-
مشكلات پي در پي با سرور پارس
با سلام
ميخواستم بدونم آيا وقتي مهلت هاستي تموم ميشه براي اينكه فول بكاپ بخواي براي انتقال بايد سرويس را تمديد كرد؟
يا اينكه اگه بخواي به هاست ديگه اي كه بر روي سرور همون شركت هست بخواي انتقال بدي باز هم بايد هاست را تمديد كرد و يا يه جديد خريداري نمود؟
متاسفانه سرور پارس تا حالا مشكلات زيادي براي ما به وجود اورده و الان براي اينكه سايت را به هاست ديگه منتقل كنم و يا سايت را به هاست ديگه از خودشون كه فعال و بيكار هست منتقل كنند
ميگند بايد اون سرويس را تمديد كنم و يا جديد خريداري كنم
من از خدمات اين شركت راضي نيستم و ميخوام منتقل كنم حالا بيام يه هاست جديد هم خريداري كنم
آيا همه شما دوستان هم به اين روش كار ميكنيد
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
قوانین سایتشون مطالعه نمایید ببینید شما قبل اتمام باید به فکر انتقال باشید ایشون می توانند ادعا کنند تمدید نشده من هم پاک کردم چون دلیل ندارد بک اپ و فایل ها رو نگهداری کند
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminamin
با سلام
ميخواستم بدونم آيا وقتي مهلت هاستي تموم ميشه براي اينكه فول بكاپ بخواي براي انتقال بايد سرويس را تمديد كرد؟
يا اينكه اگه بخواي به هاست ديگه اي كه بر روي سرور همون شركت هست بخواي انتقال بدي باز هم بايد هاست را تمديد كرد و يا يه جديد خريداري نمود؟
متاسفانه سرور پارس تا حالا مشكلات زيادي براي ما به وجود اورده و الان براي اينكه سايت را به هاست ديگه منتقل كنم و يا سايت را به هاست ديگه از خودشون كه فعال و بيكار هست منتقل كنند
ميگند بايد اون سرويس را تمديد كنم و يا جديد خريداري كنم
من از خدمات اين شركت راضي نيستم و ميخوام منتقل كنم حالا بيام يه هاست جديد هم خريداري كنم
آيا همه شما دوستان هم به اين روش كار ميكنيد
معمولا برای ارائه بکاب نیازی به تمدید نیست.
با تشکر
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
تمامی سرویس دهنده ها شرکتی ( نه شلوار خانگی ) این قوانین دارند. شما بابت سرویس باید هزینه پرداخت کنید و خدمات دریافت کنید در غیر اینصورت خدماتی شامل حال شما نمیشه
چندتا سرویس دهنده شلوار خانگی با شرکت ها بزرگ مقایسه نکنین. همینه اینقدر عقب مونده ایم چون هنوز یاد نگرفتیم به قانون احترام بزاریم
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
سرويس به حالت معلق هست و هنوز منقضي نشده
ولي ميگند كه بايد تمديد كنم و يا اينكه يه سرويس جديد بخرم
براي اينكه بخوام كه روي هاست ديگه از خودشون گرفتم و فعال هست و الان بيكاره انتقال بدم باز هم بايد
هسات را تمديد كرد و يا جديد خريد؟
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminamin
با سلام
ميخواستم بدونم آيا وقتي مهلت هاستي تموم ميشه براي اينكه فول بكاپ بخواي براي انتقال بايد سرويس را تمديد كرد؟
يا اينكه اگه بخواي به هاست ديگه اي كه بر روي سرور همون شركت هست بخواي انتقال بدي باز هم بايد هاست را تمديد كرد و يا يه جديد خريداري نمود؟
متاسفانه سرور پارس تا حالا مشكلات زيادي براي ما به وجود اورده و الان براي اينكه سايت را به هاست ديگه منتقل كنم و يا سايت را به هاست ديگه از خودشون كه فعال و بيكار هست منتقل كنند
ميگند بايد اون سرويس را تمديد كنم و يا جديد خريداري كنم
من از خدمات اين شركت راضي نيستم و ميخوام منتقل كنم حالا بيام يه هاست جديد هم خريداري كنم
آيا همه شما دوستان هم به اين روش كار ميكنيد
طبغ قوانینی که خودشون دارند درست گفتند . اما شما چرا بی تفاوت بودید نسبت به این قضیه مهم . شما بایستی چه هاست چه سرور وقتی قصد انتقال دارید به جای دیگه 7 روز قبل اقدام به این کار میکردید والا من که اینطوری هستم . حتما میخاین تا قرون اخر 1روز 1ساعت اخر استفاده کنید بعد سرویس شما که تموم و مسدود شد میخاین انتقال بدید این کار اشتباه خودتون هست عزیز .
