سلام
چجوری میشه سیستم whmcs جوری تنظیم کرد که مثلا وقتی به ایمیل admin@vastdata.net
ایمیل ارسال کردی یک تیکت باز کنه؟؟
نمایش نسخه قابل چاپ
سلام
چجوری میشه سیستم whmcs جوری تنظیم کرد که مثلا وقتی به ایمیل admin@vastdata.net
ایمیل ارسال کردی یک تیکت باز کنه؟؟
توی kayako دیدم اینو ، اما برای WHMCS ندیدیم ، اگه راهی پیدا کنی به هم بگی ممنون میشم
whmcs هم داره
info@persianwhois.com
ایمیل بزن یک تیکت باز میشه
موقعی که یک دپارتمان برای ساپورت تعریف می کنید اونجا یک آدرس بهتون میده که باید ایمیلی رو که به عنوان آدرس اون دپارتمان دادید به اون آدرس فوروارد کنید. این کار رو انجام بدید به هدفتون می رسید.
منظور شما | php -q /home/*******/public_html/pipe/pipe.php هست؟
من این روش رو قبلا رفتم ولی مثلا در سی پنل اجازه نمی ده این رو به عنوان فورواردر اد کنیم؛ می گه این ایمیل نیست!
اجازه وارد کردن این دستور زیر رو نمیدهنقل قول:
Directory paths cannot be empty or contain
the following characters: \ ? % * : | " < >
یانقل قول:
php -q /home/user/public_html/portal/pipe/pipe.php
نقل قول:
*/5 * * * * php -q /home/user/public_html/portal/pipe/pop.php
---------- Post added at 03:51 PM ---------- Previous post was at 03:47 PM ----------
درست شد!
اما جواب نداد:d
باز هم قبول نمی کنه
Email Piping - WHMCS Documentation
همراه با ویدئو و جزئیات ! به همراه تنظیمات cpanel و cron jobs
با سلام
بازم گل کاشتید online24 دوستان اگر ممکنه نحوه این کار توی kayako را نیز توضیح بدید؟
بچه ها تست کردید؟
من تست کردم!
اون ایمیل خطا دیگه نمیاد
اما تیکت باز نمیشه....
نمیدونم کجا اشتباه کردم
برایkayako
Ticket and e-mail management - Kayako helpdesk software, support desk softwareنقل قول:
Tickets can be raised by end-users using an intuitive and customizable support desk interface, or directly by e-mail
قسمت E-mail management و E-mail parser rules رو مطالعه کنید .
---------- Post added at 04:10 PM ---------- Previous post was at 04:09 PM ----------
مشکل همینه !