پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
برای ریستور کردن فول بک آپ در دایرکت ادمین از داخل سرور ابتدا وارد SSH شوید
وارد پوشه admin شوید ( دستور زیر )
cd /home/admin
فایل بک آپی را به پوشه public_html منتقل کرده و سطح دسترسی آنرا ۷۷۷ بزاریددر خط فرمان لینوکس با دستور زیر فایل را منتقل کنید به سرور خود
wget domain.com/backup.tar.gz
پس از انتقال سطح دسترسی آنرا به ادمین تغییر دهید
chown admin:admin backup.tar.gz
حال وارد admin دایرکت ادمین شوید ، به قسمت admin backup بروید
- به پایین صفحه بیایید و در قسمت ریستور آنجا که نوشته شده Step 1: From Where
جلوی آن تایپ کنید
/home/admin
روی update Files بزنید
- در قسمت Step 3: Select Files
فایلی را که منتقل کرده اید انتخاب کنید و بر روی ریستور کلیک نمایید
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Mr.Te0
برای ریستور کردن فول بک آپ در دایرکت ادمین از داخل سرور ابتدا وارد SSH شوید
وارد پوشه admin شوید ( دستور زیر )
cd /home/admin
فایل بک آپی را به پوشه public_html منتقل کرده و سطح دسترسی آنرا ۷۷۷ بزاریددر خط فرمان لینوکس با دستور زیر فایل را منتقل کنید به سرور خود
wget domain.com/backup.tar.gz
پس از انتقال سطح دسترسی آنرا به ادمین تغییر دهید
chown admin:admin backup.tar.gz
حال وارد admin دایرکت ادمین شوید ، به قسمت admin backup بروید
- به پایین صفحه بیایید و در قسمت ریستور آنجا که نوشته شده Step 1: From Where
جلوی آن تایپ کنید
/home/admin
روی update Files بزنید
- در قسمت Step 3: Select Files
فایلی را که منتقل کرده اید انتخاب کنید و بر روی ریستور کلیک نمایید
خیلی عذر میخوام ولی متوجه نشدم من الان فایل بک آپم تو پوشه
home/username/public_html/backup.tar.gz
هست
اصلا تو قسمت پوشه ادمین که پوشه public_html نداریم که؟
دسترسی و پریمیشن رو هم درست کردم ولی تو رستور هم home/admin میزنم و هم فک کردم شاید اشتباه فرموده باشین home/username/public_html میزنم ولی بک آپ رو پیدا نمیکنه لطفا راهنمایی کنید ممنون
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
درود
بک اپ شما از سی پنل به دایرکت رستور میشه یا از دایرکت به دایرکت؟
موفق باشید
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
peym@n
درود
بک اپ شما از سی پنل به دایرکت رستور میشه یا از دایرکت به دایرکت؟
موفق باشید
با سلام از دایرکت به دایرکت
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
درود
در صورن تمایل اطلاعات ادمین دایرکت ادمین را به همراه لینک بک اپ فرستاده برای شما رستور کنم
در صورت وجود مشکلی
نرم افزار TeamViewer 10 رو دارید؟ در صورتی که بله ای دی و پسورد را برای بنده.پ.خ کنید
موفق باشید
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
یک یوزر با همان نام کاریری و پسورد بسازید داخل دایرکت
یک بکاپ از دایرکت ادمین یوزر بگیرید(صرفا جهت ساخته شدن پوشه بکاپ)
یک پوشه داخل هاست شما ایجاد میشود که بکاپی که گرفتد انجا قرار دارد و انجا محل بکاپ های شماست
بکاپ قبلی رو در پوشه اپلود کرده سپس از پنل خود یوزر ریست کنید
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
GREAT
یک یوزر با همان نام کاریری و پسورد بسازید داخل دایرکت
یک بکاپ از دایرکت ادمین یوزر بگیرید(صرفا جهت ساخته شدن پوشه بکاپ)
یک پوشه داخل هاست شما ایجاد میشود که بکاپی که گرفتد انجا قرار دارد و انجا محل بکاپ های شماست
بکاپ قبلی رو در پوشه اپلود کرده سپس از پنل خود یوزر ریست کنید
سلام متظورتون از همان نام کاربری و پسورد چی هست؟ با نام کاربری که تو هاست قبلی بوده؟ نمیشه با یه نام دیگه؟ اصن نمیدونم اونجا چی بود
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
از طریق یاهو در ارتباط باشید تا راهنمایی کنم
98server@att.net
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
درود
دوستان دیروز قرار بود به بنده دسترسی سیستم بده در سیستم خودشون انجام دهم فعلا خبری نشده
موفق باشید
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
دوست من اگر بکاپ یوزر هست به داخل اف تی پی اصلی بروید
بکاپ را در قسمت Home
بعد یوزر بکاپ بریزید سپس به داخل هاست رفته و ریستور نمایید
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
سلام و درود
برای بک اپ گرفتن و رستور کردن مقالاتی داخل اینترنت هستش.
مثلا رستور کردن بک آپ از دایرکت به دایرکت
کار سختی نیست.شما اگه بک اپ از قسمت ادمین گرفتین و میخواین رستور کنید,بک آپ رو در داخل پوشه admin_backups میریزید و در قست ادمین بک اپ کنترل پنل,رستور میکنید
اگر هم از داخل هر یوزر بک آپ گرفتین که بک آپ رو به پوشه user_backup انتقال دهید و سپش رستور کنید.
دوستان راهنمایی کردند.
اگر خواستید اطلاعات بدین تا انجام بدیم رایگان.مشکلی نیست.
پاسخ : مشکل رستور کردن بک اپ
- - - Updated - - -
متاسفانه من موفق به رستور نشدم...
میزنم رستور پیغام میده که رستور در دست اجراست و بعد از تمام شدن در مسیج سیستم اطلاع رسانی میشه ولی بعد از گذشت 4 ساعت خبری نیست چند بار زدم همینجوره
- - - Updated - - -
متاسفانه من موفق به رستور نشدم...
میزنم رستور پیغام میده که رستور در دست اجراست و بعد از تمام شدن در مسیج سیستم اطلاع رسانی میشه ولی بعد از گذشت 4 ساعت خبری نیست چند بار زدم همینجوره
- - - Updated - - -
Restores added to Queue |
|
Details You will be notified via the Message System when the process is complete |