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
این بستگی به سیاست کاری اون شرکت دارد اما قانونا آنها حق دارند تا زمانی که تمدید نکرده اید به شما بک آپ ندهند
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
مینا-صیفی
طبغ قوانینی که خودشون دارند درست گفتند . اما شما چرا بی تفاوت بودید نسبت به این قضیه مهم . شما بایستی چه هاست چه سرور وقتی قصد انتقال دارید به جای دیگه 7 روز قبل اقدام به این کار میکردید والا من که اینطوری هستم . حتما میخاین تا قرون اخر 1روز 1ساعت اخر استفاده کنید بعد سرویس شما که تموم و مسدود شد میخاین انتقال بدید این کار اشتباه خودتون هست عزیز .
براي انتقال روي هاست خودشون هم كه ميگند بايد خريداري كنم
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
معمولا برای ارائه بکاب نیازی به تمدید سرویس نیست ،ولی هر شرکتی یک قوانینی دارند
اما اقدام این شرکت از نظر بنده منصفانه نیست ، می توانند برای مدت روزی که فایل های شما رو نگهداری می کنند روزانه کرایه بگیرند.
در کل هر شرکتی سیاست خودش را دارد
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminamin
سرويس به حالت معلق هست و هنوز منقضي نشده
ولي ميگند كه بايد تمديد كنم و يا اينكه يه سرويس جديد بخرم
براي اينكه بخوام كه روي هاست ديگه از خودشون گرفتم و فعال هست و الان بيكاره انتقال بدم باز هم بايد
هسات را تمديد كرد و يا جديد خريد؟
بستگی به سیاست کاری اون شرکت و قوانینش دارد
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
مینا-صیفی
طبغ قوانینی که خودشون دارند درست گفتند . اما شما چرا بی تفاوت بودید نسبت به این قضیه مهم . شما بایستی چه هاست چه سرور وقتی قصد انتقال دارید به جای دیگه 7 روز قبل اقدام به این کار میکردید والا من که اینطوری هستم . حتما میخاین تا قرون اخر 1روز 1ساعت اخر استفاده کنید بعد سرویس شما که تموم و مسدود شد میخاین انتقال بدید این کار اشتباه خودتون هست عزیز .
من قبلا هم انتقال داخلي از روي هاست به هاست ديگه انجام داده بودم ولي هاستي خريداري نكرده بودم اينكار هم انجام نميدند
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminamin
براي انتقال روي هاست خودشون هم كه ميگند بايد خريداري كنم
مگه در هاست شما گزینه backups نداشته که خودتون یا شرکت دیگه براتون فول بک اپ بگیره انتقال بده ؟ ( اگر پنل ادمینی هاستتون باز میشه و اگر اون گزینه غیر فعال هست مجبورید دستی بک اپ بگیرید )
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
میزبانی کهکشان
معمولا برای ارائه بکاب نیازی به تمدید سرویس نیست ،ولی هر شرکتی یک قوانینی دارند
اما اقدام این شرکت از نظر بنده منصفانه نیست ، می توانند برای مدت روزی که فایل های شما رو نگهداری می کنند روزانه کرایه بگیرند.
