PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ترو خدا کمک کنید! مشکلی عجیب



aminweb
August 15th, 2013, 00:45
با سلام خدمت دوستان عزیز
آقا من سرور رداستیشن انگلیس دارم و ایمیلش بدجوری مشکل دارد

ایمیل مشتریام داخل Exim دریافت می شه ولی در roundcube یا جاهای دیگه نمایش داده نمی شه !

البته تنها ایمیلی که هم دریافت میشه و هم در roundcube نمایش داده میشه ، ایمیل روت سرورم هستش

میشه دوستان راهنماییم کنن

چون مطمئم در این انجمن هستن افرادی که بتونن در حل این مشکلم راهنماییم کنن

منتظر راهنمایی هاتون هستم

با سپاس فراوان

omidrezav
August 15th, 2013, 01:17
من با exim کار نکردم. روی سرورم postfix و dovecot نصب کردم. roundcube برای درست کار کردن هر دو تاشو احتیاج داره. یعنی که دسترسی pop3 یا imap میخواد برای دسترسی به میل ها و یه smtp برای ارسال ایمیل. exim هم همین شکلیه تا جایی که من می دونم. شما dovecot یا یه سرویس pop3/imap هم نصب دارید؟

aminweb
August 15th, 2013, 01:22
بله نصبه

14946
آقا مشکل اینه که هر کس به ایمیل مشتریام ، ایمیل میفرسته وارد پوشه ای بنام imap در روت سرور میشه
متاسفانه به پوشه imap هر مشتری نمیره که در roundcube اونا نشون داده بشه


ترو خدا راهنماییم کنید

omidrezav
August 15th, 2013, 01:36
پس از تنظیمات میل سروره
من با exim آشنایی کامل ندارم. سعی می کنم مطالعه کنم و جوابش رو پیدا کنم.

aminweb
August 15th, 2013, 01:46
آقا یه دنیا ممنون
حالا میشه من postfix نصب کنم؟؟؟
اگر نصب کنم مشکل حل میشه؟؟؟
روش نصبش به چه صورت هست ؟ (دایرکت-سنتوس)

omidrezav
August 15th, 2013, 08:54
میشه postfix نصب کنید و اگه درست نصب بشه مشکل حل میشه ولی به نظر من نکنید. ممکنه کنترل پنلتون به هم بریزه. سعی کنید همین exim رو اوکی کنید.

spsgorgan
August 15th, 2013, 13:37
لطفا از طریق ssh سطح دسترسی و owner پوشه /var/www/html/roundcube و پوشه های داخلی رو به من بفرمایید.

p30cloud
August 15th, 2013, 14:14
سلام
مشکل شما ربطی به موارد گفته شده نداره
شما باید relay نصب کنید دوست عزیز
Dedicated Server FAQs (http://www.redstation.com/dedicated-server/dedicated-server-faqs)

esh
August 15th, 2013, 14:19
اگر یک ایمیل جدید ایجاد کنید باز مشکل برقرار است؟

tanhasystem
August 15th, 2013, 15:00
شما تنظیماتی که دیتاسنتر رد استیشن برای سرویس ایمیل رو می دهد را ایا تنظیم نموده اید در سرورتان چون تنظیمات خاصی را انها مد نظر دارند

aminweb
August 15th, 2013, 18:51
بله اون تغییراتو داده بودم
مشکل اینجا بود:
من برای دامنه های مشتریام safe mode=on base dir=off بود همینکه اینارو برعکس کردم دیگه ایمیل هر مشتری رفت توی پوشه imap خودش

با سپاس از دوستان