وگرنه کلا مرجوعی اون کالا رو هم قبول نمی کنن! ۹۰٪ گوشی های آف هم کارتن باز و ویترینی که تو آمازون با ۵۰٪ قیمت خریداری کردن و دوباره لیبل میزنن اگر شکایتی هم بشه گفته میشه از قبل رجیستر کردن و عادی...
خلاصه کلام دیگه اون خدمات قبل ندارن و ما هم با توجه به نحوه برخورد و شکایتی که اخیرا داشتیم ما هم هیچ خریدی انجام نمیدیم
اگر خریدی کردید حتما از تمام لحظات دریافت و جعبه گشایی فیلم برداری کنید
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
دیجی کالا یک بنگاه اقتصادی نیست . بیشتر شبیه یک بنگاه سفید کردن ... میباشد
یک مشت کارشناس و مدیر بی سواد . متاسفانه امکان رقابت هم بخاطر ..... که داره نیست و به قول معروف آش خالته بخوری پاته نخوری ...
در کل ایران برای زندگی سخت شده ( منظورم. زندگی با انسانیت است )
ولی موافق تحریم هم نیستم چون تعداد زبادی افراد در ان کار میکنند و اگر دیجی به هر دلیلی مشکل پیدا کند باز مردم هستند که دارن اسیب میبینند . سرمایه دار هیچ وقت متضرر نمیشه
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
ایرانسل خیلی الکی گرون نیست؟؟؟؟؟
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
demonvictor
ایرانسل خیلی الکی گرون نیست؟؟؟؟؟
چی الکی گرون نشده ؟!
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
اگر گرون بشه باز مشکلی نیست متاسفانه با گرون تر شدن خدمات دهی همه فروشگاه ها تقریباً نصف یا کمتر شده
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
انتظاری که از دیجیکالا دارید، و دارید مقایسه میکنیدش، اگر، هرکدوم از شما فقط برای هفت روز، مدیریتش رو برعهده بگیرید، بعد از هفت روز، باعث پایین اومدن کل کسب و کار میشید.
دیجیکالا درسته که بهش خیلی انتقاد هستش، اما به اقتضای سن و تجربه، ممکنه که شما همه چیز رو به شکلی ببینید که اونها هیچی بلد نیستن و شما بلد هستید. این که شما تصورتون این هستش که اونها فقط به فکر پول به جیب زدن هستن و خدمت دهی به کاربران براشون مهم نیست، یه جور توهم هستش. علتشم اینه که مدیریت دیجیکالا، به قدری حرفه ای هست و دانشش از من و شماها بالاتر هستش که قطعا میدونه، باید رضایت مشتریان رو در بالاترین حدممکن، نگهداره.
اما بزرگترین مساله اینه که یک کسب و کار وقتی میره تو مقیاس، دیگه معادله ها تغییر میکنه.
زنجیره ی تامین، بسیار بزرگتر میشه و چالش هایی وجود داره که شما حتی نمیتونید هیچ درکی از مسایلی که ایجاد میشه داشته باشید.
من هم نقد میکنم، اما انتقاد با این موضوع که اونها فقط سرویس هارو گرون میکنن و اصلا به فکر خدمترسانی نیستن و به فکر پول به جیب زدن هستن اشتباست.
یادتون باشه، هیچکدوم از شما، حتی توانایی اینکه یک کسب و کار رو به اندازه ای به درآمد برسونید که وارد مقیاس بشه رو ندارید. چه برسه به اینکه بجای نقد، این کسب و کارهایی که وارد مقیاس شدن رو هم بخوایید تخریب کنید.
مدیریت این کسب و کارهایی هم که وارد مقیاس شدن، چیزی نیست که به این سادگیا بشه مهندسیش کرد.
بدون درنظر گرفتن فاکتورهای متغیر، فقط با کسب و کار های بیرون از مملکت مقایسه میکنید. درصورتی که فاکتورهای دیگه رو بررسی نمیکنید.
همیشه یادتون باشه نقد به اینکه، فلان کسب و کار در فلان قسمت، فعلا دارای مشکل هستش، فرق داره با اینکه، اونها بطور کامل، همه چیز رو گرون میکنن و خدمات رسانی شون نصف میشه.
