ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ایا تحویل سرور به این صورت منطقی و صحیح میباشد



MagicVps.Com
April 3rd, 2010, 23:33
با سلام خدمت همه عزیزان

بقول یه بنده خدا


خلاصه می کنم و از بردن اسم به دلیل قوانین جهانی ماضورم.

موضع از اونجا شروع شد که .......

از همه دوستان خصوصا مدیران عزیز خواهش میکنم که دراین مورد نظر بدن

تا اونجای که اطلاع دارم جزو قوانینه که مدیران درتاپیکهای شخصی کاربران دخالت نباید کنند در واقعا اینکه نظر ی نباید باشه ولی تاکید میکنم از انجایکه که ممکنه این مورد بار ی هر شخصی اتفاق بیافته و چیزی نیست که شخصی یا خصوصی باشه و در واقع به نحوه صحیح تحویل سرور از دیتا سنتر برمیگرده از نظر کارکرد و عملکرد و پاسخ گوی دیتا سنتر برمیگرده

1- این موضع شخصی نیست و ممکنه بار ی هرکسی اتفاق بیافته
2- بدون جهت گیری و هر چیز دیگه لطفا نظر خود را اعلام کنید

اینطوری فرض کنید که شما بعداز هر گونه صحبت و چونه و هر چیزی دیگر به توافق میرسید که یک سرور با فلان مجازی ساز تحیول بگیرید
به محض دریافت سرور متوجه میشید که لود سرور شدیدا تاکید میکنم فوق العاق شدید بالا هست بجای اینکه 8 یا 10 باشه سرعت لود و کارکرد 2800 یا 2700 باشه :103::103: با توجه به اینکه که فقط مجازی ساز نصب بوده و اون مجازی ساز خودش به عنوان او اس محسوب میشه

عکس حالت نرمال

http://www.kimag.es/share/8734239.gif

حالا شما باشید این سرور ایا تحیول میگیرید یا نمیگیرید
مگر نه اینکه باید سرور از نظر کارکرد صحح و سالم تحویل شود

و جالا جواب دیتا سنتر یا نماینده دیتا سنتر . سرور سالم مباشد و با توجه به اینکه سرور بصورت منج نشده شده هست باید هزینه ساعتی جهت برسی مشکل پرداخت شود

.میخوام بدونم وقتی هنوز سروری سالم تحویل نشده از نظر کارکرد حالا چه سخت افزاری چه نرم افزاری فرقی نمیکنه بلاخره لود بیش از اندازه و خیلی خیلی زیاد چند 100 برابر نرمال مشکل محسوب میشود ایا ادم باید تحویل بگیرد این سرور را یا وظیفه دیتا سنتره که سالم تحیول بدهد

اگر تحویل میدادن و سالم بود بعداز نصب برنامه توسط کاربر این مشکل پیش میامد بله 100% حق با دیتا سنتر هست و چون منج نشده هست شخص سفارش دهنده وظیفه اش هست هزینه پرداخت کنه تا مشکل برسی و حل شود

یک مثال خودمونی شما رفتید از کمپانی یک ماشین صفر کیلومتر خریدن و کلید ماشین تحویل میگرید که سوار بشید میبنید هنوز ماشین هنوز حرکت نکرده یک جاش مشکل داره به کمپانی میگد این مشکل داره درستش کنید سالم تحویل بدین کمپانی در جواب میگه این ماشن سالمه اگر میگید مشکل داره هزینه بدین تا مکانیک برسی کنه و درستش کنه چون ماشین گارنتی نداره و هزینه گارنتی داده نشده جالبه نه ماشینی که هنوز سالم تحویلش نگرفتی باید هزینه بدی تا درستش کنند


شما فرض کنید من فروشنده این سرور به شما تحویل دادم شما در جواب به من چی مگید
سرور تحویل میگرد
یا میگید باید سالم تحیو ل بشه


موارد
1- وقتی دیتا سنتر قبول میکنه چیز ی نصب کنه باید با کارکرد صحیج تحویل بده
2- اگرهم وظیفه دیتا سنتر نبوده که نصب کنه پس مشکل خودش بوده که قبول کرده که نصب کنه باید جوابگو باشه
3- اگر هم تجربه نصب این مجازی ساز نداشته اون کارشناس بیخود کرده نصب کنه و چیزی که کارش نیست انجام داده
4- درسته سرور منج نشده بوده کسی کانفیگ نخواسته ولی ایا باید سالم با کارکرد صحیح برنامه های نصب شده تحویل داده بشود یا خیر


منتظر نظرات دوستان هستیم

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 00:23
لطفا همه دوستانی که این تاپیک میخوانند به عنوان یک همکار در این تایپک شرکت کنند و نظرشون بگن
چرا که این مشکل روز ی ممکنه گریبان *** اونها هم بشه

takweb.ir
April 4th, 2010, 00:29
اگر بلد نبودن نباید قبول می کردن
حالا که قبول کرده باید بدون مشکل تحویل بده
من جای شما باشم درخواست مانی بک میدم

یادمه در iweb
می خواستیم citrix xen نصب کنن
گفتن ما برای این برنامه متخصص نداریم و پشتیبانیش نمی کنیم
حتی اگر نصبش راحت هم باشه چون متخصص این برنامه رو نداشتن قبول نکردن
اول تکلیف رو روشن کردن

mohsen1
April 4th, 2010, 00:42
معمولا 24 ساعت تست برای وی پی اس ها میزارن یا اگه پول بگیرن تا یک هفته گارانتی بازگشت پول میدن تا در صورتی که مشکلات اینچنینی باشه خریدار ضرر نکنه.
اگه سرور اختصاصی باشه باید با تضمین بازگشت پول حداقل تا یک هفته خریداری بشه.
البته بعید می دونم دیتا سنترهای معتبر اعتبارشون رو با این چیزا زیر سوال ببرن...

delta
April 4th, 2010, 00:51
معمولا 24 ساعت تست برای وی پی اس ها میزارن یا اگه پول بگیرن تا یک هفته گارانتی بازگشت پول میدن تا در صورتی که مشکلات اینچنینی باشه خریدار ضرر نکنه.
اگه سرور اختصاصی باشه باید با تضمین بازگشت پول حداقل تا یک هفته خریداری بشه.
البته بعید می دونم دیتا سنترهای معتبر اعتبارشون رو با این چیزا زیر سوال ببرن...

دیگه حرف حساب رو ایشون گفتن.نظری نمیونه. این سروری که گرفتید مگر دیتاسنترش مانی بک نداره؟ حداقل یک روزم شده باشه اگر مشکل داشته باشه باید پول رو پس بدن.شما هم اگر میبینی سرور مشکل داره پسش بده فدای سرت این همه دیتاسنتر که منت میکشن برای فروش سرور!

AfraWeb.net
April 4th, 2010, 00:57
حالا کدوم دیتا سنتر بوده . بهتر هست اگر واقعا کسی مشکلی دارد بیان بشه تا سابقه در فروم ثبت بشه تا دیگران اشتباه خرید از این فرد یا شرکت یا واسطه یا .... را نکنند

amiri113
April 4th, 2010, 01:01
من اصلا کاری به اين موضوع ندارم که سرور رو از کی و کجا خريدی!
ولی در مورد سرور بهتر هستش که يا مستقيم با خود ديتا سنتر کار کنيد يا بيشتر و بيشتر هزينه کنيد و يک قرار داد معتبر ببنديد و همه کارها از اجاره خود سرور گرفته تا منج اون رو به همون کسی که باهاش قرار داد بستيد بسپريد! (روش دوم رو معمولا شرکت ها و اشخاصی اجرا ميکنن که هزينه براشون مهم نيست، کيفيت کار براشون مهم هستش.)
پس برای ما که دوست داريم کم خرجتر باشه، بهتره سرور رو مستقيم از ديتا سنتر بگيريم.


