PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوال در مورد برخورد رداستیشن با ابیوز ها



i-whost
September 13th, 2013, 20:04
چند هفته پیش در پنل یکی از همکاران که سروری برای هاست اشتراکی داشته ایم ای پی اصلی سرور ناگهان ساسپند شد که بعدا مشخص شده مربوط به ویبلوتین نال شده هست(قبل از ان هیچ ابیوز به ما ندادن تا رسیدگی کنیم) و بعد از تماس با انها بی اطلاعی انها از ابیوز و ارسال ابیوز در همان ساعت ساسپند شدن ای پی داشتند کهبعد از 8 ساعت با بستن سایت مشکل ساز برطرف شد.


امروز مجدد این مشل پیش امده و این بار یک سایت فیشینگ بوده پاسخ انها اینگونه بوده( دقت کنید ما هیچ متن ابیوز نداشته ایم )


بحث ابیوز نیست. بحث نوع ابیوز میباشد که فیشینگ میباشد.
بدون اخطار قبلی به محض دریافت برخورد میشود.



اگر واقعا به این منوال هست پس اگر به طور عمد ما هم یک سایت فیشینگ بر روی سرور این همکار راه اندازی کنیم ای پی سرور ایشان هم بدون اطلاع قبلی مسدود می شود؟


برای ویبلوتین هم همچین پاسخ مشابهی به ما داده اند، 4 سرور هاستینگ در حال حاضر داریم که 2 سرور مستقیم و 2 سرور در پنل این همکار می باشد
تاکنون در پنل خودمان هیچ مشکلی نداشته ایم. و ابیوز مشابه داشتیم که با پاسخ برطرف شده و قبل از ان تاکنون دیتاسنتر ای پی بلاک نکرده

افرادی که با این دیتاسنتر بیشتر از 4 سرور هاستینگ و 3 سرور مجازی سازی ما کار کرده اند در این مورد پاسخ بدهند این مشکل از کجا هست؟



دیتاسنتر رداستیشن هست



مهم " هیچ قسمتی برای این گونه مشکلات دیتاسنتر در انجمن تعریف نشده پس مدیران قبل از هر اقدامی به این نکته توجه کنند "

pardishosting
September 13th, 2013, 20:14
بزرگترین اشتباه شما داشتن سرور در پنل واسطه هست. (هرچی گفت باور نکنید.)

≡ ALEX ≡
September 13th, 2013, 20:17
سلام،

در درجه اول ارسال abuse و اعمال قوانین تماما توسط مسئولین دیتاسنتر انجام می شود و از این بابت همگی یکسان هستند...

در ثانی، مدتی است سیاست کاری دیتاسنتر در رابطه با abuse ها و نحوه برخورد تغییر کرده که تمامی این ها رسما ابلاغ شده اند...

فلذا در چنین مواردی، دیتاسنتر با توجه به سیاست کاری خود، اقدام لازم را انجام می دهد و بنا به سیاست خود، چنانچه مشکل بررسی و رفع شود، اقدام به بازگشایی سرویس می نماید. البته در صورت باقی ماندن مشکل و عدم رسیدگی صحیح، قوانین سخت گیرانه تری را به کار خواهد برد.

این مورد رو هم خدمت تون عرض کنم که از نظر حقوقی در کشوری همانند انگلستان بر خلاف ایران قوانین شامل مقررات حوزه IT به شدت و سریع پیگیری می شوند. همچنین خود دیتاسنتر نیز در چنین مواردی ممکن است دچار مشکلات دیگر نیز شود. فلذا اقدام سریع و موثر برای ایشان در اولویت قرار دارد.

شما هم برای عدم بروز چنین مسائلی می توانید اقدامات لازم و موثری را اتخاذ کرده و برای پیشگیری از این رخداد ها اقدام نمایید...

موفق باشید

i-whost
September 13th, 2013, 20:21
سلام،

در درجه اول ارسال abuse و اعمال قوانین تماما توسط مسئولین دیتاسنتر انجام می شود و از این بابت همگی یکسان هستند...

