تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
سلام
من پنج شنبه هفته گذشته، از نماینده رد استیشن در ایران که نمیخوام اسمش رو بگم، افر سرور اختصاصیش رو خریداری کردم.
تا امروز خود نمایندش هم موفق نشده روش سی پنل نصب کنه بدلیل قطعی مکرر در این سرور.
دوستان لطفا نظرشون رو راجع به این دیتاسنتر بگن که ما بعدا بدونیم باید چیکار کنیم ادامه بدیم با این دیتاسنتر یا نه.
تشکر
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
سلام
عدم توانایی نصب سیپنل ... مربوط به فروشنده هست
عدم قعطی سرور مربوط به دیتاسنتر
درصورت پیگیری هر دو قابل حل هست
از نظر دیتاسنتری جای نگرانی نیست چون تمام دیتاسنترهای اروپایی ایرانی الزامات اولیه دارند و ... پشتیبانی این دیتاسنتر بسیار بهتر از دیتاسنترهای دیگری بوده برای ما ... نصب و کانفیگ خیلی از موارد رایگان انجام داده اند .... (نکته نماینده دیتاسنتر هستیم )
نیاز به پرداخت هزینه نبوده و ....
و خیلی از مشکلات حل کردند
اما دیتاسنترهای دیگر حتی راهنمایی های لازم هم نکردند و ... و گفتند سرور بصورت روت میباشد
مطمئن باشید از نظر پشتیبانی و پاسخ دهی جزء بهترین دیتاسنترها میباشد
با تشکر
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
درود
احتمالا سخت افزار سرور مشکل داره
شما باید سخت افزار بررسی کنید مشکلی داشت اعلام کنید بهشون تا سخت افزار عوض کنند مشکلتون برطرف میشه
کیفیت سرور ها و همچنین شبکه این دیتا سنتر واقعا عالی هست
سرور داشتیم که بالای 1 سال حتی ریست هم ندادیم .
به هر حال این مشکل یا نرم افزاری هست یا سخت افزاری که باید بررسی کنید
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
این دیتاسنتر مشکلی از لحاظ پشتیبانی و شبکه نداره بنده 2 سال سابقه کار با سرور این دیتاسنتر داشتم مشکلی نداشته
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
امیدوار شدم به دیتاسنتر.
ولی متاسفانه نماینده اش 48 ساعت هست که نتونسته روش سی پنل نصب کنه، اول که خودمون تصب کردیم قطعی داشت نمیشد، بهشون گفتید گفتند بده به ما هزینشم بده ما یک ساعته تحویلت میدیم، 50 تومان دادم برای نصب سی پنل بهشون، الان 48 ساعته گذشته تازه فهمیدن که ما هی میگفتیم سرور مشکل داره و قطعی داره راست میگیم.
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hnikdel
امیدوار شدم به دیتاسنتر.
ولی متاسفانه نماینده اش 48 ساعت هست که نتونسته روش سی پنل نصب کنه، اول که خودمون تصب کردیم قطعی داشت نمیشد، بهشون گفتید گفتند بده به ما هزینشم بده ما یک ساعته تحویلت میدیم، 50 تومان دادم برای نصب سی پنل بهشون، الان 48 ساعته گذشته تازه فهمیدن که ما هی میگفتیم سرور مشکل داره و قطعی داره راست میگیم.
سلام
مشخصات سخت افزاری سرور ارسال کنید
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
company_hosting
سلام
مشخصات سخت افزاری سرور ارسال کنید
برای چی ؟
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hnikdel
برای چی ؟
برای راهنمایی
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
س با تلفن های نماینده دیتاسنتر تماس بگیرین و ازشون زودتر بخواین دلیل نصب نشدن و خرابی رو بهتون گزارش بدن و زمان رفع عیب رو ازشون سوال کنین
ارادت
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
دیتاسنتر خوبی هستش و از خیلی از دیتاسنترهایی که ایرانی ها به دلیل ارزانی بزگ جلوه میدهند بهتر و قدرتمند تر است
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hnikdel
سلام
من پنج شنبه هفته گذشته، از نماینده رد استیشن در ایران که نمیخوام اسمش رو بگم، افر سرور اختصاصیش رو خریداری کردم.
تا امروز خود نمایندش هم موفق نشده روش سی پنل نصب کنه بدلیل قطعی مکرر در این سرور.
