-
پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نمایندگی از آبتین وب دارمabtinweb.com ولی حدود یکسال میشه که آبتین وب پشتیبانی وکیفیت سرویس هاش افت شدیدی کرده به صورتی که هرتیکیت که باز میشه حدود یکهفته یا بیشتر میکشه تا پاسخ بگیریم وبسته بشه تعدادی از همکاران که اونها هم نمایندگی داشتن توی سال گذشته وزمان مناسب تمدیددامنه هاشون نمایندگی شون انتقال دادند به من هم پیشنهاد دادن که زمان منقضی شدن دامنه نمایندگی ات را انتقال بده ولی متاسفانه بنده گوش نکردم .ولی مدتی ست دیگه وقتی تیکیت می زنیم پشتیبانی تیکیت را می بنده ووقتی معترض میشیم میگن درسته تیکیت را بستیم ولی داریم رسیدگی میکنیم مشکلتون را
الان حدود دوهفته میشه بنده وهشت یوزر دیگه دسترسی به سی پنل هاست نداریم هرچی تیکیت زدم فقط گفتند از طرف سی پنل مشکل درحال پیگیری است دیگه خسته شدیم و عطای الباقی نمایندگی وهزینه انتقال دامین را به لقاش بخشیدم و تصمیم به انتقال نمایندگی گرفتم
حالا ازشون درخواست لینک فول بکاب اکانتها را کردم که باز بعداز تعلل بسیار پاسخ دادن که ما خودمون عملیات انتقال براتون انجام می دیم ....واز ارئه لینک دانلود فول بکاب ها هم سرباز زدند....به ادمین هم تیکیت زدم ولی اصلا جواب نداد..این واقعا بدور از اخلاق حرفه ایه ...
به همین دلیل باید سعی کنم به سی پنل اکانت ها دسترسی پیدا کنم تا از فول بکاب روزانه توی هاست استفاده کننم به همین علت از دوستان مجرب درخواست می کنم بگن برای رفع این ارول که پس از لاکین به سی پنل نمایش داده میشه چکار باید کرد...
تو گوگل واین انجمن سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد لطفا راهنمای بفرمائید .....
چه از whm وچه به صورت مستقیم پس ازلاکین به سی پنل فقط با این ارول روبرو هستیم
نقل قول:
Internal Server Error500
No response from subprocess (cpanel (cpanel)): The subprocess ended prematurely because it received the “ALRM” (14) signal.
cpsrvd/11.64.0.11 Server at 23.236.155.242
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
479
نمایندگی از آبتین وب دارمabtinweb.com ولی حدود یکسال میشه که آبتین وب پشتیبانی وکیفیت سرویس هاش افت شدیدی کرده به صورتی که هرتیکیت که باز میشه حدود یکهفته یا بیشتر میکشه تا پاسخ بگیریم وبسته بشه تعدادی از همکاران که اونها هم نمایندگی داشتن توی سال گذشته وزمان مناسب تمدیددامنه هاشون نمایندگی شون انتقال دادند به من هم پیشنهاد دادن که زمان منقضی شدن دامنه نمایندگی ات را انتقال بده ولی متاسفانه بنده گوش نکردم .ولی مدتی ست دیگه وقتی تیکیت می زنیم پشتیبانی تیکیت را می بنده ووقتی معترض میشیم میگن درسته تیکیت را بستیم ولی داریم رسیدگی میکنیم مشکلتون را
الان حدود دوهفته میشه بنده وهشت یوزر دیگه دسترسی به سی پنل هاست نداریم هرچی تیکیت زدم فقط گفتند از طرف سی پنل مشکل درحال پیگیری است دیگه خسته شدیم و عطای الباقی نمایندگی وهزینه انتقال دامین را به لقاش بخشیدم و تصمیم به انتقال نمایندگی گرفتم
حالا ازشون درخواست لینک فول بکاب اکانتها را کردم که باز بعداز تعلل بسیار پاسخ دادن که ما خودمون عملیات انتقال براتون انجام می دیم ....واز ارئه لینک دانلود فول بکاب ها هم سرباز زدند....به ادمین هم تیکیت زدم ولی اصلا جواب نداد..این واقعا بدور از اخلاق حرفه ایه ...