اما در مورد مشکل شما!
شايد دليل لود بالا خود مجازی سازی باشه که براتون نصب کردند!
يعنی شايد خود مجازی ساز، تو حالت عادی و با اون کانفيگ، لود بالايی داشته باشه! حتما که دليل نميشه ديتا سنتر کارش رو درست انجام نداده باشه و شايد واقعا مجازی ساز مشکل داشته باشه!
و نکته دوم اينکه بهتره مشکلاتتون رو از طريق ايميل و با صبر، حل کنيد نه اينکه به پشتيبانی آنلاين فشار بياريد که همين الان درستش کنن و اينطوری!

به احتمال زياد مشکل از کانفيگ مجازی ساز هستش و بايد دوباره کانفيگ بشه و اگر هم ميگيد از اول اينطوری تحويل شما داده شده که بايد رايگان اصلاح بشه!

اينشالا مشکلتون زودتر حل بشه چون هم شما داری منطقی حرف ميزنيد هم اونطرف قضيه آدم با تجربه ای هستش!

با تشکر
علی امیری

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 01:14
حالا کدوم دیتا سنتر بوده . بهتر هست اگر واقعا کسی مشکلی دارد بیان بشه تا سابقه در فروم ثبت بشه تا دیگران اشتباه خرید از این فرد یا شرکت یا واسطه یا .... را نکنند

ممنون میشم شاد هم به عنوان فروشنده سرور و یا نماینده معتبر یکی از دیتا سنترها نظرتون بگید در این مورد این مدل تحویل دادن


فقط منتظر هستم تا دوستان جواب بدن اول گزاشتم همکاران موضوع را ببنید و نظرشون بگن مطمن باشید که معرفی خواهید شد

پس منتظر جواب دوستان هستم
حالبه بدونید بعدازچند ساعت من گفتم یا سالم تحویل بدین یا با اینکه مانی بک کنید که اصلا زیر بار نمیرفتند و فقط میگفتند سالمه من گفتم یا سخت افزاری یا نرم افزاری وظیفه شماست که سالم تحویل بدین میگفت سالمه اینکه یوزج بالا بخاطر کانفیگه و به ما مروبط نیست جالبه نه
من نمیدونم کسی که بلد نیست چیز ین صب کنه برای چی دست میزنه بیخود میکنه و وقتی بلد نیست اون مهندس دست بزنه


من خواستم دوستانه حل بشه ولی خودش اینطور دوست داشت دنبال حاشیه باشه الان هم تاپیک زده من هم این تاپیک زدم که بهش ثابت بشه
بعد سر حوصله اون تاپیک جواب داده خواهد شد نکته به نکته
و همانطروی که گفتم قبل بهش گفتم گرون براش تمام میشه و به اعتبار خودش لطمه میزنه ولی خودش دوست داره مثل اینکه دنبال جو و حاشیه باشه

Roka
April 4th, 2010, 01:26
مشکل اینجاست > شما سرور Self-Managed تحویل گرفتید

شما سرور رو با مشخصاتی که پسندیدید تحویل گرفتید
مجازی که خواستید رو نصب کردند براتون

حالا تنظیمات اولیه و ... که خودتون باید انجام بدید و چون self-managed هست طبق قوانین پشتیبانی دیتاسنتر برای هر کاری باید از شما اجازه بگیرند و بدون اجازه شما حتی حق ندارند وارد سرور شما بشند رو شما میخواید این تنظیمات رو انجام بده ؟


قضیه مشخصه !
شما میخواید سروری که پول manage ندادید رو به صورت fully managed تحویل بگیرید و انتظار دارید دیتاسنتر پشتیبانی شما رو انجام بده !

من واقعاً نمیدونم بعضی از دوستان روی چه حساب/کتابی توی این تاپیک نظر دادند و دیتاسنتر رو مقصر کردند ، یه جورایی فقط خواستند حرف شما رو تایید کنند و اصلاً مطالب رو نخوندند !

مثلاً همون سرور های گیگا که شما داشتی و vmware مشکل داشت
مگه پشتیبانی گیگا اومد سرور رو مجانی براتون درست کرد ؟
یا مشکل xen پشتیبانی دیتاسنتر اومد مجانی حل کرد ؟ یا ...

AfraWeb.net
April 4th, 2010, 01:32
ممنون میشم شاد هم به عنوان فروشنده سرور و یا نماینده معتبر یکی از دیتا سنترها نظرتون بگید در این مورد این مدل تحویل دادن


فقط منتظر هستم تا دوستان جواب بدن اول گزاشتم همکاران موضوع را ببنید و نظرشون بگن مطمن باشید که معرفی خواهید شد

پس منتظر جواب دوستان هستم
حالبه بدونید بعدازچند ساعت من گفتم یا سالم تحویل بدین یا با اینکه مانی بک کنید که اصلا زیر بار نمیرفتند و فقط میگفتند سالمه من گفتم یا سخت افزاری یا نرم افزاری وظیفه شماست که سالم تحویل بدین میگفت سالمه اینکه یوزج بالا بخاطر کانفیگه و به ما مروبط نیست جالبه نه
من نمیدونم کسی که بلد نیست چیز ین صب کنه برای چی دست میزنه بیخود میکنه و وقتی بلد نیست اون مهندس دست بزنه


من خواستم دوستانه حل بشه ولی خودش اینطور دوست داشت دنبال حاشیه باشه الان هم تاپیک زده من هم این تاپیک زدم که بهش ثابت بشه
بعد سر حوصله اون تاپیک جواب داده خواهد شد نکته به نکته
و همانطروی که گفتم قبل بهش گفتم گرون براش تمام میشه و به اعتبار خودش لطمه میزنه ولی خودش دوست داره مثل اینکه دنبال جو و حاشیه باشه

ما شاالله شما از 10 تا دیتا سنتر سرور میفروشید و باید بدونید تعهدات دیتا سنتر ها چی هست و ....
یه لینک براتون میزارم ببنید تا ببنید منیج و رفع مشکلات هزینه دارد مگر اینکه دیتا سنتر بیاد و بگه سرور منیج شده تحویل میدن البته نه روی مجازی سازی و وی پس اس ها فقط سرور اصلی . این لینک تبلیغ نیست و فقط جهت اشنایی شما با برخی قوانین هست

netelligent - SUPPORT - PLANS (http://www.netelligent.ca/services/support/plans/)

delta
April 4th, 2010, 01:37
روکا جان اولن خودشون گفتند همکاران نظر بدند درسته یا نه؟ در ضمن مشکلی رو گفتند با مدرک که آیا این کار درسته یا نه! خوب ما هم طبق حرفهای ایشون جواب دادیم.ما که نمیدونیم چه اتفاقی افتاده و بین چه کسی این اتفاق افتاده و اصلا هم نگفتند.گفتند سرور رو درست تحویل نداند و اینم مدرک.گفتیم مانی بک کنند!
در ضمن اگر مشکلی بین دو نفر هست بهتره اینگونه تاپیکها رو فقط دو نفر مربوطه جواب بدند و به کسی مربوط نمیشه چون واقعا هم نمیدونیم چه اتفاقی افتاده و نظر دادن ماها بیحوده هست.اما گفتند نظر بدند و ما هم نمیدونستیم بین چه کسانی هست!