من هم به تیپاکس نقد دارم. به خدمت رسانی ایرانسل نقد دارم. به خدمت رسانی دیجیکالا نقد دارم.
اما اونا هم هرروز دارن تلاش میکنن که شمارو در بالاترین حد ممکن، راضی نگهدارن. ولی بحث سره اینه که به چه شکل.
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
demonvictor
انتظاری که از دیجیکالا دارید، و دارید مقایسه میکنیدش، اگر، هرکدوم از شما فقط برای هفت روز، مدیریتش رو برعهده بگیرید، بعد از هفت روز، باعث پایین اومدن کل کسب و کار میشید.
دیجیکالا درسته که بهش خیلی انتقاد هستش، اما به اقتضای سن و تجربه، ممکنه که شما همه چیز رو به شکلی ببینید که اونها هیچی بلد نیستن و شما بلد هستید. این که شما تصورتون این هستش که اونها فقط به فکر پول به جیب زدن هستن و خدمت دهی به کاربران براشون مهم نیست، یه جور توهم هستش. علتشم اینه که مدیریت دیجیکالا، به قدری حرفه ای هست و دانشش از من و شماها بالاتر هستش که قطعا میدونه، باید رضایت مشتریان رو در بالاترین حدممکن، نگهداره.
اما بزرگترین مساله اینه که یک کسب و کار وقتی میره تو مقیاس، دیگه معادله ها تغییر میکنه.
زنجیره ی تامین، بسیار بزرگتر میشه و چالش هایی وجود داره که شما حتی نمیتونید هیچ درکی از مسایلی که ایجاد میشه داشته باشید.
من هم نقد میکنم، اما انتقاد با این موضوع که اونها فقط سرویس هارو گرون میکنن و اصلا به فکر خدمترسانی نیستن و به فکر پول به جیب زدن هستن اشتباست.
یادتون باشه، هیچکدوم از شما، حتی توانایی اینکه یک کسب و کار رو به اندازه ای به درآمد برسونید که وارد مقیاس بشه رو ندارید. چه برسه به اینکه بجای نقد، این کسب و کارهایی که وارد مقیاس شدن رو هم بخوایید تخریب کنید.
مدیریت این کسب و کارهایی هم که وارد مقیاس شدن، چیزی نیست که به این سادگیا بشه مهندسیش کرد.
بدون درنظر گرفتن فاکتورهای متغیر، فقط با کسب و کار های بیرون از مملکت مقایسه میکنید. درصورتی که فاکتورهای دیگه رو بررسی نمیکنید.
همیشه یادتون باشه نقد به اینکه، فلان کسب و کار در فلان قسمت، فعلا دارای مشکل هستش، فرق داره با اینکه، اونها بطور کامل، همه چیز رو گرون میکنن و خدمات رسانی شون نصف میشه.
من هم به تیپاکس نقد دارم. به خدمت رسانی ایرانسل نقد دارم. به خدمت رسانی دیجیکالا نقد دارم.
اما اونا هم هرروز دارن تلاش میکنن که شمارو در بالاترین حد ممکن، راضی نگهدارن. ولی بحث سره اینه که به چه شکل.
اینکه من نمیتونم این شرکت رو بگردونم درست اما بنده کسب و کار خودم رو دارم و اونو دارم کامل و درست میگردونم . شرکت هایی مثل دیحی کالا از قبل دارن همین خدمات رو ارائه میدن و حالا خدماتشون بد شده و جوابگو نیستن.
این روشی که شما میگید مثل اینه شما به شخصی پول میدید تا بهتون خدمات بده اما نه خدمات میده ، نه پول و نه سود پول . پس با نظر شما چون شما در اون کار نیستید نباید ازشون انتقاد کنید و ازشون شاکی باشید . اگر برای شما این روال عادی هست برای بنده اصلاً قابل قبول نیست. چون خودم به مشتری درست خدمات میدم.
