پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
با سلام
در صورتی که بعد از 48 ساعت پول به حسابتون برگشت نخوره باید برید بانکتون پیگیر بشید
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
babelirani
با سلام
در صورتی که بعد از 48 ساعت پول به حسابتون برگشت نخوره باید برید بانکتون پیگیر بشید
درود
این مورد را قبلا برخورد داشتم زیر 5 دقیقه برگشت میخورد اما این بار عجیب هستش که حدود 48 ساعته هنوز خبری نیست..
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
سلام خدمت شما
بعضی وقت ها این مشکلات پیش میاد ... پول به حساب فرد میره اما ارور میگیرد ...
باید از بانک پیگیری کنید ...
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
مطمئنید که به حساب فروشنده نرفته؟
اگر مطمئن هستید به سامان پرداخت زنگ بزنید پیگیری میکنن
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
tikweb.ir
مطمئنید که به حساب فروشنده نرفته؟
اگر مطمئن هستید به سامان پرداخت زنگ بزنید پیگیری میکنن
بله واریز نشده اما از حساب بنده کسر شده شماره سریال هم موجوده و مشخص.
معمولا خیلی سریع همان موقع برگشن میخورده اینبار اولین بار هستش برخورد میکنم با این مسئله بیش از 48 ساعت هستش که برگشت نخورده.
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
تا 48 ساعت برگشت نخورد بریک بانک پیگیری کنید.
- - - Updated - - -
تا 48 ساعت برگشت نخورد بریک بانک پیگیری کنید.
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
nginxweb
درود بر همه دوستان و همکارات عزیز
دیروز از سایتی خرید داشتیم و وب سایت مورد نظر درگاه سامان داشت
بنده با کارت ملت پرداخت را انجام دادم و تایید شد اما موفع ارجاع به سایت فوق error داد و ارتباط قطع شد و در اون سایت پرداخت نا موفق ثبت شد.
بیش از 2 روز نیز از این قضیه گذشته است و وجه به حساب بنده بر نگشته است چون در حساب آنلاین که نگاه میکنیم شماره سریال و ... هم مشخص هستش.
دوستانی که در این زمینه تجربه ای دارند ممنون میشم راه پیگیری این مسئله را بفرمایید
بنده با کارت ملت پرداخت را انجام دادم و تایید شد اما موفع ارجاع به سایت فوق error داد و ارتباط قطع شد و در اون سایت پرداخت نا موفق ثبت شد.
پس پول به حساب سایتی که واریز کردید وارد شده و شما باید با سایت هدف هماهنگ کنید ...
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
سلام من خیلی از این موارد رو به رو هستم زیرا سایت فروشگاهی دارم روزانه شاید گاهی 1دونه اینطور بشه
پول پرداخت بشود و از حساب کسر شود اما سرویس دریافت نکنید زیر 5الی 48 ساعت معمولا برگشت میخوره
اما اگر به حساب بر نگرده پولی که پرداخت کردید و شناسه یا پیگیری که داده نشان دهنده پرداخت موفق کامل هست که برنگشته .
حالا چرا برنگشته و چرا سرویس دریافت نکردم ؟؟؟
این مورد گاهی پیش میاد
1: مشکل از درگاه بانک ان سایت در ان لحظه ( کال بک سایت یا کال بک درگاه بانک یا شبکه شتاب )
2: مشکل از حساب بانک شما در ان لحظه
3: مشکل از سایت در ان لحظه
__________________________________________________ __________________________
خوب حالا چیکار کنم پول که برنگشت و نمیگرده زیرا پرداخت شده موفق اما مشکل داشت به هر یک از این دلایل دریافت نکردم سرویسم را ؟
شما با پشتیبانی ان سایت ارتباط برقرار کنید این مشکل را بگید همچین خریدی کردم و برنگشت زیرا پرداخت شده و کسر شده و این تصویر از تراکنشی که انجام شده لطفا در درگاه بانکی یا حساب خود چک کنید این شناسه یا پیگیری این ساعت تاریخ پرداخت کردم لطفا سرویسم را بدید
با تشکر .