در ثانی، مدتی است سیاست کاری دیتاسنتر در رابطه با abuse ها و نحوه برخورد تغییر کرده که تمامی این ها رسما ابلاغ شده اند...

فلذا در چنین مواردی، دیتاسنتر با توجه به سیاست کاری خود، اقدام لازم را انجام می دهد و بنا به سیاست خود، چنانچه مشکل بررسی و رفع شود، اقدام به بازگشایی سرویس می نماید. البته در صورت باقی ماندن مشکل و عدم رسیدگی صحیح، قوانین سخت گیرانه تری را به کار خواهد برد.

این مورد رو هم خدمت تون عرض کنم که از نظر حقوقی در کشوری همانند انگلستان بر خلاف ایران قوانین شامل مقررات حوزه IT به شدت و سریع پیگیری می شوند. همچنین خود دیتاسنتر نیز در چنین مواردی ممکن است دچار مشکلات دیگر نیز شود. فلذا اقدام سریع و موثر برای ایشان در اولویت قرار دارد.

شما هم برای عدم بروز چنین مسائلی می توانید اقدامات لازم و موثری را اتخاذ کرده و برای پیشگیری از این رخداد ها اقدام نمایید...

موفق باشید


اقدام پیشگیرانه مثلا چه اقدامی؟ متن تاپیک کامل مطالعه کردید؟

≡ ALEX ≡
September 13th, 2013, 20:23
بزرگترین اشتباه شما داشتن سرور در پنل واسطه هست. (هرچی گفت باور نکنید.)

بین یک واسطه عادی و شخصی و یک شرکت و شریک تجاری تفاوت بسیاری هست دوست عزیز... و آنکه هر چی گفتند باور کنید یا نکنید، مشکل مستقیم خود سرویس گیرنده هست با دیتاسنتر! :)

≡ ALEX ≡
September 13th, 2013, 20:25
اقدام پیشگیرانه مثلا چه اقدامی؟ متن تاپیک کامل مطالعه کردید؟

بنده در جریان کار شما هستم... :)

می توانید هر کجا که مایل هستید در رابطه با اینکه چه چیزی برای شما رخ داده و چرا و اینکه چطور می توانستید مانع آن شوید و در آینده چه می بایست انجام دهید، با هم مشاوره داشته باشیم...

i-whost
September 13th, 2013, 20:28
بین یک واسطه عادی و شخصی و یک شرکت و شریک تجاری تفاوت بسیاری هست دوست عزیز... و آنکه هر چی گفتند باور کنید یا نکنید، مشکل مستقیم خود سرویس گیرنده هست با دیتاسنتر! :)


اگر مشکل ما هست پس چرا برای سرور های دیگرکه تهیه کردیم مشکلی ندارد و فقط سرور در این پنل مشکل دارند؟

یک طرفه قضاوت نکنید هیچ مشکلی از سو ما نیست تمام همکاری لازم هم در هر زمانی کرده ایم.

متن ابیوز که بعد از ارسال تیکت به ما دادند:

Bank of America has verified the below phishing content hosted on your network. We request that you investigate and remove the phishing content.


Phishing content (IP | URL):
*** *****


In addition to the URL path above, please also check for other infected files on this domain that may reside in other folders.


Thank you for your immediate attention and action. Please contact us as soon as you receive this and stay in contact until the issue has been resolved.


..... گویا هست

redbull
September 13th, 2013, 20:29
اگر واقعا به این منوال هست پس اگر به طور عمد ما هم یک سایت فیشینگ بر روی سرور این همکار راه اندازی کنیم ای پی سرور ایشان هم بدون اطلاع قبلی مسدود می شود؟"

قطعا و تحقیقا قبل از هر اقدامی دیتاسنتر هشدار های مربوط رو میده.به قول شما اگر همچین چیزی باشه هرکسی میتونه به طور عمد اون آی پی رو بلاک کنه

≡ ALEX ≡
September 13th, 2013, 20:38
اگر مشکل ما هست پس چرا برای سرور های دیگرکه تهیه کردیم مشکلی ندارد و فقط سرور در این پنل مشکل دارند؟

یک طرفه قضاوت نکنید هیچ مشکلی از سو ما نیست تمام همکاری لازم هم در هر زمانی کرده ایم.

