کتاب آموزش نمایندگی لینوکس WHM به زبان فارسی برای کار با هاست لینوکس همکارانی که از نمایندگی هاست لینوکس استفاده می کنند.
لینک دانلود:
آموزش نمایندگی لینوکس WHM - پرتال پشتیبانی پارمیس هاست
نمایش نسخه قابل چاپ
کتاب آموزش نمایندگی لینوکس WHM به زبان فارسی برای کار با هاست لینوکس همکارانی که از نمایندگی هاست لینوکس استفاده می کنند.
لینک دانلود:
آموزش نمایندگی لینوکس WHM - پرتال پشتیبانی پارمیس هاست
سلام
خوش به حال شما که آموزش های حرفه ای می دهید دوست عزیز این کتاب مبتدی هست و در وب سایت ما تعداد زیادی فیلم آموزشی نیز هست.در ضمن whm که چیز خاصی نداره .
دوستانی که از ما تشکر کردند صاحب هاستینگ هستند و حتما مورد را مناسب دیدند که این عمل را انجام دادند.
و لطفا دیگر در پست های ما نمره ندهید چون درخواستی از شما نکردیم که نمره بدید. عشق نمره دادن دارید می تونید معلم بشید.
بسیار عالی بدرد کاربران تازه کار که هنوز نمیدونن از کجا لاگین کنن واسه نمایندگی خیلی هم خوب هست
واسه تبلیغات که مردم نمیان کلی فقتشونو بگیرن اینجوری کتاب درست کنندنقل قول:
کتاب اصلا جنبه آموزشی ندارد بلکه معرفی چند لینک از whm است
با عرض سلام و درود بیکران خدمت دوست عزیزم
لینکی که گذاشتید رو باز کردم اما ....
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@support.parmishost.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
مطمئنم مثل تمام اموری که شما در زمینه هاستینگ برای کاربرانتون OK میکنید مفید است.
در نهایت یک جمله میخوام بگم: وقتی یک نفر فقط مشکل داره این یعنی این یک نفر با خودش مشکل داره و همه دارند تأیید میکنند که آموزش خوبی بوده. پس انرژی خودتون رو برای جواب دادن نگیرید. این آدم پست هاش در هر جا مشخصه که شخصیتش و نگاهش به این انجمن و هدفش چیست.
موفق باشی دوست خوبم. با تشکر
با سلام
خدمت دوست عزیز pasargad علت خطا را نمی دونم چی بوده چون log ها دان بودن سرور را گزارش نمی کنند.
از نظز شما هم ممنونم و با کللیه حرف های شما موافقم.
ازکللیه دوستانی هم که از ما تشکر کردند و بزرگواری نمودند ممنونم.
بحث ، بحث آموزشی برای افراد مبتدی هست دوست خوبمون هم زحمت کشیدن این مقاله رو آماده کردن همین کتاب هم به قول شما کار نیم ساعت تجربه هست خلاصه نیم ساعت کاربر جلو میوفته شما هم به جای تاپک های الکی که مزاحم کار بقیه توی آموزش میشه میتونید وقت بذارید تجربه 8 سالتون رو در اختیار بقیه بذارید یا هم نمیخواهید جواب الکی ندید که مزاحم بقیه بشه
موفق باشید
دوست گرامی دنیا روز به روز در حال پیشرفت هستش
و افرادی که به غیر از خودم در اینجا فعالیت می کنند آدم های حرفه ای هستن و با پیشرفت دنیا دارن میرن جلو
حالا شما تصور کنید 80 تا یوزر تازه کار بی تجربه بیان بخوان وقت پشتیبانی رو بگیرن و همین سوالهای داخل کتاب رو بپرسن که به قول شما همش 30 دقیقه نیاز به یادگیری داره
خوب 80 تا 30 دقیقه برابر با 40 ساعت انرژی و وقت هستش در صورتی که الان سال 75 نیست که کسی ندونه سایت و اینترنت چی هستش الان هم واحد پشتیبانی انتظار داره که کاربران دیگه نیان تو سی پنل بپرسن این فابل مننجر چیه یا اینکه بندویت تموم میشه اون ارور چی هستش
پس بهتره برای 40 ساعت وقت و اعصاب یک کتاب آدم که تهش 24 ساعت وقت میگیره بزنه و بعدش کم کم گسترشش بده
تصور کن مشتری تماس گرفته که سرور ما مشکل داره دانلود بهش نمیده این خودش یه فشار روانی از یک مشکل ناشناخته برای ادمین هستش کمی تحقیق متوجه شدیم شخص از اینترنت دانلود مننجر تریال استفاده می کرده که اونم تریالش تموم شده
با سلام
savalanhost دقیقا به نکته مهمی اشاره کردید من طی 6 سال کار در هاستینگ های مختلف و حدود 2 سال کار مجزا توسط شرکت خودم به این نتیجه رسیدم که 90 درصد سوالات مشتریان در حد مبتدی هست و کاربران حرفه ای معمولا پاسخ خود را از نت و سایت های زبان اصلی پیدا می کنند و کمتر و یا حتی در حد صفر با پشتیبانی ما تماس می گیرند.