به همین دلیل باید سعی کنم به سی پنل اکانت ها دسترسی پیدا کنم تا از فول بکاب روزانه توی هاست استفاده کننم به همین علت از دوستان مجرب درخواست می کنم بگن برای رفع این ارول که پس از لاکین به سی پنل نمایش داده میشه چکار باید کرد...
تو گوگل واین انجمن سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد لطفا راهنمای بفرمائید .....
چه از whm وچه به صورت مستقیم پس ازلاکین به سی پنل فقط با این ارول روبرو هستیم
سلام
با پورت ftp میتونید به فایل منیجر هاست وصل بشید و فایل ها رو دانلود کنید.
اما دیتابیس ها خیر باید حتما وارد phpmyadmin بشید از دیتابیس اکسپورت بگیرید.
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
دلیل نمایش این پیام خطا چیست؟
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
479
دلیل نمایش این پیام خطا چیست؟
این ارور دلایل مختلفی میتونه نظیر کانفیگ نادرست سرور و یا از سمت پرشدن منابع رم و هارد باشد.
الان نمیشه دقیقا گفت از کدام بخش مشکل دارد چون باید ارور لاگ سرور بررسی شود.
ولی طبیعتا مشکل از سمت سرور هست مشکل از شما نیست.
شما به عنوان نماینده آبتین وب حق قانونی شما هست تا پایان دوره از سرویس خود بدون مشکل استفاده کنید یا بکاپ اون دریافت کنید.
با تشکر
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
سلام
احتمالا Cpanel شون بسته شده، با توجه به اینکه ایران در لیست تحریم قرار داره استفاده از Cpanel برای میزبانی توصیه نمیشه.
کنترل پنل های مشابه هم وجود دارد.
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
سلام
شما همیشه باید اینو در نظر میگرفتید که اگر به هر دلیلی سرور شرکت میزبانی وب مشکل پیدا کنه باید چیکار کنی!
و باید احتمال خرابی رو میدادی و از سرویس هات بک آپ میگیرفتی تا در صورت عدم همکاری سرویس دهنده دچار مشکلی نشید
موفق باشید
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mizban97
سلام
با پورت ftp میتونید به فایل منیجر هاست وصل بشید و فایل ها رو دانلود کنید.
اما دیتابیس ها خیر باید حتما وارد phpmyadmin بشید از دیتابیس اکسپورت بگیرید.
در تکمیل صحبت این دوست عزیز میتونید با استفاده از ابزارهای متفرقه خودتون اینکار رو انجام بدید. اسکریپتهایی موجود هستند که از دیتابیس بک آپ میگیرند.
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
bluehost
سلام
شما همیشه باید اینو در نظر میگرفتید که اگر به هر دلیلی سرور شرکت میزبانی وب مشکل پیدا کنه باید چیکار کنی!
و باید احتمال خرابی رو میدادی و از سرویس هات بک آپ میگیرفتی تا در صورت عدم همکاری سرویس دهنده دچار مشکلی نشید
موفق باشید
ایشون فرمودن نمایندگی دارند نه سی پنل این امکان داره نماینده از کل اکانت ها بک آپ بگیره نه نماینده می تونه از تک تک یوزر ها بک اپ تهیه کنه بک اپ کلا مربوط به مدیر سرور می باشد و هنگام خرید باید به زمان های بک اپ گیری توجه ویژه شود.