متن ابیوز که بعد از ارسال تیکت به ما دادند:

Bank of America has verified the below phishing content hosted on your network. We request that you investigate and remove the phishing content.


Phishing content (IP | URL):
*** *****


In addition to the URL path above, please also check for other infected files on this domain that may reside in other folders.


Thank you for your immediate attention and action. Please contact us as soon as you receive this and stay in contact until the issue has been resolved.


..... گویا هست


قطعا و تحقیقا قبل از هر اقدامی دیتاسنتر هشدار های مربوط رو میده.به قول شما اگر همچین چیزی باشه هرکسی میتونه به طور عمد اون آی پی رو بلاک کنه

ببینید، همانطور که قبلا عرض کردم وقتی abuse میاد، دیتاسنتر می بایست در سریعترین زمان و بطور موثر مشکل رو برطرف کنه تا دچار مشکلات ناخواسته نشود. این رو هم مطمئن باشید که پارتنر مریض نیست بصورت دستی اقدام به بستن سرویس شما بکنه! دیتاسنتر هم طبق سیاست کاری اش یکسری موارد که پیش میاد بدون اخطار قبلی اقدام به بستن سرویس می کنه، مخصوصا Phishing که این اواخر سازمان ها بهش حساس شده اند. در واقع دیتاسنتر نه وقت کافی برای بررسی مشکل شما داره و نه موردی مثل این، واجد شرایط بررسی عادی هست.

به هر صورت این جزء سیاست های کاری خود دیتاسنتر هست و طبعا هر دیتاسنتری هم با توجه به تجربیات و شرایط اش، قوانین و سیاست کاری خاص خودش رو دنبال می کنه.

i-whost
September 13th, 2013, 20:48
ببینید، همانطور که قبلا عرض کردم وقتی abuse میاد، دیتاسنتر می بایست در سریعترین زمان و بطور موثر مشکل رو برطرف کنه تا دچار مشکلات ناخواسته نشود. این رو هم مطمئن باشید که پارتنر مریض نیست بصورت دستی اقدام به بستن سرویس شما بکنه! دیتاسنتر هم طبق سیاست کاری اش یکسری موارد که پیش میاد بدون اخطار قبلی اقدام به بستن سرویس می کنه، مخصوصا Phishing که این اواخر سازمان ها بهش حساس شده اند. در واقع دیتاسنتر نه وقت کافی برای بررسی مشکل شما داره و نه موردی مثل این، واجد شرایط بررسی عادی هست.

به هر صورت این جزء سیاست های کاری خود دیتاسنتر هست و طبعا هر دیتاسنتری هم با توجه به تجربیات و شرایط اش، قوانین و سیاست کاری خاص خودش رو دنبال می کنه.


پس Rachel Support Agent این دیتاسنتر هنوز از قوانین جدیدشان اطلاع ندارد؟

if you do not respond or fix the issue the server will be suspended.

چون در تماس ما گفتند اگر رسیدگی نکنید برخورد می شود

≡ ALEX ≡
September 13th, 2013, 20:56
پس Rachel Support Agent این دیتاسنتر هنوز از قوانین جدیدشان اطلاع ندارد؟

if you do not respond or fix the issue the server will be suspended.

چون در تماس ما گفتند اگر رسیدگی نکنید برخورد می شود

در مرحله دوم بله... در مرحله اول IP رو Null Route می کنند...

در رابطه با جزئیات کیس خودتون می بایست با مسئول مربوطه در ارتباط باشید... (ارتباط سالم)

i-whost
September 13th, 2013, 21:20
در مرحله دوم بله... در مرحله اول IP رو Null Route می کنند...