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
این اتفاق برای ما هم پیش اومده
در حال خرید لایسنس انتی ویروس بودیم پرداخت انجام شد ولی برگشت ارور داد
مبلغ بازگشت نخورد
بعد از اینکه شماره پیگیری رو به شرکت دادم حدود 2 روز بعدش مبلغ برگشت خورد
پیگیری کنید انشا الله حل میشه
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
سلام و احترام
با شماره 29911 مرکز مغایرت شبکه شاپرک در کمتر از 1 روز مشکلتون حل میشه
درپناه حق
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
nginxweb
درود بر همه دوستان و همکارات عزیز
دیروز از سایتی خرید داشتیم و وب سایت مورد نظر درگاه سامان داشت
بنده با کارت ملت پرداخت را انجام دادم و تایید شد اما موفع ارجاع به سایت فوق error داد و ارتباط قطع شد و در اون سایت پرداخت نا موفق ثبت شد.
بیش از 2 روز نیز از این قضیه گذشته است و وجه به حساب بنده بر نگشته است چون در حساب آنلاین که نگاه میکنیم شماره سریال و ... هم مشخص هستش.
دوستانی که در این زمینه تجربه ای دارند ممنون میشم راه پیگیری این مسئله را بفرمایید
با پرداخت انلاین سامان تماس بگیرین برگشت میزنن
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
برای شما هم تجربه بشه تا از درگاه های بانکی مستقیم چیزی پرداخت نکنید. کلا باید فرهنگ استفاده از درگاه های بانکی مستقیم رو از بین ببریم..بهترین درگاه ها همین زرین پال و جهان پی و... هست.. چون در صورت اینگونه مشکلات ساپورت و پشتیبانیشون در دسترس هستند و راحت مشکلات رو حل میکنند اما مال بانکها رو باید قبض رو برداری بری بانک تا برات پیگیری کنند حالا پس بدند یا ندند خدا میدونه.... مال من 2 سال پیش بانک ملی 300 تومانم رو خورد.. رفتم بانک گفتند برای حل مشکل باید برم بانک مرکزی تهران!!! یعنی از شهرستان بکوبم برم تهران تا مشکل رو حل کنند..بیخیال شدم کلا...اما دو سه مورد با زرین پال داشتم تا گفتم مشکل رو چک میکردند و پس میدادند!! فرق خصوصی با دولتی اینجا مشخص میشه
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
یا با مرکز پرداخت الکترونیکی سامان تماس بگیرین و تاییدیه پرداخت رو بگیرین یا از طریق سایت شون اعلام مغایرت کنین
http://www.samanepay.com/InternetConflict1.aspx
تاییدیه بدن دیگه باید با سایتی که خرید داشتین مکاتبه کنین تا انشاله مشکلتون حل بشه
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
nginxweb
درود بر همه دوستان و همکارات عزیز
دیروز از سایتی خرید داشتیم و وب سایت مورد نظر درگاه سامان داشت
بنده با کارت ملت پرداخت را انجام دادم و تایید شد اما موفع ارجاع به سایت فوق error داد و ارتباط قطع شد و در اون سایت پرداخت نا موفق ثبت شد.
بیش از 2 روز نیز از این قضیه گذشته است و وجه به حساب بنده بر نگشته است چون در حساب آنلاین که نگاه میکنیم شماره سریال و ... هم مشخص هستش.
دوستانی که در این زمینه تجربه ای دارند ممنون میشم راه پیگیری این مسئله را بفرمایید
با سلام
اگر از درگاه سامان هست با شرکت پرداخت الکترونیک سامان تماس بگیرید
تماس : 02184080
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
ولش کنید، یه ماه دیگه برید سراغش :d
چون من شنیدم به ازا هر روز که پول توی هوا بمونه (مغازه داران از این اصطلاح استفاده می کنن)، یه مقدار سود به عنوان جریمه بهش تعلق میگیره.
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
سلام
تا جایی که ما تماس داشتیم با بانک ملت معمولا میگن تا72 ساعت صبر کنین.بعد پیگیری کنین
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
delta
برای شما هم تجربه بشه تا از درگاه های بانکی مستقیم چیزی پرداخت نکنید. کلا باید فرهنگ استفاده از درگاه های بانکی مستقیم رو از بین ببریم..بهترین درگاه ها همین زرین پال و جهان پی و... هست.. چون در صورت اینگونه مشکلات ساپورت و پشتیبانیشون در دسترس هستند و راحت مشکلات رو حل میکنند اما مال بانکها رو باید قبض رو برداری بری بانک تا برات پیگیری کنند حالا پس بدند یا ندند خدا میدونه.... مال من 2 سال پیش بانک ملی 300 تومانم رو خورد.. رفتم بانک گفتند برای حل مشکل باید برم بانک مرکزی تهران!!! یعنی از شهرستان بکوبم برم تهران تا مشکل رو حل کنند..بیخیال شدم کلا...اما دو سه مورد با زرین پال داشتم تا گفتم مشکل رو چک میکردند و پس میدادند!! فرق خصوصی با دولتی اینجا مشخص میشه
دلتا مشکلات مربوط به برنامه نویسی سایت . ... اینترنت شما و... میشه .