در کل هر شرکتی سیاست خودش را دارد
هنوز چيزي از از منقضي شدن نگذشته آخه براي كرايه هم مشكلي نيست ميدم
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
مینا-صیفی
مگه در هاست شما گزینه backups نداشته که خودتون یا شرکت دیگه براتون فول بک اپ بگیره انتقال بده ؟ ( اگر پنل ادمینی هاستتون باز میشه و اگر اون گزینه غیر فعال هست مجبورید دستی بک اپ بگیرید )
خير اين امكان كه خودمون پكاپ تهيه كنيم را نداره و فقط به صورت اتومات بكاپ دارند
- - - Updated - - -
من اصلا الان دسترسي به هاست را ندارم كه بخوام دستي و يا غير دستي بكاپ بگيرم اين گزينه هم در هاستهاي سرور پارس وجود نداره
و ميخواند به زور مجبور كنند تا يه پولي براي هاستي كه نميخوام پرداخت كنم تا فقط يه لينك به من بدند
اين خيلي جالبه بخدا كه روي هاست خودشون هم منتقل نكنند
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminamin
هنوز چيزي از از منقضي شدن نگذشته آخه براي كرايه هم مشكلي نيست ميدم
- - - Updated - - -
خير اين امكان كه خودمون پكاپ تهيه كنيم را نداره و فقط به صورت اتومات بكاپ دارند
- - - Updated - - -
من اصلا الان دسترسي به هاست را ندارم كه بخوام دستي و يا غير دستي بكاپ بگيرم اين گزينه هم در هاستهاي سرور پارس وجود نداره
و ميخواند به زور مجبور كنند تا يه پولي براي هاستي كه نميخوام پرداخت كنم تا فقط يه لينك به من بدند
اين خيلي جالبه بخدا كه روي هاست خودشون هم منتقل نكنند
خب وقتی شما می گویید ایکون backups وجود نداشته(به گفته خودتون) به شرکت مذکور بگید این بند از قوانین به چه معنی میباشد.
نقل قول:
تهیه نسخه پشتیبان :
• به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند.
بهتره در مورد کرایه که گفتم بهشون بگید شاید قبول کردند
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نمیتونید یک پکیج ارزانتر ازشون خریداری کنید و بخواهید تا سرویس را دانگرید کنند و بعد بک اپ بگیرید و انتقال دهید؟
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
خوب واقعا انصاف نیست که بخوان پول بگیرند بخاطر ارئه بک آپ از انسانیت بدور و متاسفانه همگی به فکر کسب درآمد هستند به هر روش که میتونند ولی باید با قوانین اونا پیش بری !
در ضمن اطلاعات شما هم پیش اوناست ، باید پرداخت کنی تا بهت بک آپ بدند پس بهتر خودت اذیت نکنی اینقدر ...
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
S.Y.B
خوب واقعا انصاف نیست که بخوان پول بگیرند بخاطر ارئه بک آپ از انسانیت بدور و متاسفانه همگی به فکر کسب درآمد هستند به هر روش که میتونند ولی باید با قوانین اونا پیش بری !
در ضمن اطلاعات شما هم پیش اوناست ، باید پرداخت کنی تا بهت بک آپ بدند پس بهتر خودت اذیت نکنی اینقدر ...
انصاف به معنی ارائه خدمات فراتر از آنچه برایش پرداخت شده نیست. اگر داستان اینگونه بوده که ایشون سرویشون در یک تاریخی تمام میشده باید به فکر می بودند و یک کاری قبل از سر رسید انجام میدادن.
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
هر سرویس دهنده ای قوانین خاص خودشو داره ، اما من نظرم اینه باید بک آپو بهتون بدن ، سرویس از اون ها هستش سرویس رو ببندن ولی اطلاعات که برای شماست ، پس به این نتیجه میرسیم باید بدن :d ولی نمیدن
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
S.Y.B
خوب واقعا انصاف نیست که بخوان پول بگیرند بخاطر ارئه بک آپ از انسانیت بدور و متاسفانه همگی به فکر کسب درآمد هستند به هر روش که میتونند ولی باید با قوانین اونا پیش بری !
در ضمن اطلاعات شما هم پیش اوناست ، باید پرداخت کنی تا بهت بک آپ بدند پس بهتر خودت اذیت نکنی اینقدر ...
زمانی که سرویس منقضی میشه سرویس دهنده حتی حق داره بکاپ شما رو پاک کنه
اما به دلیل مشتری مداری و یا احتمال اینکه کاربر قصد تمدید داشته باشه تا یک ماه بعد از انقضا بکاپ شمارو نگه میدارند
این دلیل بر این نیست که مشتری هر وقت دلش خواست بعد انقضا درخواست بکاپ بده و انتظار داشته باشه پولی ازش دریافت نشه
فضای سرور رو رایگان از دیتاسنتر نگرفتن که اطلاعات شمارو بعد انقضا رایگان براتون نگه دارند
قبل از اینکه کسی رو به بی انصافی و رفتارش رو بدور از انسانیت محکوم کنید زوایای مختلف اون رو بسنجید تا خدایی ناکرده بعدا کسی شمارو به "کوته بین" متهم نکنه
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Cpt.Liux
انصاف به معنی ارائه خدمات فراتر از آنچه برایش پرداخت شده نیست. اگر داستان اینگونه بوده که ایشون سرویشون در یک تاریخی تمام میشده باید به فکر می بودند و یک کاری قبل از سر رسید انجام میدادن.