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
479
نمایندگی از آبتین وب دارمabtinweb.com ولی حدود یکسال میشه که آبتین وب پشتیبانی وکیفیت سرویس هاش افت شدیدی کرده به صورتی که هرتیکیت که باز میشه حدود یکهفته یا بیشتر میکشه تا پاسخ بگیریم وبسته بشه تعدادی از همکاران که اونها هم نمایندگی داشتن توی سال گذشته وزمان مناسب تمدیددامنه هاشون نمایندگی شون انتقال دادند به من هم پیشنهاد دادن که زمان منقضی شدن دامنه نمایندگی ات را انتقال بده ولی متاسفانه بنده گوش نکردم .ولی مدتی ست دیگه وقتی تیکیت می زنیم پشتیبانی تیکیت را می بنده ووقتی معترض میشیم میگن درسته تیکیت را بستیم ولی داریم رسیدگی میکنیم مشکلتون را
الان حدود دوهفته میشه بنده وهشت یوزر دیگه دسترسی به سی پنل هاست نداریم هرچی تیکیت زدم فقط گفتند از طرف سی پنل مشکل درحال پیگیری است دیگه خسته شدیم و عطای الباقی نمایندگی وهزینه انتقال دامین را به لقاش بخشیدم و تصمیم به انتقال نمایندگی گرفتم
حالا ازشون درخواست لینک فول بکاب اکانتها را کردم که باز بعداز تعلل بسیار پاسخ دادن که ما خودمون عملیات انتقال براتون انجام می دیم ....واز ارئه لینک دانلود فول بکاب ها هم سرباز زدند....به ادمین هم تیکیت زدم ولی اصلا جواب نداد..این واقعا بدور از اخلاق حرفه ایه ...
به همین دلیل باید سعی کنم به سی پنل اکانت ها دسترسی پیدا کنم تا از فول بکاب روزانه توی هاست استفاده کننم به همین علت از دوستان مجرب درخواست می کنم بگن برای رفع این ارول که پس از لاکین به سی پنل نمایش داده میشه چکار باید کرد...
تو گوگل واین انجمن سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد لطفا راهنمای بفرمائید .....
چه از whm وچه به صورت مستقیم پس ازلاکین به سی پنل فقط با این ارول روبرو هستیم
درود
در صورت تمایل در ارتباط باشید
تلگرام OmizbanCo
موفق باشید
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
اگر اطلاعات دیتابیس رو داشته باشید میتونید با یک فایل اجرایی مثل php دیتابیس رو بیرون بکشید.
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
m2n
ایشون فرمودن نمایندگی دارند نه سی پنل این امکان داره نماینده از کل اکانت ها بک آپ بگیره نه نماینده می تونه از تک تک یوزر ها بک اپ تهیه کنه بک اپ کلا مربوط به مدیر سرور می باشد و هنگام خرید باید به زمان های بک اپ گیری توجه ویژه شود.
ما نیز درخواست فول بک آپ تک تک اکانتها را کردیم نه بکاب کلی ....عرض کردم هشت تا یوزر
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
فکر میکنم از لایسنل تانل استفاده میکنند(یک لایسنس برای کلی سرور)
با توجه به آپدیتهای پی در پی سی پنل ظرف چند روز گذشته این مشکل مدام برای این سبک لایسنس بوجود میاد و خاص اونا هم نیست
طبیعتا ظرف 2-3 روز آینده حل میشه
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
479
نمایندگی از آبتین وب دارمabtinweb.com ولی حدود یکسال میشه که آبتین وب پشتیبانی وکیفیت سرویس هاش افت شدیدی کرده به صورتی که هرتیکیت که باز میشه حدود یکهفته یا بیشتر میکشه تا پاسخ بگیریم وبسته بشه تعدادی از همکاران که اونها هم نمایندگی داشتن توی سال گذشته وزمان مناسب تمدیددامنه هاشون نمایندگی شون انتقال دادند به من هم پیشنهاد دادن که زمان منقضی شدن دامنه نمایندگی ات را انتقال بده ولی متاسفانه بنده گوش نکردم .ولی مدتی ست دیگه وقتی تیکیت می زنیم پشتیبانی تیکیت را می بنده ووقتی معترض میشیم میگن درسته تیکیت را بستیم ولی داریم رسیدگی میکنیم مشکلتون را
الان حدود دوهفته میشه بنده وهشت یوزر دیگه دسترسی به سی پنل هاست نداریم هرچی تیکیت زدم فقط گفتند از طرف سی پنل مشکل درحال پیگیری است دیگه خسته شدیم و عطای الباقی نمایندگی وهزینه انتقال دامین را به لقاش بخشیدم و تصمیم به انتقال نمایندگی گرفتم
حالا ازشون درخواست لینک فول بکاب اکانتها را کردم که باز بعداز تعلل بسیار پاسخ دادن که ما خودمون عملیات انتقال براتون انجام می دیم ....واز ارئه لینک دانلود فول بکاب ها هم سرباز زدند....به ادمین هم تیکیت زدم ولی اصلا جواب نداد..این واقعا بدور از اخلاق حرفه ایه ...
