پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
سلام
من از هماراسیستم سرویس دارم که بعد این طرح مسخره با وجودی که هنوز از سرویس قدیمی استفاده میکنم سرعتم شدیدا کم شده ولی قطعی مثل قدیم هست و زیاد فرقی نکرده
سرعت دانلودم از 700KB/s شده 100KB/s ولی کسی جوابگو نیست
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
صبانت داریم و مشکل مشاهده میشه . از وقتی سرویس ها رو غیر حجمی کردن خیلی داغون شده
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
مخابرات هستم بله کیفیت خط من هم به شدت خراب هست قطعی ها زیاد شده . سایت ها خالت فریز باز میشه و .... کلا اوضاع خرابه
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
های وب
پینگ تایم رفته بالا ، سرعت دانلود اومده پایین
البته با پشتیبانی تماس گرفتم یه مقدار سرعت دانلود بهتر شد اما پینگ تایم به شدت رفته بالا
قطعی نداره
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
اینترنت صبانت به شدت افت کرده، سرعت رو کاهش دادن و هر چند دقیقه آی پی عوض میشه،
با اینکه تازه شارژ خریدم ولی به این فکرم که با یه سرویس پایدار تر عوض کنم خط رو،
میدونم که پارس و های وب هم مشکل دارن، الان نظرم روی شاتل هست، کسی هست که اینترنت شاتل داشته باشه؟ اوضاش چطوره ؟
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
سلام
من فن اوا رو پیشنهاد میدم
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
مخابرات هستیم
سرویس رو عوض کردیم و از این جدیدا گرفتیم , اما تغییر یا افتی مشاهده نشده.
قبلا 2مگ داشتیم . الان 2مگ غیر حجمی
اما سرعت دانلود فعلا 1مگابایت هست
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
شکیت کردم به 195 چون از سایت های نیم بها دو برابر حجم کسر میشد . طرف از مخابرات اومده فایلی رو از سایت " ورزش 3 " که تو لیست نیم بهای خود مخابرات هم هست دانلود کرده دیده از حجم من دو برابر کم شده میگه همینه که هست !
لیست نصف بها از سایت خود مخابرات :
http://eportal.tci.ir/Portals/0/top-...-sites-500.pdf
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
از مخابرات نامحدود داشتم الان هم هنوز همون نامحدوده"
هیچ تغییری که حس نکردیم همون سرعت فعلا هست تا قرارداد تموم بشه ببینیم چه بلایی سرمون میارن
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
این مشکل رو ما هم روی صبانت داریم و متاسفانه بطور کلی منکر این هستن که مشکل از صبانت هست!
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
شرکت فن آوا شاید زیاد اسم در نکرده باشه و بخش فروش خیلی فعالی نداشته باشه
ولی بخش پشتیبانی قوی داره و میشه گفت در طی یک سال گذشته که دارم باهاشون کار میکنم 5 بار هم قطعی نداشته
افت سرعت به هیچ عنوان حتی پورت رو بیشتر از شرکت های دیگه مثل اسیا تک باز میزاره
و قیمت بسته های حجم اضافه هم عالیه
الانم که نامحدود شده
ارزون ترین شرکت ارائه دهنده هستش
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
من دوبار با پشتیبانی صبانت تماس گرفتم،
دفعه اول که پشتیبانی شون گفت یه تغییراتی اعمال کردن و مشکل برطرف شد، من بعدا متوجه شدم که سرعت اتصال رو بدون اینکه به من بگن از 8 مگابیت کردن 4 مگابیت !
مشکل حل نشد، دوباره تماس گرفتم گفتن که حتما باید یه آی پی اختصاصی بگیری که مشکل حل بشه، 15 تومن پرداخت کردم برای آی پی ثابت 3 ماهه، ولی بازم مشکل حل نشد و هنوز مشکل قطعی ها وجود داره،
با اینکه به تازگی حجم خریدم، سرویس رو شنبه کنسل می کنم و احتمالا با شاتل یه سرویس بگیرم،
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
به خاطر شلوغی های دیروز و امروز هست.
دیتاسنترهای ایرانی قطع شدن یا اختلال دارن.
تا ببینیم وضع چی میشه.