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
iman.ir
اینکه من نمیتونم این شرکت رو بگردونم درست اما بنده کسب و کار خودم رو دارم و اونو دارم کامل و درست میگردونم . شرکت هایی مثل دیحی کالا از قبل دارن همین خدمات رو ارائه میدن و حالا خدماتشون بد شده و جوابگو نیستن.
این روشی که شما میگید مثل اینه شما به شخصی پول میدید تا بهتون خدمات بده اما نه خدمات میده ، نه پول و نه سود پول . پس با نظر شما چون شما در اون کار نیستید نباید ازشون انتقاد کنید و ازشون شاکی باشید . اگر برای شما این روال عادی هست برای بنده اصلاً قابل قبول نیست. چون خودم به مشتری درست خدمات میدم.
اینکه شما میگید مغالطهست. چون نه من گفتم که اگر پول دادید بابت یک سرویسی و سرویسی نگرفتید، بمعنی اینه که چون در اون کار نیستید نباید شکایت کنید و نه من گفتم که این روال عادی هست.
اگه هدفتون از این مغالطه اینه که بگید من اشتباه میکنم، باشه شما درست میگید و من اشتباه میکنم. اما اگه هدفتون این هستش که بدونید فرق مدیریت یک کسب و کار نسبت به مقیاس پیدا کردن یک کسب و کار چیه، و اینکه دنبال این هستید که بفهمید چرا، کسب و کارهای بزرگ این مشکلات براشون ایجاد میشن، اونوقت میشه که مواردی که گفتم رو بادقت بررسی کنید اونوقت متوجه میشید که من، هدفم این نیست که بگم این روال، عادی هستش.
اولا گفتم که، تمام تمرکز واحد های مدیریتی دیجیکالا شش دانگ تمرکزشون روی این هستش که، شما، تجربه ی خرید خوبی داشته باشید.
تمام تلاش واحد های مدیریتی دیجی کالا، بر روی این هستش که شما، بیشترین میزان رضایت رو داشته باشید.
بنابراین، این دو مورد، رو شما نمیتونید زیرسوال ببرسید.
من دارم میگم وقتی که یک کسب و کار، به اندازه ی دیجیکالا، رشد میکنه، هر دوموردی که شما دنبالش هستید و واحد مدیریت هم داره براش تلاش میکنه، وارد چالش میشه. این عادی ترین مساله در تمام کسب و کارهاست. شما چرا مغالطه میکنید که من گفتم، اینکه پول بگیرن و خدمات رسانی نکنن، عادی هستش؟؟ زشت نیست این مغالطه؟ یا حرف من رو نفهمیدید یا اینکه.... انشالله که متوجه صحبت من نشدید.
درمورد کسب و کاری هم که دارید، یادتون باشه، حفظ و تگهداری از کسب و کار، فرق داره با رشد و توسعه ی کسب و کار. این دو مورد، اصلا وجه اشتراک ندارن.
بهتربود حداقل بخاطر آینده ی کسب و کار خودتون هم که بود، حرفای من رو به اندازه ی یکی دوروز بررسی میکردید. چون این موارد، رو اگر الآن شما بررسی کنید و نسبت بهش، دانش پیدا کنید، قطعا میتونه به کسب و کارتون کمک کنه.
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
demonvictor
انتظاری که از دیجیکالا دارید، و دارید مقایسه میکنیدش، اگر، هرکدوم از شما فقط برای هفت روز، مدیریتش رو برعهده بگیرید، بعد از هفت روز، باعث پایین اومدن کل کسب و کار میشید.
دیجیکالا درسته که بهش خیلی انتقاد هستش، اما به اقتضای سن و تجربه، ممکنه که شما همه چیز رو به شکلی ببینید که اونها هیچی بلد نیستن و شما بلد هستید. این که شما تصورتون این هستش که اونها فقط به فکر پول به جیب زدن هستن و خدمت دهی به کاربران براشون مهم نیست، یه جور توهم هستش. علتشم اینه که مدیریت دیجیکالا، به قدری حرفه ای هست و دانشش از من و شماها بالاتر هستش که قطعا میدونه، باید رضایت مشتریان رو در بالاترین حدممکن، نگهداره.
