PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در ارسال ایمیل با ایجاد تیکت و یا پاسخ گویی به تیکت



keylight
September 7th, 2013, 05:34
ببخشید ایمیلی از طرف ما بعد باز کردن تیکت مبنی بر باز شدن تیکت


و یا پاسخ دادن به تیکت برای مشتری نمیره چرا ؟


میشه راهنمایی کنید چیکار باید کرد ؟ یعنی چجوری باید ست کرد این مورد رو که ایمیل بره


ممنون

downloaddl
September 7th, 2013, 05:56
طبق تایپک قبلی که دیدم فکر می کنم ای پی سرور اسپمر شده باشه

از تنظیمات smtp کاری نکردید ؟

dezz
September 7th, 2013, 07:07
اگر سرورتون رداستیشن هست کلاً باید بیخیال بشید چون حتی با relay هم قابل درست شدن نیست ! از اکانت smtp مجزا استفاده کنید یا کلاً سرور چنج کنید، بنده همین مشکل را دارم و دارم سرور انتقال میدم به کلوکراسینک! آدم 20 تومان بیشتر بده اما یک سرویس درست داشته باشه

keylight
September 7th, 2013, 07:23
الان این مشکلم حل شده واسه مشتری میره ایمیل



الان مشکلی که دارم بعد باز شدن تیکت و ... اینا ایمیل واسه مسوول اون بخش و پشتیبان نمیره

میدونید علت چیه ؟

dezz
September 7th, 2013, 10:01
الان این مشکلم حل شده واسه مشتری میره ایمیل



الان مشکلی که دارم بعد باز شدن تیکت و ... اینا ایمیل واسه مسوول اون بخش و پشتیبان نمیره

میدونید علت چیه ؟

از اون بالا داخل whmcs نوشته شده "حساب کاربری من" روی کلیک کنید وارد که شدید نوشته شده "اطلاعيه تيکت ساپورت" جلوش تیک داره، بزنید مشکل برطرف میشه.

اگر whmcs فارسی ندارید اون بالا نوشته: My Account کلیک کنید و تیک گزینه Support Tickets Notifications را بزنید.

به همین سادگی !

keylight
September 7th, 2013, 11:49
این نوشته


براي دريافت اطلاعيه هاي ارسال تيکت هاي جديد مانند باز شده و پاسخ داده شده در ايميل اين قسمت را تيک بزنيد




بدیش اینه تیکت های پاسخ داده شده رو هم میاره تو ایمیل



من میخوام فقط تیکت های باز شده برای مدییران بخش های مختلف میل بشه نه هر حرکتی که زده شد .






راهی داری ؟