به همین دلیل باید سعی کنم به سی پنل اکانت ها دسترسی پیدا کنم تا از فول بکاب روزانه توی هاست استفاده کننم به همین علت از دوستان مجرب درخواست می کنم بگن برای رفع این ارول که پس از لاکین به سی پنل نمایش داده میشه چکار باید کرد...
تو گوگل واین انجمن سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد لطفا راهنمای بفرمائید .....
چه از whm وچه به صورت مستقیم پس ازلاکین به سی پنل فقط با این ارول روبرو هستیم
وقت بخیر،
در صورتیکه که به FTP دسترسی دارید می توانید با استفاده از راهنمای زیر FullBackup تهیه کنید:
http://hisupport.net/clients/knowled...article&id=188
نکته: توجه کنید در مرحله 3 با توجه به اینکه به cPanel دسترسی ندارید به جای اجرای مرحله 3 لینک وبسایت خود را به همراه محل ذخیره سازی فایل hibackup.php به شکل زیر از طریق مرورگر فراخوانی کنید:
http://yourdomain.com/path../hibackup.php
امیدواریم راهگشا باشه.
موفق باشید.
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
آموزش های لازم رو دوستان دادن
اگر نتونستید یوزر + پسورد یکی از اکانت هاتون رو برای بنده پ.خ کنید تا چک کنم با یک روش دیگه امکان انتقال هست یا خیر
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
m2n
ایشون فرمودن نمایندگی دارند نه سی پنل این امکان داره نماینده از کل اکانت ها بک آپ بگیره نه نماینده می تونه از تک تک یوزر ها بک اپ تهیه کنه بک اپ کلا مربوط به مدیر سرور می باشد و هنگام خرید باید به زمان های بک اپ گیری توجه ویژه شود.
سلام
ایشون هشت یوزر بیشتر روی نمایندگی نداشتند و میتونستن دستی اینکارو انجام بدهند
موفق باشید
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
باید یوزرها بکاپ داشته باشند چون بکاپ به عهده کاربر هست ایشالا که مشکل حل بشه
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
اولا شما باید خودتون بکاپ گیری میکردید دئما چرا خودتونو اذیت میکنین نماید اعتماد برای همینه
به نماد ایمیل بزنید و شکایت کنید
هم بکاپ شمارو میدن هم اگه رسیدگی نکنن دروازه بانکشون قط میشه
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
سلام
منم قبلا ازشون سرویس گرفته بودم از پشتیبانیشون و طرز برخوردشون اصلا راضی نبودم.
دیگه بعد یک ماه ازشون سرویس نگرفتم.
اکثر پروایدر های ایرانی همین داستان رو دارن که تا سرویس نگرفتی بسیار محترم و خوش برخورد.
ولی همینکه پول به حسابشون رفت دیگه خدا رو بنده نیستند.
تجربه کار با خیلی از سرویس دهنده ها رو دارم.
روی سرور مجازی
اون نماد اعتماد مال همین موقع هاست
یا حق
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
479
نمایندگی از آبتین وب دارمabtinweb.com ولی حدود یکسال میشه که آبتین وب پشتیبانی وکیفیت سرویس هاش افت شدیدی کرده به صورتی که هرتیکیت که باز میشه حدود یکهفته یا بیشتر میکشه تا پاسخ بگیریم وبسته بشه تعدادی از همکاران که اونها هم نمایندگی داشتن توی سال گذشته وزمان مناسب تمدیددامنه هاشون نمایندگی شون انتقال دادند به من هم پیشنهاد دادن که زمان منقضی شدن دامنه نمایندگی ات را انتقال بده ولی متاسفانه بنده گوش نکردم .ولی مدتی ست دیگه وقتی تیکیت می زنیم پشتیبانی تیکیت را می بنده ووقتی معترض میشیم میگن درسته تیکیت را بستیم ولی داریم رسیدگی میکنیم مشکلتون را
الان حدود دوهفته میشه بنده وهشت یوزر دیگه دسترسی به سی پنل هاست نداریم هرچی تیکیت زدم فقط گفتند
رساله های معماریاز طرف سی پنل مشکل درحال پیگیری است دیگه خسته شدیم و عطای الباقی نمایندگی وهزینه انتقال دامین را به لقاش بخشیدم و تصمیم به انتقال نمایندگی گرفتم
حالا ازشون درخواست لینک فول بکاب اکانتها را کردم که باز بعداز تعلل بسیار پاسخ دادن که ما خودمون عملیات انتقال براتون انجام می دیم ....واز ارئه لینک دانلود فول بکاب ها هم سرباز زدند....به ادمین هم تیکیت زدم ولی اصلا جواب نداد..این واقعا بدور از اخلاق حرفه ایه ...
