-
آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
باسلام، تا حالا شده است به تیکتی پاسخ ارسال کرده اما پاسخی از کاربر دریافت نکرده باشید؟ و کنجکاو شده باشید که آیا اصلا کاربر پاسخ های تیکت را مشاهده کرده است؟ یا در خیلی موارد برای کاربر Abuse ارسال می شود و از طریق تیکت به او اطلاع رسانی می شود اما پاسخی از کاربر دریافت نمی شود و برای ما اطمینان از اطلاع محتوای تیکت سمت کاربر مهم است. با TicketHBS در صورتی که کابر پاسخ شما را مشاهده کند این ماژول در سمت مدیریت یک پیغام همراه با تاریخ دقیق مشاهده کاربر به شما نشان خواهد داد، قیمت این ماژول 20 هزار تومان می باشد که برای تهیه با بخش پشتیبانی فرانویس در ارتباط باشید.
کد:
https://www.faranevis.com/
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
با تشکر از شما ولی به نظر افزونه جالب یا کارآمدی نمیاد
وظیفه سرویس دهنده بررسی این موارد نیست
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Raspberry PI
با تشکر از شما ولی به نظر افزونه جالب یا کارآمدی نمیاد
وظیفه سرویس دهنده بررسی این موارد نیست
باسلام، برای خودمان کاربردی است چون در بعضی از موارد قیمت یا پیشنهاد هایی ارسال می کنیم اما پاسخی دریافت نمی کنیم و با این ماژول میتوانیم عکس العمل کاربر را متوجه بشیم، یا طی پرس و جوی هایی هم که کردیم که در بالا هم توضیح دادم این ماژول برای اطمینان از مشاهده کاربر در تیکت های Abuse، تقاضا داشته است.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
کد:
https://www.faranevis.com/img/post/tickethbs.png
باسلام، Widget برای داشبورد ادمین، جهت مشاهده وضعیت آخرین تیکت ها اضافه شد.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Raspberry PI
با تشکر از شما ولی به نظر افزونه جالب یا کارآمدی نمیاد
وظیفه سرویس دهنده بررسی این موارد نیست
سلام
اما برای Abuse بسیار کاربردی است .
بالای ۹۵٪ مشترکین ما علی رغم اینکه SMS هم می شود .
هیچ پاسخی به ابیوز نمی دهند مگر اینکه سرور انها مسدود شود تازه سراغ سرور خود خواهند آمد .
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
سلام این ماژول اپن سورس هست ؟ برای همه نسخه ها کار میکنه ؟
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
lnspiron
سلام این ماژول اپن سورس هست ؟ برای همه نسخه ها کار میکنه ؟
سلام، بله، با تمامی نسخه ها هماهنگ است.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
سلام
البته به نظر من هاستینگ باید تو ایمیل های ارسالی به کاربر تنظیم کنه که متن کامل تیکت توش نباشه تا کاربر مجبور به ورود به پنل کاربری برای مشاهده متن تیکت بشه.
چون من خودم به عنوان یه مشتری وقتی تو ایمیل متن تیکتی رو بخونم و لزومی به پاسخ نبینم دیگه اصلاً تو پنل کاربری هم وارد اون تیکت نمیشم.
مگه اینکه خونده شدن ایمیل هم بتونید بررسی کنید.
راستی خود whmcs هم وقتی Login as User میکنید و به بخش تیکت های شخص میرید می تونید ببینید که هنوز عنوان تیکت Bold بود یعنی کاربر آخرین پاسخش رو ندیده دیگه مگه نه :)
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
AtrafNet
سلام
البته به نظر من هاستینگ باید تو ایمیل های ارسالی به کاربر تنظیم کنه که متن کامل تیکت توش نباشه تا کاربر مجبور به ورود به پنل کاربری برای مشاهده متن تیکت بشه.
چون من خودم به عنوان یه مشتری وقتی تو ایمیل متن تیکتی رو بخونم و لزومی به پاسخ نبینم دیگه اصلاً تو پنل کاربری هم وارد اون تیکت نمیشم.
مگه اینکه خونده شدن ایمیل هم بتونید بررسی کنید.
