تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
سلام؛
من مدت 5 ماه هست که از توکانت سرور مجازی سوییس خریداری کردم. البته در هنگام خرید با توجه به نیازهایی که مطرح کردم به من آفر با قیمت مناسبی پیشنهاد کردند.
در حال حاضر در انتهای پنجمین ماهی هستم که از خدمات این شرکت استفاده میکنم و تا الان مشکل حادی برام پیش نیومده! آپ تایم سرورم حتی با انگولک هایی که خودم انجام دادم بالای 99.97% بوده و response time به طور میانگین 93 میلی ثانیه بوده (البته از لایت اسپید استفاده میکنم.)
مشخصات سرور: 1GB ram - 100GB hdd - 1GB Shared - Unlimited Bandwidth در سوییس
به جز دو دفعه که سرورم داون شد و تیکت زدم، مشکل دیگه ای نداشته...
هر دو دفعه هم به علت subnet mask بود که گفتند مشکل از کجاست و خودم حلش کردم.
خلاصه این که تا الان هیچ مشکلی نداشتم، چندبار هم که کارم به کارشون گره خورده سریع جواب دادند و حل شده...
میدونم که من اینجا اصلا شناخته شده نیستم، یا مورد تایید نیستم که حالا بخوام کسی رو تایید کنم و جناب tukanet در اینجا کاملاً شناخته شده هستند، اما لازم دیدم که تشکر کرده باشم.
چون تا الان بیشتر تاپیک ها و اعتراضات از شرکت های کلاه بردار مطرح میشد، انقدر این کلاهبرداری ها، برخوردهای بد، عدم تجربه و سوء استفاده ها زیاده که منی که گمان میکنم بعد از 9 سال کار با هاستینگ های مختلف میدونم چی خوبه چی بد، باز موقع انتخاب و خرید دستم میلرزه و گیج میشم!! با هیچ شرکتی هم بیش از 2 3 ماه نمیتونستم کار کنم!!!
به هر حال، دلم خواست تشکر کنم، که اگر کسی جستجو کرد فقط با تاپیک های کلاه برداری مواجه نشه، اگر کسی این تاپیک رو خوند بدونه هنوز عده ای هستند که شرافتمندانه کار میکنند و ملاکشون پول نیست.
حتی یک بار که از موعد پرداخت یک هفته گذشت سرویس ساسپند نشد (چه اتوماتیک چه دستی!) خودِ سیستم یه مبلغ ناچیز جریمه روی قبضم کشید که من به ساسپند شدن سرور ترجیح میدادم!!
امیدوارم توکانت به همین ترتیب ادامه بده...
مدیران گرامی میخواستم تو انجمن انتقاد و پیشنهاد بزنم! اما خب نمیشد، خودتون زحمت انتقالش رو بکشید!
پینوشت:
این هم آمار یک ماه آخر:
http://share.pingdom.com/banners/d3efe7b6
http://share.pingdom.com/banners/e8244c30
http://share.pingdom.com/banners/d3efe7b6
http://share.pingdom.com/banners/e8244c30
پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
از شما و به خاطر نظرتون متشکرم ، اتفاقا در نظر داشتیم یک تاپیک نظر سنجی بزنیم که شما پیش دستی کردید
اگر تا به امروز تونستیم در خدمت شما باشیم در سایه ی کاربران خوب و فهیممون بوده که همیشه ما رو یاری کردند
امیدورام همیشه شاهد رضایت کاربرانمون باشیم و در ضمن اگر کاربری مشکل یا انتقادی داره با کمال میل پذیرای نظرات هستیم
پ.ن. : انتقاد هم بکنید ، همه ـش هندونه ندید زیر بغل ما :دی
پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
کلا اگر این فرهنگ جا بیفته که کاربران صرفا در زمان داشتن مشکل تاپیک نزنند و اگر سرویس خوبی گرفتند هم تاپیک بزنند بسیار وضعیت بهتر میشه
پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
من هم الان تاپیک رو دیدم من هم زیاد شناخته شده نیستم... ولی از توکانت 1 سالی هست که سرور مجازی میگیرم حدود 15 سرور از 3 کشور کانادا و امریکا و سوییس داشتم و تا الان هیچ مشکلی نبوده.. !
آپ تایم: 99%
پشتیبانی و طرز برخورد : 100%
شده حتی گاهی 3 4 صبح مشکل پیش اومده و کمتر از 30 دقیقه پیگیری شده !
توی 1 سال اخیر حتی 1 بار هم نیاز نشده تماس تلفنی انجام بدم ! با تیکت مشکلات حل میشه کمتر از 6 ساعت...
مرسی آقا بابک و آقا کوروش.
پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
mohebali
کلا اگر این فرهنگ جا بیفته که کاربران صرفا در زمان داشتن مشکل تاپیک نزنند و اگر سرویس خوبی گرفتند هم تاپیک بزنند بسیار وضعیت بهتر میشه
واقعا کار خوبی هست ، داخل wht.com خیلی نظرات و تاپیک ها هستند که هم تشکر کردند
در مواردی هم که نیاز بوده انتقاد سازنده کردند که به نظر من این موارد واقعا به سرویس دهنده کمک میکنه خدمات بهتری ارائه کنه
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
irank
من هم الان تاپیک رو دیدم من هم زیاد شناخته شده نیستم... ولی از توکانت 1 سالی هست که سرور مجازی میگیرم حدود 15 سرور از 3 کشور کانادا و امریکا و سوییس داشتم و تا الان هیچ مشکلی نبوده.. !
آپ تایم: 99%
پشتیبانی و طرز برخورد : 100%
شده حتی گاهی 3 4 صبح مشکل پیش اومده و کمتر از 30 دقیقه پیگیری شده !
توی 1 سال اخیر حتی 1 بار هم نیاز نشده تماس تلفنی انجام بدم ! با تیکت مشکلات حل میشه کمتر از 6 ساعت...
مرسی آقا بابک و آقا کوروش.
آقای حسین نیا ممنون از نظرتون
امیدوارم از این به بعد هم سرویس های بهتری رو در اختیار شما و سایر کاربران قرار بدیم
پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
این که چیزی نیست تازه
:دی
من فکر کنم 1.5 سال شده باشه سرویس دارم از ایشون
سرویس من هم مدتهاست دیگه تو لیست فروششون نیست
تا الان از نزدیک 10-15 نفر از دوستان سرویس داشتم تو 2-3 سال که سرویس ایشون به جرات تا الان بهترین اونها بوده
اینقدر کم مشکل بوده که اصولا بعضی وقتها فراموش می کنم سرویس ایشون هم هست
تنها اشکالشون اینه که هر چی می گم بیاین سالیانه شارژ کنم سرویس رو می گن اونوقت دلمون واست ریاد تنگ میشه و همون ماهیانه واریز کنید.
لول
پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
سلام به همه
واقعا تنها سرویس دهنده ای که همه ازشون راضی هستن توکا هست من توی تاپیکهای دیگر همین انجمن هم در گلایه از دوستان و سرویس دهندکان دیگر چندین بار اسم توکا رو به عنوان سرویس دهنده ای که بفکر مشتریانش هست وسرویسهاشون هیچ وقت داون نیست و بهترین ساپورت رو دارن گفته بودم وهر مبلغ و درامدی هم که دارن حلالشون باد و حقشون بیشتر از این هست چون واقعا زحمت میکشن و واقعا بفکر مشتری هستن.
پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
ممنون دوستان ، داون هم داشتیم به وقتش :دی
ولی وقتی هم داون بودیم سعی کردیم سریع مورد رو حل کنیم و پاسخ کاربران رو هم بدیم
در ضمن باز هم تشکر می کنم بابت لطفتون ولی اگر انتقادی هم دارید همینجا مطرح کنید
انتقاد و گوشزد کردن مشکلات خیلی بیشتر به نفع ما و شما خواهد بود ;)
پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
سلام
از دوستی که این تاپیکو زده من تشکر میکنم به این علت که بر عکس همه دوستان که همیشه دنبال انتقاد از شرکتها هستند و همیشه نیمه خالی لیوان رو میبنن ایشون این حرکتو انجام داده و امید به اینکه هر کاربر برای تشکر از شرکت هاستینگش این چنین حرکتی انجام دهد برای این شرکت هم ارزوی موفقیت روز افزون دارم
موفق باشید:)
پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
aminzadeh
حالا که بحث تشکر شد من هم لازمه که تشکر کنم یه عکس می زارم خودتون قضاوت کنید
این به غیر از راهنمایی هست که آقا کورش و آقا بابک هنگام مشکل برام انجام دادند :)
فایل پیوست 3411
جناب امین زاده شما که دیگه خودتون استاد ما هستید :-p
ممنون از لطفتون
نقل قول:
نوشته اصلی توسط
bepad
سلام
از دوستی که این تاپیکو زده من تشکر میکنم به این علت که بر عکس همه دوستان که همیشه دنبال انتقاد از شرکتها هستند و همیشه نیمه خالی لیوان رو میبنن ایشون این حرکتو انجام داده و امید به اینکه هر کاربر برای تشکر از شرکت هاستینگش این چنین حرکتی انجام دهد برای این شرکت هم ارزوی موفقیت روز افزون دارم
موفق باشید:)
چند تا پست بالاتر هم گفتم
متاسفانه یکی از اختلاف هایی که بین wht.ir و wht.com هست همین بحث review هست
امیدوارم این تاپیک ها برای سایر شرکت ها نیز ایجاد بشه ، شاید جو بازار کمی رنگ اعتماد به خوش ببینه !