ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشگل در اتصال به vps



yohana
September 6th, 2013, 11:18
سلام دوستان
من یه وی پی اس دارم که چند روز بود مشکل داشت بعد پشتیبانی گفت ای پی سرور رو عوض کرده و مشکل بر طرف شده.
اما حالا وقتی ریموت میگیرم ازش خیلی کند وصل میشه یعنی طول میکشه تا کانکت بشه یا بعضی وقت ها کانکت نمیشه
در ضمن وقتی هم که کانکت میشه تو محیط ویندوز سرور وقتی کار میکنم همه کارها خیلی کند پیش میره.
قبلا اینجوری نبود و خیلی راحت کار میکردم.البته یه وی پی اس دیگه دارم که به اون وصل میشم بدون دردسر و راحت کار میکنم اما این داره اذیت میکنه
و پشتیبان هم پاسخگو نیست.
لطفا کمک کنید.

softlayer
September 6th, 2013, 12:59
با سلام
اگه آی پی شما همون رنج آی پی قبلیتونه ، نباید موردی داشته باشه و کیفیت مثل قبله در اینصورت اینترنت شما مشکل داره
اگه آی پی کامل تغییر کرده ممکنه محل سرور و دیتاسنتر شما تغییر کرده باشه
که در اینصورت مشکل از کیفیت نامطلوب سرویس و سرور شماست
از آی پی پینگ بگیرید و پینگ تایم رو بررسی کنید
موفق باشید

| KVM - SERVER |
September 6th, 2013, 15:19
سرعت Connection بستگی به Ping هم داره ,
اما اگر سرعت هارد یا کلا فعالیت داخل سرور کاهش پیدا کرده معلوم هست سرویس دهنده از سرورهای ضعیف تر(بی کیفیت تر) برای مجازی سازی استفاده میکنه.
البته این مورد با پشتیبان خودتون مطرح کنید.

liveserver
September 6th, 2013, 15:41
ممنون میشم بفرمایید از کدوم دیتا سنتر سرویس دارید.
دسترسی کند به ریموت ممکنه دلایل مختلفی داشته باشه.
سرعت اینترنت
اورسل سرویس
محدودیت از طرف isp
و ...

yohana
September 7th, 2013, 01:16
با سلام
اگه آی پی شما همون رنج آی پی قبلیتونه ، نباید موردی داشته باشه و کیفیت مثل قبله در اینصورت اینترنت شما مشکل داره
اگه آی پی کامل تغییر کرده ممکنه محل سرور و دیتاسنتر شما تغییر کرده باشه
که در اینصورت مشکل از کیفیت نامطلوب سرویس و سرور شماست
از آی پی پینگ بگیرید و پینگ تایم رو بررسی کنید
موفق باشید

بله درسته رنج ای پی کلا تغییر کرده و فکر میکنم از سرویس خوبی برخوردار نیست.
چون با رنج قبلی خیلی خوب کار میکرد.

yohana
September 7th, 2013, 01:19
سرعت Connection بستگی به Ping هم داره ,
اما اگر سرعت هارد یا کلا فعالیت داخل سرور کاهش پیدا کرده معلوم هست سرویس دهنده از سرورهای ضعیف تر(بی کیفیت تر) برای مجازی سازی استفاده میکنه.
البته این مورد با پشتیبان خودتون مطرح کنید.
جواب تیکت نمیده پشتیبان.نمیدونم چه کنم.

yohana
September 7th, 2013, 01:22
ممنون میشم بفرمایید از کدوم دیتا سنتر سرویس دارید.
دسترسی کند به ریموت ممکنه دلایل مختلفی داشته باشه.
سرعت اینترنت
اورسل سرویس
محدودیت از طرف isp
و ...

دیتا سنتر آلمان
سرعت نت من 1 مگاباتیت هست از آسیا تک
من یه وی پی اس دیگه از یه دیتا سنتر دیگه دارم خیلی خوب داره جواب میده.

redbull
September 7th, 2013, 01:23
جواب تیکت نمیده پشتیبان.نمیدونم چه کنم.

تو cmd ویندوز خودتون از آیپی پینگ بگیرید ببینید چقدره.اگه از اروپا باشه مشکل از خود سرور هست ولی اگه از آمریکا باشه به پینگ هم ربط داره

| KVM - SERVER |
September 7th, 2013, 01:31
جواب تیکت نمیده پشتیبان.نمیدونم چه کنم.
بهتره به از یک سرویس دهنده دیگه سرویس بگیرید.

yohana
September 7th, 2013, 03:04
تو cmd ویندوز خودتون از آیپی پینگ بگیرید ببینید چقدره.اگه از اروپا باشه مشکل از خود سرور هست ولی اگه از آمریکا باشه به پینگ هم ربط داره

tim : 389
tim : 414
tim : 379
tim : 369

این تایم پینگ بود من زیاد سر در نمیارم خوبه یا نه!!!!!!!!!!!

yohana
September 7th, 2013, 03:06
بهتره به از یک سرویس دهنده دیگه سرویس بگیرید.

دقیقا همین کار رو باید بکنم.
اما هزینه ها بالاست
ممنون بابت راهنمایی.