اما بزرگترین مساله اینه که یک کسب و کار وقتی میره تو مقیاس، دیگه معادله ها تغییر میکنه.
زنجیره ی تامین، بسیار بزرگتر میشه و چالش هایی وجود داره که شما حتی نمیتونید هیچ درکی از مسایلی که ایجاد میشه داشته باشید.
من هم نقد میکنم، اما انتقاد با این موضوع که اونها فقط سرویس هارو گرون میکنن و اصلا به فکر خدمترسانی نیستن و به فکر پول به جیب زدن هستن اشتباست.
یادتون باشه، هیچکدوم از شما، حتی توانایی اینکه یک کسب و کار رو به اندازه ای به درآمد برسونید که وارد مقیاس بشه رو ندارید. چه برسه به اینکه بجای نقد، این کسب و کارهایی که وارد مقیاس شدن رو هم بخوایید تخریب کنید.
مدیریت این کسب و کارهایی هم که وارد مقیاس شدن، چیزی نیست که به این سادگیا بشه مهندسیش کرد.
بدون درنظر گرفتن فاکتورهای متغیر، فقط با کسب و کار های بیرون از مملکت مقایسه میکنید. درصورتی که فاکتورهای دیگه رو بررسی نمیکنید.
همیشه یادتون باشه نقد به اینکه، فلان کسب و کار در فلان قسمت، فعلا دارای مشکل هستش، فرق داره با اینکه، اونها بطور کامل، همه چیز رو گرون میکنن و خدمات رسانی شون نصف میشه.
من هم به تیپاکس نقد دارم. به خدمت رسانی ایرانسل نقد دارم. به خدمت رسانی دیجیکالا نقد دارم.
اما اونا هم هرروز دارن تلاش میکنن که شمارو در بالاترین حد ممکن، راضی نگهدارن. ولی بحث سره اینه که به چه شکل.
یکجوری میگید انگار دیجیکالا تازه کارشو شروع کرده، دیجیکالا الان ۱۰ ساله تبدیل به خرده فروشی شده!
دیجیکالا تو همون ۵-۶ سال اولیه بازار اینترنتی ایران رو کاملا اشباع کرد، الان به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، کمیت رو به کیفیت اولویت قرار داده، به همین دلیل سال به سال درآمد اش بیشتر میشه، اما کیفیت خدمات اش بدتر.
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
کاش یه تاپیک هم واسه ایسام میزدید..10 ساله توش فروشنده بودم.سیستم هوشمند راه اندازی کردند مثلا گ...حالیش نیست..برداشته از بیخ و بن اکانتمو بن کرده میگه محصولاتتون فیک بوده! بهشون تیکت زدم خوب محصولات فیک داشتم اگر خلاف قوانین هست چرا همچین گرینه ای رو تو سایتتون موقع گذاشتن محصول گذاشتید اصلا؟! اگر فیک نمیخواین کسی بفروشه چرا گذینش تو درج محصولات هست؟!! حالا اینا به کنار یدفعه بدون تذکری پیغامی چیزی زدن بن کردن اکانتمو میگن 500 هزار تومان باید بدی اکانتتو باز کنیم! :))
از وقتی سایتهای مشابه مثل باسلام و.. اومده اینا سیرمونی ندارن قانع نیستن میخوان هرجور شده از ملت بیشتر پول بگیرن..
بدبختی هیچ مسعولی هم نداره بهش باهاش حرف زد هرچی تیکت میزنی مثل روبات حرف خودشونو تکرار میکنن میگن باید پول بدی!
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
متاسفانه، یکی از مشکلات کشور ما اثرشوفر یا توهم دانش هستش.
یک سری از عزیزان هم که وارد موضوع صحبت من با ایمان شدن، احتمالا مشمول یکی از این گزینه ها هستن:
۱. متوجه موضوع و عنوان صحبت نشدن.
۲. با حواصپرتی مطالب رو خوندن
۳. اصلا درگیر مباحثی که با یوزر ایمان، انجام شده نیستن و من نفهمیدم که ده ساله کارشو شروع کرده یا قانون فروش فیک رو نذاشتن، اصلا چه ارتباطی با صحبتی که با یوزرایمان میکنیم چی هست. برا همین احتمالا یا مطالب رو با حواص پرتی خوندن یا اصلا هرچقدر هم با دقت مطالب رو خوندن، هنوز نتونستن متوجه مورد بحث بشن.
