-
عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
یه اینترنت adsl سالانه از شرکت پارس آنلاین تو جشنواره خردیم
که الان ترافیکش تموم شده. و درخواست تخلیه رو قبول نمیکنن
میگن چون با تخفیف بهت فروختیم قعلا پورتت در اختیار ماست و تخلیه نمیکنیم
آیا این رفتار قانونی هست؟ راه حلی براش دارین؟
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
maadsoft
یه اینترنت adsl سالانه از شرکت پارس آنلاین تو جشنواره خردیم
که الان ترافیکش تموم شده. و درخواست تخلیه رو قبول نمیکنن
میگن چون با تخفیف بهت فروختیم قعلا پورتت در اختیار ماست و تخلیه نمیکنیم
آیا این رفتار قانونی هست؟ راه حلی براش دارین؟
سلام
همین دیروز من هم سوال کردم همین جواب دادند
قبلا اینطوری نبود وقتی درخواست میدادی جمع اوری میشد ، حالا ....... هست
قانونی نداریم که هرکی هرکی هست
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
company_hosting
سلام
همین دیروز من هم سوال کردم همین جواب دادند
قبلا اینطوری نبود وقتی درخواست میدادی جمع اوری میشد ، حالا ....... هست
قانونی نداریم که هرکی هرکی هست
شما تونستین تخلیه کنین؟
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
maadsoft
یه اینترنت adsl سالانه از شرکت پارس آنلاین تو جشنواره خردیم
که الان ترافیکش تموم شده. و درخواست تخلیه رو قبول نمیکنن
میگن چون با تخفیف بهت فروختیم قعلا پورتت در اختیار ماست و تخلیه نمیکنیم
آیا این رفتار قانونی هست؟ راه حلی براش دارین؟
سلام
من سال پیش از جشنواره مخابرات ، اینترنت یکساله خریدم با مودم رایگان و روش پس پرداخت (روی قبض) ؛ ولی به دلیل پایین بودن کیفیت پس از سه چهار ماه خاستم انصراف بدم ، تا چند ماه که الافم کردن برای تخلیه. مودمی که هم داده بودن رو پس گرفتن و نزدیک مبلغ همون هزینه جشنواره هم به قبضم جمع آوری سرویس زدن. منم مجبوری برای اینکه ازشون خلاص شم ، قبض رو پرداخت کردم.
کارشون نمیدونم قانونی هست یا نه ؛ ولی شرایط سرویس دهی شرکت مربوطه رو یکبار مطالعه بفرمایید که درصورت انصراف از سرویس ، تعهد شرکت نسبت به مشتری چی هستش
موق باشین
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
dizaji_saeed
سلام
من سال پیش از جشنواره مخابرات ، اینترنت یکساله خریدم با مودم رایگان و روش پس پرداخت (روی قبض) ؛ ولی به دلیل پایین بودن کیفیت پس از سه چهار ماه خاستم انصراف بدم ، تا چند ماه که الافم کردن برای تخلیه. مودمی که هم داده بودن رو پس گرفتن و نزدیک مبلغ همون هزینه جشنواره هم به قبضم جمع آوری سرویس زدن. منم مجبوری برای اینکه ازشون خلاص شم ، قبض رو پرداخت کردم.
کارشون نمیدونم قانونی هست یا نه ؛ ولی شرایط سرویس دهی شرکت مربوطه رو یکبار مطالعه بفرمایید که درصورت انصراف از سرویس ، تعهد شرکت نسبت به مشتری چی هستش
موق باشین
یه قرار داد رو سایت گذاشتن نوشتن تو پروموشن ها تخلیه نمیکنن
از کارشناسشون پرسیدم گفتن دو ماهه اینجور شده... در صورتی که من 4 ماه پیش خریدم
ظاهرا باید به ساز ایشون برقصیم
در ضمن مخابرات این ادا رو سر منم در اورد ... با این تفاوت که من قراردادم تموم شده بود ؛ ولی تخلیه نمیکردن و یه مبلغ گنده گرفتم ازم:39:
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
با سلام
در واقع این سیاست فروش برای اکثر شرکتها یکسان هست و امری طبیعی
این هم فقط برای جلوگیری از سو استفاده از آفر های آنها میباشد که شما نیز در واقع دارید سو استفاده میکنید
تا قیمت مناسب بود بهره ببرید و بعدش بگین نمیخواین چیزی نا منطق است
اگر دلیل قانع کننده اعم از سرعت پایین یا نوسان یا تعرفه بالا چنین مواردی دارید با سازمان تنظیم مقررات در جریان بگزارید
اگر تایید کنند کمتر از 72 ساعت خط شما تخلیه خواهد شد
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
در کل پارس انلاین خیلی بد تخلیه خط میکنن بنده تا پارسال مشتری 3 سالشون بودم. تا خط بنده رو تخلیه کنن یه چیزی حدود 50 روز طول کشید.
