با سلام خدمت دوستان در سیستم whmc بنده موقعی که کاربر سرویسی خریداری میکنه ایمیلش ایجاد نمیشه که واسش بفرسته یا حتی کاربری عضو میشه ایمیل ایجاد نمیشه که مثلا ایمیل خوش اومد گویی یا مشخصات ورودیشو بفرسته مشکل از کجا میباشد؟
نمایش نسخه قابل چاپ
با سلام خدمت دوستان در سیستم whmc بنده موقعی که کاربر سرویسی خریداری میکنه ایمیلش ایجاد نمیشه که واسش بفرسته یا حتی کاربری عضو میشه ایمیل ایجاد نمیشه که مثلا ایمیل خوش اومد گویی یا مشخصات ورودیشو بفرسته مشکل از کجا میباشد؟
از تنظیمات محصولات باید ایمیل مربوطه رو انتخاب کنید و تیکش رو بزنید که وقتی کاربر محصول فلان خرید ، فلان ایمیل براش ارسال بشه و...
ایمیل وارد شده در تنظیمات میشه بپرسم تیک کدوم قسمت؟
البته اگر داخل محصول نحوه ایجاد اکانت به صورت ساخت اتوماتیک و ارسال ایمیل تنظیم شده باشه whmcs خودش ایمیل ارسال میکنه .
بله حرف شما متین ولی حتی کاربر عضوم میشه مشخصات ورودی و پیام خوش اومد گویی رو براش ایجاد نمیکنه که حتی بخواد بفرسته میخوام این مورد رو حلش کنم
شما تست کنید ببینید از وب میل هاستتون میتونید ایمیل ارسال کنید ؟
شاید مشکل از هاستتون باشه
وب میل بحثش جداست دوست عزیز سیستمwhmc اگر وب میل سرور هم مشکل داشته باشه باید اون ایمیل خوش اومد گویی یا محصوص رو اماده سازی کنه یا نه
برای ارسال
اگر بلاک شده باشه چطور ای پی ازاد بشه؟
شما اول یه اکانت تو وب میل بسازید و ازش به یاهو ، جیمیل ، هات میل ، ایمیل ارسال کنید ، ببینید ارسال میشن ؟
متاسفانه ن ارسال نمیگردد قبل از انتقال سرور این موارد مشکلی نداشتن ولی بعد از ارسال...
به هیچ کدوم ارسال نکرد ؟
کنترل پنل هاستتون چیه ؟ از کدوم سرویس برای ارسال ایمیل استفاده میکنید ؟
احیانا سایتتون که رو سرورهای رد استیشن هاست نشده ؟
سی پنل میباشد. سرویسphpmail نه روی سرور های رد استیشن نیست
چک کنید ببینید پورت ۲۵ باز هستش ؟
داخل فایروال چک کرم پورت ها در قسمت tcp_in وtcp_out باز میباشد
سرویس exim رو یه بار ریست بدین و مطمعن بشید که فعاله .
اگه سرور رو با واسطه خرید کردین بهش بگید که چک کنه ببینه پورت ۲۵ بلاک نیست .
برای حل موقت مشکل میتونید تنظیمات رو روی smtp قرار بدین و از این روش ایمیلها رو ارسال کنین که خب این راه حل موقت هستش چون مشتریهاتون هم همواره مشکل ارسال ایمیل از هاست رو خواهند داشت .
احتمال بلاک شدن آی پی هم کمه چون نمیشه که همزمان هر ۳ سرویس دهنده بلاکش کرده باشن اما بعید نیست و در این صورت بهتره که آی پی جدید درخواست بدید .
شما از سرویس جیمیل یا یاهو یه ایمیل به ایمیل هاستتون ارسال کنید ، ببینید ایمیل رو دریافت میکنید ؟
من احتمال میدم پورت ۲۵ شما از طرف سرویس دهنده مسدود باشه .
از واسطه خرید نشده. و از کدوم قسمت چک بشه که پورت 25 باز میباشد.و سرویسexim رو چطور ریست کنم و موردی دیگر قبلا رویsmtp بوده ولی کار نکرده مجدد
ایمیل ارسال میشد تا قبلا از یاهو دریافت میشد سرور
سرويس exim رو از whm از قسمت سرويس ري استارت ، ري استارت كنيد .
شما بهتره به سرويس جيميل ، اوت لوك و ياهو تلنت كنيد ببينيد هاستتون ، سرور اونا رو ميبينه اصلا
براي حل موقت مشكل از اس ام تي پي جيميل براي ارسال ايميل استفاده كنيد .
Sent from my iPhone using Tapatalk
حرفتون درست ولی میشه بپرسم چرا حتیwhmc ایمیل رو ایجاد نمیکنه؟کاری به ارسال ندارم میخوام بدونم چرا اصلا هیچ ایمیلی نه واسه عضویت نه واسه محصولات مشتری ایجاد نمیکنه؟
درود
کلا ایجاد نمی کند یا ارسال نمی شود؟
بررسی کنید که در بخش کاربری اینیل براش ایجاد شده یا نه ؟
ایجاد.مشکل همینجاس در قسمت کاربریشم چک میشه ایجادم نشده واسش
یعنی تو پروفایل کاربر ، بعد از ثبت نام ، ایمیلش ثبت نمیشه ؟!!!
نه متاسفانه ایمیل هم ثبت نمیشه در اونجا. اصلا ایجاد نمیکنه
میخوام این مشکل رو حلش کنم. که بعدبرم سر وقت ایمیل سرور
شما بعد از انتقال سرور ، فول بکاپ رو ریستور کردین ؟
احتمال نمیدید که بعضی از فایلهای whmcd به صورت ناقص ایمپورت شده باشه ؟
انتقال از ترسنفر انجام شده. و مستقیم ریستور شدن بعد از انتقال به نمیدونم شاید ناقص شده باشن
- - - Updated - - -
کسی نبود مشکل رو بدونه که حلش کنم
- - - Updated - - -
خدا خیرتون بده یعنی کسی تا حالا این مشکل رو نداشته؟
نه با تابع php mail هم نه ایجاد میشه ایمیل در ناحیه کاربری مشتری. نه ارسال میشه. از هاستم ارسال نمیشه
مشکل سرور همینجاس نه در پروفایل کاربر ایمیلی ایجاد میکنه نه ارسال میکنه
- - - Updated - - -
این مور خیلی اورژانسیه کسی هست بدونه مشکل از کجاست