۴. اصلا نسبت به کسب و کار هیچ درکی ندارن.
اما یوزر ایمان وقتی داره میگه که رقیب های دیجیکالا، بعد از سالها خدمات رسانی، نتونستن پاسخگو باشن و خدمت رسانی شون مثل قبل باشه، دقیقا دارن، توی متن اصلی حرکت میکنن و من هم چون ایشون متوجه موضوع شدن، علت رو دارم باشون بررسی میکنم.
مطالبی که شما دو کاربر عزیز ارسال کردید، باید یک تاپیک جدید باز کنید و بین خودتون در مورد اینکه، آیا مدیریت دیجیکالا چون بازار رو اشباع کردن آیا هدفشون اینه که دیگه فقط پول بگیرن و هیچی از مدیریت بلد نیستن و شما بلد هستید و بعدش اصلا هم موضوع رو به سمتی نکشونید که اگه شما راست میگید، پس چطوری بازارو اشباع کردن و خارج از تاپیک، اینجا اظهار نظر نکنید. چون باعث میشه که، نشه دلایل رو بررسی کرد.
نه یوزر ایمان، وقتش رو از سر راه آورده که بخواد دلیل شمارو نسبت به اینکه چون بازار رو اشباع کردن، میخوان فقط پول در بیارن و نه اون بحثی که یوزر بعدی گفتن که نفهمیدم اصلا چه ربطی داشت.
ایشون خودشون کسب و کار دارن و مساله ی چالشی هستش که کسب و کار ها در دراز مدت باش روبرو میشن و یادتون باشه، کسب و کارهایی در دراز مدت با این مشکل خدمات رسانی روبرو میشن که اتفاقا یک مدیریت حرفه ای و قوی دارن وگرنه چه کسب و کارهایی که در درازمدت، هنوز به چالش های خدمات رسانی نرسیدن. یعنی هنوز رشد نکردن.
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
demonvictor
متاسفانه، یکی از مشکلات کشور ما اثرشوفر یا توهم دانش هستش.
یک سری از عزیزان هم که وارد موضوع صحبت من با ایمان شدن، احتمالا مشمول یکی از این گزینه ها هستن:
۱. متوجه موضوع و عنوان صحبت نشدن.
۲. با حواصپرتی مطالب رو خوندن
۳. اصلا درگیر مباحثی که با یوزر ایمان، انجام شده نیستن و من نفهمیدم که ده ساله کارشو شروع کرده یا قانون فروش فیک رو نذاشتن، اصلا چه ارتباطی با صحبتی که با یوزرایمان میکنیم چی هست. برا همین احتمالا یا مطالب رو با حواص پرتی خوندن یا اصلا هرچقدر هم با دقت مطالب رو خوندن، هنوز نتونستن متوجه مورد بحث بشن.
۴. اصلا نسبت به کسب و کار هیچ درکی ندارن.
اما یوزر ایمان وقتی داره میگه که رقیب های دیجیکالا، بعد از سالها خدمات رسانی، نتونستن پاسخگو باشن و خدمت رسانی شون مثل قبل باشه، دقیقا دارن، توی متن اصلی حرکت میکنن و من هم چون ایشون متوجه موضوع شدن، علت رو دارم باشون بررسی میکنم.
مطالبی که شما دو کاربر عزیز ارسال کردید، باید یک تاپیک جدید باز کنید و بین خودتون در مورد اینکه، آیا مدیریت دیجیکالا چون بازار رو اشباع کردن آیا هدفشون اینه که دیگه فقط پول بگیرن و هیچی از مدیریت بلد نیستن و شما بلد هستید و بعدش اصلا هم موضوع رو به سمتی نکشونید که اگه شما راست میگید، پس چطوری بازارو اشباع کردن و خارج از تاپیک، اینجا اظهار نظر نکنید. چون باعث میشه که، نشه دلایل رو بررسی کرد.
