PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل ارسال نشدن ایمیل ( لطفا کمک کنید )



acard
September 8th, 2013, 01:32
سلامهیچ ایمیلی از سرور ارسال نمیشه و همه برگشت میخوره. این هم اروری که در لاگ ایمیل درج میشه :


Sep 8 00:23:30 server dovecot[5624]: auth-worker(30865): shadow(...@...,127.0.0.1): unknown user
Sep 8 00:23:30 server dovecot[5624]: auth-worker(30865): passwd(...@...,127.0.0.1): unknown user
Sep 8 00:23:30 server dovecot[5624]: imap-login: Login: user=<...@....>, method=PLAIN, rip=127.0.0.1, lip=127.0.0.1, mpid=31003, secured, session=<3vVigtDlSQB/AAAB>
Sep 8 00:23:30 server dovecot[5624]: imap(...@...): Disconnected: Logged out in=305 out=2509


dovecot رو ریبیلد کردم ری استارت کردم اما درست نمیشه که نمیشه .
حتی
auth_verbose = no
auth_debug = no
رو هم روی no گذاشتم اما درست نمیشه که نمیشه و ایمیلها برگشت میخورن و لاگ بالا رو میده

لطفا کمک کنید

majidisaloo1
September 8th, 2013, 02:04
از کدام دیتاسنتر؟

acard
September 8th, 2013, 11:59
دیتاسنتر مشکلی نداره هتزنر المان
مشکل از دایرکت ادمین یا دوکوت باید باشه چون توی لاگ ارور shadow و passwd میده
ممنون

hamedchoobin
September 9th, 2013, 08:55
دیتاسنتر مشکلی نداره هتزنر المان
مشکل از دایرکت ادمین یا دوکوت باید باشه چون توی لاگ ارور shadow و passwd میده
ممنون

سلام
دقیقا من هم همین مشکل رو دارم و تاپیک هم زدم اما پاسخی دریافت نکردم... لینک به تاپیک (http://www.webhostingtalk.ir/f107/91329/#post862952)
پنل سرور من هم دایرکت ادمین می باشد و زمانی که لاگش رو میگیرم مانند لاگ خود شماست...

در کل در تلاشیم برای رفع مشکل.... =;
راستی اگر شما هم تونستی مشکل رو حل کنی ما رو هم بیخبر نزار... :53:

hostmonster
September 9th, 2013, 12:26
چک کنید ببینید پورت 25 رو سرور نبستید

beniii
September 9th, 2013, 12:33
مشکل retry time not reached در ارسال ایمیل | Directadmin - مرجع مقالات دایرکت ادمین (http://www.serversetup.ir/directadmin/2013/09/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-retry-time-not-reached-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84/)

hamedchoobin
September 11th, 2013, 11:35
سلام
مشکل من حل شد...
مشکل از طرف دیتاسنتر بوده که dns ش رو تغییر داده بوده.

dm800pvr
September 24th, 2015, 21:52
من به همین مشکل خوردم مشکل rDNS و PTR و Hostname هم ندارم اما

SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<admin@mydomain.com> SIZE=3341: host mx4.hotmail.com [65.55.33.119]: 550 SC-001 (COL004-MC5F28) Unfortunately, messages from xxx.xxx.xxx.xxx weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.

اینم ارور هاتمیل SC-001

Mail rejected by Outlook.com for policy reasons. Reasons for rejection may be related to content with spam-like characteristics or IP/domain reputation. If you are not an email/network admin please contact your Email/Internet Service Provider for help.