البته تو مخابرات سمت بنده بهترین کیفیت رو داشتن ولی نسبت به بقیه وقعا گرونه.
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
بنده جای شما باشم اینترنت و شارژ نمی کنم دیگه
از ایرانسل یا هر اینترنت جایگزین دیگه استفاده می کنم
نمی دونم ماهی 2 تومن حدودا برای پورت شما میاد روی قبض همون هم بدید
ولی مودم و خاموش کنید
هر شرکت ارائه دهنده یک تعداد مشخص و محدودی پورت داره
اینجوری شما اون و اشغال کردید و به ضرر اون مجموعه تموم میشه چون روش کاربر فعالی نداره که تبادل داشته باشه و سودهی به ثمر برسه
موفق باشید
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
تگر داخل قرارداد خریدتون این مورد ذکر شده که هیچ ولی اگر ذکر نشده وارد سایت 195 بشید و شکایت کنید
مثل اب خوردن پورت رو تخلیه میکنند
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
maadsoft
یه اینترنت adsl سالانه از شرکت پارس آنلاین تو جشنواره خردیم
که الان ترافیکش تموم شده. و درخواست تخلیه رو قبول نمیکنن
میگن چون با تخفیف بهت فروختیم قعلا پورتت در اختیار ماست و تخلیه نمیکنیم
آیا این رفتار قانونی هست؟ راه حلی براش دارین؟
سلام.
جسارتا چند مدت از شروع سرویستون داره میگذره؟
بگین که دارین از این مکان میرید و باید دسترسی کامل قطع بشه.
یا 195 شکایت بزنین
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
maadsoft
یه اینترنت adsl سالانه از شرکت پارس آنلاین تو جشنواره خردیم
که الان ترافیکش تموم شده. و درخواست تخلیه رو قبول نمیکنن
میگن چون با تخفیف بهت فروختیم قعلا پورتت در اختیار ماست و تخلیه نمیکنیم
آیا این رفتار قانونی هست؟ راه حلی براش دارین؟
آیا خط تلفن به نام خودتونه؟؟؟؟؟
در صورتی که هست میتونید با تلگرام بنده در ارتباط باشید
09038697162
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
https://195.ict.gov.ir/
اینجا شکایت کنید احتمال زیاد به نتیجه میرسید
همچین حقی نداره که خط رو تخلیه نکنن !
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
حتما قوانینی برای این مورد در نظر گرفته اند ،در جشواره ها سرویس به صورت سالانه ارایه میشود مثلا 100 گیگ ترافیک - 70 هزارتومان و... این مورد برای سالانه میباشد ، ممکن است در صورت نیاز به تخلیه هزینه ترافیک رو به صورت عادی محاسبه کنند . ولی از نظر قانونی بعید میدونم این مورد درست باشه از سامانه 195 پیگیری کنید سریع به نتیجه میرسید.
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
maadsoft
شما تونستین تخلیه کنین؟
سلام
نه
حرف زور که جواب نداره ، بذار بمونه
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mask-online
با سلام
در واقع این سیاست فروش برای اکثر شرکتها یکسان هست و امری طبیعی
این هم فقط برای جلوگیری از سو استفاده از آفر های آنها میباشد که شما نیز در واقع دارید سو استفاده میکنید
تا قیمت مناسب بود بهره ببرید و بعدش بگین نمیخواین چیزی نا منطق است
اگر دلیل قانع کننده اعم از سرعت پایین یا نوسان یا تعرفه بالا چنین مواردی دارید با سازمان تنظیم مقررات در جریان بگزارید
اگر تایید کنند کمتر از 72 ساعت خط شما تخلیه خواهد شد
فکر نمیکنم این حق رو داشته باشن که با آفر مردم رو جذب کنن و بعدا به این بهانه به قیمت فضایی سرویس بدن
من شهروند حق دارم بین شرکت های سرویس دهنده بهترین انتخاب رو بکنم و شرکت قبلی وظیفه داره حداکثر طی 72 ساعت اینترنت رو تخلیه کنه .. چون من پایبند بودم و هزینه رو تمام و کمال حین ثبت نام پرداخت کردم و حالا که سرویسم تموم شده میتونم برم ... تموم هم نمیشد میتونستم برم.. این یه حقیه که برای منه شهروند تعریف شده
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
salar123-user8
در کل پارس انلاین خیلی بد تخلیه خط میکنن بنده تا پارسال مشتری 3 سالشون بودم. تا خط بنده رو تخلیه کنن یه چیزی حدود 50 روز طول کشید.