بانک سامان . ملت . پارسیان . پاسارگاد خصوصی هستند و ربطی نداره به خصوصی و دولتی .
اتفاقا امکان مشکل داخل سایت هایی که واسطه هست بیشتر هست . در مورد پیگیری و پشتیبانی شما چند صد هزار درگاه بانک ها رو با چند هزار مشتری سایت های واسطه مقایسه می کنید و انتقال یه مدل پشتیبانی دارین ؟
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
اخ اگه موقع پرداختهای سرور مشکلی پیش بیاد چی....
استارتر بهتره پیگیری کنید فردا و کاملا مطمئن شید که به حساب مقصد نرفته.
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
من درگاه بانک سامان دارم اونم 5 ساله
موقعی که مشتری میگه پولم 2 روز برنگشته و سایت ارور داد میرم توی خرید ها چک میکنم ببینم درسته یا نه
مثلا همین هفته پیش یکی گفت موقع خرید به سایتتون ارور داد این سفارش قبلا پرئداخت شده است و چیزی بهش نشون نداد و بعد دو روز که منتظر موند برگرده برنگشت و به من گفت و منم که رسیدگی کردم دیدم پرداخت کامل شده بهش سرویس رو دادم
یا یکی دیروز اومد گفت 3 بار از حسابم پول کسر شده نگاه کردم دیدم یکی برگشت خورذده و 2 تا انجام شده که پول یکی رو هم باز خودم دستی واریز کردم براش
به سایتی که خرید کردید بگید حتما از پنل بانک سامان چک کنه و سایتش رو کار نداشته باشه
پاسخ : پیگیری برگشت وجه پرداختی
ساعت خریدتون کی بوده؟
چند مدتی هست بعضی از خرید هایی که از ساعت 21 الی 24 انجام بشه و ناموفق ثبت بشه
مبلغشون 72 ساعت کاری بر می گرده
این ساعت کاری حتما توجه بشه چون بعضی ها فکر می کنن روزهای تعطیل هم جزوش میشه
و تو این 72 ساعت که مبلغ بر می گرده یه مبلغی هم به عنوان جریمه یا همون سود بانکی روی مبلغتون میاد و به حسابتون برگشت می خوره
ولی حالا زمانی که این اتفاقات می افته به چه شکل هست
احتمال داره اون لحظه با چیز پی ان خرید می کردید و لحظه قطع و وصل شده باشه
یا احتمال داره لحظه برگشت اینترنت خودت لحظه ای تایم اوت داده بشه
و این احتمال هم جدیدا بیشتر به چشم میاد که این مشکلات زیاد شده، جدیدا مشکلات اینترنت زیاد شده و ارتباط بین سرورهای بانکی با شما قطع میشه و این مشکل از زیر ساخت هست
ولی به یقین نمیشه گفت مشکل به خاطر زیر ساخت هست
بهترین راه اینه که همون لحظه به پشتیبان درگاه بانکی خرید داشتید زنگ بزنید و شماره کارتتون رو بدید تا چک کنن اگه خرید ناموفق باشه که می گن ناموفق و اگه خرید موفق باشه و تو برگشت
یا همون کال بک ارور داده باشه مشکل ارتباطی بوده و از پشتیبان درگاه بانکی شماره مرجع پرداخت رو بگیرید و به سایتی که خرید داشتید بدید تا سریس رو بهتون تحویل بدن
حالا یه راه حل خوبی هم به دوستان بدم شاید بیشتر اوقات به دردشون بخوره
زمانی برگشت از بانک بعد از خرید موفق به اروری برخوردید فقط دکمه f5 رو داخل صفحه بزنید شاید به سایت پذیرنده برگرده
حالا چرا این مورد رو می گم؟
فقط دلیلش اینه که شما زمانی که خریدی انجام میدید بانک به سایت پذیرنده متد پست ارسال می کنه و تو اون صفحه ای که ارور داشتید اگه رفرش بزنید اون متد پست حذف میشه
ولی اگه f5 بزنید متد پست روی اون صفحه هست و عمل می کنه و امکان 80% بتونید به سایت پذیرنده برگشت داشته باید
فقط ناگفته نمونه این مورد فقط زمانی تست بشه که تو صفحه کال بک یا وریفال سایت پذیرنده باشه یعنی تو خود درگاه بانکی این مورد رو تست نکنید