مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
با سلام خدمت شما
از دیروز متوجه مشکلی شدم که هرچه جستجو کردم و راه های مختلف را هم تست کردم به نتیجه ای نرسیدم.
نسخه 6.3.1 فراسو و چند نسخه ی متفاوت نال شده ( همه 6.3.1) رو امتحان کردم ولی همه همین مشکل رو داشتند ، حتی به 7.1.1 هم ارتقا دادم همچنان مشکل باپرجا بود .
شرح جریان از این قرار هستش که وقتی یوزر یک تیکت جدید باز میکنه ، ایمیلی برای واحد پشتیبانی ارسال نمیشه. (برای خود یوزر ارسال میشه).
کارهایی که من انجام دادم به این شرح هستش :
1-ایمیل دپارتمان رو چک کردم که درست وارد شده باشه.
2-دپارتمان به واحد یوزر پشتیبانی مربوطه assign شده باشه.
3- تیک Enable Ticket Notifications رو برای دپارتمان یوزر مربوطه زدم.
ولی همچنان ایمیلی ارسال نمیشه برای یوزر پشتیبانی مربوطه...
مشکلی از کجاست به نظر شما ؟
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
ممنونم از شما.
ولی علت این موضوع چه چیزی هستش ؟
آیا باگ اسکریپت هستش ؟ چون ایمیل به کلاینت ها ارسال میشه ، و مثلا وقتی تیکت بسته میشه ، ایمیل ارسال نمیشه مجددا .
اینکه از ایمیل گوگل برای ارسال ایمیل استفاده بشه، غیر حرفه ای به نظر میاد.
راهی برای رفع این مشکل وجود داره ؟
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
توی activity log اخطاری چیزی نداده؟ شبیه Admin Email Message Sending Failed - PHPMailer Exception - Invalid address
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hassanshaikhi
توی activity log اخطاری چیزی نداده؟ شبیه Admin Email Message Sending Failed - PHPMailer Exception - Invalid address
نه ، هیچ خطایی وجود نداره در این زمینه.
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
راهنمای لینک رسمی WHMCS رو هم امتحان کردم (http://docs.whmcs.com/Email_Sending_Issues)
حل نشد متاسفانه.
Support Ticket Notifications
If support ticket notification emails are not being sent to staff (such as new support tickets, new client reply etc.) you can take the following steps to ensure it is setup properly for the notifications to be sent out.
First, check these 3 things:
- Please ensure the 'Enable Ticket Notifications' options are ticked under Setup > Staff Management > Administrator Users > Edit
- The "Support Emails' option should also be ticked under Setup > Staff Management > Administrator Roles > Edit
- Finally, ensure the admin ticket notification emails are not disabled under Setup > Email Templates.
If the issue is still not resolved:
- Ensure the Setup > General Settings > Support tab > Disable Reply Email Logging option is UNticked and reproduce the issue.
- Is there an error at the time of email sending under Utilities > Logs > Activity Log?
No Error in Activity Log: If there is no error in the Activity Log at the time of email sending we can conclude it left WHMCS without any errors from your mail server. Therefore the problem is one of email delivery and not a WHMCS software issue. Please contact your mail server administrator to investigate.
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
ار ابتدا مشکل داشته یا جدیدا اینطوری شده؟
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
دقیق نمیدونم ، ولی فکر میکنم از اول بوده ،
بحث اینجاست که مثلا کاربر ثبت نام میکنه یا سفارش جدید میزنه ، ایمیل میاد. ولی در مورد تیکت ها ایمیلی نمیاد... شما با نگارش 6.3.1 چنین مشکلی ندارید ؟
- - - Updated - - -
من چنین گزینه ای ندیدم داخل WHMCS ،
- Finally, ensure the admin ticket notification emails are not disabled under Setup > Email Templates.