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 01:40
من اصلا کاری به اين موضوع ندارم که سرور رو از کی و کجا خريدی!
ولی در مورد سرور بهتر هستش که يا مستقيم با خود ديتا سنتر کار کنيد يا بيشتر و بيشتر هزينه کنيد و يک قرار داد معتبر ببنديد و همه کارها از اجاره خود سرور گرفته تا منج اون رو به همون کسی که باهاش قرار داد بستيد بسپريد! (روش دوم رو معمولا شرکت ها و اشخاصی اجرا ميکنن که هزينه براشون مهم نيست، کيفيت کار براشون مهم هستش.)
پس برای ما که دوست داريم کم خرجتر باشه، بهتره سرور رو مستقيم از ديتا سنتر بگيريم.


اما در مورد مشکل شما!
شايد دليل لود بالا خود مجازی سازی باشه که براتون نصب کردند!
يعنی شايد خود مجازی ساز، تو حالت عادی و با اون کانفيگ، لود بالايی داشته باشه! حتما که دليل نميشه ديتا سنتر کارش رو درست انجام نداده باشه و شايد واقعا مجازی ساز مشکل داشته باشه!
و نکته دوم اينکه بهتره مشکلاتتون رو از طريق ايميل و با صبر، حل کنيد نه اينکه به پشتيبانی آنلاين فشار بياريد که همين الان درستش کنن و اينطوری!

به احتمال زياد مشکل از کانفيگ مجازی ساز هستش و بايد دوباره کانفيگ بشه و اگر هم ميگيد از اول اينطوری تحويل شما داده شده که بايد رايگان اصلاح بشه!

اينشالا مشکلتون زودتر حل بشه چون هم شما داری منطقی حرف ميزنيد هم اونطرف قضيه آدم با تجربه ای هستش!

با تشکر
علی امیری

ضمن تشکر از نظر شما دوست عزیز

دوست عزیز این شخصی که از ش خردیم خودش صاحب دیتا سنتر هست میشه گفت یا یانکه بهتر بگم سهام داره هست اونجا دیگه از این مستقیم تر که دیگه نیست

دوست عزیز من هم به همون شخص و یا بقول خودش کارشناس فنی هم گفتم هم سفارش دادم

و اما مشکل بله دوست عزیز مشکل از مجازی ساز بود که درست هم شد ولی به نظر شما دیتا سنتری که ادعای معرفترین دیتا سنتر در امریکا میکنه نباید بدونه چطور ی چی را نصب کنه وقتی مسولیت نصب چیزی به عهده گرفته وظیفه داره درست تحویل بده مهندس
کارم فنی هست ! فقط یاد گرفته کلمات قلمبه ثلمبه بگه و دهن پر کن پرفرمانس قطعات ما بالا هست لول وان هستند پریموم کوالیتی هستند و اینجرو چیزها


و نکته دوم اينکه بهتره مشکلاتتون رو از طريق ايميل و با صبر، حل کنيد نه اينکه به پشتيبانی آنلاين فشار بياريد که همين الان درستش کنن و اينطوری!
خوب نکته ای را اشاره کردین
طی صحبتی که داشتم من گفتم درست کنید گفتند باید اول هزینه بدین درصورتی که از لحضه اول این مشکل داشت
یعنی زیر بار درست کردن درصورتی رفتن که هزینه بدم بابت چی بابت چیزی که هنوز سالم تحیول نگرفتم

گفتم مانی بک بدین هنوز چند ساعت از تحویل سرور نگزشته بود یاز هم زیر بار نرفتند این هم جالبه نه
من گفتم اصلا عجلیه ندارم 1روز 2 روز 3 روز که بشه مشکلی نداره شما درست کنید بعد تحویل بدین من هم هر وقت سالم بود تحویل میگرم باز هم قبل نکردن جالبه نه یعنی هیچ گونه فشاری روش نبود دیگه 3 روز فکرکنم کافی باشه فرصتی که داه شد ولی قبول نکردن

النان میگد این کدوم دیتا سنتر وقتی متوجه بشید میفهمید که طبل توخالی بوده و ادعا در زمانی که همه چجیز خوبه من هم میتونم ادعا کنم ولی وقتی مشکل درست بشه اون وقته که میفهمیی طرفت چه کارس


به احتمال زياد مشکل از کانفيگ مجازی ساز هستش و بايد دوباره کانفيگ بشه و اگر هم ميگيد از اول اينطوری تحويل شما داده شده که بايد رايگان اصلاح بشه!
بله همانطور که گفته شد مشکل از مجازی ساز بود این قضیا همش 2 ساعت بعداز تحویل سرور بود تا وصل شدیم دیدیم مشکل داره سریع هم بهشون گفتم مشکل سر همین بود میگفتن پول بدین تا کارشناس ما برسی کنه جالبه نه

Roka
April 4th, 2010, 01:44
روکا جان اولن خودشون گفتند همکاران نظر بدند درسته یا نه؟ در ضمن مشکلی رو گفتند با مدرک که آیا این کار درسته یا نه! خوب ما هم طبق حرفهای ایشون جواب دادیم.ما که نمیدونیم چه اتفاقی افتاده و بین چه کسی این اتفاق افتاده و اصلا هم نگفتند.گفتند سرور رو درست تحویل نداند و اینم مدرک.گفتیم مانی بک کنند!
در ضمن اگر مشکلی بین دو نفر هست بهتره اینگونه تاپیکها رو فقط دو نفر مربوطه جواب بدند و به کسی مربوط نمیشه چون واقعا هم نمیدونیم چه اتفاقی افتاده و نظر دادن ماها بیحوده هست.اما گفتند نظر بدند و ما هم نمیدونستیم بین چه کسانی هست!

منظور منو فکر کنم بد گرفتین

من میخوام بگم اصلاً ایشون حرفی که میزنن منطقی نیست
سرور خراب ، یعنی هارد مشکل داره
سرعتش کمه
رمش ضعیفه یا ... که اینها اصلاً به راحتی نمیشه فهمید خیلی مواردشو

این مشکل نرم افزاری هست و خود ایشون باید رفع کنند !
خود شما ! یکی از مشتریات بیاد بگه من فلان اسکریپت رو نصب کردم سایتم دیر بالا میاد ، شما باید براش درست کنی یا اینکه خودش یه فکری کنه ؟ اگه پولی بابت رفع این مشکلات نگرفته باشی ؟ یا چنین مواردی ؟

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 02:07
منظور منو فکر کنم بد گرفتین

من میخوام بگم اصلاً ایشون حرفی که میزنن منطقی نیست
سرور خراب ، یعنی هارد مشکل داره
سرعتش کمه
رمش ضعیفه یا ... که اینها اصلاً به راحتی نمیشه فهمید خیلی مواردشو

این مشکل نرم افزاری هست و خود ایشون باید رفع کنند !
خود شما ! یکی از مشتریات بیاد بگه من فلان اسکریپت رو نصب کردم سایتم دیر بالا میاد ، شما باید براش درست کنی یا اینکه خودش یه فکری کنه ؟ اگه پولی بابت رفع این مشکلات نگرفته باشی ؟ یا چنین مواردی ؟

دوست عزیز مثل اینکه نخوندن درست مطلب را من سرور که 1 هفته نگرفتم که بعدش مشکل داشته باشه برم بگم درست کنید مجانی
کسی همچین حرفی نزد

سرور همون لحضه تحول این مشکل داشته

یعنی شما میگید چون منج نشده بوده سرور با مشکل باید تحیول بیگرم و درست کنم مکگر من کفتم بیان منج کنند گفقم با کارکرد صحیح تحویل بدن


یعنی شما سرور روزی که میخواهید تحویل بگیرد مشکل داشتنه باشه با مشکل تحویلش میگری میگی چون منج نشده هست همینطوری خراب هم بدین جالبه
بابا ایول مرحوم فردین زنده شده

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 02:17
روکا جان اولن خودشون گفتند همکاران نظر بدند درسته یا نه؟ در ضمن مشکلی رو گفتند با مدرک که آیا این کار درسته یا نه! خوب ما هم طبق حرفهای ایشون جواب دادیم.ما که نمیدونیم چه اتفاقی افتاده و بین چه کسی این اتفاق افتاده و اصلا هم نگفتند.گفتند سرور رو درست تحویل نداند و اینم مدرک.گفتیم مانی بک کنند!
در ضمن اگر مشکلی بین دو نفر هست بهتره اینگونه تاپیکها رو فقط دو نفر مربوطه جواب بدند و به کسی مربوط نمیشه چون واقعا هم نمیدونیم چه اتفاقی افتاده و نظر دادن ماها بیحوده هست.اما گفتند نظر بدند و ما هم نمیدونستیم بین چه کسانی هست!

