PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درخواست هاست لینوکس



persiandroid
August 10th, 2013, 00:05
با سلام مجدد

بنا به دلایل نقض قوانین موضوع رو مجدد ایجاد کردم

نیاز به هاست لینوکس داشتم:

1- پشتیبانی به صورت 24 ساعته
2- پلن لینوکس با پشتبانی کامل از wordpress و vbulletin و phpfox
3- پشتیبانی از طریق تلفن
4- امکان پرداخت ماهیانه
5- لایت اسپید
6- امکان بکاپ و فول بکاپ توسط خود کاربر در هر زمان دلخواه (این رو صرفا جهت اطلاع گفتم جریان پردیس نشه)

توضیحات بیشتر:

بنده تقریبا 2 سال است که سایت پرشین آندروید و به تازگی سایت ایران فیس را مدیریت میکنم.
در طول این دو سال هاست های زیادی رو تجربه کردم که اکثرا مشکلات بزرگی داشتند از جمله پردیس که بکاپ و فول بکاپ را برای مشتریان قطع کرده بود و برای دادن فول بکاپ مبلغی دریافت میکردند. این اتفاق برای کاربران دیگر هم افتاده بود.
همین اینک نیز بر روی یکی از پلن هاست لینوکس هاست ایران قرار دارم که متاسفانه پشتیبانی طبق تعریفی که کردند به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته نبوده است و از طرفی پس از دو ماه سرور را لیمیت کردند به طوری که بنده با یک رفرش و تنها با یک آنلاین مصرف cpu و ram به 100 میرسد. از این بابت ینده چیزی حدود 350 هزار تومان جهت سالانه پرداخت نمودم و تقریبا مبلغی بالغ بر 265 هزار تومان نیز باقی مانده است که بازگشت نمی دهند. از آنجایی که آنلاین بودن سایت برای بنده اهمیت بالایی دارد از بازگشت مبلغ فوق چشم پوشی میکنم و بکاپ رو منتقل می کنم. در ای راستا خواهشمندم اگر مواردی که شما و بنده در این تیکت ذکر کردم به صورت حقیقی میباشد لطفا به صورت صادقانه پاسخ دهید چرا که بنده اگر مشکلی نداشته باشم مشتری دائم شما قرار خواهم گرفت.

shahintak
August 10th, 2013, 00:20
در خدمتم هاست معمولی ما تا 800 نفر آنلاین مشلی نداریم میتونیم نمونه سایت پر بازدید روی هاست معمولی به شما بدیم تعداد نفرات انلاین رو مشاهده کنید

پرداخت ماهانه 30 هزار تومان بازگشت وجه در هر زمان از سرویس دهی امکانپذیر هست بک آپ روزانه و هفتگی گرفته میشود
البته تخفیف شب عیدی هم اعمال میشود که برای همیشه است

پشتیبانی از ساعت 12 ظهر تا 4 بامداد میباشد

لینک سفارش :
سبد خرید - Web host 84 (http://clients.webhost84.org/cart.php?a=add&pid=77)

ittab
August 10th, 2013, 01:35
با سلام مجدد

بنا به دلایل نقض قوانین موضوع رو مجدد ایجاد کردم

نیاز به هاست لینوکس داشتم:

1- پشتیبانی به صورت 24 ساعته
2- پلن لینوکس با پشتبانی کامل از wordpress و vbulletin و phpfox
3- پشتیبانی از طریق تلفن
4- امکان پرداخت ماهیانه
5- لایت اسپید
6- امکان بکاپ و فول بکاپ توسط خود کاربر در هر زمان دلخواه (این رو صرفا جهت اطلاع گفتم جریان پردیس نشه)

توضیحات بیشتر:

بنده تقریبا 2 سال است که سایت پرشین آندروید و به تازگی سایت ایران فیس را مدیریت میکنم.
در طول این دو سال هاست های زیادی رو تجربه کردم که اکثرا مشکلات بزرگی داشتند از جمله پردیس که بکاپ و فول بکاپ را برای مشتریان قطع کرده بود و برای دادن فول بکاپ مبلغی دریافت میکردند. این اتفاق برای کاربران دیگر هم افتاده بود.
همین اینک نیز بر روی یکی از پلن هاست لینوکس هاست ایران قرار دارم که متاسفانه پشتیبانی طبق تعریفی که کردند به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته نبوده است و از طرفی پس از دو ماه سرور را لیمیت کردند به طوری که بنده با یک رفرش و تنها با یک آنلاین مصرف cpu و ram به 100 میرسد. از این بابت ینده چیزی حدود 350 هزار تومان جهت سالانه پرداخت نمودم و تقریبا مبلغی بالغ بر 265 هزار تومان نیز باقی مانده است که بازگشت نمی دهند. از آنجایی که آنلاین بودن سایت برای بنده اهمیت بالایی دارد از بازگشت مبلغ فوق چشم پوشی میکنم و بکاپ رو منتقل می کنم. در ای راستا خواهشمندم اگر مواردی که شما و بنده در این تیکت ذکر کردم به صورت حقیقی میباشد لطفا به صورت صادقانه پاسخ دهید چرا که بنده اگر مشکلی نداشته باشم مشتری دائم شما قرار خواهم گرفت.


سلام .

در خدمت شما هستیم .