نه یوزر ایمان، وقتش رو از سر راه آورده که بخواد دلیل شمارو نسبت به اینکه چون بازار رو اشباع کردن، میخوان فقط پول در بیارن و نه اون بحثی که یوزر بعدی گفتن که نفهمیدم اصلا چه ربطی داشت.
ایشون خودشون کسب و کار دارن و مساله ی چالشی هستش که کسب و کار ها در دراز مدت باش روبرو میشن و یادتون باشه، کسب و کارهایی در دراز مدت با این مشکل خدمات رسانی روبرو میشن که اتفاقا یک مدیریت حرفه ای و قوی دارن وگرنه چه کسب و کارهایی که در درازمدت، هنوز به چالش های خدمات رسانی نرسیدن. یعنی هنوز رشد نکردن.
وقتی جوابی ندارید چرا حاشیه میرید، من حرفی از عدم مدیریت دیجیکلا نزدم و ادعایی ندارم که می تونم کسب و کاری به بزرگی دیجیکالا رو مدیریت کنم.
دیجیکالا خیلی وقته به بلوغ رسیده، تمام چالش های بزرگی که داشته خیلی وقته برطرف شده و به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
بزرگترین چالش دیجیکالا زمانی خواهد بود که رقبای خارجی اش وارد بازار ایران بشن (که همچنین اتفاقی حالا حالاها اتفاق نمی افته)
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
firebox
وقتی جوابی ندارید چرا حاشیه میرید، من حرفی از عدم مدیریت دیجیکلا نزدم و ادعایی ندارم که می تونم کسب و کاری به بزرگی دیجیکالا رو مدیریت کنم.
دیجیکالا خیلی وقته به بلوغ رسیده، تمام چالش های بزرگی که داشته خیلی وقته برطرف شده و به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
بزرگترین چالش دیجیکالا زمانی خواهد بود که رقبای خارجی اش وارد بازار ایران بشن (که همچنین اتفاقی حالا حالاها اتفاق نمی افته)
بله. شما درست میگید. بنابراین نظر شما اینه که:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
firebox
به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
آخه برادر من، چرا شما فکر میکنید مدیریت دیجیکالا، نمیفهمه که افزایش رضایت مشتری، باعث بالارفتن محبوبیت برندش و درنتیجه افزایش درآمدش میشه؟ چرا شما، ذره ای عقل برای مدیریت دیجیکالا، قاعل نیستید؟ دوست عزیز چرا شما هرچقدر که متن رو میخونید، نمیفهمید که بحث سره چالش های اینه که چون اتفاقا تو این مدت که از زمان ظهور کسب و کارش گذشته، چون مدیریتش عالی بوده، تونسته به مرحله ای برسه که الآن با این چالش ها ی زنجیره تامین روبرو هست. یکم از ذهنتون استفاده کنید که قدیمی تر از دیجیکالا هم بوده. چیشده بعد از این مدت، دیجی کالا تونسته به این مرحله برسه؟
بجای اینکه این اظهار نظر رو بکنید، اول ببینید که یک شرکت، چقدر شرکای خارجی داره. یک شرکت چقدر منابع انسانی داره. یک شرکت، چقدر نیازمند لجستیکه. یک شرکت، چقدر مدیریت فناوری اطلاعات داخلش دخیله. یک شرکت، چقدر نیازبه خطوط مهندسی برای مدیریت انبارداریش داره. ببینید که یک شرکت، چقدر نیاز به مدیریت تقاضا و تامین داره.
وقتی که اظهار نظر تون اینه:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
firebox
به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
یعنی از مرحله ی تحلیل، خارج هستید.
چرا میخوایید با این نظر ورود کنید به مساله؟
عجب! چقدر عجیبه.
این برادر، در هیچ چیزی و هیچ موردی، حاضر به خوندن مطلب و بررسی نیستش. فقط مطلب رو میخونه که پاسخ بده. مطلب رو نمیخونه که بررسی کنه.