راستی خود whmcs هم وقتی Login as User میکنید و به بخش تیکت های شخص میرید می تونید ببینید که هنوز عنوان تیکت Bold بود یعنی کاربر آخرین پاسخش رو ندیده دیگه مگه نه :)
سلام، امکانات و توضیحات پست های قبل را دوباره با دقت مطالعه کنید.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
بنظر میرسد افزونه کاربردی باشه
و برای اطلاع رسانی Abouse و ... که بفهمیم کاربر مشاهده کرده یا خیر
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
T.Toosi
باسلام، برای خودمان کاربردی است چون در بعضی از موارد قیمت یا پیشنهاد هایی ارسال می کنیم اما پاسخی دریافت نمی کنیم و با این ماژول میتوانیم عکس العمل کاربر را متوجه بشیم، یا طی پرس و جوی هایی هم که کردیم که در بالا هم توضیح دادم این ماژول برای اطمینان از مشاهده کاربر در تیکت های Abuse، تقاضا داشته است.
بنظر بنده کاربرد فعلی افزونه جالب و منطقی نیست ولی شاید اگر در جای دیگر یا با قابلیت های دیگر ازش استفاده بشه خیلی بهتر باشه
تجربه خاصی نداشتیم که ماهیت این افزونه بتونیم بهتر درک کنیم
در هر صورت موفق باشید دوست گرامی
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Raspberry PI
بنظر بنده کاربرد فعلی افزونه جالب و منطقی نیست ولی شاید اگر در جای دیگر یا با قابلیت های دیگر ازش استفاده بشه خیلی بهتر باشه
تجربه خاصی نداشتیم که ماهیت این افزونه بتونیم بهتر درک کنیم
در هر صورت موفق باشید دوست گرامی
دوست عزیز در تایتل یا محتوای تاپیک، در خواست نظر خواهی مشاهده می کنید؟
این ماژول به سفارش 2 تا همکار نوشته شده و برای فروش عمومی قرار داده شده است حالا ممکن برای یکی کاربرد و یا برای یکی دیگر کاربرد داشته باشد.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
تشکر،
ماژول بسیار کاربردی و خوبی هست.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
T.Toosi
دوست عزیز در تایتل یا محتوای تاپیک، در خواست نظر خواهی مشاهده می کنید؟
این ماژول به سفارش 2 تا همکار نوشته شده و برای فروش عمومی قرار داده شده است حالا ممکن برای یکی کاربرد و یا برای یکی دیگر کاربرد داشته باشد.
متاسفانه پشتیبانی ضعیف شما و ... باعث شد تا همکاری با شما صورت نگیرد.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
T.Toosi
دوست عزیز در تایتل یا محتوای تاپیک، در خواست نظر خواهی مشاهده می کنید؟
این ماژول به سفارش 2 تا همکار نوشته شده و برای فروش عمومی قرار داده شده است حالا ممکن برای یکی کاربرد و یا برای یکی دیگر کاربرد داشته باشد.
دوست گرامی با درنظر گرفتن تایتل و محتوی تاپیک نظر خود اعلام کردیم
اگر تمایل دارید فقط در تاپیک شما تشکر بشنوید در پست اول ذکر کنید تا کسی انتقاد نکند
این نظرات صرفا برای شما نیست برای دوستانی هم که قصد تهیه ماژول دارن میتونه مفید باشه که با مزیت ها و مشکلات اون آشنا بشن
مثلا باید در نظر گرفت در اکثر مواقع کاربران فقط به همون ایمیل ارسالی اکتفا میکنن و درواقع تا زمانی که قصد پاسخ دادن به پیام شما نداشته باشن وارد تیکت نمیشن پس در عمل این افزونه نیمی از کارایی خودش به همین دلیل از دست میدهد
شما میتونید از این نظرات برای ارتقای محصول خودتون استفاده کنید یا اینکه از ما بخواهید نظر ندهیم
قصد زیر سوال بردن کارایی یا کیفیت محصول شما را هم نداریم که بخواهیم مطلبی خلاف واقع ذکر کنیم
در هر صورت موفق باشید بزگوار
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
سلام
این ماژول تداخلی در روال عادی سیستم ندارد؟
یک سوال کلی میپرسم ماژول هایی که مینویسید کاربر باید از کجا مطمئن باشد که مشکلی از هر لحاظ نخواهد بود؟
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