مقدار فضا : 5 گیگابایت

پهنای باند نامحدود

سایر امکانات نامحدود

کنترل پنل قدرتمند Directadmin

قیمت : 60 هزار تومان سالانه

سفارش در : هاست پد - سبد خرید (http://my.hostpad.ir/cart.php)

پلان های دیگری هم موجود می باشد که می توانید از لینک سفارش مشاهده نمایید !

faraz-Data
August 10th, 2013, 04:27
در خدمتیم
فرازدیتا | میزبان حرفه ای وب (http://faraz-data.ir)

Nima - Azarinweb
August 10th, 2013, 10:29
در خدمتیم ....

آذرین وب | ارائه دهنده هایبرید هاست و دامنه (http://www.azarinweb.com)

persiandroid
August 10th, 2013, 18:29
دیگه از هاستینگ های ایرانی خرید نمی کنم
چند ماه پیش اون بلا رو پردیس سر ما آورد تا یک ماه پیش هاست ایران و دیشب آی وب هاست:
متاسفانه دیگه نمیتونم به هاستینگ های ایرانی اعتماد کنم. اعتماد به بیگانه ها و خرید از هاست های خارجی بهتر هست.




باسلام

در آغار عرض می کنم که این تاپیک در جای مناسبی قرار داده نشده درست. اگر لطف کنید به جای مناسب انتقال دهید نهایت لطف شما رو میرسونه

بنده دیروز تاپیکی رو ایجاد کردم:

درخواست هاست لینوکس (http://www.webhostingtalk.ir/f158/88626/)


این یوزر برای من پیام خصوصی مبنی بر فروش هاست فرستادند:

نمایش مشخصات: i-whost - انجمن تخصصی وب هاستینگ ایران (http://www.webhostingtalk.ir/member/60443)


بنده هم طبق اشتباهی که به دوست ایشان "پردیس هاست" اعتماد کردم به ایشون هم اعتماد کردم. البته بنده نمی دونستم که دوستی دیرینه دارند:

پست شماره 71:
محروم شدن مشتریان از بکاپ گیری توسط هاستینگ نوین پردازش عصر پردیس (http://www.webhostingtalk.ir/f175/71807/index8.html#post674239)


بنده به ایشون توی پیام خصوصی گفتم الساعه سایت رو انتقال میدید؟
ایشون هم فرمودند: بله 1 ساعت طول میکشه.

اما دقیقا بعد از خرید بنده و پرداخت ایشون آفلاین شدند.
بلافاصله در ساعت 1:15 بامداد لینک بکاپ رو در تیکتی در سایت خودشون ارسال کردم. اما باز هم پاسخگویی نبود.
بنده در تاپیک مذکور هم ذکر کرده بودم که "با پشتیبانی 24 ساعته" اما ایشون میگن 24 ساعته برای ما معنای دیگه ای داره.
ایشون این یوزر رو در سایت وب هاستینگ تالک تایید نمی کنند:
نمایش مشخصات: i-whost - انجمن تخصصی وب هاستینگ ایران (http://www.webhostingtalk.ir/member/60443)

الان بنده با این روال که در ابتدا ایشون بر پا کردند نمیتونم مشتری ایشون باشم و در تیکت گفتم مبلغ واریز شده را عودت فرمایید اما متاسفانه قبول نمی کنند.

بنده اولین باری نیست که به این شکل و اشکال کلاه سرم رفته اما متاسفانه درس عبرت نمیشه. شاید نباید به هاستینگ های ایرانی اعتماد کرد شاید هم بعضی از هاستینگ ها مدیریت اشتباهی دارند که باعث بی اعتمادی به دیگر فروشنده ها هم میشه.


دوست عزیز بنده از سرویس شما هیچ استفاده ای نکردم و حتی بکاپی منتقل و ریستور نشده. پس لطفا مبلغ واریز شده را عودت فرمایید (این مطلب رو بیش از 5 بار در تیکت ها عنوان کردم اما متاسفانه خوانا نبوده بنابراین سایز فونت رو افزایش میدهم)

shivahost
August 10th, 2013, 18:35
دیگه از هاستینگ های ایرانی خرید نمی کنم
چند ماه پیش اون بلا رو پردیس سر ما آورد تا یک ماه پیش هاست ایران و دیشب آی وب هاست:
متاسفانه دیگه نمیتونم به هاستینگ های ایرانی اعتماد کنم. اعتماد به بیگانه ها و خرید از هاست های خارجی بهتر هست.

سرور اختصاصی بگیرید.

persiandroid
August 10th, 2013, 18:37
سرور اختصاصی بگیرید.

دقیقا همین کار رو انجام میدم
سرور اختصاصی رو باید از حارج از کشور خرید کرد نه از ایران اما قبلش باید این آقا 22 هزار تومان به حساب من بریزه

shahintak
August 10th, 2013, 19:07
اینکه یک سرویس دهنده بد باشه یا هزینه برگشت نده

دلیل بر این نمیشه که همه سرویس دهنده ها مثل هم هستن دوست عزیز

RoobinaServer
August 10th, 2013, 19:18
دیگه از هاستینگ های ایرانی خرید نمی کنم
چند ماه پیش اون بلا رو پردیس سر ما آورد تا یک ماه پیش هاست ایران و دیشب آی وب هاست:
متاسفانه دیگه نمیتونم به هاستینگ های ایرانی اعتماد کنم. اعتماد به بیگانه ها و خرید از هاست های خارجی بهتر هست.



