PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در مشاهده تیکت ها!



hamedmj
December 10th, 2013, 23:36
سلام
دوستان از وقتی سایت منتقل شده، وقتی روی بعضی از تیکت ها کلیک میکنیم، به صفحه اصلی منتقل میشه و تیکت رو نمیاره. ولی بعضی ها رو میاره و مشکلی نداره.

قسمت ویرایش مشخصات سروریس ها هم عمومی هست و برای همه مشکل داره و وقتی روش کلیک میکنیم، میره صفحه اصلی درحالی که ادرس همون ادرس صفحه قبلی هست! یعنی ادرس مثلا اینه:

xxxx.com/admin/supporttickets.php?action=viewticket&id=157 ولی قالب صفحه اصلی رو نشون میده. قالب هم عوض کردم ولی ! فایل های whmcs هم جایگزین کردم ولی!

مشکل از کجا میتونه باشه ؟

glxx
December 10th, 2013, 23:55
http://www.webhostingtalk.ir/f177/96669/

در این پست گفته چکاری کرده چک کنین چون بعضی از دوستان مشکل برخوردند مشابه مشکل شما بوده است

hamedmj
December 11th, 2013, 00:12
http://www.webhostingtalk.ir/f177/96669/

در این پست گفته چکاری کرده چک کنین چون بعضی از دوستان مشکل برخوردند مشابه مشکل شما بوده است

مشکل ما برعکس اونا هست.

ما از ادمین نمی تونیم تیکت ها رو ببینیم!
ولی یوزر ها میتونن از پنل ببنین!

mhiizadi
December 11th, 2013, 02:08
مشکل ما برعکس اونا هست.

ما از ادمین نمی تونیم تیکت ها رو ببینیم!
ولی یوزر ها میتونن از پنل ببنین!

قالب مدیریت را عوض کنید .
آپگرید کنید به آخرین نسخه های قالب؛ بسیاری از مشکلات حل شده است از جمله مارک کردن گروهی

hamedmj
December 11th, 2013, 06:45
قالب مدیریت را عوض کنید .
آپگرید کنید به آخرین نسخه های قالب؛ بسیاری از مشکلات حل شده است از جمله مارک کردن گروهی

اپگرید کردیم ولی نشد!
قالب هم عوض کردیم ولی....

hamedmj
December 11th, 2013, 19:04
نبود؟؟؟؟؟؟

i-Power
December 11th, 2013, 19:49
با سلام خدمت شما،

نسخه WHMCS رو به 5.0.3 تغییر دهید و تیبل های مهم همانند تیکت ها و سفارش ها و سایر موارد رو

Export بگیرید و سپس از نو در دیتابیس جدید Import کنید.

این امر رو تنها در زمانی انجام دهید که مشکل فوق جدی بوده و برای شما حائز اهمیت است.


یا حق

hamedmj
December 11th, 2013, 20:00
با سلام خدمت شما،

نسخه WHMCS رو به 5.0.3 تغییر دهید و تیبل های مهم همانند تیکت ها و سفارش ها و سایر موارد رو

Export بگیرید و سپس از نو در دیتابیس جدید Import کنید.

این امر رو تنها در زمانی انجام دهید که مشکل فوق جدی بوده و برای شما حائز اهمیت است.


یا حق


خیلی دردسر داره!
حالا چرا 5.0.3 ؟

i-Power
December 11th, 2013, 20:06
خیلی دردسر داره!
حالا چرا 5.0.3 ؟

بله متاسفانه، اگر مشکل خیلی واجبی هست انجام بدید.

بهترین نسخه هست برای استفاده، اما در نسخه های غیر اصل این مشکلات رواج داره و با کوچکترین

تغییر کل دیتابیس بهم میریزه و در نهایت مجبور به انجام چنین اقداماتی میشه.

بهترین راه تهیه لایسنس ماهیانه هست ( انشاالله نرخ دلار پایین میاد :60: )


یا علی

mhiizadi
December 11th, 2013, 20:07
خیلی دردسر داره!
حالا چرا 5.0.3 ؟


از دیتا بیس و قالب هات یه بک آپ بگیر از دیتا بیسم اکسپورت
بعد whmcs 5.2.14 رو بریز
اطلاعات دیتا بیس قبلی رو بده
بعدشم قالب و فارسی ساز رو
کلا ده دقیقه وقت میبره ولی حلال هر مشکلیه

hamedmj
December 11th, 2013, 20:10
از دیتا بیس و قالب هات یه بک آپ بگیر از دیتا بیسم اکسپورت
بعد whmcs 5.2.14 رو بریز
اطلاعات دیتا بیس قبلی رو بده
بعدشم قالب و فارسی ساز رو
کلا ده دقیقه وقت میبره ولی حلال هر مشکلیه

همینکار رو کردم ولی نشد!

i-Power
December 11th, 2013, 20:12
همینکار رو کردم ولی نشد!

نگاه کنید قربان،

اگر دیتابیس شما دچار مشکل باشه و شما مجددا همان دیتابیس رو Import کنید باز همان آش و همان کاسه برقرار هست

اما اگر از نو موارد رو پایه چینی کنید و تنها تیبل های مهم رو Import کنید قطعا مشکل شما حل خواهد شد.

البته کمی دردسر دارد.

--- بروز رسانی ---

مگر آنکه تیبل شما نیز دچار مشکل باشد، و باز همان مشکل پابرجا...


یا حق