دوستان لطفا نظرشون رو راجع به این دیتاسنتر بگن که ما بعدا بدونیم باید چیکار کنیم ادامه بدیم با این دیتاسنتر یا نه.
تشکر
سلام
به عنوان یک نماینده و یک سرویس دهنده از کمپانی رداستیشن لازم می دونم از حقوق رداستیشن دفاع کنم و عدم تجربه ( نماینده ) را دلیل این امر بدونم ...
دیتاسنتر رد استیشن خیلی فهیم و مشتری مدار است و مطمئناً این مشکلات در چهارچوب کاری این دیتاسنتر نیست هیچوقت ... بار ها دیده شده است حتی تمام سخت افزار را به رایگان برای مشتری تغییر داده اند ...
در صورتی که هنوز مشکل حل نشده است برای بنده دسترسی ارسال کنید تا نتیجه مناسبی از مشکل براتون ارسال کنم. + و حل مشکل
admin@serverdl.com
serverdl.com
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
ServerDL.com
سلام
به عنوان یک نماینده و یک سرویس دهنده از کمپانی رداستیشن لازم می دونم از حقوق رداستیشن دفاع کنم و عدم تجربه ( نماینده ) را دلیل این امر بدونم ...
دیتاسنتر رد استیشن خیلی فهیم و مشتری مدار است و مطمئناً این مشکلات در چهارچوب کاری این دیتاسنتر نیست هیچوقت ... بار ها دیده شده است حتی تمام سخت افزار را به رایگان برای مشتری تغییر داده اند ...
در صورتی که هنوز مشکل حل نشده است برای بنده دسترسی ارسال کنید تا نتیجه مناسبی از مشکل براتون ارسال کنم. + و حل مشکل
admin@serverdl.com
serverdl.com
خودمون سی پنل نصب کردیم آخرش ارور میداد نشد. به نماینده هزینه دادیم بعد از 24 ساعت این پیام رو دادن:
نقل قول:
نصب سی پنل شروع شده
ولی متاسفانه کلی کندی هست به دلیل قطع میرور کانادا!
میرور کانادا کلا قطع هست
ان شا الله فردا سرورتون به صورت کامل تحویل داده می شود
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hnikdel
خودمون سی پنل نصب کردیم آخرش ارور میداد نشد. به نماینده هزینه دادیم بعد از 24 ساعت این پیام رو دادن:
اگر براتون مقدور است دسترسي براي بنده در ايميل ارسال كنيد تا براتون رفع كنيم و اين رو بدونيد به هيچ عنوان ميرور كانادا قطع نبوده !
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hnikdel
سلام
من پنج شنبه هفته گذشته، از نماینده رد استیشن در ایران که نمیخوام اسمش رو بگم، افر سرور اختصاصیش رو خریداری کردم.
تا امروز خود نمایندش هم موفق نشده روش سی پنل نصب کنه بدلیل قطعی مکرر در این سرور.
دوستان لطفا نظرشون رو راجع به این دیتاسنتر بگن که ما بعدا بدونیم باید چیکار کنیم ادامه بدیم با این دیتاسنتر یا نه.
تشکر
سلام
با توضیحاتی که ارائه فرمودید این مسئله صد درصد مربوط به خود نماینده است و ارتباطی به دیتا سنتر ندارد
البته با نظراتی که کاربران دیگر داده اند میشود به اینکه سرویس های این دیتا سنتر چگونه است پی بورد
اگر سرور مشکل داشته باشد که دیتا سنتر بدون چون و چرا در لحظه سرور را عوض میکند و این وظیفه نماینده است گه پیگیری کند
و توضیحی هم که بابت میرور کانادا دادید کاملا غیر منتطقی و گنگ میباشد چون میتوان دستی میرور را مشخص کرد
باز اگر کمکی از دست ما بر می آید به دلیل روابط قوی که با دیتا سنتر داریم در جهت تعویض سرور و سخت افزار اگر مشکل از دیتا سنتر بود اعلام فرمایید حتما پیگیری خواهیم کرد
موفق وپیروز
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
ServerDL.com
اگر براتون مقدور است دسترسي براي بنده در ايميل ارسال كنيد تا براتون رفع كنيم و اين رو بدونيد به هيچ عنوان ميرور كانادا قطع نبوده !
اطلاعات ارسال شد.
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
رداستیشن یکی از بهترین دیتاسنترهاست با پشتیبانی و کیفیت عالی
مخصوصا مخصوصا بهترین نماینده و بهترین همکاری که باهاشون کار کردم تا حالا آلماهاست بوده که پشتیبانیشون عالی بودش برای من.