آقاجان شما مطلب من رو که اول فرستادم بخون، بعدش ببین که مشکلاتی که تو زنجیره ی تامین وجود داره چیه. بعد ببین که شما چقدر در اون حوزه اطلاعات داریدکه بخوایید ورود و نظر بدید.
هم تاپیک رو به فنا میدید هم وقت رو هدر میدید.
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
demonvictor
بله. شما درست میگید. بنابراین نظر شما اینه که:
آخه برادر من، چرا شما فکر میکنید مدیریت دیجیکالا، نمیفهمه که افزایش رضایت مشتری، باعث بالارفتن محبوبیت برندش و درنتیجه افزایش درآمدش میشه؟ چرا شما، ذره ای عقل برای مدیریت دیجیکالا، قاعل نیستید؟ دوست عزیز چرا شما هرچقدر که متن رو میخونید، نمیفهمید که بحث سره چالش های اینه که چون اتفاقا تو این مدت که از زمان ظهور کسب و کارش گذشته، چون مدیریتش عالی بوده، تونسته به مرحله ای برسه که الآن با این چالش ها ی زنجیره تامین روبرو هست. یکم از ذهنتون استفاده کنید که قدیمی تر از دیجیکالا هم بوده. چیشده بعد از این مدت، دیجی کالا تونسته به این مرحله برسه؟
بجای اینکه این اظهار نظر رو بکنید، اول ببینید که یک شرکت، چقدر شرکای خارجی داره. یک شرکت چقدر منابع انسانی داره. یک شرکت، چقدر نیازمند لجستیکه. یک شرکت، چقدر مدیریت فناوری اطلاعات داخلش دخیله. یک شرکت، چقدر نیازبه خطوط مهندسی برای مدیریت انبارداریش داره. ببینید که یک شرکت، چقدر نیاز به مدیریت تقاضا و تامین داره.
وقتی که اظهار نظر تون اینه:
یعنی از مرحله ی تحلیل، خارج هستید.
چرا میخوایید با این نظر ورود کنید به مساله؟
عجب! چقدر عجیبه.
این برادر، در هیچ چیزی و هیچ موردی، حاضر به خوندن مطلب و بررسی نیستش. فقط مطلب رو میخونه که پاسخ بده. مطلب رو نمیخونه که بررسی کنه.
آقاجان شما مطلب من رو که اول فرستادم بخون، بعدش ببین که مشکلاتی که تو زنجیره ی تامین وجود داره چیه. بعد ببین که شما چقدر در اون حوزه اطلاعات داریدکه بخوایید ورود و نظر بدید.
هم تاپیک رو به فنا میدید هم وقت رو هدر میدید.
بالاتر هم گفتم ، دیجیکالا الان ۱۰ ساله توی این کار هست، یک شرکت نوپا نیست که بخواهد درگیر این باشه که نیازهای خودش رو بر اساس افزایش تقاضاش تنظیم کنه.
اینکه چقدر منابع انسانی، لاجیستیک و... نیاز دارن، بر اساس اطلاعات مالی کنونی و فصل های قبل شون قابل پیش بینی است، شرکت های بزرگ عموما فروش های مالی چندین فصل شون رو پیش بینی میکنن و نیازهاشون رو بر اساس اون تنظیم میکنن.
بازار فروش اینترنتی ایران خیلی وقته به پیک خودش رسیده و با توجه به شرایط اقتصادی مردم ایران ، رشد اش روند کاهشی داره، الان اینکه چرا یک شرکتی مثل دیجیکلا کیفیت خدمات اش روز به روز بدتر میشه یکی از این ۲ تا است: بی لیاقتی مدیرانش یا اینکه افزایش درآمد در ازای کاهش کیفیت خدمات اش.
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
sherman2000
از زمانی که مردم اعتصاب کردن و کمپین راه انداختن دیگه هیچ تعدی نسبت به مشتری ندارن و تلافی می کنن، سلفونی که خودشون میکشن به عنوان پلمپ کالا در نظر گرفته میشه و مرجوعی وسایل گران کلا قبول نمی کنن، کوچکترین خط و خش روی کارتن کالا باشه تا ۲۴ ساعت اطلاع بدید وگرنه کلا مرجوعی اون کالا رو هم قبول نمی کنن! ۹۰٪ گوشی های آف هم کارتن باز و ویترینی که تو آمازون با ۵۰٪ قیمت خریداری کردن و دوباره لیبل میزنن اگر شکایتی هم بشه گفته میشه از قبل رجیستر کردن و عادی...