دوست عزیز ارائه خدمات باید برای مشتری باشه !!! مشتری باید راضی باشه !! مشتری که میره میگه فلان ارائه دهنده خوب !!!
بنده هر جا میرم میگم آی وب هاست نرید !! چون به دروغ و با همون قوانین کذایی که میگید به بنده ضرر هایی زدند که قابل جبران نبود !
من خودم به ایشون گفتم برن پرداخت کنند هزینه سرویس رو و بک آپ رو بگیرند و خیال خودشون رو راحت کنند.
الآن بنظرتون سرورپارس بیاد به ایشون یک آپ بده چی ازش کم میشه !!! به سرورشون لطمه میخوره یا از کلاس کاریشون کم میشه !!
کدوم سرور دهنده ما دارای قوانین برای رضایت مشتری هست ؟؟
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
S.Y.B
خوب واقعا انصاف نیست که بخوان پول بگیرند بخاطر ارئه بک آپ از انسانیت بدور و متاسفانه همگی به فکر کسب درآمد هستند به هر روش که میتونند ولی باید با قوانین اونا پیش بری !
در ضمن اطلاعات شما هم پیش اوناست ، باید پرداخت کنی تا بهت بک آپ بدند پس بهتر خودت اذیت نکنی اینقدر ...
چه بی انصافی؟ اینکه شما مطابق میل خودتان میخواهید قانون نوشته شود درست هست؟ انسانیت و انصاف ان دسته افرادی که چنین حرفی میزنن باید زیر سوال برد!
قانون، قانون هست و همه باید ازش اطلاعات کنند
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
مشتری باید راضی باشد در صورتی که قوانین رعایت کند
پارس سرور هم برای اینکه مشتری نپرد میگوید تمدید شود
مگر 2 تا هاست ندارید از ایشون درخواست انتقال دادید به اون یکی چی گفتند؟
-
1 فایل پیوست
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
HPxf
مشتری باید راضی باشد در صورتی که قوانین رعایت کند
پارس سرور هم برای اینکه مشتری نپرد میگوید تمدید شود
مگر 2 تا هاست ندارید از ایشون درخواست انتقال دادید به اون یکی چی گفتند؟
درخواست دادم ولي باز هم گفتند كه بايد يا تمديد كنم يا يه جديد بخرم
تو عكس مشخص هست درخواست من و جواب سرور پارس
فایل پیوست 22383
- - - Updated - - -
وقتي من راضي نيستم براي اينكه اين چندمين سري هست كه ما از طرف اين سرور داريم آسيب ميبينيم
و اصلا جوابگو نيستند زوركي كه نميشه مشتري را نگه داشت من هاست هم بخرم باز هم انتقال را انجام ميدم چون جاي ديگه خريد هم كردم
پس براي راضايت مشتري نيست بلكه براي پول مشتري هست
- - - Updated - - -
وقتي من راضي نيستم براي اينكه اين چندمين سري هست كه ما از طرف اين سرور داريم آسيب ميبينيم
و اصلا جوابگو نيستند زوركي كه نميشه مشتري را نگه داشت من هاست هم بخرم باز هم انتقال را انجام ميدم چون جاي ديگه خريد هم كردم
پس براي راضايت مشتري نيست بلكه براي پول مشتري هست
- - - Updated - - -
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminrt4
چه بی انصافی؟ اینکه شما مطابق میل خودتان میخواهید قانون نوشته شود درست هست؟ انسانیت و انصاف ان دسته افرادی که چنین حرفی میزنن باید زیر سوال برد!