دوست عزیز قضیه دقیقا توضیح داده شده و از دیگر دوستان نظر خواسته شده چیزی مخفی نشده که بین دو طرف بوده


من میخوام بدونم چرا سروری که لحضه اول تحویل داده میشود مشکل داشته به بهانه اینکه بدون منج هست نخوان درست کنند و سالم تحیول بدن
دیگه چه چیزی بین دو طرف بوده شما اینو بگید در اینجور موقع چه کار میکند

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 02:39
ما شاالله شما از 10 تا دیتا سنتر سرور میفروشید و باید بدونید تعهدات دیتا سنتر ها چی هست و ....
یه لینک براتون میزارم ببنید تا ببنید منیج و رفع مشکلات هزینه دارد مگر اینکه دیتا سنتر بیاد و بگه سرور منیج شده تحویل میدن البته نه روی مجازی سازی و وی پس اس ها فقط سرور اصلی . این لینک تبلیغ نیست و فقط جهت اشنایی شما با برخی قوانین هست

netelligent - SUPPORT - PLANS (http://www.netelligent.ca/services/support/plans/)

بله دوست عزیز اطلاع دارم از قوانین
چندتاش اوت کردم چون جالب نبودن اینها هم النان دارم

http://www.kimag.es/share/81529416.png
دوست عزیز 1- سرور مجازی نبوده بلکه سرور اختصاصی بوده 300 تومن هزنش دادم
2- دوست عزیز هیچ کسی نگفت کسی کار مجانی انجام بده در صورتی که بعداز تحیول سرور بوده و زمان خورده بوده چشمم کور دندم نرم باید هزینه برسی کار شناسش بدم کارشناس که بیکار نشده بشینه برای من مجانی کار کنه

ولی یک سوال از شمات دارم من سرور از شما بخوام بگیرم موقع تحویل مشکل داشته باشه حالا چون منج نشده هست شما باید با مشکل به من تحویل بدین ممکنه این جواب بدین

ممنون میشم

Sajad
April 4th, 2010, 09:22
به نظر من دیتاسنتر یه سری تخفیفات به شما داده. اونا رو نده و قیمت اصلی رو از شما بگیره.
بعد هم سخت افزار و نرم افزار رو طوری که داخل سایتشون زدن به شما تحویل بدن. خوبی کردن رو بذارن کنار و اضافه بر سازمان نیان براتون نرم افزار نصب کنن.

الان دیتاسنتر حق داره بیاد سرور شما رو ببنده و بره پی کارش ! چرا ؟ چون ظاهرا شما سفارش از طریق چت انجام دادی و داخل سایت هیچ فاکتوری ازشون نداری ؟!

اینکه شما اطلاعات دقیق نداشتی و الان از سرور خوشت نیومده دلیل نمیشه بخوای money back بدی !

من طبق گفته های دو طرف نظرمو گفتم. اگر داستان چیز دیگه ای هست نمیدونم دیگه !

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 09:47
به نظر من دیتاسنتر یه سری تخفیفات به شما داده. اونا رو نده و قیمت اصلی رو از شما بگیره.
بعد هم سخت افزار و نرم افزار رو طوری که داخل سایتشون زدن به شما تحویل بدن. خوبی کردن رو بذارن کنار و اضافه بر سازمان نیان براتون نرم افزار نصب کنن.

الان دیتاسنتر حق داره بیاد سرور شما رو ببنده و بره پی کارش ! چرا ؟ چون ظاهرا شما سفارش از طریق چت انجام دادی و داخل سایت هیچ فاکتوری ازشون نداری ؟!

اینکه شما اطلاعات دقیق نداشتی و الان از سرور خوشت نیومده دلیل نمیشه بخوای money back بدی !

من طبق گفته های دو طرف نظرمو گفتم. اگر داستان چیز دیگه ای هست نمیدونم دیگه !


با سلام

مدیر عزیز

این صحبتها شما که میگن بحثش جای دیگه هست
تخفیف دادن یا ندادن کار اضافه انجام دادن یا ندادن هرچیزی که بوده همش بعدا در جای دیگه گفته خواهد شد
اینکه شما اطلاعات دقیق نداشتی و الان از سرور خوشت نیومده دلیل نمیشه بخوای money back بدی !
کی گفته من اطاعات از اون سرور نداشتم و خوشم نیامده و بخاطر این بایدمانی بک بدن

من هنوز تاپیکی نزدم در مورد که کدوم دیتا سنتر بوده یا شخص فعلا برای حفظ ابروی اون دیتا سنتر این تاپیک فعلا در بخش مشکلات سرور اختصاصی هست شما تاییکها را قاطی کردین با هم در مورد سفارش از طریق چت هم فاکتور پرداخت شده دارم هم فاکتور ارسال اطلاعات سرور پس از این لحاظ مشکلی نیست

اون یکی تایپک هم نکته به نکته جوابشون خواهم که چی بوده

از شما بعدیه به عنوان مدیر این موارد که ذکر کردین هیچ کدومش توی تاپیک نبوده تاپیک از اول بخونید و این مورد ممنون میشم جواب بدین

سفارش سرور داده شده سرور موقع تحویل مشکل داشته لود بیش از اندازه داشته چند 100 برابر بیش از حد که باید باشه . گفته شده که سالم باید تحویل بشه بدلیل اینکه سرور منج نشده نبوده زیر بار نرفتن کسی کار مجانی نخواست از دیتا سنتر .ولی هر زمان سررو سالم با کارکرد صحیح تحویل دادن بعدش مشکلی بود اون وقت میتوانند ادعایی هزینه کنند


من طبق گفته های دو طرف نظرمو گفتم. اگر داستان چیز دیگه ای هست نمیدونم دیگه !

کدوم گفته طرف دوم هنوز اینجا نیامده توی تاپیک که چیزی بگه باری حفظ ابرو داستان چی هست را ولش کن به ایه

سوال زیر پاسخ بدین تا بعد داستان هم میگم
حالا از شما میپرسم من یه همچین سروری به شما دادم شما همون موقع تحیول دیدن این مشکل هست به دیتا سنتر چی میگد و دیتا سنتر وظیفه ش چه در قبال چیزی که کارکرد صحیح نداشته و تحویل داده حالاچه نرم افزاری چه سخت افزاری
ممنون میشم این سوال جواب بدین

اول اینجا جواب این سوال میگرم بعدش اگر قرار شد تاپیکی در اون بخش زده میشود


با تشکر

pouyasazan
April 4th, 2010, 10:16
سلام

شما می فرمایید سرور سالم تحویل نشده است, بر فرض اینکه صحبت شما صحیح باشد حق با شما است. اما طرف مقابل شما می گوید شما پس از دریافت سرور درخواست نصب نرم افزار کردید و آن هم رایگان, حالا اگر مشکلی ایجاد شود اصلا ربطی به دیتا سنتر ندارد. دیتاسنتر خیلی که لطف داشته باشد به رایگان برای شما OS Reload انجام می دهد. که تا آنجایی که من متوجه شدم دیتاسنتر شما ThePlanet است و تا آنجا که من اطلاع دارم برای OS Reload هزینه 25 دلار دریافت می کند. زمانی که سرور un Managed خریداری می کنید باید بدانید چه شما و چه نماینده دیتاسنتر پس از تحویل هر نرم افزاری نصب کنند دیگر ربطی به دیتاسنتر ندارد.

