نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
سلام دیروز شارز اینترنت من تموم شده بود
می خواستم اینترنتی شارز کنم
رفتم تو پنل دیدم اون سرویس را که می خوام ندارن تو پنل
تماس گرفتیم این ور اون ور خوب جمعه بود کسی نیود
امروز اومدم شارژ کنم هر چی تماس گرفتم دفتر شهرمون خبری نبود کسی گوشی را بر نمی داشت
اومدم با پشتیبانی به اصلاح کارشناس مالی صحبت کردم
چند کلمه ای که صحبت کردن را گذاشتم اینجا دوستان ببین
http://img98.net/img/43057672416779015769.jpg
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
بله پشتیبانی ضعیفی دارند توی کدوم شهر هستید
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
حالا شهرمون مهم نیست از بالا بالا هم محل نمی زارن - من خودم نمایندگی آسایتک داشتم یه مدت پاسخگویی مشترکین هم خودم بودم از طریق موبایل - اینا اصلا محل نمی زارن - آسیا تک مسخره هم نتونست یه 4 مگ پهنا باند برامون بگیره کم اوردیم
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminzadeh
مگه انگلیسی حرف میزنن ؟ :d(عکستون واسه من not found میاد
http://img98.net/img/43057672416779015769.jpg
شاتل با اینکه پر آوازه هست ولی منم چند تا برخورد داشتم باهاشون واقعا" بعضی از کارمنداشون علم و تخصص کافی ندارن
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
من هم چند روز پیش با پشتیبانی تماس گرفتم و تقریبا همین جواب ها رو به من داد.
پشتیبانی کاملا ضعیفی دارند.
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminzadeh
انگار روبوته
بعید هم نیست !!!
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
سلام
دوستان من اهواز هستم ... و الان نزدیک به 1 سال ونیم هست که از adsl شاتل استفاده می کنم ...
با اینکه سرعتشون نسبت به قبل کمتر شده ... ولی خداییش پشتیبانیشون نسبت به باقی isp ها خیلی بهتره ...
البته من تا حالا باهاشون مشکلی نداشتم ... چه تهران و چه نمایندگی اهواز ... :65:
موفق باشید ...
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
دل من خون تره!
ساعت 1 که میشه دیگه هیچی کلا اینترنت تعطیل میشه باید با یه روش دیگه کانکت شد.
کلافه شدم
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
در مقایسه با دیگران فعلا از همه بهتر هستند گر چه داتک هم بد نیست .
موفق باشید.
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
شاتل در ساعات اداري بهترين پشتيباني تلفني رو داره
براي شهرستان ها بخش پشتيباني آنلاينشون اختيارات زيادي ندارند و براي همين اكثرا مي گن تماس بگيري در چند مورد كه مشكل وجود داشت و در ساعات غير اداري بود من محترمانه بهشون گفتم و خيلي قشنگ پاسخ دادند.
قبلا كه مكالمات تلفني ضبط نمي شد بعضي از پشتيبان ها زياد جالب جواب گو نبودند اما ا وقتي كه ضبط ميشه هر وقت تمسا گرفتم خيلي محترمانه تر و با حوصله تر جواب مي دند و حتي شده تا 10 -15 دقيقه تلفني مكالمه كردند تا مشكل نت حل شده.
در بخش پشتيباني يك بخش پشتيباني مخصوص شهرستان ها داره كه معمولا هميشه آفلاين هست ! :دي ولي پشتيباني تلفنيشون خيلي خوب بوده...
در واقع ميتونم جمع بندي كنم در ساعات اداري : عالي ، در باقي اوقات : ضعيف
پ.ن : نظر و تجربه شخصي بود!
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
ما که هروقت مشکل داشتیم رفتیم دفترشون البته یکی از دوستام نمایندگی داره اما ما میرم دفتر اصلیشون
2 سال پیش زیاد مشکل قطعی داشت اما الان قطعی هاش کمتر شده
پاسخ : نحوه پشتیبانی شرکت محترم شاتل
من مشکلی نداشتم تا الان . شاید پشتیبانی ضعیفی داشته باشن اما مشکلاتشون خیلی کمه . یک ماه پیشگامان داشتیم به گریه افتاده بودیم ولی شاتل ...