در رابطه با جزئیات کیس خودتون می بایست با مسئول مربوطه در ارتباط باشید... (ارتباط سالم)


عمل مشابه و دقیقا همان صفحه را روی یکی از سرور ها داخل پنل انجام داده ایم نتیجه در همین جا قرار می دهیم برای روشن شدن بیشتر ماجرا

خیر دقیقا ذکر کردند برخورد اول این می باشد، مسئله ابیوز مورد کوچکی نیست که دیتاسنتر شرایط عادی روی ان اعمال کند، دقت کنید قبلا با اسکریپت نال شده ویبلوتین هم همین مشکل ایجاد شده اگر دوست دارید تاپیک منحرف کنید لطفا پاسخ ندهید . شرایط سرویس دهی هم در رداستیشن کاملا شرخ داده شده چنین برخوردی در هیچ خطی بدون اخطار قبلی مشاهده نکردیم.

≡ ALEX ≡
September 13th, 2013, 21:25
عمل مشابه و دقیقا همان صفحه را روی یکی از سرور ها داخل پنل انجام داده ایم نتیجه در همین جا قرار می دهیم برای روشن شدن بیشتر ماجرا

خیر دقیقا ذکر کردند برخورد اول این می باشد، مسئله ابیوز مورد کوچکی نیست که دیتاسنتر شرایط عادی روی ان اعمال کند، دقت کنید قبلا با اسکریپت نال شده ویبلوتین هم همین مشکل ایجاد شده اگر دوست دارید تاپیک منحرف کنید لطفا پاسخ ندهید . شرایط سرویس دهی هم در رداستیشن کاملا شرخ داده شده چنین برخوردی در هیچ خطی بدون اخطار قبلی مشاهده نکردیم.

بنده قصد کمک به شما را داشتم! :)

Abuse و Suspension هم توسط دیتاسنتر انجام میشه... :)

حالا اگر حرف First Line Support که Chat می کنید باهاش و از ریز قضایا با خبر نیست، به حرف بنده ارجعیت داره، میل خودتون! هر طور که مایل هستید می توانید فکر کنید...

منظورتون رو دقیقا از عمل مشابه متوجه نمی شوم!! عمل مشابه یعنی اینکه شما می دانید خلاف قوانین عمل کرده اید و مجددا برای تست آن را تکرار می کنید؟!! :) اوکی، مشکلی نیست، تکرار بفرمایید و ترافیک بریزید روی آن، مسئولیت اش پای خودتان...

بدرود

i-whost
September 13th, 2013, 21:41
بنده قصد کمک به شما را داشتم! :)

منظورتون رو دقیقا از عمل مشابه متوجه نمی شوم!! عمل مشابه یعنی اینکه شما می دانید خلاف قوانین عمل کرده اید و مجددا برای تست آن را تکرار می کنید؟!! :) اوکی، مشکلی نیست، تکرار بفرمایید و ترافیک بریزید روی آن، مسئولیت اش پای خودتان...

بدرود

لطفا از اسم و .. هم استفاده نکنید اگر لازم بود در ابتدا تاپیک قرار می دادیم

در مورد پاسخ اخر نگران نباشید روی ای پی ded سایت فعال می کنیم و تمایل دارم در پنل که داریم ریپورت می کنیم تا ببینیم واقعا ابیوز ارسال نمی کنند و ای پی مسدود می کنند یا نه شاید در سفارش اینده هم تاثیر گزار باشد.

OPENFIRE
September 13th, 2013, 23:49
i-whost (http://www.webhostingtalk.ir/member/60443/)
http://www.webhostingtalk.ir/images/statusicon/user-online.pngعزیز - در رابطه با فیشینگ و ویبولتین نال بسیار سختگیر هستن - تا حدی که ما از آلماهاست آی پی اختصاصی داشتیم و ساسپند شد!‌ ما هم هیچ گله ای نکردیم چون مشکلاتی از قبیل فیشینگ و نال طبق قانون کپی رایت باید سریعا رفع بشن - یک بار هم آی پی اشتراکی یکی از دوستان هم ۱ روز کاملا ساسپند بود - ولی باز هم مقصر دیتاسنتر نیست - چون تا حالا این مشکلات پیش نیومده ممکنه برای ما غیر عادی باشه - ولی خوب قانون انگلستان در بعضی موارد بسیار سختگیره
Copyright Notice (http://www.redstation.com/legal/copyright-notice)