Sajad
April 4th, 2010, 10:20
این صحبتها شما که میگن بحثش جای دیگه هست
تخفیف دادن یا ندادن کار اضافه انجام دادن یا ندادن هرچیزی که بوده همش بعدا در جای دیگه گفته خواهد شد
جای دیگه دیگه کجاست ! یه جا بگید که آدم گیج نشه ! در ضمن از همین اول هم بگید همه چی رو !


اینکه شما اطلاعات دقیق نداشتی و الان از سرور خوشت نیومده دلیل نمیشه بخوای money back بدی !
کی گفته من اطاعات از اون سرور نداشتم و خوشم نیامده و بخاطر این بایدمانی بک بدن من اینطوری متوجه شدم ! شاید اشتباه میکنم اما طبق چیزی که اطلاع دارم اینطوری هست قضیه !


من هنوز تاپیکی نزدم در مورد که کدوم دیتا سنتر بوده یا شخص فعلا برای حفظ ابروی اون دیتا سنتر این تاپیک فعلا در بخش مشکلات سرور اختصاصی هست شما تاییکها را قاطی کردین با هم مغز فندقی که نیستم ! شفافه که دیتاسنتر کی و کجاست ! همه رو رو نباید به زبون آورد که !


در مورد سفارش از طریق چت هم فاکتور پرداخت شده دارم هم فاکتور ارسال اطلاعات سرور پس از این لحاظ مشکلی نیست خوب خدا رو شکر !


اون یکی تایپک هم نکته به نکته جوابشون خواهم که چی بوده خواهم داد ؟
کی ؟ مشکل الان هست یا در آینده مشکلی بوجود میاد ؟ اگه الان مشکلی هست الان جواب بدید بهشون !


از شما بعدیه به عنوان مدیر این موارد که ذکر کردین هیچ کدومش توی تاپیک نبوده تاپیک از اول بخونید و این مورد ممنون میشم جواب بدین من به عنوان مدیر تو بحث ها شرکت نمیکنم ! حساب کار مدیریت جای دیگس و برای کنترل انجمن نه شرکت در بحث ها.
من اگه قرار باشه فقط مطالب شما رو بخونم و جواب بدم حق با شما میشه.
اگر هم قرار باشه فقط مطالب دیتاسنتر رو بخونم حق با اونا میشه.
حتی یه نفر دیگه هم بیاد این وسط نظر بده بگه آقا من اون سرور رو خریده بودم و مال منه و اینا دارن الکی بحث میکنن حق با اون میشه.
چون وقتی یک طرفه به قاضی بریم نتیجه این میشه !


کار مجانی نخواست از دیتا سنترقضیه نصب vmware چیه ؟


ولی هر زمان سررو سالم با کارکرد صحیح تحویل دادن بعدش مشکلی بود اون وقت میتوانند ادعایی هزینه کنندیعنی شما میگی سرور رو با مشخصات داخل سایت یعنی راه اندازی اولیه تحویل بدن و نرم افزار چیزی نصب نکنن بازم مشکل داره ؟


کدوم گفته طرف دوم هنوز اینجا نیامده توی تاپیک که چیزی بگه باری حفظ ابرو داستان چی هست را ولش کن به ایه حفظ آبرو یک مورد. یک طرفه قاضی نرفتن هم یک مورد
اینجا قانونی داره کسانی که با هم مشکل دارن دو نفر باید حضور داشته باشند تا به نتیجه برسیم.


حالا از شما میپرسم من یه همچین سروری به شما دادم شما همون موقع تحیول دیدن این مشکل هست به دیتا سنتر چی میگد و دیتا سنتر وظیفه ش چه در قبال چیزی که کارکرد صحیح نداشته و تحویل داده حالاچه نرم افزاری چه سخت افزاری
ممنون میشم این سوال جواب بدین اگر ازش خواستم کاری اضافه بر سازمان انجام بده مثل نصب نرم افزار و اینا و اونا بگن ما نصب کردیم اما مشکل داره چون وظیفشون نبوده ازشون بخاطر وقتی که برای نصب گذاشتن تشکر میکنم و حتی اگر باید پول برای ریلود بدم میدم و میگم سرور صفر مثل قانون داخل سایت به من تحویل بدن . بعد ریلود چک میکنم ببینم بازم مشکل هست یا نه اگه نبود مساله از طرف دیتاسنتر نیست که بخوام چیزی به اونا بگم. بعد میرم سر نصب و راه اندازی نرم افزارها ! اون موقع اگه مشکل پیش اومد دیگه مشخصه عیب کار از کجاست.


اول اینجا جواب این سوال میگرم بعدش اگر قرار شد تاپیکی در اون بخش زده میشود تاپیک ؟ همینکه الان هم دو تاپیک داریم در این مورد کافیه ! همین جا جواب همه سوالاتتون رو بگیرید !

Kambiz
April 4th, 2010, 11:41
با سلام
من کل تاپیک رو کامل خوندم
و فقط یک نتیجه گرفتم
دیتاسنتر اومد یک لطفی به مشتری بکنه ( بزرگترین اشتباه ) و برای شما به صورت رایگان نصب کرد
در صورتی که شما نه order داده بودین که دیتا سنتر وظیفه ب انجامش داشته باشه نه تو قرار دادتون ذکر شده بود
حالا اون برنامه هر چی باشه هر کار بردی داشته باشه و حتی اگه بدون کانفیگ کردن فقط موجب ایجاد اشکال در سرور بشه مسئولیتش تماما گریبانگیر خودتون هست
یک سوال دارم منظور شما از اینکه سرور خراب است یعنی چی ؟
یعنی مشکل فیزیکی داره ؟ این مورد که نیست پس دیتا سنتر وظایفش رو به خوبی انجام داده
پس سرور سالم هست
مشکلات نرم افزاری هم که می تونین قوانین دیتا سنتر رو کامل بخونین 100 % مانند دیتا سنتر های دیگه هیچ وظیفه ای بابت منیج ندارن چون هزینه ای بابات این سرویس ندادین
هر کاری هم به در خواست شما انجام بدن هیچ مسدولیتی ندارن و همه مشکلات به وجود آمده به گردن خودتونه
از شما که اهل فن هستین انتظار نمی رفت اینقدر آماتور با این قضیه بر خورد کنید
موفق باشید
پ.ن : این یک نظر کاملا شخصی بود

amiri113
April 4th, 2010, 11:54
يک صحبت هايی ميکنن دوستان، خيلی جالب هستش!
اينکه ميگن تخفيف نبايد داده ميشد و حالا که داده شده اين مشکلات به وجود اومده!


به نظر من دیتاسنتر یه سری تخفیفات به شما داده. اونا رو نده و قیمت اصلی رو از شما بگیره.
بعد هم سخت افزار و نرم افزار رو طوری که داخل سایتشون زدن به شما تحویل بدن. خوبی کردن رو بذارن کنار و اضافه بر سازمان نیان براتون نرم افزار نصب کنن.