البته تو مخابرات سمت بنده بهترین کیفیت رو داشتن ولی نسبت به بقیه وقعا گرونه.
والا نمیدونم این اولین تجربه م از پارس انلاین بود . اپراتور تماس گرفت و به طور نامحسوس تهدید کردن که 20 روز طول میکشه که تخلیه کنن
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
viasky
بنده جای شما باشم اینترنت و شارژ نمی کنم دیگه
از ایرانسل یا هر اینترنت جایگزین دیگه استفاده می کنم
نمی دونم ماهی 2 تومن حدودا برای پورت شما میاد روی قبض همون هم بدید
ولی مودم و خاموش کنید
هر شرکت ارائه دهنده یک تعداد مشخص و محدودی پورت داره
اینجوری شما اون و اشغال کردید و به ضرر اون مجموعه تموم میشه چون روش کاربر فعالی نداره که تبادل داشته باشه و سودهی به ثمر برسه
موفق باشید
ایرانسل اینجا وضعش خیلی خوبه ولی باید برای دسکتاپ و لبتاپم باید یه مودم بگیرم که اونم حدودا 200 تومن میفته.... بسته های ایرانسلم چنگی به دل نمیزنن
مرسی از پیشنهادتون
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hostnic24
تگر داخل قرارداد خریدتون این مورد ذکر شده که هیچ ولی اگر ذکر نشده وارد سایت 195 بشید و شکایت کنید
مثل اب خوردن پورت رو تخلیه میکنند
چک کردم تو قرار داد ذکر شده ولی اپراتور پارس آنلاین گفت که یه دو ماهی هست اینجور شده... برای منی که 4 ماه پیش قرارداد بستم نباید قوانین جدید رو اعمال کنن
شکایت کردم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
auuob
سلام.
جسارتا چند مدت از شروع سرویستون داره میگذره؟
بگین که دارین از این مکان میرید و باید دسترسی کامل قطع بشه.
یا 195 شکایت بزنین
چهار یا پنج ماه . شکایت کردم منتظر تخلیه م که فک نکنم به این زودیا بذارن من برم
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
isaanco
آیا خط تلفن به نام خودتونه؟؟؟؟؟
در صورتی که هست میتونید با تلگرام بنده در ارتباط باشید
09038697162
بله .. چشم تماس میگیرم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
tikweb.ir
شکایت کردم مرسی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
lemo1996
حتما قوانینی برای این مورد در نظر گرفته اند ،در جشواره ها سرویس به صورت سالانه ارایه میشود مثلا 100 گیگ ترافیک - 70 هزارتومان و... این مورد برای سالانه میباشد ، ممکن است در صورت نیاز به تخلیه هزینه ترافیک رو به صورت عادی محاسبه کنند . ولی از نظر قانونی بعید میدونم این مورد درست باشه از سامانه 195 پیگیری کنید سریع به نتیجه میرسید.
جشنواره هم باشه این حق رو نداره . من هزینه رو دادم و مودمی چیزی هم بابتش نگرفتم . قسطی هم نگرفتم .. در این صورت حق داشتن
ولی الان سرویس من از نظر ترافیکی تمام شده محسوب میشه و این حق رو دارم که برم
مرسی
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
maadsoft
یه اینترنت adsl سالانه از شرکت پارس آنلاین تو جشنواره خردیم
که الان ترافیکش تموم شده. و درخواست تخلیه رو قبول نمیکنن
میگن چون با تخفیف بهت فروختیم قعلا پورتت در اختیار ماست و تخلیه نمیکنیم
آیا این رفتار قانونی هست؟ راه حلی براش دارین؟
از این موارد با اینگونه شرکت ها زیاد داشتیم
یک درخواست در سایت سازمان تنظیم ثبت کنید و مشکلتونو بیان کنید خیلی سریع پیگیری میکنند ...
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
BAMPA
از این موارد با اینگونه شرکت ها زیاد داشتیم
یک درخواست در سایت سازمان تنظیم ثبت کنید و مشکلتونو بیان کنید خیلی سریع پیگیری میکنند ...