Mihan-VPS
September 14th, 2013, 00:23
ولی در کمتر دیتاسنتری با تخلف یکی از اکانت ها هرچند مثلابزرگ هم باشه فقط یکی از 100 ها اکانت روی سرور هست! آی پی سرور را ساسپند نمیکنند
در صورتیکه پنلی که سفارش در آن ثبت شده با دیتاسنتر مورد داشته باشند این احتمال میتونه زیاد باشه!

≡ ALEX ≡
September 14th, 2013, 00:29
ولی در کمتر دیتاسنتری با تخلف یکی از اکانت ها هرچند مثلابزرگ هم باشه فقط یکی از 100 ها اکانت روی سرور هست! آی پی سرور را ساسپند نمیکنند
در صورتیکه پنلی که سفارش در آن ثبت شده با دیتاسنتر مورد داشته باشند این احتمال میتونه زیاد باشه!

معذرت می خواهم، ولی هر ip ای که مشکل داشته باشد مطابق قوانین و مسائلی که قبلا بحث کردیم، برخورد می شود و نال روت. پاسخ جمله دوم تون هم در پ.خ دادم! :)

Mihan-VPS
September 14th, 2013, 00:46
ولی بنده با خیلی دیتاسنتر ها کار کرده ام و هیچکدوم در مرحله ی اول و بصورت فوری آی پی را نول روت نمی کردند.
حالا ظاهرا redstation سیاست جدیدش به اینگونه شده است ولی برای پنل ما که تا به الان به اینگونه رفتار نکرده اند.

i-whost
September 14th, 2013, 00:54
i-whost (http://www.webhostingtalk.ir/member/60443/)
چون تا حالا این مشکلات پیش نیومده ممکنه برای ما غیر عادی باشه - ولی خوب قانون انگلستان در بعضی موارد بسیار سختگیره
Copyright Notice (http://www.redstation.com/legal/copyright-notice)

قوانین شفاف هست بحث ای پی اختصاصی نیست ، اگر این جمله واقعا صدق می کند "
در واقع دیتاسنتر نه وقت کافی برای بررسی مشکل شما داره و نه موردی مثل این، واجد شرایط بررسی عادی هست.

" دیتاسنتر وقت 2 بار نال روت و مجدد وصل کردن ای پی تنها با یک ارسال ابیوز می تواند جبران کند ، البته اضافه کاری بیشتر دیده شده چون هم ابیوز ارسال می کنند هم نال روت ( در یک زمان اینطور که متوجه شدیم ) ،در حالی که هم من و هم شما می دانید این ابیوز در حدی نیست که بیش از 1 دقیقه وقت ما یا دیتاسنتر بگیرد و سریعا اقدام لازم برای برطرف کردن انجام می شود.

≡ ALEX ≡
September 14th, 2013, 01:17
قوانین شفاف هست بحث ای پی اختصاصی نیست ، اگر این جمله واقعا صدق می کند "
در واقع دیتاسنتر نه وقت کافی برای بررسی مشکل شما داره و نه موردی مثل این، واجد شرایط بررسی عادی هست.

" دیتاسنتر وقت 2 بار نال روت و مجدد وصل کردن ای پی تنها با یک ارسال ابیوز می تواند جبران کند ، البته اضافه کاری بیشتر دیده شده چون هم ابیوز ارسال می کنند هم نال روت ( در یک زمان اینطور که متوجه شدیم ) ،در حالی که هم من و هم شما می دانید این ابیوز در حدی نیست که بیش از 1 دقیقه وقت ما یا دیتاسنتر بگیرد و سریعا اقدام لازم برای برطرف کردن انجام می شود.




شاید حرف شما درست باشد... شاید هم دیتاسنتر قصد تنبیه جدی تری را دارد...

