سلام دوستان من کارا را برای گرفتن نماد اعتماد انجام دادم فقط مونده نامه که بیاد در منزل اما نوشتن باید بری اسناد رسمی کسی هست توضیح بده؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام دوستان من کارا را برای گرفتن نماد اعتماد انجام دادم فقط مونده نامه که بیاد در منزل اما نوشتن باید بری اسناد رسمی کسی هست توضیح بده؟
درود
وقتی نامه را دریافت کردید در یکی از اسناد رسمی شهرتون میبرید و مهر و امضا پایی ورقه میندازن.و پست میکنید به واحد تهران برای اخذ نماد
موفق باشید
سلام
نامه که به دست شما رسید
کپی برابر اصل اجاره نامه یا سند جایی که فعالیت می کنید + کارت ملی و شناسنامه رو می برید ثبت اسناد رسمی با فرمی که خودشون ارسال کردن پر می کنید ثبت محضری میشه
به آدرس پستی که در داخل ایمیل براتون گفتن پست می کنید بعد از چند روز خودشون اعمال می کنند روی پروفایل شما
موفق باشید
مرسی ولی نامه ای گذاشتن برای دانلود میگن دانلود کن بعد مدارکتم کپی برابر اصل کن
- - - Updated - - -
ما سند خونه گیر بانکه
- - - Updated - - -
اسمی از سند خونه نیست
- اصل تعهدنامه(توسط متقاضی تکمیل شود)
- تصویر کارت ملی(به تعهدنامه الصاق شود)
- تصویر مجوز فعالیت(در صورت بارگذاری)
سند یا ... اختیاری هست دوست عزیز .
واسه نامه باید پول بدم؟چند روزه می رسه؟
واسه بنده اجباری بود ولی در صورتی که نخواستن ارسال نکنید و بهترین راه تماس با خودشون هستش !!
کاری به سند ندارند که در گرو وام یا چیز دیگری هستش فقط نیاز به کپی برابر اصل اون دارند
برای نامه نیز فک کنم یه 20 هزار تومانی هزینه داشته باشه با کپی و برابر اصل و ثبت محضر, توجه داشته باشید اون تهعد نامه به صورت گواهی امضا هستش و باید ثبت بشه بدون ثبت تایید نمی کنند
موفق باشید
35تومن دادم برای این نامه ولی منظورم اینه که میاد در خونه باید باز پول بدم پستچی رو؟
اون 35 تومان برای تایید ادرس ثبت شده هستش و پولش رو به صورت انلاین پرداخت کردید
داخلش نیز فقط یک کد هستش که اونو با تماس به شماره ای که اعلام کردند تایید می کنید
خیر نیازی نیستش به پستچی پول بدید
در مورد تعهد جدا هستش و این هزینه ای که بنده گفتم مربوط به ثبت اسناد رسمی هستش
بعد ببخشید بر روی نامه باید بنویسم نماد اعتماد با اسم دامینمو براشون بفرستم؟
- - - Updated - - -
آزمونم میگیرن؟
با سلام
این فرمی که دانلود کردید + کپی برابر اصل مدارکتون می برید اداره ی پست پشت پاکن آدرس سایت ومتن نماد اعتماد الکترونیک رو می نویسید و ارسال می کنید.
2روزه نامه میرسه .
و در مورد 35تومان هزینه ای که کردید این هزینه برای یک سال هست .
در طی یک سال 4بار برای شما نامه ای از سمت اینماد ارسال میشه برای اینکه بفهمند مکانتون یا آدرستون تغییر نکرده و در همان جایی که در قسمت ثبت نام زدید فعالیت می کنید.
کار شاید اولاش خیلی سخت به نظر برسه اما اگر برید تو کارش 5روزه نماد رو می تونید بگیرید.
در جواب دوست عزیزمون که گفت کپی برابر اصل سند مرکز فعالیت , هم میشه گفت بله هم میشه گفت خیر .
اگر حقیقی ثبت نام کرده اید نیازی به ارسال کپی برابر اصل سنده یا قول نامه نیست
ولی اگر حقوقی ثبت نام کرده اید یا اصلاح کنید حقیقیش کنید یا اینکه کپی برابر اصل بفرستید
با تشکر.
رفتم ثبت اسناد رسمی بگمش چیو می خوام ثبت کنم؟
پس چیو باید برابر اصل کنم؟
*کارت ملی
*تعهد نامه یا همون فرم
تمام
تشکر بعدش روی نامه چی باید بنویسم؟دامینمو باید بنویسم؟تمبر باید بخرم؟
- - - Updated - - -
بعد آزمون داره؟