قانون، قانون هست و همه باید ازش اطلاعات کنند
كجاي قانون اين شركت اومده وقتي دوتا هاست داري براي انتقال بايد يكي ديگه هم خريداري كني .بابا اين هاست هم براش پول گرفتيد مفتي كه نداديد الان بيكاره و ميخوام بيارمش روي اون هاست
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminamin
درخواست دادم ولي باز هم گفتند كه بايد يا تمديد كنم يا يه جديد بخرم
تو عكس مشخص هست درخواست من و جواب سرور پارس
- - - Updated - - -
وقتي من راضي نيستم براي اينكه اين چندمين سري هست كه ما از طرف اين سرور داريم آسيب ميبينيم
و اصلا جوابگو نيستند زوركي كه نميشه مشتري را نگه داشت من هاست هم بخرم باز هم انتقال را انجام ميدم چون جاي ديگه خريد هم كردم
پس براي راضايت مشتري نيست بلكه براي پول مشتري هست
- - - Updated - - -
وقتي من راضي نيستم براي اينكه اين چندمين سري هست كه ما از طرف اين سرور داريم آسيب ميبينيم
و اصلا جوابگو نيستند زوركي كه نميشه مشتري را نگه داشت من هاست هم بخرم باز هم انتقال را انجام ميدم چون جاي ديگه خريد هم كردم
پس براي راضايت مشتري نيست بلكه براي پول مشتري هست
- - - Updated - - -
كجاي قانون اين شركت اومده وقتي دوتا هاست داري براي انتقال بايد يكي ديگه هم خريداري كني .بابا اين هاست هم براش پول گرفتيد مفتي كه نداديد الان بيكاره و ميخوام بيارمش روي اون هاست
پسورد و آدرس هاستتون رو اینطوری پابلیک گذاشتین همه ببینن ؟ سریعا پسوردتونو عوض کنید !
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
دوستان صلواتی عنایت بفرمایید (:|
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
Saati
دوستان صلواتی عنایت بفرمایید (:|
چه صلواتي دوست عزيز اين چندمين سري هست سايت ما داره از بين ميره
- - - Updated - - -
از طرف سرور پارس چرا با اينكه از اين بحث آگاه هستند نمياند اينجا جوابگو باشند
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminamin
چه صلواتي دوست عزيز اين چندمين سري هست سايت ما داره از بين ميره
- - - Updated - - -
از طرف سرور پارس چرا با اينكه از اين بحث آگاه هستند نمياند اينجا جوابگو باشند
خب برادر من وقتی خودتون میگید چندمین بار است که دارید ضربه می خورید ، چرا قبل از آن منتقل نشدید.
کوتاهی از خودتان بوده.
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
تمامی سرویس دهنده ها شرکتی ( نه شلوار خانگی ) این قوانین دارند. شما بابت سرویس باید هزینه پرداخت کنید و خدمات دریافت کنید در غیر اینصورت خدماتی شامل حال شما نمیشه
چندتا سرویس دهنده شلوار خانگی با شرکت ها بزرگ مقایسه نکنین. همینه اینقدر عقب مونده ایم چون هنوز یاد نگرفتیم به قانون احترام بزاریم
دوست عزیز این سوال دوستمون هیچ ارتباطی با بحث شما نداشت
خیلی از کسب و کار های هاستینگ خانگی هستند با نماد اعتماد الکترونیکی که از خیلی شرکت ها موفق ترند پس لطفا بیهوده توهین نکنید
ظاهرا شما از یک هاستینگ خانگی ضربه خوردید که اینگونه صحبت میکنید
شرکت به جز خرج بیهوده اعم از مالیات دارایی و هزینه های دیگه هیچ چیزی نداره و مسلما با این وضعیت بازار هاستینگ در ایران هیچ انسان عاقلی نمیاد برای ثبت شرکت هزینه کنه
شرکتای هاستینگ در حال حاظر کارای دیگری هم انجام میدن وگرنه با هاستینگ مخازج شرکت در نمیاد
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
استارتر جان اگه تو قوانینش امده باشه که حق با اوناست
اگرم نیومده باشه حق با شماست
تجربه نشون داده درگیر شدن با سایت هاستینگ توی این برهه که نیاز به بکاپ داری عاقلانه نیست
به نظر من تمدید کنید و بکاپ رو بگیرید برید جای دیگه
بعدش هم اگر حق با شما بود و حق شما ضایع شد در اسرع وقت نسبت به تخریب شرکت مذکور اقدام نمایید
و من الله توفیق
-
1 فایل پیوست
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
من كه چنين موردي تو قوانين نديدم
شما هم ميخوايد چك كنيد ببينيد جايي نوشته براي انتقال به هاستي كه از خوشون تهيه كردم بايد خريد انجام بدم
- - - Updated - - -
فایل پیوست 22390
انقضاء و تمدید سرویس :
سررسید سرویس ها پیش از تاریخ تمدید به کاربران توسط ایمیل و ایجاد فاکتور اطلاع داده خواهد شد که سرویس های سالانه پس از 30 روز و سرویس های ماهانه حداکثر پس از 72 ساعت از سرورها حذف خواهد شد و سرورپارس تعهدی نسبت به نگهداری اطلاعات پس از این مدت نخواهد داشت.