مشکلی که من خودم برای سرور درست کرده بودم رو پشتیبانی آلما هاست لطف کرد درستش کرد در حالی که اصلا ارتباطی با اونها نداشت این موضوع اونم بدون هزینه
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
ServerDL.com
سلام
به عنوان یک نماینده و یک سرویس دهنده از کمپانی رداستیشن لازم می دونم از حقوق رداستیشن دفاع کنم و عدم تجربه ( نماینده ) را دلیل این امر بدونم ...
دیتاسنتر رد استیشن خیلی فهیم و مشتری مدار است و مطمئناً این مشکلات در چهارچوب کاری این دیتاسنتر نیست هیچوقت ... بار ها دیده شده است حتی تمام سخت افزار را به رایگان برای مشتری تغییر داده اند ...
در صورتی که هنوز مشکل حل نشده است برای بنده دسترسی ارسال کنید تا نتیجه مناسبی از مشکل براتون ارسال کنم. + و حل مشکل
admin@serverdl.com
serverdl.com
بله رفتار رداستیشن و پشتیبانیش دقیقا برعکس رفتار شماست و بخاطر پوشش اشتباهات خودشون و گفته نشدن اونها تو انجمن مشتریشون رو تهدید به حذف اطلاعات و سرور نمیکنن!
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
درود
دیتاسنتر رداستیشن از نظر بنده بهترین دیتاسنتر اروپا هستند هم از پشتیبانی هم از قطعات سخت افزاری
شده بود هارد سرور ما مشکلی داشتید و به همین دلیل آقایی آرایش (آلما هاست) برای ما 4 ترابایت هارد رایگان گرفتند از دیتاسنتر
در این حد به مشتریان احترام میزارند و هواشون رو دارند
صبور باشید انشالله پیگیری از طرف نمایندتون حتما میشه
یاحق
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
hnikdel
خودمون سی پنل نصب کردیم آخرش ارور میداد نشد. به نماینده هزینه دادیم بعد از 24 ساعت این پیام رو دادن:
نصب سی پنل شروع شده
ولی متاسفانه کلی کندی هست به دلیل قطع میرور کانادا!
میرور کانادا کلا قطع هست
ان شا الله فردا سرورتون به صورت کامل تحویل داده می شود
سلام
میرور کانادا الان 2 روزی هستش که نوسان داره . سرور خودمون دیشب با کندی شدیدی رو به رو بود ! آی پی سرور هم تایم اوت میداد اما سرور با کندی بسیار زیاد در دسترس بود
احتمالا این مشکل نه به دیتاسنتر ربط داشته باشه و نه به نماینده بنده خدا ... در هر صورت امیدوارم که مشکلتون حل بشه
دیتاسنتر رداستیشن به شدت دیتاسنتر مورد اعتمادی هستش . حدود دو سالی هستش که چندین سرور از این دیتاسنتر داریم و تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته . از نظر کیفیت به جرات میگم برترین هستش بین تمام دیتاسنتر های اروپا .
پیشنهاد بنده همکاری و درخواست راهنمایی از آلما هاست هستش ... از همه نظر تایید میشن .
موفق باشید
پاسخ : تجربه من در خرید یک سرور اختصاصی از رد استیشن (یک هفته قطعی پی در پی)
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
farmanrava
سلام
میرور کانادا الان 2 روزی هستش که نوسان داره . سرور خودمون دیشب با کندی شدیدی رو به رو بود ! آی پی سرور هم تایم اوت میداد اما سرور با کندی بسیار زیاد در دسترس بود
احتمالا این مشکل نه به دیتاسنتر ربط داشته باشه و نه به نماینده بنده خدا ... در هر صورت امیدوارم که مشکلتون حل بشه
دیتاسنتر رداستیشن به شدت دیتاسنتر مورد اعتمادی هستش . حدود دو سالی هستش که چندین سرور از این دیتاسنتر داریم و تاکنون هیچ مشکلی وجود نداشته . از نظر کیفیت به جرات میگم برترین هستش بین تمام دیتاسنتر های اروپا .
پیشنهاد بنده همکاری و درخواست راهنمایی از آلما هاست هستش ... از همه نظر تایید میشن .
موفق باشید
دو روز چیه عزیز. من از جمعه این مشکل رو دارم. قطعی های پی در پی.