در آغار عرض می کنم که این تاپیک در جای مناسبی قرار داده نشده درست. اگر لطف کنید به جای مناسب انتقال دهید نهایت لطف شما رو میرسونه

سلام

بنده سایتتون را دیدم زده بود 2 نفر انلاین ولی خب مطالبش کم نبود زیاد نمیدونم یا یوزرتون کم هست یا به دلیل این مشکلات کم شده.

در کل شما اگر میبینید یوزر زیاد دارید و انلاین هم همینطور باید سرور مجازی تهیه کنید و اگر هم روی هارد ssd پر سرعت باشد خیلی بهتر است.

دوستانی که ذکر کردید هاست شما را بستند یا لیمیت کردند و ... حتما مصرف بالا بوده و ... الان دقیقا تاپیک یک طرفه هست و مشخص نیست چرا هر دفعه چنین مشکلاتی براتون پیش آمده.

(تمام هاستینگ های ایران الان مشکل دارند یعنی ؟)


در کل با توجه به موردی که بالا گفتم اول مشخص کنید چرا همیشه لیمیت و ... میشید و اگر مصرف بالا هست سرور مجازی با هارد پر سرعت تهیه کنید یا سرور اختصاصی با ssd. (بهتر هست از ایران تهیه کنید خارج کشور نیز همچین بهشتی نیست که فکر میکنید و مشکلات خودش را دارد از پرداخت ارز گرفته تا تحریم و ...)



یا حق

persiandroid
August 10th, 2013, 19:31
سلام

بنده سایتتون را دیدم زده بود 2 نفر انلاین ولی خب مطالبش کم نبود زیاد نمیدونم یا یوزرتون کم هست یا به دلیل این مشکلات کم شده.

در کل شما اگر میبینید یوزر زیاد دارید و انلاین هم همینطور باید سرور مجازی تهیه کنید و اگر هم روی هارد ssd پر سرعت باشد خیلی بهتر است.

دوستانی که ذکر کردید هاست شما را بستند یا لیمیت کردند و ... حتما مصرف بالا بوده و ... الان دقیقا تاپیک یک طرفه هست و مشخص نیست چرا هر دفعه چنین مشکلاتی براتون پیش آمده.

(تمام هاستینگ های ایران الان مشکل دارند یعنی ؟)


در کل با توجه به موردی که بالا گفتم اول مشخص کنید چرا همیشه لیمیت و ... میشید و اگر مصرف بالا هست سرور مجازی با هارد پر سرعت تهیه کنید یا سرور اختصاصی با ssd. (بهتر هست از ایران تهیه کنید خارج کشور نیز همچین بهشتی نیست که فکر میکنید و مشکلات خودش را دارد از پرداخت ارز گرفته تا تحریم و ...)



یا حق

هر پستی میزنم امروز حذف میشه شاید دلیلش رابطه مدیریت با آی وب هاست باشه و شاید مثل قبل با پردیس
دوست من مشکل من با هاست های ایرانی در مورد سرویس دهی هست اینکه قبل از خرید یک رنگ هستند اما بعد از خرید به رنگ دیگه چرای این مورد رو میگذاریم به حساب سیاست کاری اما غلط
الان این آقا یک روز من رو از کار و زندگی انداخته به جای اینکه به سایت و مشغله های دیگه برسم دارم اینجا ازشون التماس می کنم که مبلغ واریز شده رو برگشت بدن
واقعا روز خوبی داشتم. یعنی شما هاستینگ های محترم همه به این صورت با مشتری هاتون برخورد می کنید؟ حق مشتری این هست که بیاد اینجا التماس کنه؟ خواهش کنه؟ تمنا کنه؟ وقتش رو هدر بده؟ تعریف شما هاستینگ ها از مدیریت اینه؟

persiandroid
August 10th, 2013, 19:41
سایت ایشون اصلا میزبانی نشده

ساعت 1 صبح پیام میدهند برای میزبانی سپس در تایپک میزنند کد تخفیف ندارید؟ http://www.webhostingtalk.ir/f20/81329/index9.html ما هم با خیال راحت خوابیدیم ، بعد از خرید و تیکت ایشون هم همکار ما پاسخ ایشون داده

اعتراض فعلی ایشون هم این هست چرا به ما میگویید یک ساعته بک آپ ریستور می شود ولی میخوابید :) در حالی که هنوز وضعیت خرید ایشون مشخص نشده بود.:53:

اگر میزبان ها قبل ایشون ببینید متوجه می شوید مشکل از میزبان ها نیست از ایشون هست امیدواریم تفکرات ایشون در اینده برای سرویس دهنده ها دیگر تغییر پیدا کنید. ( طبق قوانین ما سرویس دهی به ایشون بزودی به حالت تعلیق در خواهد امد )