اين قانوني هست كه اومده و هاست من هم سالانه بوده
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
HPxf
ادرس سایت ؟:|
http://www.serverpars.com/tos
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
طبق این قوانین حق دارند به شما اطلاعاتی ندهند :|
هر کاری انجام بدید میگویند شما قوانین خوانده اید و قبول کردید :|
• به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند.
• مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی و مجازی صرفا به عهده خود خریدار می باشد و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
• تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شودشرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
HPxf
طبق این قوانین حق دارند به شما اطلاعاتی ندهند :|
هر کاری انجام بدید میگویند شما قوانین خوانده اید و قبول کردید :|
• به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند.
• مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی و مجازی صرفا به عهده خود خریدار می باشد و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
• تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شودشرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
گيريم من اصلا بكاپ نميخوام خوب پس چرا سايت را منتقل نميكنند روي هاست ديگه كه مل خود شركت هست و فعال و بيكار هستش
مگه انتقال سايت را به عهده نگرفتند و كه درخواست انتقالي براي اين هاست ندادم الان دارم درخواست ميدم كه انجام نميشه
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
وضعیت هاست دوم چگونه است ؟ ماهانه ؟ سالانه؟اگر در حال کار باشد و باید انتقال بدهند ( بک اپ الان شما میخواهید ؟فکر کنین طبق این قوانین بک اپ ندارید دیگر چیزی نیست منتقل کنند )
بهشون بگید کار منو انجام نمیدید به اینماد شکایت میکنم
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
HPxf
وضعیت هاست دوم چگونه است ؟ ماهانه ؟ سالانه؟اگر در حال کار باشد و باید انتقال بدهند ( بک اپ الان شما میخواهید ؟فکر کنین طبق این قوانین بک اپ ندارید دیگر چیزی نیست منتقل کنند )
بهشون بگید کار منو انجام نمیدید به اینماد شکایت میکنم
سلام
اون يكي هاست هم سالانه هست اين هم كه تموم شده سالانه بود و طبق قوانين تا 30 روز به بعد نميتونند نگه دارند كه هنوز چند روز بيشتر نگذشته كه سه روزش الاف اين كارم
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
سلام خودتون فرمودید اطلاعات خاصی ندارد
30 روز بک اپ نه اینکه هاست تمام شده برای شما نگهدارند :|
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
HPxf
سلام خودتون فرمودید اطلاعات خاصی ندارد
30 روز بک اپ نه اینکه هاست تمام شده برای شما نگهدارند :|
مثل اينكه قوانين را درست نخونديد
-
پاسخ : مشكلات پي در پي با سرور پارس
این قوانینش
تهیه نسخه پشتیبان :
• به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند.
• در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
• بک آپ گیری از سایت هایی که حجم آن ها بیش از 10 گیگابایت شده باشد انجام نخواهد شد و این گونه سایت ها بایستی به صورت جداگانه بک آپ خود را تهیه کنند.
• مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی و مجازی صرفا به عهده خود خریدار می باشد و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
• شرکت جهت امنیت بیشتر، از کلیه فایلهای خریداران بصورت هفتگی نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداکثر تا 1ماه نگهداری خواهد شد.
• نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی ms sql server بصورت هفتگی گرفته می شود و یک هفته نگهداری می شود. شرکت تعهدی نسبت به صحت و کارکرد این نسخه ها ندارد.
• تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شودشرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
انقضاء و تمدید سرویس :
سررسید سرویس ها پیش از تاریخ تمدید به کاربران توسط ایمیل و ایجاد فاکتور اطلاع داده خواهد شد که سرویس های سالانه پس از 30 روز و سرویس های ماهانه حداکثر پس از 72 ساعت از سرورها حذف خواهد شد و سرورپارس تعهدی نسبت به نگهداری اطلاعات پس از این مدت نخواهد داشت