PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : افزایش تعداد کانکشنها در ویندوز سرور 2008



raminr63
November 23rd, 2013, 18:59
با سلام
دوستان من از ویندوز سرور 2008 برای وبسایتم استفاده میکنم که البته روش یه نرمافزاری هم بعنوان سرور چک کردن یوزر نیمها نیز اجرا کردم اما مشکل من اینه که وقتی تعداد بازدید از سایت بیشتر میشه این برنامه من هنگ میکنه و دچار مشکل میشه و ارور StackoverFlow میده تمامی مسایل رو چک کردم و اخرش به این رسیدم که مشکل از لیمیت بودن تعداد اتصالات به سایت هستش. کلا این برنامه هم به دیتابیس سایت وصل میشه و هم به خود سایت متصل میشه و از سایت برای کاربر سیشن میگیره تا اجازه عبور بهش بده.

حالا لطفا کسایی که ویندوز سرور برای هاست شدن کانفیق کردن یه کمکی بهم بکنن چیکار باید بکنم.
در کل نیازمند کانفیق ویندوز برای یک سایت بسیار پر بازدید و شلوغ هستم.
ممنون

SixthElement
November 23rd, 2013, 19:14
سلام دوست عزیز.

اگر تنظیمات پیش فرض ویندوز رو در نظر گرفته باشید قاعدتاً باید تا 2 میلیون بازدید کننده همزمان رو جواب بده، اما پیام پر شدن لیست Stack Over Flow نیست. به نظر من اشکال از جایی از نرم افزار شماست که توابع Recursive دارید.

زبان نرم افزاری که نوشتید چیه؟ منظورتون از شلوغ و پربازدید چند بازدید کننده همزمان هستش؟

موفق باشید.

raminr63
November 23rd, 2013, 21:28
#c هستش اگه مایل بودین میتونم سورسش رو براتون ارسال کنم.

SixthElement
November 23rd, 2013, 22:37
حتماً. کمکی از دستم بر بیاد خوشحال میشم. فقط الان با موبایل آنلاين هستم. اگر ممکنه فردا با من تماس بگیرید مشکل رو حل کنیم. تلفن رو براتون میفرستم.