اين مشکل ديتا سنتر هستش که تخفيف داده! اگر با اون مقدار هزينه ای که گرفته نميتونسته سرور رو مديريت کنه نبايد تخفيف ميداده يا زمانی که تخفيف داده ميگفته اين سرور رو با سطح پشتيبانی درجه يک، تحويل نميدم و با پشتیبانی ضعيفتر تحويل ميدم.

در هر حال، با توجه به شناخته بودن دو طرف و اعتبارشون، مشکل حل شدنی هستش و طبيعتا امکان برگشت پول هم بايد باشه! حالا اگر برنامه ای اضافه بر سازمان نصب شده و نبايد نصب ميشده (البته اينم باز يک ايراده بزرگه که بحث سر همين هستش اگر نميشد و وظيفه نبود نصب بشه بايد از اول گفته ميشد) هزينش کسر بشه و مابقيش پرداخت بشه و سرور کنسل بشه!

انشالا که حل بشه
با تشکر
علی امیری

IFACO.Net
April 4th, 2010, 12:38
اگر در هنگام خرید سرور، در صفحه order دیتاسنتر، نصب مجازی ساز مورد نظر را انتخاب کرده باشید و هزینه برای نصب مجازی ساز هم داده باشید کاملا حق با شماست ، یعنی دیتاسنتر باید سرور را با نصب و کانفیگ مجازی ساز به شما باید از همان اول سالم تحویل میدادند !
ولی اگر شما فقط سرور را بصورت Self-Managed خریداری کردیده اید، خودتان را بیخودی خسته نکنید چون هیچ حقی در این خصوص ندارید ! و باید از دیتاسنتر بخواهید که سرور را ریلود کنند و خودتان هر چه که دوست دارید نصب کنید

موفق باشید

Aria
April 4th, 2010, 12:54
اگر در هنگام خرید سرور، در صفحه order دیتاسنتر، نصب مجازی ساز مورد نظر را انتخاب کرده باشید و هزینه برای نصب مجازی ساز هم داده باشید کاملا حق با شماست ، یعنی دیتاسنتر باید سرور را با نصب و کانفیگ مجازی ساز به شما باید از همان اول سالم تحویل میدادند !
ولی اگر شما فقط سرور را بصورت Self-Managed خریداری کردیده اید، خودتان را بیخودی خسته نکنید چون هیچ حقی در این خصوص ندارید ! و باید از دیتاسنتر بخواهید که سرور را ریلود کنند و خودتان هر چه که دوست دارید نصب کنید

موفق باشید

سلام.

سرور ایشون با Windows 2008 R2 تحویل داده شد و سفارش ایشون Hyper-V بود و من خیلی کارهای اضافه و انجام تنظیمات اضافه و حدوداً $80 به ایشون رایگان سرویس دادم.

ایشون به سرور وارد شدند و گفتند فلان مشکل رو داره و من باهاش راحت نیستم. گفتم باشه، اگر میخواید به هر OS دیگه ای Reload میکنم و این بار رو رایگان انجام میدم.

ایشون گفتند ESX میخوان و من گفتم منظورتون ESXi هست (چون ما فقط ESXi رو به صورت رسمی offer میدیم و به دلیل Partner نبودن با vmware مجازی ساز های پولی رو offer نمی دیم) و ایشون گفتند که نه و خود ESX و من گفتم باشه !

به دیتاسنتر گفتم، گفتند ما به صورت رسمی این مجازی ساز رو پشتیبانی نمی کنیم و اگر میخواید ESX نصب بشه، باید DVD برنامه رو برای ما تهیه کنید و تحویل بدید که من گفتم آخرین نسخه رو از سایتش دریافت کتید و مشتری به گفته خودش به مسائل جانبی آگاه هست و مشکلی نیست، نصب کنید !

خلاصه نصب کردیم و تحویل دادیم (بعد از کلی دردسر به دلیل اینکه سرور ایشون RAID نداشت و این کار در کل استاندارد نیست) مجازی ساز مورد نظر ایشون نصب شد و ایشون گفتند که CPU load بالا هست و مشکل از سخت افزاره.

من با دیتاسنتر صحبت کردم و ایشان گفتند:



This is some sort of issue with ESX, and, unfortunately, as this server is self managed, troubleshooting the OS configuration and performance issues is something that we cannot do unless you approve the billable time.

I would simply suggest you reboot the host (if you have not already), and check the vSphere / ESX error logs to see if you can find the source of the problem.

Finally, should you wish, we can re-install ESX on this server for you as time permits today, if you think that will solve the issue.


و من هم به ایشون پیشنهاد رو دادم با این تفاوت که گفتم این بار خودتون نصب رو از طریق KVM اختصاصی سرورتون انجام بدید که اگر ما اشتباهی کردیم، شما که حرفه ای هستید به امید خدا مشکل رو برطرف کنید.

و بعد از نصب، مجدداً ایشون گفتند که مشکل پا برجا هست و مشکل خیلی پیچیده هست و خیلی هم کند برنامه نصب شد و خلاصه سرور با این قدرت رو بردند زیر Pentium 2 !

بعد از کلی فشار و بحث و زور گویی ایشون مبنی بر اینکه اگر دیتاسنتر میدونه مشکل چیه "وظیفش هست" که مشکل رو حل کنه (حالا ایشون به مراجعه به کدام کتاب قانون این حرف رو زدند خدا میدونه !) و من هزینه ای پرداخت نمی کنم و مطمعن هستم که ESX هیچ گونه تنظیمات SSH ای نداره و مشکل hardware هست !

من هم گفتم شما پرداخت هزینه رو confirm کنید و ما بررسی می کنیم و اگر مشکل سرور بودن، ما کلاً سرور رو عوض می کنیم و ESX رو مجدد برای شما نصب می کنیم و هیچ هزینه ای که نمیگیریم هیج، این 2 - 3 روز تاخیر رو هم به حساب شما credit می کنیم !

ولی باز هم ایشون شروع کردن و هر چی دوست داشتند گفتند مبنی بر اینکه دیتاسنتر بلد نیست، سرور خرابه، *باید* مجانی برام درست کنید و خلاصه همه حرف های خودشون رو چند بار تکرار می کردند ...

بعد از حدود 4 ساعت بحث و کل کل های ایشون، من مجبور شدم یک بار دیگه ایرانی ها رو کوچیک کنم و حرف زور ایشون رو به دیتاسنتر منتقل کنم و جواب ایشان این بود:



The process using 25% CPU is sfcbd which is ESX watchdog service. Basically this is an ESX component on an unmanaged box, the proper course of action for your customer is to take is complaint to the vendor of his own installed platform.

In a nut shell, we are not willing to manage this customer's ESX installation for the cost of an unmanaged service.

I believe we have gone about as far as we can given the circumstances...

و عکس از تصویر KVM سرور ایشون ارسال کردند که در حالت SSH فرمان TOP رو وارد کرده بودند و فقط یک process بالا بود که اون هم مشخص بود چیه و اگر خود ایشون این کار رو بلد بودند و انجام می دادند لازم نبود من مجدداً در مورد چیزی که هیچ ربطی به دیتاسنتر نداره بهشون تیکت بزنم و این آبرو ریزی رخ بده !

حالا دوستان اگر میخوان با خیال راحت و با دونستن حرف دو طرف قضاوت کنند !

با تشکر.

IFACO.Net
April 4th, 2010, 13:18
سلام.

سرور ایشون با Windows 2008 R2 تحویل داده شد و سفارش ایشون Hyper-V بود و من خیلی کارهای اضافه و انجام تنظیمات اضافه و حدوداً $80 به ایشون رایگان سرویس دادم.

ایشون به سرور وارد شدند و گفتند فلان مشکل رو داره و من باهاش راحت نیستم. گفتم باشه، اگر میخواید به هر OS دیگه ای Reload میکنم و این بار رو رایگان انجام میدم.