به همین دلیل باید سعی کنم به سی پنل اکانت ها دسترسی پیدا کنم تا از فول بکاب روزانه توی هاست استفاده کننم به همین علت از دوستان مجرب درخواست می کنم بگن برای رفع این ارول که پس از لاکین به سی پنل نمایش داده میشه چکار باید کرد...
تو گوگل واین انجمن سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد لطفا راهنمای بفرمائید .....
چه از whm وچه به صورت مستقیم پس ازلاکین به سی پنل فقط با این ارول روبرو هستیم
اکثر هاستینگ های ایرانی ضعیف هستند!!!!
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
abalfazl
من هم دقیقا همین مشکل برام پیش اومده
چطوری میشه شکایت کرد؟
تیک وب نه بکاپم را میده نه مشکل را حل میکنه
سایتها هم اکثرا فروشگاهیه
دوست گرامی اشتباه نگرفتید؟
ایمیلتون رو تیکت یا پ.خ بدید ببینم مشکل شما چی هست
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
آدمی که چیزی بلد نیست مجبورش نکردن بره سرویس ایران یا ... کانفیگ کنه و بفروشه !
بهش میگیم لایسنستون پریده روی سرور ایران میگند ما لایسنس لایف تایم داریم ! آخه سی پنل کجاش لایف تایم داره ؟؟
-
3 فایل پیوست
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
tikweb.ir
دوست گرامی اشتباه نگرفتید؟
ایمیلتون رو تیکت یا پ.خ بدید ببینم مشکل شما چی هست
از 19 فروردین سایت از دسترس خارج شده
روش پشتیبانی تیک وب : بستن تیکتها بصورت اتوماتیکه
حتی بک اپم را هم ندادید
متاسفانه مجبور شدم ازتون توی دادسرا شکایت کنم
این باعث میشه پشتیبانیی را یاد بگیرید و بفهمید که پشتیبانی معنیش این نیست که تیکت ببندید و تیکت جواب ندید
ووقتی هم مسالمت آمیز ازتون میخواهم بکاپ سایت را بدم جواب ندید و تیکت را ببندید
البته مدیریت وب هاستینگ تالک هم طرف شماست و تایپکی که زده بودم تا اونجا جواب منو بدید را پاک کردعلت را هم نوشت بخاطر ارسال اسپم
در صورتی که عکسها هم ضمیمه شده بود
و مجبور شدم برم دادگاه برای جبران خسارت و احقاق حق شکایت کنم ازتون
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
متاسفانه شما اصلا مایل نبودید از طریق مسالمت آمیز مشکل را حل کنید
بکاپ را هم که ندادید و گفتید وظیفه ای ندارید در قبال بکاپ
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
abalfazl
از 19 فروردین سایت از دسترس خارج شده
روش پشتیبانی تیک وب : بستن تیکتها بصورت اتوماتیکه
حتی بک اپم را هم ندادید
متاسفانه مجبور شدم ازتون توی دادسرا شکایت کنم
این باعث میشه پشتیبانیی را یاد بگیرید و بفهمید که پشتیبانی معنیش این نیست که تیکت ببندید و تیکت جواب ندید
ووقتی هم مسالمت آمیز ازتون میخواهم بکاپ سایت را بدم جواب ندید و تیکت را ببندید
البته مدیریت وب هاستینگ تالک هم طرف شماست و تایپکی که زده بودم تا اونجا جواب منو بدید را پاک کردعلت را هم نوشت بخاطر ارسال اسپم
در صورتی که عکسها هم ضمیمه شده بود