خلاصه کلام دیگه اون خدمات قبل ندارن و ما هم با توجه به نحوه برخورد و شکایتی که اخیرا داشتیم ما هم هیچ خریدی انجام نمیدیم
اگر خریدی کردید حتما از تمام لحظات دریافت و جعبه گشایی فیلم برداری کنید
تایید میشه :57:
تازه دیجیکالا جت رو ندیدین همیشه سفارشات اشتباهه =)) یا یهو میبینی پیک غیب شد سفارش نیومد :d
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
عقلا همه در خود سرگردانند =p~ انشالله گذر عمر، مسیری رو برای شما بازکنه که، یکمی اطلاعات، خودشونو به شما نشون بدن. چون ظاهرا اصلا تلاشی برای فهم و درک موضوع نمیکنید.
هیچ روش و استدلالی به شما پاسخگو نیست.
واقعا، این انجمن داره برای شما هزینه میکنه؟ :d
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
demonvictor
عقلا همه در خود سرگردانند =p~ انشالله گذر عمر، مسیری رو برای شما بازکنه که، یکمی اطلاعات، خودشونو به شما نشون بدن. چون ظاهرا اصلا تلاشی برای فهم و درک موضوع نمیکنید.
هیچ روش و استدلالی به شما پاسخگو نیست.
واقعا، این انجمن داره برای شما هزینه میکنه؟ :d
یکی اینو باید به خودت بگه، تو هر موضوعی میپری وسط و پیشفرض همه نفهم اند و فقط شما میفهمی.
وقتی جوابی نداری لطفا چرت و پرت نگو.
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
استدلال:
https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895818
استدلال:
https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895813
استدلال:
https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895809
استدلال:
https://www.webhostingtalk.ir/showth...=1#post1895806
و اما شما:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
firebox
به دلیل اینکه هیچ رقیبی نداره، مدیریت اش اولویت رو روی افزایش درآمد مالی قرار داده تا رضایت مشتری.
چقدر محتوای مفید و دلایل خوبی ارایه کردید =)) اتفاقا شما با شرط عقل صحبت کردید :78:
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
firebox
یکی اینو باید به خودت بگه، تو هر موضوعی میپری وسط و پیشفرض همه نفهم اند و فقط شما میفهمی.
وقتی جوابی نداری لطفا چرت و پرت نگو.
دوست عزیز انجمن یه گزینه داره به نام لیست سیاه خیلی چیزه خوبیه استفاده کنb-)
من ادمای بانمک رو اونجا میزارم =))=))
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
demonvictor
استدلال من بر اساس شواهد و تجربه خودم و دیگران است، حالا شما قبول نداری ، مشکل خودتونه.
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
دلت خوشه آقا!کاش دیرتر میفرستادن وسیله من رو هم!مادربرد نو خریدم رسیده دستم اولش شک داشتم که باز شده باشه .چون کارم لنگ بود اعتنایی نکردم.اسمبل کردم اسلات 1 رم مادربرد به کل کار نمی کنه.برگشت زدم بعد 3 هفته پس فرستادن!و بعده اینور اونور و کلی بحث آخر یه مادربرد به اسم نو ولی معیوب رو کردن تو پاچمون!!روز جمعه ای هم هست تف به اموات دیجی کالا.10 تومن رفت از دستمون... انقدم گنده هستن 10 میلیون من سهله 100 میلیون هم بخورن نمیتونی حقتو بگیری ...
-
پاسخ : کلاه برداری دیجی کالا
یک چیز جالبتر دیجی کالا احتمالاً میدونه تو ارسال شهرستان چقدر ناموفق هست و گزینه پرداخت در محل رو حذف کرده این شرکت با این کارش انگار داره اعتراف میکنه تو ارسال کالا شهرستان مشکل داره حالا تهران و حومه رو نمیدونم