بله اما در همان پیام خصوصی ذکر شده بود که الان پلن رو خریداری میکنم و بکاپ رو به شما میدم. اما غافل از اینکه شما دقیقا بعد ار پرداخت بنده آفلاین شدید که بنده این حرکت رو شایسته نمیدونم.
خود شما فرمودید که پشتیبانی 24 ساعته و توسط 3 شیفت انجام میگیره مگه شهر سه شیفت رو خود شما پشت پی سی می نشینید؟
بله مشکل از بنده هست یکی مثل پردیس پول زور میگیره و یکی هم دقیقا از ایشون تقلید میکنه و همون کار رو انجام میده (تفکرات شما بسیار منطقی وجالب هست)
کدام سرویس عزیز من؟ کدام سرویس؟ بنده بکاپی رو به هاست شما انتقال ندادم و هیچ چیزی در پلنی که ذکر کردید نیست. به تعیق در آمدن اون برای من هیچ سود و زیانی نداره اما اینکه بنده بیام اینجا با شما بحث کنم وقتم رو هدر دادم
شما اگر آدم وظیفه شناسی بودید از همان ابتدا یا درست عمل میکردید و یا به حق مشتری قانع بودید. شما هم دقیقا دارید مثل پردیس رفتار میکنید (یا حرف خودتون درسته و عملی میشه و یا باز هم حرف خودتون)

zigma4000
August 10th, 2013, 19:44
هر پستی میزنم امروز حذف میشه شاید دلیلش رابطه مدیریت با آی وب هاست باشه و شاید مثل قبل با پردیس
دوست من مشکل من با هاست های ایرانی در مورد سرویس دهی هست اینکه قبل از خرید یک رنگ هستند اما بعد از خرید به رنگ دیگه چرای این مورد رو میگذاریم به حساب سیاست کاری اما غلط
الان این آقا یک روز من رو از کار و زندگی انداخته به جای اینکه به سایت و مشغله های دیگه برسم دارم اینجا ازشون التماس می کنم که مبلغ واریز شده رو برگشت بدن
واقعا روز خوبی داشتم. یعنی شما هاستینگ های محترم همه به این صورت با مشتری هاتون برخورد می کنید؟ حق مشتری این هست که بیاد اینجا التماس کنه؟ خواهش کنه؟ تمنا کنه؟ وقتش رو هدر بده؟ تعریف شما هاستینگ ها از مدیریت اینه؟

دوست عزیز هاست های خارجی معروف هم محدودیت هایی دارند ، Fair Use Policy که اگر مصرف شما از حدی بیشتر بشه شما رو محدود میکنن و حتی ممکنه هاست شما مسدود بشه !

علاوه بر اون انتقال وجه برای خرید و همچنین تحریم ها که دامنه های .ir رو اکثراً هاست نمیکنند !

در مورد برخورد هم ، همه یه بازه زمانی برای پاسخ گویی تعیین میکنند که ظرف اون مدت پاسخ گو خواهند بود.

persiandroid
August 10th, 2013, 19:47
دوست عزیز هاست های خارجی معروف هم محدودیت هایی دارند ، Fair Use Policy که اگر مصرف شما از حدی بیشتر بشه شما رو محدود میکنن و حتی ممکنه هاست شما مسدود بشه !

علاوه بر اون انتقال وجه برای خرید و همچنین تحریم ها که دامنه های .ir رو اکثراً هاست نمیکنند !

در مورد برخورد هم ، همه یه بازه زمانی برای پاسخ گویی تعیین میکنند که ظرف اون مدت پاسخ گو خواهند بود.

دوست عزیز تمام حرف هایی که گفتید درست اما برای بنده بهترین مزیت یک هاست رو راست بودن اون هست نه کلاه گذاشتن سر مشتری
دامنه .net هم دارم امضای بنده رو مشاهده بفرمایید

persiandroid
August 10th, 2013, 19:52
تنها چیزی که برای من در پیام خصوصی ارسال میکنه:

"""پست های فعلی رو هم گزارش دادم که حذف کنن"""

آیا به نظر شما باید چکار کنم؟ باید این مبلغ رو هر چند کم فراموش کنم؟ باید به هیچ یک از هاستینگ ها اعتماد نکنم؟
برای من این سوال خیلی بزرگ شده آیا همه شما با این شیوه هاست رو مدیریت می کنید؟

جناب i-whost شما اگر پست اول رو نخونده بودید چرا به بنده پیام خصوصی ارسال کردید که درخدمتیم؟
حداقل شما گزینه 1 و 3 رو نداشتید و چیزی بود که عینا شاهد بودم



با سلام مجدد



بنا به دلایل نقض قوانین موضوع رو مجدد ایجاد کردم



نیاز به هاست لینوکس داشتم:



1- پشتیبانی به صورت 24 ساعته


2- پلن لینوکس با پشتبانی کامل از wordpress و vbulletin و phpfox


3- پشتیبانی از طریق تلفن


4- امکان پرداخت ماهیانه


5- لایت اسپید


6- امکان بکاپ و فول بکاپ توسط خود کاربر در هر زمان دلخواه (این رو صرفا جهت اطلاع گفتم جریان پردیس نشه)



توضیحات بیشتر:



بنده تقریبا 2 سال است که سایت پرشین آندروید و به تازگی سایت ایران فیس را مدیریت میکنم.


در طول این دو سال هاست های زیادی رو تجربه کردم که اکثرا مشکلات بزرگی داشتند از جمله پردیس که بکاپ و فول بکاپ را برای مشتریان قطع کرده بود و برای دادن فول بکاپ مبلغی دریافت میکردند. این اتفاق برای کاربران دیگر هم افتاده بود.


