PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عدم ارسال ایمیل برای مدیر یا مسوول بخش بعد باز شدن تیکت



keylight
September 7th, 2013, 05:37
ببخشید

وقتی یه تیکتی باز میشه ایمیلی برای مسسول اون بخش یا مدیر کل نمیره مبنی بر اینکه تیکیت با این عنوان باز شده میشه راهنمایی کنید ؟


که چجوری این رو ست کنیم ؟

downloaddl
September 7th, 2013, 05:53
وارد قسمت

administrator roles
شوید بعد

Support Operator را edit کنید و گزینه زیر رو تیک بزنید


Support Emails (eg. New Ticket & Ticket Reply Notifications)

keylight
September 7th, 2013, 07:20
عزیز این تصویر اطلاعات ایمیل میزبان و ایناست

http://up.vbiran.ir/uploads/137852204013877_0Capture.JPG






و این هم قسمتی که باید ایمیل وارد بشه


http://up.vbiran.ir/uploads/13785221053650_0Capture2.JPG






و همچنین در سی پنل اکانت ایمیل که ساختم اینه

info@site.com







حال میشه بفرمایید


نام هاست

پورت


نام کاربری SMTP

پسورد SMTP


رو با توجه به اونا چی باید بزنم ؟



نکته جالب اینه مثلا وقتی یه تیکت باز میشه واسه مشتری میره اما واسه مسوول فروش نمیره !