همانند آن است که شخصی د ز دی کند (استفاده از اسکریپت نال) و یا شخصی را مورد ضرب و جر قرار دهد (حملات هکینگ) و یا کلاه کسی را بر دارد (فیشینگ)، و شما انتظار داشته باشید که پلیس با اخطار به صاحب خانه آن شخص، خواستار بیرون نمودن وی و یا تذکر به او باشد!! خوب، بدیهی است که پلیس بدون هیچ گونه اخطاری (ارسال احضاریه برای دادگاه) اقدام به جلب شخص خاطی کرده و با وی برخورد می کند!

شاید کلماتی که داخل پرانتز استفاده کردم، برای شما بار مفهومی مشخصی را با توجه به شرایط ایران نداشته باشند، ولی برای اغلب مردمان خارج از کشور همان معنایی را دارد که گفتم! به همان شدت و به همان زشتی! و قانون نیز به شدت پیگیر این قضیه ها می باشد و در صورتیکه مسئولین مربوطه کاری انجام ندهند، شرکت های زیان دیده می توانند شکایت خود را به مرحله بالاتری ببرند و از دادگاه تقاضای غرامت و ... کنند. این چیزی است که دیتاسنتر با آن مواجه است! و بدیهی است که استرس آن هرگز متوجه شما نمی شود.

به هر صورت چه دیتاسنتر به میل شما رفتار کند (بخشیدن مجرم مسلم) و یا به میل خود (اخطار و برخورد جدی تر) و یا رفتار دوگانه ای را با توجه به کیس مورد نظر، از خود نشان دهد؛ 100% حق با دیتاسنتر بوده و مشتری خاطی هیچ حقی برای اظهار نظر و ... نخواهد داشت.

حال اگر شما این را قبول ندارید و نمی پسندید، مشکل دیتاسنتر نیست و اجباری هم در همکاری شما نیست...

liveserver
September 14th, 2013, 04:47
ما نیز همین مشکل رو داشتیم ... 3تا سرور از رداستیشن داشتیم جزو افر های 60 عدد ای پی رایگان..
بعد ماهه اخیر یکدفعه تعداد ابیوز هیا بی مورد که دیتا سنتر رداستیشن ارسال میکرد بالا رفت و شروع به نال روت کردن ای پی ها یکی بعد از دیگری نمود.
پورت هیا مخرب از قبل رو سرور بسته شده بودند ولی جالب اینجا بود ابیوز اسپم برامون میومد در حالی که پورت 25 بسته بود رو سرور...
برای سرور های ساسپند شده نیز ابیوز میومد....
دیتا سنتر هم پاسخ درستی نمیداد.
مجبور به عدم تمدید و انتقال 3 سرور شدیم.
رفتار ماه های اخیر این دیتا سنتر واقعا عجیب بوده است.

i-whost
September 14th, 2013, 09:57
ما نیز همین مشکل رو داشتیم ... 3تا سرور از رداستیشن داشتیم جزو افر های 60 عدد ای پی رایگان..
بعد ماهه اخیر یکدفعه تعداد ابیوز هیا بی مورد که دیتا سنتر رداستیشن ارسال میکرد بالا رفت و شروع به نال روت کردن ای پی ها یکی بعد از دیگری نمود.
پورت هیا مخرب از قبل رو سرور بسته شده بودند ولی جالب اینجا بود ابیوز اسپم برامون میومد در حالی که پورت 25 بسته بود رو سرور...
برای سرور های ساسپند شده نیز ابیوز میومد....
دیتا سنتر هم پاسخ درستی نمیداد.
مجبور به عدم تمدید و انتقال 3 سرور شدیم.
رفتار ماه های اخیر این دیتا سنتر واقعا عجیب بوده است.

/:) تاپیک مطالعه می کنید؟

تخلف شما چه ارتباطی به تاپیک ما دارد ، هیچ مشکلی برای سرور مجازی سازی و ... نداریم احتمالا کانفیگ های شما اشتباه هست ، لطفا از اظهار نظر بیهوده پرهیز کنید.


مشکل فعلی عدم اطلاع رسانی یکی از دو طرفین هست که بزودی برای ما مشخص می شود .