همین اینک نیز بر روی یکی از پلن هاست لینوکس هاست ایران قرار دارم که متاسفانه پشتیبانی طبق تعریفی که کردند به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته نبوده است و از طرفی پس از دو ماه سرور را لیمیت کردند به طوری که بنده با یک رفرش و تنها با یک آنلاین مصرف cpu و ram به 100 میرسد. از این بابت ینده چیزی حدود 350 هزار تومان جهت سالانه پرداخت نمودم و تقریبا مبلغی بالغ بر 265 هزار تومان نیز باقی مانده است که بازگشت نمی دهند. از آنجایی که آنلاین بودن سایت برای بنده اهمیت بالایی دارد از بازگشت مبلغ فوق چشم پوشی میکنم و بکاپ رو منتقل می کنم. در ای راستا خواهشمندم اگر مواردی که شما و بنده در این تیکت ذکر کردم به صورت حقیقی میباشد لطفا به صورت صادقانه پاسخ دهید چرا که بنده اگر مشکلی نداشته باشم مشتری دائم شما قرار خواهم گرفت.

shivahost
August 10th, 2013, 19:57
فکر نکنم وقتی i-whost به تیکت ساعت 1:15 در ساعت 5:53 پاسخ داده به تعهد پشتبانی 24 ساعته یا قولی که برای ریستور 1 ساعته به شما داده عمل کرده باشه! می توانید وجه را پس بگیرید.

persiandroid
August 10th, 2013, 19:59
فکر نکنم وقتی i-whost به تیکت ساعت 1:15 در ساعت 5:53 پاسخ داده به تعهد پشتبانی 24 ساعته یا قولی که برای ریستور 1 ساعته به شما داده عمل کرده باشه! می توانید وجه را پس بگیرید.

ایشون دقیقا بعد از پرداخت بنده آفلاین شد
یعنی گذشتن از پل

itsecure
August 10th, 2013, 20:10
خرید هاست ارزان (http://mihanhosting.ir/)

persiandroid
August 10th, 2013, 20:20
خرید هاست ارزان (http://mihanhosting.ir/)

متاسفانه دیگه از هاستینگ های ایرانی خریداری نمی کنم یعنی ایشون و پردیس باعث شدن اعتمادم رو نسبت به هاستینگ های ایرانی از دست بدم.


جناب i-whost مبلغ پرداخت شده رو برگشت بدید.
نمیدونم چه ابزاری رو دارید که پست های خودتون رو میتونید حذف کنید:

پست شماره 71 در تاپیک http://www.webhostingtalk.ir/f175/71807/index8.html#post674239
و در حال حاضر پست شماره یازده همین تاپیک

جناب i-whost شما مدیر این سایت هستید؟

persiandroid
August 11th, 2013, 00:44
متاسفانه بی مسولیتی این روز ها مد شده
دوست عزیز لطفا وجه رو بازگشت بده بنده مسخره شما نیستم که بیش از صد بار این کلمه رو تکرار کنم
من از صبح دارم با نهایت احترام میگم برگشت بده برگشت بده شما فکر کردی ما مسخره شماییم؟
از ساعت 1 بامداد روز شنبه من رو علاف خودت کردی
میخوای نامردی کنی؟ حروم خوری کنی؟ بگو تا من هم برات یه چند تا آدم خیر پیدا کنم که به حسابت پول واریز کنن.
اما نه دیگه اینطوری که بخوای حق دیگران رو بخوری و یه آب هم روش مردم هم اسیر خودت کنی
کم از پردیس کشیدیم بسمون نبود؟ تا کی میخواد کلاه برداری بعضی هاستینگ ها ادامه پیدا کنه؟ کسی نمیخواد جلوی اینا رو بگیره؟

Mr.black-hat
August 11th, 2013, 01:09
فارسی اندروید راست میگن،تا کی هاستینگ های ایرانی قراره حروم خوری شون رو ادامه بدن؟ همین میهن سرور mihan-server.com هم که بهشون اعتماد کردم کلاهبردار از آب دراومد.اخه تا کی این فرهنگ غلط باید بین ایرانی ها باشه\؟؟؟ واقعا برا بعضی ها متاسفم

persiandroid
August 11th, 2013, 01:33
وقتی میخوای سرویسی رو بخری:

بفرمایید ما بهترین هستیم.
بهترین ها رو ارائه میدیم.
پشتیبانی عالی
آپتایم بالا
سرور قدرتمند
و .......

اما وقتی که خریداری کردی و *** از پل گذشت:

همینیه که هست میخوای بخواه نمی خوای به سلامت خیلی هم حرف بزنی پلنت رو حذف می کنم
ما اشتباه نمی کنیم اشتباه از شماست
فلان چیز برای شما بسته شده چون هاست شما اشتراکیه
و ......

و در نهایت ابراز تاسف برای اینگونه انسان ها

shivahost
August 11th, 2013, 02:12
ماده 37 قانون تجارت الکترونیک: در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد. تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.

در لینک زیر مطالعه مواد 37 و 38 توصیه می شود:
http://enamad.ir/forms/eCommerce_Law.pdf

تمامي سايتهاي داراي نماد اعتماد الكترونيكي ملزم به رعايت موارد مندرج در تعهدنامه فروشگاه اينترنتي داراي نماد اعتماد الكترونيكي (http://enamad.ir/Forms/ShopDisclaimer.pdf) مي باشند. شماره 10 مربوط به الزام رعایت همان ماده 37 است.