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
SaeedFazlollahzadeh
به خاطر شلوغی های دیروز و امروز هست.
دیتاسنترهای ایرانی قطع شدن یا اختلال دارن.
تا ببینیم وضع چی میشه.
فکر نکنم، حدود 2 هفته هست که اینجور شده
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
xphost
شرکت فن آوا شاید زیاد اسم در نکرده باشه و بخش فروش خیلی فعالی نداشته باشه
ولی بخش پشتیبانی قوی داره و میشه گفت در طی یک سال گذشته که دارم باهاشون کار میکنم 5 بار هم قطعی نداشته
افت سرعت به هیچ عنوان حتی پورت رو بیشتر از شرکت های دیگه مثل اسیا تک باز میزاره
و قیمت بسته های حجم اضافه هم عالیه
الانم که نامحدود شده
ارزون ترین شرکت ارائه دهنده هستش
فن آوا زیر شاخه سپاه هست و فقط کار ADSL انجام نمیده بخش های دیتاسنتر و vSAT هم داره
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
به هر حال فعلا هیچ کاری نمیشه کرد و احتمالا شاید حتی شاهد قطع کامل اینترنت هم باشیم.الکی با جایی تماس نگیرید....تلگرام و ...که کلا سرورهاش پوکیده...به قول دوستمون فعلا باید تماشا کنیم..
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
من فکر می کنم این مورد به صورت فنی مربوط به صبانت باشه،
اینجوری هست که بعد از هر چند دقیقه خط کامل قطع میشه و تمامی کانکشن ها قطع میشن:
کد:
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=107ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=106ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=106ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=107ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=106ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=106ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=106ms TTL=51
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 192.168.1.1: Destination net unreachable.
Request timed out.
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=233ms TTL=51
Request timed out.
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=143ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=107ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=108ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=107ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=106ms TTL=51
Reply from 8.8.8.8: bytes=32 time=152ms TTL=51
این هر یکی دو دقیقه تکرار میشه، من مودم رو هم عوض کردم ولی حل نشد.
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
قزوین هاست
سلام
من فن اوا رو پیشنهاد میدم
فن آوا هر شهری سرویس نداره
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
کیفیت هار شرکت محدود به منظقه مخابراتی میشه
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mehrdadabed
فکر نکنم، حدود 2 هفته هست که اینجور شده
من این دو سه روزی کندی رو حس کردم. قبلش مشکلی نداشت شاتل من.
شایدم به خاطر تغییر سرویس ها به حجمی با محدودیت مصرف منصفانه:| باشه
فعلا فقط اوصیکم بصبر الله
پاسخ : افت محسوس کیفیت اینترنت
سلام،
بلاهایی که صبانت سر من آورد تا آخر متوجه شدن که مشکل قطعی های مکرر داخلیه و مربوط به اکانت من هست:
- کاهش سرعت از 8 به 4 مگابیت
- مجبور کردن من به خرید آی پی استاتیک (گفتن که آی پی عوض میشه و باعث قطعی میشه)
- مجبور کردن من به خرید یک مودم (گفتن که مودم قدیمیه باید نو بخری!)
- فرستادن کارشناس و تست با مودم شرکت برای یک روز
در نهایت یه اکانت موقت به من دادن که همون اکانت هم بعد از یه مدتی مشکل پیدا کرد و من نهایتا خط رو با حدود 200 روز + 50 گیگ پهنای باند و 3 ماه آی پی اختصاصی کنسل کردم (یعنی بلایی سر من آوردن که من قید همشو زدم) میدونید که این شرکت ها هم کلا به جبران خسارت و بازگشت پول فکر نمی کنن،
نکته جالب در مورد از رانژه خارج کردن خط،
بعد از اینکه تماس گرفتم و گفتم که خط رو از رانژه خارج کنین، گفتن که روندش 7 روز طول می کشه و قانون این هست که تو این مدت باید مودم رو خاموش کنم (یعنی حتی تا زمان قطع شدن نباید از خط استفاده کنم!)
خلاصه اگر کسی صبانت هست و قطعی های مکرر داره، این مشکل احتمالا از خودشون هست و ربطی به وضعیت اخیر اینترنت و ... نداره.
یکی از بدترین تجربه های من با یه شرکت اینترنتی بود