ایشون گفتند ESX میخوان و من گفتم منظورتون ESXi هست (چون ما فقط ESXi رو به صورت رسمی offer میدیم و به دلیل Partner نبودن با vmware مجازی ساز های پولی رو offer نمی دیم) و ایشون گفتند که نه و خود ESX و من گفتم باشه !

به دیتاسنتر گفتم، گفتند ما به صورت رسمی این مجازی ساز رو پشتیبانی نمی کنیم و اگر میخواید ESX نصب بشه، باید DVD برنامه رو برای ما تهیه کنید و تحویل بدید که من گفتم آخرین نسخه رو از سایتش دریافت کتید و مشتری به گفته خودش به مسائل جانبی آگاه هست و مشکلی نیست، نصب کنید !



اگر اینطور هست که شما میفرمایید ، ایشون حقی ندارند و (با عرض معذرت) شما هم اشتباه کرده اید که خواسته ایشون رو قبول کرده اید ، چون قبول کردن این نوع خواسته های غیر منطقی برابر هست با درگیری و اختلافاتی که الان رخ داده است !

نکته مهم : ما در سالهای گذشته چندین مورد از دیتاسنتر های معتبر اروپایی و آمریکایی درخواست نصب نرم افزار هایی رو داشتیم که چون متخصص ساپورت آن را نداشتند حتی با پرداخت هزینه هم قبول نکردند که نصب کنند پس بنابراین جناب آریای عزیز شما هم اگر با این دوستمون به توافق نرسیدید ، توصیه می کنم که همان چیزی را که ایشون در اولین سفارش درخواست داده اند را نصب کنید و سالم تحویل بدید و هیچ چیزی دیگری را خارج از محدوده ساپورت دیتاسنترتون تقبل نکنید

موفق باشید

Aria
April 4th, 2010, 13:29
سلام.

در مورد صحبت شما is24.ir عزیز، باید عرض کنم که شما به ThePlanet اگر بگید هر OS ای رو نصب کنند به شما جواب میدند که "اگر در لیست OS های قابل انتخاب نیست، مسولیت نصب و راه اندازی و ... بر عهده شما هست".

ما هم همین قانون را داریم و ایشون که دشاند بیش از 5 ساعت در مورد تجربیاتشون در مورد ESX می گفتند و مثال می زدند و در نهایت هم من پرسیدم ESXi و ایشون گفتند *خیر* ESX میخوام، دیگه جای صحبتی نمی مونه ...!

درضمن، خوشحال میشم همین الان سرور رو به همون چیزی که سفارش داده بودن برگردونم بدون دریافت هزینه ...!

با تشکر.

amiri113
April 4th, 2010, 13:40
درضمن، خوشحال میشم همین الان سرور رو به همون چیزی که سفارش داده بودن برگردونم بدون دریافت هزینه ...!


فکر کنم منطقی ترين راه همين هستش!
مگر اينکه تعهد شفاهی داده شده باشه خارج از اون سفارش، که ديگه اون بحثش جداست و ميمونه از نظر اخلاقی که بهش عمل بشه يا نشه!
ولی از نظر قانونی، راه حل اين هستش!
از نظر اخلاقی هم، چيزی که بيان شده!

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 15:00
اگر بلد نبودن نباید قبول می کردن
حالا که قبول کرده باید بدون مشکل تحویل بده
من جای شما باشم درخواست مانی بک میدم

درخواست دادم همون لحضه قبول نکردن

یادمه در iweb
می خواستیم citrix xen نصب کنن
گفتن ما برای این برنامه متخصص نداریم و پشتیبانیش نمی کنیم
حتی اگر نصبش راحت هم باشه چون متخصص این برنامه رو نداشتن قبول نکردن
اول تکلیف رو روشن کردن

خوب دیگه چون زیادی مهندس بودن این کار قبول کردن و توش موندن


معمولا 24 ساعت تست برای وی پی اس ها میزارن یا اگه پول بگیرن تا یک هفته گارانتی بازگشت پول میدن تا در صورتی که مشکلات اینچنینی باشه خریدار ضرر نکنه.
اگه سرور اختصاصی باشه باید با تضمین بازگشت پول حداقل تا یک هفته خریداری بشه.
البته بعید می دونم دیتا سنترهای معتبر اعتبارشون رو با این چیزا زیر سوال ببرن...

اره اینطور یکه ادعا میکنند خیلی معتبر هستند تبلغاتشون گوش فلک پر کرده ولی حتی حاضر نشدن همون لحضه مانی بک بدن من حاضر شدم با 50 تومن زیر قیمت اصلی که بهم دادن باز برگشت بدن باز قبول نکردن دیگه ببین اینها چطور ی دارن کار میکنند


این شرکته
شرکت میزبانی آریا سرورز
این دیتا سنتر
WeHostWebsites)
منجرش هم جناب اقای اریا


دیگه حرف حساب رو ایشون گفتن.نظری نمیونه. این سروری که گرفتید مگر دیتاسنترش مانی بک نداره؟ حداقل یک روزم شده باشه اگر مشکل داشته باشه باید پول رو پس بدن.شما هم اگر میبینی سرور مشکل داره پسش بده فدای سرت این همه دیتاسنتر که منت میکشن برای فروش سرور!


حالا کدوم دیتا سنتر بوده . بهتر هست اگر واقعا کسی مشکلی دارد بیان بشه تا سابقه در فروم ثبت بشه تا دیگران اشتباه خرید از این فرد یا شرکت یا واسطه یا .... را نکنند

چشم عزیز خدمت شما


این شرکته
شرکت میزبانی آریا سرورز
این دیتا سنتر
WeHostWebsites)
منجرش هم جناب اقای اریا

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 15:03
سلام.

در مورد صحبت شما is24.ir عزیز، باید عرض کنم که شما به ThePlanet اگر بگید هر OS ای رو نصب کنند به شما جواب میدند که "اگر در لیست OS های قابل انتخاب نیست، مسولیت نصب و راه اندازی و ... بر عهده شما هست".

ما هم همین قانون را داریم و ایشون که دشاند بیش از 5 ساعت در مورد تجربیاتشون در مورد ESX می گفتند و مثال می زدند و در نهایت هم من پرسیدم ESXi و ایشون گفتند *خیر* ESX میخوام، دیگه جای صحبتی نمی مونه ...!

درضمن، خوشحال میشم همین الان سرور رو به همون چیزی که سفارش داده بودن برگردونم بدون دریافت هزینه ...!

با تشکر.
دوست عزیز مثل اینکه فراموش کردین که مشکل حل کردیم و الان سرور هیچ مشکلی نداره شما تاپیک زدن خودتون و دنبال جنجال بودین من همن لحضه گفتم برید حذف کنید تاپیک چون حوصله بحث نداریم
پس الان هم تا اخرش باش
من هم تاپیک زدم نظر دوستان در مورد این مشکل بودن بودن ذکر نام کسی اگر میخواستم توی بخش انتقادات میزدم که اونجا پاسخ گو باشید

AfraWeb.net
April 4th, 2010, 15:36
دوست عزیز مثل اینکه فراموش کردین که مشکل حل کردیم و الان سرور هیچ مشکلی نداره

خوب بحثی نیست دیگه مشکل حل شده و از سرور استفاده کنید و ماه بعد تمدید نکنید . این مشکلات همیشه هست و شما باید درباره این مسائل و برگشت پول ساپورت و هر چیزی که لازم بود قبل از خرید سوال میکردید . هر دیتا سنتری policy خودش رو دارد و شما اگر قصد خرید دارید باید اون سیاست های کاری دیتا سنتر رو قبول کنید و بعد خرید کنید حالا وقتی سرور را خریداری کردید یعنی قبول داشتید و تحقیق کردید و از همه چی مطمعن شدید که خرید کردید .