هر سایتی که نماد الکترونیک دارد باید این قانون را اجرا نماید و دوست خریدار می توانید خیلی راحت به enamad گزارش دهید.

shivahost
August 11th, 2013, 02:16
وقتی میخوای سرویسی رو بخری:

بفرمایید ما بهترین هستیم.
بهترین ها رو ارائه میدیم.
پشتیبانی عالی
آپتایم بالا
سرور قدرتمند
و .......

اما وقتی که خریداری کردی و *** از پل گذشت:

همینیه که هست میخوای بخواه نمی خوای به سلامت خیلی هم حرف بزنی پلنت رو حذف می کنم
ما اشتباه نمی کنیم اشتباه از شماست
فلان چیز برای شما بسته شده چون هاست شما اشتراکیه
و ......

و در نهایت ابراز تاسف برای اینگونه انسان ها


متاسفم که همکاران باعث ایجاد چنین دیدی نسبت به کل صنف شده اند!

persiandroid
August 11th, 2013, 07:22
ماده 37 قانون تجارت الکترونیک: در هر معامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد. تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.

در لینک زیر مطالعه مواد 37 و 38 توصیه می شود:
http://enamad.ir/forms/eCommerce_Law.pdf

تمامي سايتهاي داراي نماد اعتماد الكترونيكي ملزم به رعايت موارد مندرج در تعهدنامه فروشگاه اينترنتي داراي نماد اعتماد الكترونيكي (http://enamad.ir/Forms/ShopDisclaimer.pdf) مي باشند. شماره 10 مربوط به الزام رعایت همان ماده 37 است.

هر سایتی که نماد الکترونیک دارد باید این قانون را اجرا نماید و دوست خریدار می توانید خیلی راحت به enamad گزارش دهید.

بنده هم همین رو گفتم اما ایشون اینطور میگن:


تاخیری در پشتیبانی و پاسخ دهی به شما دیده نشده دلیل شما قانع کننده نمی باشد و سرویس برای تست ارائه نمی شود دوست گرامی

در حالی که بعد از اون حرکتشون جواب تیکت رو 5 ساعت بعد دادن اما میگن:


میانگین زمان پاسخگوئی به مشکلاتی که از این طریق مطرح می شوند بین 3 تا 5 ساعت می باشد و بزرگترین خصوصیت پیگیری از این روش این است که مشکل شما حتماً بررسی شده و بدون پاسخ نخواهد ماند.

shivahost
August 11th, 2013, 10:26
اصلا مهم نیست ایشون چی میگن، قانون میگه بدون جریمه و بدون دلیل! شما گزارش رو بده.... مدارک واریز پول و ... هم دارید. همین تاپیک هم باز مدرک هست. البته اگر حذف نشه!

RoobinaServer
August 11th, 2013, 11:41
اصلا مهم نیست ایشون چی میگن، قانون میگه بدون جریمه و بدون دلیل! شما گزارش رو بده.... مدارک واریز پول و ... هم دارید. همین تاپیک هم باز مدرک هست. البته اگر حذف نشه!


دقیقا درسته.

خواستم به استارتر بگم از سایت هایی که نماید اعتماد دارند خرید کنید دیدم آی وب هم داره.


استارتر محترم همانظور که شیوا هاست عزیز ذکر کردند بدون هیچ دلیل زیر 7 روز میتوانید وجه خود را برگشت بزنید (البته موارد مصرفی و هزینه های غیر قابل برگشت و کانفیگ و ... هر کاری خارج از هزینه شارژ سرویس برگشت نمیخوره)

طبق گفته شما هم نه بکابی رستور شده نه از هاست ترافیکش استفاده شده و ...


مشکلی در برگشت هزینه نباید باشه با Enamad..ir در تماس باشید.

---------------
البته متذکر بشم تاحالا در انجمن مشکلی از آی وب ندیده بودیم بنده دقیق و کامل تمام پست هاتون را نخواندم اما سر سری خواندم بیشتر دلیل به خاطر رستور نکردن همان موقع بود حالا یک بار گذشت کنید و سرویستون را تحویل بگیرید ببینید کیفیتش چه طور هست به نظر بنده بعد تصمیم بگیرید :)



یا حق

ourweb
August 11th, 2013, 11:47
با سلام قربان در خدمت هستیم برای اطلاعات بیشتر میتونید با ما تماس بگیرید .


37 - 93 - 333- 0611

i-whost
August 11th, 2013, 12:11
دقیقا درسته.

خواستم به استارتر بگم از سایت هایی که نماید اعتماد دارند خرید کنید دیدم آی وب هم داره.


استارتر محترم همانظور که شیوا هاست عزیز ذکر کردند بدون هیچ دلیل زیر 7 روز میتوانید وجه خود را برگشت بزنید (البته موارد مصرفی و هزینه های غیر قابل برگشت و کانفیگ و ... هر کاری خارج از هزینه شارژ سرویس برگشت نمیخوره)

طبق گفته شما هم نه بکابی رستور شده نه از هاست ترافیکش استفاده شده و ...


مشکلی در برگشت هزینه نباید باشه با Enamad..ir در تماس باشید.

