وقت بخیر
الان چند روزه هاست من از تیک دیتا بی دلیل ساسپند شده تیکت گذاشتم ولی هنوز جواب ندادن
کسی اطلاعی داره در این مورد؟!
نمایش نسخه قابل چاپ
وقت بخیر
الان چند روزه هاست من از تیک دیتا بی دلیل ساسپند شده تیکت گذاشتم ولی هنوز جواب ندادن
کسی اطلاعی داره در این مورد؟!
سلام دقیقا هاست ما هم بی دلیل ساسپند شده و نزدیک 5 روزی میشه که این شکلی شده و کلی تیک دادم ولی کسی پاسخگو نیست . خوشبختانه این هاست ,هاست اصلی من نیست . حداقل اطلاع رسانی هم نمیکنن مشخص بشه مشکل چی هست . تیک دیتا از این کارا زیاد میکنه !!!
تشکر بابت پاسختون
پس فعلا هیچ راهی نیست من 4تا سایت روی هاستشون دارم
تیکت دادم جواب سرکاری میدادن و الان دیگه جواب نمیدن!
از این هاستینگ نباید انتظار زیادی داشت . پیشنهاد میکنم در اولین فرصت هاست هاتون رو به سرور های پایداری انتقال بدید . این شرکت ید طولایی تو داون بودن و ... داره . یه مدت کمی خوب شد .ظاهرا دوباره داره به وضعیت قبلش بر میگرده .
ای کاش حداقل میگفتن مشکل چی هست . من چند بار تیک دادم ولی نوشتن در حال رسیدگی .
جسارتا چه جوابی به شما دادن ؟
من هم یه اشتباهی کردم یک سرور مجازی سفارش دادم سه روز طول دادن اخر به هزار بدبدختی درخواست بازگشت وجه دادم!
Sent from my LT26ii using Tapatalk
خیلی ببخشید این حرفو میزنم بعضی از همکاران موقع فروش سرویس به ملت میان میگن ما فلانیم پشتیبانی فلان داریم ، حالا باید اینجور بکنند با ملت ، هاست ایشون به دلیل پرداخت نکردن هزینه مسدود شده درست ولی تیکت ایشون باید جواب داده بشه و بک آپ کامل قبل از ساسپند کردن سایتشون در اختیارشون قرار بگیره این یه قانونه،اسم هاستینگای ایرانی اینجور خراب میشه ، لطفا پای سرویسی که میدید بمونید
من میام از شما یه سرور میگیرم
400 تومن بر فرض هزینه سرور هست .
نمیدم این هزینه رو به شما ؛ شما چیکار میکنید ؟؟؟!
اون قسمتی که بولد کردم اصلا قانون نیست ؛ مشتری موظف هست از سرویس های خودش بک آپ بگیره ؛ ما هم از کل سرور بک اپ میگیریم روزانه؛ اما این که میگید قبل ساسپند در اختیارش قرار بگیره خیر ...