PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : \\ افزونه بسیار جالــب بهینه سازی سایت در وردپرس //



mahmoodi.1313
September 11th, 2013, 12:08
سلام

توضیحات:
افزونه ای که در زیر پیوست کرده ام افزونه ای است که سایت شما را در موتور های جستجو(گوگل،یاهو،بینگ و ...) به صورت خودکار بهینه سازی می کند.
آموزش نصب:

جهت نصب این افزونه می توانید از به روز رسان خودکار وردپرس استفاده کرده و یا به صورت دستی آن را نصب کنید.1.ابتدا توسط یک برنامه FTP و یا آپلود کننده افزونه خود وردپرس بسته افزونه را به مسیر wp-content/plugins در یک پوشه مجزا و مخصوص به خودش منتقل کنید. توجه کنید که نباید فایل های افزونه را خارج از پوشه خودش و در مسیر /wp-content/plugins/ درج کنید.2.افزونه را از بخش افزونه ها فعال کنید.3.جهت پیکربندی افزونه از بخش تنظیمات وارد بخش مخصوص تنظیمات این افزونه شوید.4.در ادامه پیکربندی های مد نظر خود را صورت داده و در خاتمه از بالای بخش پیکربندی افزونه را فعال کنید.5.تمام شد!چنانچه قصد به هنگام سازی دستی افزونه را دارید مراحل ذکر شده را مرحله به مرحله انجام داده و در انتها افزونه را مجددا فعال کنید.تاکید می کنیم که قبل از به هنگام سازی تهیه نسخه پشتیبان فراموش نشود.
حجم: 511 کیلوبایت
پسورد: www.webhostingtalk.ir
____________
منبع:وردپرس