---------------
البته متذکر بشم تاحالا در انجمن مشکلی از آی وب ندیده بودیم بنده دقیق و کامل تمام پست هاتون را نخواندم اما سر سری خواندم بیشتر دلیل به خاطر رستور نکردن همان موقع بود حالا یک بار گذشت کنید و سرویستون را تحویل بگیرید ببینید کیفیتش چه طور هست به نظر بنده بعد تصمیم بگیرید :)



یا حق


تشکر از شما بار ها به ایشان فرصت استفاده داده شده ولی در هر بار با الفاظ و توهین ها در پست روبرو بودیم تمام پست ها ایشون هم گزارش شده منتظر برخورد مدیران هستیم.



enamad در هنگام تایید صحفحه قوانین به طور کامل مشاهده و تمام بند تایید می کند در قوانین ما هم ذکر شده در صورت عدم عمل به تعدات که تا کنون کم کاری صورت نگرفته دلیل مطرح شده ایشون شامل قوانین ما نمی شود همان قوانینی که در ابتدا پذیرفتن


15
واضح بودن روند برگرداندن كالا و یا انصراف از دریافت خدمت و روش‌های بازپرداخت وجه
در خصوص روند برگرداندن کالا و یا انصراف از خرید خدمت، سیاست فروشگاه می‌بایست منطبق بر ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی باشد، که بیان می‌دارد: «در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.» همچنین در خصوص روش‌های بازپرداخت وجه، سیاست‌های فروشگاه، می‌بایست شفاف بوده و به نحو مقتضی به اطلاع مشتریان رسانده شود.


بند بيست و شش: ای وب هاست (http://www.i-whost.net/announcements.php?id=1)





خطاب به شواهاست:
شما هنوز در روند ایتدا دریافت نماد هستید بهتر نبود تا تکمیل نشدن پرونده نظر بدهید؟ تا کنون در هیچ پست انتقادی سرویس دهنده شرکت نکردیم و هیچ نظری هم نسبت به سرویس دهنده ها دیگر نداشته ایم خوب نیست از روش تخریب استفاده کنید. ( شما به کاربرها بدون هیچ دلیل بازگشت وجه بدهید ما سرویس تست ارائه نمی دهیم تا هر کاربری به هر دلیل از سرویس سو استفاده سپس درخواست بازگشت وجه بدهد در حالی که ما اطلاعی از سو استفاده کاربر نداریم )



سعی کنین حداقل به همکاران خودتا احترام بگذارید. ماشالله چه اشتیاقی برخی دوستان برای کمک در راه خدا دارند. :53:

zigma4000
August 11th, 2013, 12:18
تشکر از شما



enamad در هنگام تایید صحفحه قوانین به طور کامل مشاهده و تمام بند تایید می کند در قوانین ما هم ذکر شده در صورت عدم عمل به تعدات که تا کنون کم کاری صورت نگرفته دلیل مطرح شده ایشون شامل قوانین ما نمی شود همان قوانینی که در ابتدا پذیرفتن


15
واضح بودن روند برگرداندن كالا و یا انصراف از دریافت خدمت و روش‌های بازپرداخت وجه
در خصوص روند برگرداندن کالا و یا انصراف از خرید خدمت، سیاست فروشگاه می‌بایست منطبق بر ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی باشد، که بیان می‌دارد: «در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.» همچنین در خصوص روش‌های بازپرداخت وجه، سیاست‌های فروشگاه، می‌بایست شفاف بوده و به نحو مقتضی به اطلاع مشتریان رسانده شود.


بند بيست و شش: ای وب هاست (http://www.i-whost.net/announcements.php?id=1)





خطاب به شواهاست:
شما هنوز در روند ایتدا دریافت نماد هستید بهتر نبود تا تکمیل نشدن پرونده نظر بدهید؟ تا کنون در هیچ پست انتقادی سرویس دهنده شرکت نکردیم و هیچ نظری هم نسبت به سرویس دهنده ها دیگر نداشته ایم خوب نیست از روش تخریب استفاده کنید. ( شما به کاربرها بدون هیچ دلیل بازگشت وجه بدهید ما سرویس تست ارائه نمی دهیم تا هر کاربری به هر دلیل از سرویس سو استفاده سپس درخواست بازگشت وجه بدهد در حالی که ما اطلاعی از سو استفاده کاربر نداریم )



سعی کنین حداقل به همکاران خودتا احترام بگذارید. مشالله چه اشتیاقی برخی دوستان برای کمک در راه خدا دارند. :53:


با ایشون موافقم ، هر کس یه هفته هاست برای هرکاری نیاز داشت بیاد هاست بگیره بعد بگه نمیخوام پول رو پس بدین دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه !

دقیقاً میشد سرویس تست . اگر خریدار دلیل منطقی میاوردن حق با خریدار بود و ایشون باید پول رو پس میدادن.

در مورد زمان پاسخ گویی هم ، هر شرکتی یه بازه زمانی برای پاسخ گویی داره ، با شرکت های خارجی هم کار کنید همون سر 5 دقیقه جواب نمیدن ، معمولاً چند ساعتی طول میکشه جواب دادنشون ، مگر اینکه پشتیبانی پرمیوم داشته باشند که در ازای اون پول بیشتری هم دریافت میکنند .

RoobinaServer
August 11th, 2013, 12:33
با ایشون موافقم ، هر کس یه هفته هاست برای هرکاری نیاز داشت بیاد هاست بگیره بعد بگه نمیخوام پول رو پس بدین دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه !

دقیقاً میشد سرویس تست . اگر خریدار دلیل منطقی میاوردن حق با خریدار بود و ایشون باید پول رو پس میدادن.

