توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عدم ارسال ایمیل برای مدیر یا مسوول بخش بعد باز شدن تیکت
keylight
September 7th, 2013, 05:37
ببخشید
وقتی یه تیکتی باز میشه ایمیلی برای مسسول اون بخش یا مدیر کل نمیره مبنی بر اینکه تیکیت با این عنوان باز شده میشه راهنمایی کنید ؟
که چجوری این رو ست کنیم ؟
downloaddl
September 7th, 2013, 05:53
وارد قسمت
administrator roles
شوید بعد
Support Operator را edit کنید و گزینه زیر رو تیک بزنید
Support Emails (eg. New Ticket & Ticket Reply Notifications)
keylight
September 7th, 2013, 07:20
عزیز این تصویر اطلاعات ایمیل میزبان و ایناست
http://up.vbiran.ir/uploads/137852204013877_0Capture.JPG
و این هم قسمتی که باید ایمیل وارد بشه
http://up.vbiran.ir/uploads/13785221053650_0Capture2.JPG
و همچنین در سی پنل اکانت ایمیل که ساختم اینه
info@site.com
حال میشه بفرمایید
نام هاست
پورت
نام کاربری SMTP
پسورد SMTP
رو با توجه به اونا چی باید بزنم ؟
نکته جالب اینه مثلا وقتی یه تیکت باز میشه واسه مشتری میره اما واسه مسوول فروش نمیره !
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.