همچین چیزی داره آیا ؟
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
خبر ما مشکلی نداریم
داخل myaccount.php
گزینه Support Tickets Notifications رو بررسی کنید تیک خورده باشه برای کاربر
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
بله ، ابتدای تاپیک گفتم چک شده. ممنون. شما از ورژن فراسو استفاده میکنید یا ورژن نال شده ی خاصی ؟
الان روی دو تا سرور مختلف ( یکی سرور ایران و دیگری سرور آلمان ) تست کردم و این مشکل رو دارم
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
نسخه اورجینال استفاده میکنیم
مشکلی نداریم الان هم یک سوزر ساختم تست کردم موردی نبود
چون روی 2 تا سرور مختلف تست کردید.احتمالا یک مورد رو توی تنظیمات فراموش کردید
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
web-master
با سلام خدمت شما
از دیروز متوجه مشکلی شدم که هرچه جستجو کردم و راه های مختلف را هم تست کردم به نتیجه ای نرسیدم.
نسخه 6.3.1 فراسو و چند نسخه ی متفاوت نال شده ( همه 6.3.1) رو امتحان کردم ولی همه همین مشکل رو داشتند ، حتی به 7.1.1 هم ارتقا دادم همچنان مشکل باپرجا بود .
شرح جریان از این قرار هستش که وقتی یوزر یک تیکت جدید باز میکنه ، ایمیلی برای واحد پشتیبانی ارسال نمیشه. (برای خود یوزر ارسال میشه).
کارهایی که من انجام دادم به این شرح هستش :
1-ایمیل دپارتمان رو چک کردم که درست وارد شده باشه.
2-دپارتمان به واحد یوزر پشتیبانی مربوطه assign شده باشه.
3- تیک Enable Ticket Notifications رو برای دپارتمان یوزر مربوطه زدم.
ولی همچنان ایمیلی ارسال نمیشه برای یوزر پشتیبانی مربوطه...
مشکلی از کجاست به نظر شما ؟
من فکر میکنم کران جاب رو دوباره نصب و قبلی رو حذف کنید مشکلتون برطرف میشه نشد بصورت رایگان دوست داشتید با من در تماس باشید دسترسی بدید مشکل رو رفع میکنم.
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
planday
من فکر میکنم کران جاب رو دوباره نصب و قبلی رو حذف کنید مشکلتون برطرف میشه نشد بصورت رایگان دوست داشتید با من در تماس باشید دسترسی بدید مشکل رو رفع میکنم.
ممونم از محبت شما دوست خوبم.
منظور شما کدوم کران جاب هستش ؟
تا جایی که میدونم سه تا کران اصلی وجود داره تو WHMCS
یکی تو آدرس : configauto.php
که باید روزی یک بار انجام بشه
یکی تو آدرس : configticketdepartments.php
که باید 5 دقیقه یک بار انجام بشه
یکی تو آدرس : configticketescalations.php
که باید 5 دقیقه یک بار انجام بشه
پاسخ : مشکل عدم ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی ، هنگام ایجاد تیکت
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
web-master
با سلام خدمت شما
از دیروز متوجه مشکلی شدم که هرچه جستجو کردم و راه های مختلف را هم تست کردم به نتیجه ای نرسیدم.
نسخه 6.3.1 فراسو و چند نسخه ی متفاوت نال شده ( همه 6.3.1) رو امتحان کردم ولی همه همین مشکل رو داشتند ، حتی به 7.1.1 هم ارتقا دادم همچنان مشکل باپرجا بود .
شرح جریان از این قرار هستش که وقتی یوزر یک تیکت جدید باز میکنه ، ایمیلی برای واحد پشتیبانی ارسال نمیشه. (برای خود یوزر ارسال میشه).
کارهایی که من انجام دادم به این شرح هستش :
1-ایمیل دپارتمان رو چک کردم که درست وارد شده باشه.
2-دپارتمان به واحد یوزر پشتیبانی مربوطه assign شده باشه.
3- تیک Enable Ticket Notifications رو برای دپارتمان یوزر مربوطه زدم.
ولی همچنان ایمیلی ارسال نمیشه برای یوزر پشتیبانی مربوطه...
مشکلی از کجاست به نظر شما ؟
سلام و عرض ادب
لطفا در تلگرام من پیام بدید
t.me/MOINDS
موفق باشید