و مجبور شدم برم دادگاه برای جبران خسارت و احقاق حق شکایت کنم ازتون
مشتری گرامی همانطور که در تیکت ها پاسخ شما داده شده شما خارج از عرف پلنتون استفاده کردید و یک هاست معمولی 5 هزار تومانی تعداد 30 سایت و همین مقدار دیتابیس ایجاد کردید که اعمال محدودیت روی هاست شما باعث شد دیتابیس های شما بدرستی لود نشوند
در ضمن ما به شما قبلا برای ارتقا اخطار داده بودیم اما جدی نگرفتید و ما برای مشتریانی مثل شما بکاپ گیری را غیرفعال میکنیم چون باعث میشن عملیات بکاپ گیری طولانی بشه و تنها ضرر هست برای ما
قوانین محدودیت رم و سی پی یو ما رو هم مطالعه کنید متوجه میشید
نیازی به ارسال پاسخ مجدد توسط شما هم نیست صرفا جهت شفاف شدن موضوع اینجا پاسخ ارسال کردیم
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
tikweb.ir
مشتری گرامی همانطور که در تیکت ها پاسخ شما داده شده شما خارج از عرف پلنتون استفاده کردید و یک هاست معمولی 5 هزار تومانی تعداد 30 سایت و همین مقدار دیتابیس ایجاد کردید که اعمال محدودیت روی هاست شما باعث شد دیتابیس های شما بدرستی لود نشوند
در ضمن ما به شما قبلا برای ارتقا اخطار داده بودیم اما جدی نگرفتید و ما برای مشتریانی مثل شما بکاپ گیری را غیرفعال میکنیم چون باعث میشن عملیات بکاپ گیری طولانی بشه و تنها ضرر هست برای ما
قوانین محدودیت رم و سی پی یو ما رو هم مطالعه کنید متوجه میشید
نیازی به ارسال پاسخ مجدد توسط شما هم نیست صرفا جهت شفاف شدن موضوع اینجا پاسخ ارسال کردیم
هیچ ایمیلی به من ندادید برای ارتقا
به هر حال تا الآن که 4 اردیبهشت 96 هست
هیچ اقدامی برای رفع مشکل من انجام ندادید
و با این کارتون ضرر وزیان سنگینی به من وارد کردید
پشتیبان گیری جزو امکانات پنل دریافتی من بوده
که به تعهدادتون تو این زمینه هم عمل نکردید
اگر استفاده من غیر مجاز بوده هم به گفته شما
کل تیکتها و ایمیلها هم موجوده
هیچ اخطاری هم به من نداده بودید
-
پاسخ : پشتیبانی ضعیف آبتین وب
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
abalfazl
هیچ ایمیلی به من ندادید برای ارتقا
به هر حال تا الآن که 4 اردیبهشت 96 هست
هیچ اقدامی برای رفع مشکل من انجام ندادید
و با این کارتون ضرر وزیان سنگینی به من وارد کردید
پشتیبان گیری جزو امکانات پنل دریافتی من بوده
که به تعهدادتون تو این زمینه هم عمل نکردید
اگر استفاده من غیر مجاز بوده هم به گفته شما
کل تیکتها و ایمیلها هم موجوده
هیچ اخطاری هم به من نداده بودید
شما همه چیز رو دارید انکار میکنید
مشتری گرامی شما قوانین تیک وب رو هیچ وقت یکبار هم نخوندید ! پس پیشنهاد میکنم قوانین در مورد حداکثر منابع مصرفی توسط یوزر رو مطالعه بفرمایید و از ادامه دادن بیش از حد جلوگیری کنید
هاست شما الان فعال هست اما همانطور که گفتم دیتابیس های شما به دلیل تعداد بسیار زیاد و اعمال محدودیت توسط ما لود نمی شوند.
بیشتر از این تاپیک غیرمرتبط با مجموعه ما رو ادامه ندید