دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
سلام دوستان .
فرض کنید شخصی از شرکتی هاست داره ، و سایتی فعال روی سرور اون شرکت داره . و بعد سایتش رو انتقال داده و از تمدید هاستش هم چند مدتی مونده .
اما در این بین این فرد اقدام به توهین به مدیران شرکت و کارکنان شرکت میکنه / معمولا در اولین اقدام حرفی با ایشون زده نمیشه و پشتیبانی از سرویس ایشون نخواهد شد بعلت اینکه توهین بی جا کرده اند .
--
حالا این فرد سخت در پی دریافت بکاپ سایتشون باشه و اطلاعاتی هم برای دسترسی به هاستشون نداشته باشه /
شما بودید چیکار میکردید ؟
آیا اطلاعات هاستشون رو بهشون میدادید تا باز هم بره و پشت سر شما هر چی میخواد بهتون بگه ؟
یا کار دیگه ای میکردید ؟
ممنون میشم دوستان در این تاپیک نظراتشون رو ارسال کنند . مرسی.
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
معملا به چنین افرادی برای اینکه درس عبرتی بشه بک آپ نمیدن، اما شما بهش بک آپ که بده شاید یکم خجالت کشید به راه راست هدایت شد.
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
معمولا شرکت ها به علت بی احترامی به خودشون و برند هاستینگشون بک آپ رو نمیدن و سرویس مسدود میکنند!
یا با پرداخت هزینه بک اپ رو باز میکنند تا طرف جریمه بشه ؛
اما اگر همچین اتفاقی برای من بیفته بک آپ رو نمیدم که براش تجربه خوبی بشه که قوانین سرویس دهنده رو رعایت کنه!
یا حق
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
بستگی به توهینش داره:
اگر فقط درحد تکو توک چرتوپرت گفتنو عصبی بودنو مبادی آداب نبودن باشه ببخشش و کارشو راه بنداز!
اما اگه زیاده روی کرده حالشو بگیر!
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
گذشت کنید همیشه و سعی کنید که از چنین افرادی دوری کنید و با حرف فرد مورد نظر رو قانع کنید هر چند قانع کردن افراد بی اطلاع کمی سخت است
ولی اگر در قوانین خودتون چنین بندی رو اضافه کردین که بی احترامی باعث مسدود شدن سرویس میشود و هیچ بکاپی ارائه داده نمیشه حتما بهشون در تیکت
بگین که طبق بند مذکور قوانین سرویس دهی سرویس شما به دلیل بی احترامی مسدود شده است و بکاپ ارائه داده نمیشه اگر دیدین که نیاز دارند بگید که با دریافت
وجه اندکی بکاپ رو بهشون بدین البته مقدار جریمه هم در قوانینتون ذکر شده باشه خوب هست
در کل سعی کنید از دردسر دوری کنید ولی طوری نباشه که بهتون بی احترامی بشه
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
گذشت کنید.شعور یک مسئله شخصی است. شما حق بک آپ خودتون رو بگیرید.
کاربر محترم ؛ rules به داد خودتون برسید! http://www.webhostingtalk.ir/f236/11...ml#post1205385
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
والا اگه من بودم اول مجبور به معذرت خواهیش میکردم بعدم سرویسشو 24 ساعت باز میکردم بره بکاپ بگیره و بره
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
شما کوتاه بیاید و بک اپ بدین
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
گفتنش سادست ... شاید برای ما هم پیش بیاد در تصمیم گیری مقداری تفکر کنیم ... ولی بسته به اینکه چرا ایشون بی احترامی کرده و حق داشته یا نداشته و در چه حدی بوده بهتره تصمیم بگیرید.
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
این اشخاص خوب مشخصا شخصیت و اداب ناصحیح خودشون نشون میدن . از دید من شما بهتر هست بک آپ ایشون رو بدید و بزرگی خودتون نشون بدید. شاید باعث پشیمانی اون شخص بشه
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
ببین دوست عزیز
بستگی به نوع توهین داره
اگر توی قوانینت هر گونه توهین به پشتیبانی ها رو برابر با مسدود شدن سرویس بیان کردی که حق شما هستش که مسدود کنید
ولی برای دریافت جریمه حتما باید مبلغ جریمه و عنوان جریمه کردن رو در قوانین سرویس دهی خودت ثبت کنی
این افراد زیاد پیدا میشند
که به دلیل عدم داشتن شخصیت مناسب اقدام به توهین های نامناسب به سایت های مختلف و کارمند های آن میکنند
مسدود کردن این فرد حق شما هستش
ولی در صورت بخشش این فرد خود را بزرگ جلوه داده اید
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
با سلام
اختیار با خود شماست . اما توهین ارزش این ها رو ندارد که بخواهید بکاپ این فرد رو تحویل ندهید .
همانطور که دوستان گفتند فایل را برای ایشون ارسال کنید . و دیگر با چنین افرادی همکاری نکنید .
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
به نظرم جواب بدیو باید با خوبی داد اینطوری درس زندگی بهش میدید
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
نظرات بعضی دوستان خیلی خنده دار و بچه گانه هست
یک برند معتبر هیچ وقت جواب بی احترامی بابی احترامی و بدی نمی ده
اول از همه دلیل بی احترامی ازش می خواد ثابت کنه
دوم اگر سرویسی داشته و انتقال درخواست داده طبق قوانین بکابپش داده میشه
سوم اگر موجب خراب کردن برند معتیر باشه از طریق قضایی بدون هیچ اخطاری اقدام می کنند
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
همونطور که اطلاع دارید هر شرکتی قوانین خاص خودشو داره و این حق رو داره هر زمان اون قوانین رو تغییر بده
به طور مثال ما در قوانین خودمون اینگونه ذکر کردیم :
نقل قول:
بند چهارم : مشتری موظف است در هر شرایطی ادب را رعایت کند . هر گونه بی احترامی به کارمندان در بخش های مختلف از جمله پشتیبانی برخط - تیکت ها و غیره باعث مسدود شدن کلیه سرویس های کاربر تا زمان جلب رضایت آن کارمند خواهد شد
پاسخ : دوستان در تاپیک شرکت کنید جالبه ! ممنون .
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
farsistar
همونطور که اطلاع دارید هر شرکتی قوانین خاص خودشو داره و این حق رو داره هر زمان اون قوانین رو تغییر بده
به طور مثال ما در قوانین خودمون اینگونه ذکر کردیم :
حرفت رو قبول دارم