ما دقیقا متن تیکت را از ایمیل حذف کردیم که کاربر به ناحیه کاربری برای خواندن پاسخ مراجعه کند. همچنین گاهی که لازم هست از روش login as چک می کنیم که طرف تیکت را خوانده یا نه.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Raspberry PI
دوست گرامی با درنظر گرفتن تایتل و محتوی تاپیک نظر خود اعلام کردیم
اگر تمایل دارید فقط در تاپیک شما تشکر بشنوید در پست اول ذکر کنید تا کسی انتقاد نکند
این نظرات صرفا برای شما نیست برای دوستانی هم که قصد تهیه ماژول دارن میتونه مفید باشه که با مزیت ها و مشکلات اون آشنا بشن
مثلا باید در نظر گرفت در اکثر مواقع کاربران فقط به همون ایمیل ارسالی اکتفا میکنن و درواقع تا زمانی که قصد پاسخ دادن به پیام شما نداشته باشن وارد تیکت نمیشن پس در عمل این افزونه نیمی از کارایی خودش به همین دلیل از دست میدهد
شما میتونید از این نظرات برای ارتقای محصول خودتون استفاده کنید یا اینکه از ما بخواهید نظر ندهیم
قصد زیر سوال بردن کارایی یا کیفیت محصول شما را هم نداریم که بخواهیم مطلبی خلاف واقع ذکر کنیم
در هر صورت موفق باشید بزگوار
تمام مخاطب های اینگونه ماژول و همچنین کاربران انجمن وب مستر های حرفه ای هستند، نیاز به راهنمایی و .. شما ندارند، همانطور که قبلا گفتم آخرین باری که محتوای تاپیک را چک کردم جایی ننوشته بودیم نظر یا پیشنهاد های خود را اعلام کنید.
- - - Updated - - -
نقل قول:
سلام
این ماژول تداخلی در روال عادی سیستم ندارد؟
یک سوال کلی میپرسم ماژول هایی که مینویسید کاربر باید از کجا مطمئن باشد که مشکلی از هر لحاظ نخواهد بود؟
باسلام، مشکلی نیست، چون مخاطب های اینگونه محصولات ما بیشتر وب هاستینگ هست و معمولا خیلی به سورس حساس هستند ما هم محصولات را متن باز منتشر می کنیم به دلیل اینکه اگر مشکلی پیش آید اول به ماژول کد شده شک خواهند کرد.
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
shivahost
ما دقیقا متن تیکت را از ایمیل حذف کردیم که کاربر به ناحیه کاربری برای خواندن پاسخ مراجعه کند. همچنین گاهی که لازم هست از روش login as چک می کنیم که طرف تیکت را خوانده یا نه.
باسلام، با این ماژول دیگر لازم نیست Login as کنید، داخل همان تیکت یا در داشبورد ادمین میتوانید چک کنید و تاریخ دقیق مشاهده را چک کنید.
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
modiranhosting
متاسفانه پشتیبانی ضعیف شما و ... باعث شد تا همکاری با شما صورت نگیرد.
باسلام، ماه گذشته حجم کاری ما بسیار بالا بود و متاسفانه مجبور بودیم فقط درخواست های مشتری ها خودمان در اولویت بگذاریم، اگر تیکت یا درخواست بدون پاسخ از طرف ما داشتید لطفا دوباره تیکت را آپدیت کنید.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
T.Toosi
تمام مخاطب های اینگونه ماژول و همچنین کاربران انجمن وب مستر های حرفه ای هستند، نیاز به راهنمایی و .. شما ندارند، همانطور که قبلا گفتم آخرین باری که محتوای تاپیک را چک کردم جایی ننوشته بودیم نظر یا پیشنهاد های خود را اعلام کنید.
- - - Updated - - -
باسلام، مشکلی نیست، چون مخاطب های اینگونه محصولات ما بیشتر وب هاستینگ هست و معمولا خیلی به سورس حساس هستند ما هم محصولات را متن باز منتشر می کنیم به دلیل اینکه اگر مشکلی پیش آید اول به ماژول کد شده شک خواهند کرد.
- - - Updated - - -
باسلام، با این ماژول دیگر لازم نیست Login as کنید، داخل همان تیکت یا در داشبورد ادمین میتوانید چک کنید و تاریخ دقیق مشاهده را چک کنید.
- - - Updated - - -
باسلام، ماه گذشته حجم کاری ما بسیار بالا بود و متاسفانه مجبور بودیم فقط درخواست های مشتری ها خودمان در اولویت بگذاریم، اگر تیکت یا درخواست بدون پاسخ از طرف ما داشتید لطفا دوباره تیکت را آپدیت کنید.