MagicVps.Com
April 4th, 2010, 15:43
خوب دیگه چون زیادی مهندس بودن این کار قبول کردن و توش موندن



اره اینطور یکه ادعا میکنند خیلی معتبر هستند تبلغاتشون گوش فلک پر کرده ولی حتی حاضر نشدن همون لحضه مانی بک بدن من حاضر شدم با 50 تومن زیر قیمت اصلی که بهم دادن باز برگشت بدن باز قبول نکردن دیگه ببین اینها چطور ی دارن کار میکنند


این شرکته
شرکت میزبانی آریا سرورز
این دیتا سنتر
WeHostWebsites)
منجرش هم جناب اقای اریا





چشم عزیز خدمت شما


این شرکته
شرکت میزبانی آریا سرورز
این دیتا سنتر
WeHostWebsites)
منجرش هم جناب اقای اریا


خوب بحثی نیست دیگه مشکل حل شده و از سرور استفاده کنید و ماه بعد تمدید نکنید . این مشکلات همیشه هست و شما باید درباره این مسائل و برگشت پول ساپورت و هر چیزی که لازم بود قبل از خرید سوال میکردید . هر دیتا سنتری policy خودش رو دارد و شما اگر قصد خرید دارید باید اون سیاست های کاری دیتا سنتر رو قبول کنید و بعد خرید کنید حالا وقتی سرور را خریداری کردید یعنی قبول داشتید و تحقیق کردید و از همه چی مطمعن شدید که خرید کردید .



افرا جان ایشون تاپیک زدن من هم در جواب این تاپیک زدم وگرنه نه بیکارم نه حوصله بحث با این افراد دارم که فقط میگن مرغ یک پا داره

ما بحثی نداشتم همه چی حل شده بود دوستانه بعداز اینکه مشکل سرور برطرف شد ولی ایشون یکم ناپختگی کردن

من گفتم بهشون تاپیک حذف کنید خودشون گوش نگرفت الان هم باید تا اخر جوابگو باشه

Rapid
April 4th, 2010, 16:21
خب وقتي اسم مطرح كرديد قانونا بايد تو انتقاد و پيشنهاد باشه...

Aria
April 4th, 2010, 16:37
سلام.

آقای giga لطفاً پاسخ بدید به مواردی که من توضیح دادم و فقط اون قسمت هایی که به نفع شما هست رو پاسخ ندید ;)

شما فقط قصد تخریب دارید چون به بی سوادی و بی کفایت بودن خودتون اطمینان ندارید و سعی می کنید با جو سازی موضوع رو عوض کنید ؟

موضوع رو حل *کردید یا کریدم* ؟

اونقدر از ناکارامدی شما اطمینان دارم که حاظر قسم بخورم اگر دیتاسنتر دستور TOP رو نمیزد و عکس رو برای شما ارسال نمی کرد، تا به حال شما داشتین با من چونه می زدید و تحدید می کردید و میگفتید CPU خراب هست !

زبان فارسی رو متوجه میشید ؟ سرور مشکلی نداره و نداشت، برنامه ESX هم به عنوان یکی از انتخاب هایی که دیتاسنتر در اختیار شما قرار داده، نبود و ما فقط ESXi داشتیم و من به شما گفتم و شما گفتید نه، من License برنامه ESX رو دارم و خودم هم کار باهاش رو بلدم و شروع کردید داستان سرور های دیگه خودتون رو تعریف کردید !

باور کنید هر چقد هم دست و پا بزنید باز هم ما به هیچ عنوان دانشی رو که برای به دست آوردنش زحمت کشیدیم، مفت و مجانی و با زور گویی به شما نمیدیم !

درضمن، این برنامه رو دیتاسنتر نصب نکرد و خود شما نصب کردید، درست نمیگم ؟

باز هم باید ذکر کنم که شما اگر زره ای اطلاعات داشتید حداقل حرف بی ربط نمی زدید. اول به من گفتید ورژن جدید برنامه Bug داره که ما هر چقدر گشتیم هیچ گزارشی در هیچ سایتی در تایید حرف شما پیدا نکردیم.

حالا هم که ادعای جدید شما سازگار نبودن مجازی ساز با برخی Spermicro ها هست و اینجا این سوال مطرح میشه، چطور برنامه ای که با سیستم سازگار نیست بعد از غیر فعال کردن یک سرویس اون برنامه، یهو سازگار میشه ؟

شما برای اثبات هیچ یک از صحبت هاتون مدرکی ارائه نکردید ولی من هر چیز که گفتم با مدرت و سند بود.

سعی کنید خودتون رو اصلاح کنید و اگر هم تمایل به این کار ندارید، حداقل مشکل خودتون رو گردن دیگران نندازید و یکم انسانیت داشته باشید.

اصلاً میگیم دیتاسنتر ما بد ... دوستان دیگه که سر سرور های شما 100 دلار خسارت دادند چی ؟

دوستان دیگری که کلاً شما رو جواب کردند و به دلیل اخلاق غیر قابل تحملتون دیگه بهتون سرویس ندادند چی ؟

دوست عزیز، اگر لازم هست با دوستان دیگه هماهنگ میشه و ازشون میخوام که بیان و اینجا بگند که شما چقدر غیر حرفه ای و زور گو هستید و به دلیل بی سوادی و بی کفایتی خودتون میخواید با زور خودتون رو سر دیتاسنتر ها خراب کنید !

نکته آخر ... ما دیتاسنتر هستیم نه زور خونه ... اگر زورتون زیاد هست، لطفاً به میدان زور خونه و یا محل دعوا و ... مراجعه کنید چون در دنیای تمدن و علم، جایی برای زور وجود نداره !

سرور شما از ماه آینده به دلیل صحبت های توهین آمیز شما و تحمت های بی مدرک شما تمدید نخواهد شد و سرور در تاریخ تمدید، حذف خواهد شد و این حق قانونی هر دیتاسنتر هست که مشتری خودش رو انتخاب کنه همینطور که مشتری حق انتخاب دیتاسنتر سرویس دهنده رو داره.

با تشکر.

amiri113
April 4th, 2010, 17:24
سرور شما از ماه آینده به دلیل صحبت های توهین آمیز شما و تحمت های بی مدرک شما تمدید نخواهد شد و سرور در تاریخ تمدید، حذف خواهد شد و این حق قانونی هر دیتاسنتر هست که مشتری خودش رو انتخاب کنه همینطور که مشتری حق انتخاب دیتاسنتر سرویس دهنده رو داره.

خوب بود که اين مشکل از طريق گفتگو (با توجه به شناخته بودن 2 طرف) حل ميشد!
اما حالا که کار به اينجا کشيده و هيچ کس حاضر نيست کوتاه بياد، بهتر نيست سرور کنسل بشه و هزينشون برگشت داده بشه !؟
يا اينکه قوانين ديتا سنتر اجازه اين کار رو نميده ؟
بهترين کار اين هستش که هزينه خدماتی که انجام داديد رو کسر کنيد و مابقيش رو به ايشون برگشت بديد!
چون هم شما از ايشون راضی نيستيد هم ايشون از سرويس شما راضی نيست!
ضمنا سروری که نشه ماه ديگه تمديدش کرد از همين الان هم ديگه به درد ايشون نميخوره چون ايشون تا بخواد بياد روش بايد فکر موو کردن باشه!
پس عملا اين يکماه هم به دردشون نميخوره!؟

Sajad
April 4th, 2010, 17:30
با مدرک داخل انتقاد و پیشنهاد لطفا...
قفل شد.