توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عدم ایجاد فاکتور در ریسیلو
nul
December 12th, 2013, 11:02
سلام
من یک دامنه دارم که چندین روز هست منقضی شده قبلا در ریسیلر کلاب بودم که خودش دامنه هارو به ریسیلو منتقل کرده الان می خوام دامنه ام رو پرداخت کنم می زنم روی renew بعد توی order ها ثبت شده اما invoice بهم نمی ده که دامنه رو پرداخت کنم .
پنج تا تیکیت هم در ساپورت زدم هیچ کدوم رو جواب نمی ده ! پشتیبانی آنلاین هم که ندیدم داشته باشه ...
دوستان خیلی مهم این دامنه من لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
END
December 12th, 2013, 11:08
از قسمت زیر
billing > balance > deposit شارژ کن حسابت رو
بعد اسم دامین رو انتخاب کن renew کن
کلا تیکت ها حداقل 12 ساعت و حداکثر 36 ساعته پاسخ داده میشن !
بیخود منتظرشون نمونید !:-|
nul
December 12th, 2013, 11:15
از قسمت زیر
billing > balance > deposit شارژ کن حسابت رو
بعد اسم دامین رو انتخاب کن renew کن
کلا تیکت ها حداقل 12 ساعت و حداکثر 36 ساعته پاسخ داده میشن !
بیخود منتظرشون نمونید !:-|
خیلی ممنون از پاسختون
اما من داخل billing بالانس رو نمی بینم من تصویر رو ضمیمه کردم لطفا یک راهنمایی بکنید ...
با تشکر
royl
December 12th, 2013, 11:34
باید از پنل نمایندگی تمدید بشه
nul
December 12th, 2013, 12:05
باید از پنل نمایندگی تمدید بشه
سلام
من اصلا ارتباطی با نمایندم ندارم نمی دونم کجاست و ... چیکار باید بکنم ؟
royl
December 12th, 2013, 12:22
باید منتقل کنید به یه پنل دیگه
اطلاعات پنل رو برا من بفرست ببینم امکان انتقال داره با نه
nul
December 12th, 2013, 16:47
باید منتقل کنید به یه پنل دیگه
اطلاعات پنل رو برا من بفرست ببینم امکان انتقال داره با نه
خیلی ممنون از پاسختون
جسارتا چون این پنل مال شرکت هست اگر امکان داره بفرمایید کجا رو باید نگاه کنم تا به شما اطلاع بدم
ممنون
nul
December 13th, 2013, 10:53
سلام
دوستان کسی می تونه من رو راهنمایی کنه ممنون می شم ...
royl
December 13th, 2013, 10:57
من خودم هم دقیقا نمیدونم
ولی فکر کنم با امنتقال دستی بشه
چون این سیستم تازه هست آزمون و خطا وجود داره
باید به خودشون ایمیل بزنید بعد بیایید جواب رو اینجا قرار بدید (منظور ریسیلو)
nul
December 13th, 2013, 19:40
من خودم هم دقیقا نمیدونم
ولی فکر کنم با امنتقال دستی بشه
چون این سیستم تازه هست آزمون و خطا وجود داره
باید به خودشون ایمیل بزنید بعد بیایید جواب رو اینجا قرار بدید (منظور ریسیلو)
سلام
من از طریق support پنج تیکت زدم اما جواب نمی دن الان یک هفته است ایمیل خاصی داره که ایمیل بزنم ؟
royl
December 13th, 2013, 20:33
صبر کن جوا میدن
مال ما بعد از 20 روز اینبار با عصبانیت به ریسیلو ایمیل زدم
اونا هم گفتم این ایمیل رو همین طوری + یه چند تا هم خودشون درخواست نوشته بودن گفتن که به رسیلر کلوب بفرست
خدارو شکر نیم سرور من رو به قبلی تغییر دادن
صبر کن جواب میدن
nul
December 15th, 2013, 08:56
سلام
از دوستان کسی نمی دونه من به ریسیلرم اصلا دسترسی ندارم و نمی دونم کجاست چگونه می تونم دامنه ام رو به یک پنل دیگه در ریسیلو منتقل کنم