درخواست مجدد آپدیت شد ، ما نیازی فعلا به وب سرویس نداریم فقط میخوایم نمونه رو ببینیم پس لطفا هی توی درخواست نپرسید آدرس نصب بدین و سایت بدین و قیمت و ...
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
modiranhosting
درخواست مجدد آپدیت شد ، ما نیازی فعلا به وب سرویس نداریم فقط میخوایم نمونه رو ببینیم پس لطفا هی توی درخواست نپرسید آدرس نصب بدین و سایت بدین و قیمت و ...
آموزش فارسی + نمونه کد وب سرویس اول ما در قسمت مقالات قرار گرفته است، نمونه کد دیگری نداریم (البته این سرویس شامل شما نمی شود و جزئیات سرویس جدید داخل تیکت توضیح داده شد)
کد:
https://www.faranevis.com/post/29/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%AF-%D9%85%D9%84%DB%8C/
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
دوستانی که نظر میدن فکر نمیکنم نظراتشون بدرد کسی دیگه ای بخوره ! هر مدیر هاستینگ و یا فروشنده محصولی خودش میدونه چه چیزی نیاز هست برای سایتشون استفاده کنه و یا چه چیزی استفاده نکنه و... !
یکم دیدگاهتونو به این موارد بهتر کنید ,جناب T.Toosi یه افزونه نوشتن و برای فروش گذاشتن هر کی تمایل داره میخره هرکی هم نداشته باشه نمیخره ! اونایی که هم ادعای چیزی رو دارن برن به مدیران فروشگاهای افزونه و قالب و... دیدگاهتونو بنویسید و بگید چرا این افزونه رو گذاشتین توی سایتتون بدرد من نمیخوره باید ورش داری ! اگر خریدار نیستید پس تخریب هم نکنید !
یکم منطقی باشید:53:
پ.ن : کاربرای ایرانی کاری کردن بجای حمایت از رضا پرستش بهش فُحش دادن و اون بخاطر این چیزا توی یه برنامه ای گریه کرد ! حمایت نمیکنید تخریب هم نکنید !
بنده با آقای T.Toosi حدود 3 سال هست دارم کار میکنم و واقعا کارشون عالیه ,خدا نگهدار:53:
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
wapmaster
:53:
پ.ن : کاربرای ایرانی کاری کردن بجای حمایت از رضا پرستش بهش فُحش دادن و اون بخاطر این چیزا توی یه برنامه ای گریه کرد ! حمایت نمیکنید تخریب هم نکنید !
حمایت در ج جهتی اخه ؟
از ما استفاده بکنه بره بالا ؟!
در مورد این پلاگین بسیار خوبی هست این مورد و بنده هم تهیه اش میکنم .
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
باسلام،
ما به اسپم های کاربران زیر 100 پست عادت داریم.
در بحث مارکتینگ و تجربه کاربری مبحثی داریم به نام user intent که برای تحلیل رفتار های کاربر در سیستم های اتوماسیون نیاز به اطلاعاتی همچون مدت زمان انتظار کاربر در سایت برای دریافت پاسخ یا حتی تعداد رفرش های کاربر قبل از رسیدن به پاسخ و صد ها پارامتر دیگر نیاز است، در ایران تعداد سایت هایی که رفتار های کاربر را جهت ارتقای خدمات خود کنترل می کنند انگشت شمار هستند و ما هم افتخار می کنیم که یکی از استفاده کنندگان این ماژول جهت تحلیل رفتار های کاربران خود استفاده می کند یا یکی دیگر از استفاده کنندگان ماژول، آلماهاست می باشد که جهت اطمینان مشاهده Abuse های کاربران خود استفاده می کند.
اگر مدت کوتاهی هم دنبال کننده ما بوده باشید حتما شاهد محصولات کاربردی یا سرویس هایی بوده اید که در ایران برای اولین بار توسط ما ارائه شده است، پس هیچ زمان فرانویس اقدام به تولید محصولات Unused نکرده است و نخواهد کرد.
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
روی همه نسخه ها درست کار میکنه؟
-
پاسخ : آیا کاربر پاسخ های ارسال تیکت را مشاهده کرده است؟! [ TicketHBS ]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hostorder
روی همه نسخه ها درست کار میکنه؟
باسلام، از 6.3 تا آخرین نسخه هماهنگ است.