اپراتور 195 گفت چون جشنواره بوده تخلیه نمیکنن ولی شکایتت رو ثبت میکنم
نمیدونم کی سازمان تنظیم مقررات همچین حقی رو برای پارس آنلاین تعریف کرده
ممنون
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
maadsoft
اپراتور 195 گفت چون جشنواره بوده تخلیه نمیکنن ولی شکایتت رو ثبت میکنم
نمیدونم کی سازمان تنظیم مقررات همچین حقی رو برای پارس آنلاین تعریف کرده
ممنون
یه راه دارم براتون خوشگل خطو تخلیه میکنن :))
اگه با خطتون ک ر ک ینگ انجام بدید درجا تخلیش میکنن (#شوخی_محض)
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
تمام شرکت ها همینجوری ان موقع تخلیه به دروغ میگن سیستم خرابه یا امکانش نیست و تا 2 هفته طولش میدن
بازاریابی کاذب هست اینجوری میکنن مشتری بمونه روی شبکه خودشون
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
alirezakaj
تمام شرکت ها همینجوری ان موقع تخلیه به دروغ میگن سیستم خرابه یا امکانش نیست و تا 2 هفته طولش میدن
بازاریابی کاذب هست اینجوری میکنن مشتری بمونه روی شبکه خودشون
پس با بد کسی درافتادن
من که ول کن ماجرا نیستم
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
تنها راهش 195 هست
من شخصاً از چندین شرکت جمع آوری کردم اینترنت رو ولی هیچ کدوم به اندازه آسیاتک بهونه نیاوردن
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
سلام
بقیه جاهارونمی دونم ولی استان اصفهان اگر بری از مخابرات بگیری بدون کسب اجازه از شرکت های pap جمع آوری می کنند براتون
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
جالبه این پارس آنلاین توی ۴۸ ساعت خط من رو تخیلیه کرد
البته از حق نگذریم مشتری اذیت کنی بودم براشون
پورتشون توی منطقه ما مشکل داشت
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
این کارهارو بعضی شرکتها میکنن و منم پیشنهاد میکنم یک کلک سرشون بزنید . بهتره برید و بگید میخوام اینترنتم را به یک خط دیگه انتقال بدم و اونا هم انتقال میدن و هزینه ای میگیرن (معمولا 5 تا 15 تومن) بعد شما سرویس جدید روی خطتون بخرید
من توی جشنواره های وب اینترنت خریدم و تا حالا سه جا منتقلش کردم . خداییش هم قیمتاش ارزونه و هم سرعتش بالاست . از طرفی اینقدر به ادم حال میدن که دیگه حاظر به تعویض شرکت نمیشی
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
maadsoft
یه اینترنت adsl سالانه از شرکت پارس آنلاین تو جشنواره خردیم
که الان ترافیکش تموم شده. و درخواست تخلیه رو قبول نمیکنن
میگن چون با تخفیف بهت فروختیم قعلا پورتت در اختیار ماست و تخلیه نمیکنیم
آیا این رفتار قانونی هست؟ راه حلی براش دارین؟
سلام
ببینید شما وقتی سرویس ویژه بگیرید دیگر امکان تخلیه زودتر از موعد و جود ندارد.
این کار یک نوع زرنگی هست که شما با قیمت ارزون تر سرویس بگیرید بعد وقتی کارتون تموم شد جمع کنید.
یکی از ویژگی های سرویس ویژه این هست که شما باید ترافیکتون رو مدیریت کنید تا یکسال شما تموم شه و درصورتی که زودتر تمام شد باید ترافیک خرید بکنید.
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
قزوین هاست
سلام
ببینید شما وقتی سرویس ویژه بگیرید دیگر امکان تخلیه زودتر از موعد و جود ندارد.
این کار یک نوع زرنگی هست که شما با قیمت ارزون تر سرویس بگیرید بعد وقتی کارتون تموم شد جمع کنید.
یکی از ویژگی های سرویس ویژه این هست که شما باید ترافیکتون رو مدیریت کنید تا یکسال شما تموم شه و درصورتی که زودتر تمام شد باید ترافیک خرید بکنید.
آیا تو قوانین سرویس دهنده همچین چیزی عنوان شده؟
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
SamaN DL
آیا تو قوانین سرویس دهنده همچین چیزی عنوان شده؟
شما یکساله خرید می کنید و طبق قرارداد باید تا یک سال صبر کنید.
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
دوست عزیز من در پارس آنلاین هستم. اگر خواستین بگین تا فردا پیگیری کنم.
-
پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
maadsoft
فکر نمیکنم این حق رو داشته باشن که با آفر مردم رو جذب کنن و بعدا به این بهانه به قیمت فضایی سرویس بدن
من شهروند حق دارم بین شرکت های سرویس دهنده بهترین انتخاب رو بکنم و شرکت قبلی وظیفه داره حداکثر طی 72 ساعت اینترنت رو تخلیه کنه .. چون من پایبند بودم و هزینه رو تمام و کمال حین ثبت نام پرداخت کردم و حالا که سرویسم تموم شده میتونم برم ... تموم هم نمیشد میتونستم برم.. این یه حقیه که برای منه شهروند تعریف شده
سرویس شما تمام نشده هست و تازمانی که سرویس کامل تمام نشه میتونن تخلیه نکنند
شما سرویس یک ساله خریدین و باید یک سال رو استفاده کنید