در مورد زمان پاسخ گویی هم ، هر شرکتی یه بازه زمانی برای پاسخ گویی داره ، با شرکت های خارجی هم کار کنید همون سر 5 دقیقه جواب نمیدن ، معمولاً چند ساعتی طول میکشه جواب دادنشون ، مگر اینکه پشتیبانی پرمیوم داشته باشند که در ازای اون پول بیشتری هم دریافت میکنند .


والله این قوانین اینماد هست خب ما هم همین حرف شما را زدیم گفتن همینی که هست :ی در کل ما هم به همین صورت هست کاربر تخلفی بکنه و سوء استفاده کلا هنوز درخواست هم نداده سرویس بسته میشه.

دیتاسنتر مثلا هتزنر خارج کشور هم همینطوره بازگشت وجه دارند ولی خب ابیوز بیاد و ... کلا سرویس یا آیپی بلاک بشه باید بدوئه مشتری دنبال رفع ابیوز و توضیح و ...


--------------

در مورد پاسخ گوئی خارج کشور هم برخی دیتاسنتر هایی که کار کردیم تیکت :

هتزنر بیشترین مدت زمان که پاسخ دادند : 48 ساعت بعد
ovh : 48 ساعت بعد
مای لوک : 72 ساعت بعد
آی وب : 48 ساعت بعد

و ...


اکثر این 48 ساعت ها هم زمانی بوده که شنبه یعنی تعطیلات بوده اما به گفته خود دیتاسنتر یک واحد تکنسین باید پاسخ گو باشه و همیشه هم بوده اما برخی وقت ها کلا دو روز را جواب نمیدادند.


یا حق

persiandroid
August 11th, 2013, 16:09
تشکر از شما بار ها به ایشان فرصت استفاده داده شده ولی در هر بار با الفاظ و توهین ها در پست روبرو بودیم تمام پست ها ایشون هم گزارش شده منتظر برخورد مدیران هستیم.

enamad در هنگام تایید صحفحه قوانین به طور کامل مشاهده و تمام بند تایید می کند در قوانین ما هم ذکر شده در صورت عدم عمل به تعدات که تا کنون کم کاری صورت نگرفته دلیل مطرح شده ایشون شامل قوانین ما نمی شود همان قوانینی که در ابتدا پذیرفتن


15
واضح بودن روند برگرداندن كالا و یا انصراف از دریافت خدمت و روش‌های بازپرداخت وجه
در خصوص روند برگرداندن کالا و یا انصراف از خرید خدمت، سیاست فروشگاه می‌بایست منطبق بر ماده 37 قانون تجارت الکترونیکی باشد، که بیان می‌دارد: «در هرمعامله از راه دور مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف از قبول خود بدون تحمل جریمه و یا ارائه دلیل داشته باشد در زمینه کالا تنها هزینه تحمیلی بر مصرف‌کننده، هزینه بازپس فرستادن کالا خواهد بود.» همچنین در خصوص روش‌های بازپرداخت وجه، سیاست‌های فروشگاه، می‌بایست شفاف بوده و به نحو مقتضی به اطلاع مشتریان رسانده شود.


بند بيست و شش: ای وب هاست (http://www.i-whost.net/announcements.php?id=1)



خطاب به شواهاست:
شما هنوز در روند ایتدا دریافت نماد هستید بهتر نبود تا تکمیل نشدن پرونده نظر بدهید؟ تا کنون در هیچ پست انتقادی سرویس دهنده شرکت نکردیم و هیچ نظری هم نسبت به سرویس دهنده ها دیگر نداشته ایم خوب نیست از روش تخریب استفاده کنید. ( شما به کاربرها بدون هیچ دلیل بازگشت وجه بدهید ما سرویس تست ارائه نمی دهیم تا هر کاربری به هر دلیل از سرویس سو استفاده سپس درخواست بازگشت وجه بدهد در حالی که ما اطلاعی از سو استفاده کاربر نداریم )
سعی کنین حداقل به همکاران خودتا احترام بگذارید. ماشالله چه اشتیاقی برخی دوستان برای کمک در راه خدا دارند. :53:

نمی دونم چی باید بگم؟ نمی دونم باید با شما به چه زبانی صحبت کنم؟
48 ساعت من رو علاف خودتون کردید، با اعصاب و روان مردم بازی کردید، بعد هم می فرمایید من به شما توهین کردم و گزارش دادید. نیازی به گزارش نیست چون فکر می کنم شما دسترسی حذف رو که دارید دسترسی بن کردن کاربر رو هم داشته باشید. حالا هاستینگ های دیگه رو نمی دونم که دسترسی حذف تاپیک ها و پست های خودشون رو دارند و یا خیر؟ چون شما در تاپیک "محروم شدن کاربران از بکاپ گیری" که تاپیکی در مورد کلاه برداری های پردیس بود اومدید و در پست 71 چنین بیان کردید: "نگران نباش دوست من درخواست حذف تاپیک بده حله" نمیدونم شما با دشمن خونی مشتری ها یعنی گردیس چه سنمی دارید اما دقیقا دیروز وقتی که لینک اون تاپیک رو بهتون دادم بعد از 2 دقیقه پست شما حذف شد که باعث تعجبه. همچنین پستی رو در همین تاپیک گذاشتید که بر فرض مدرکی رو قرار داده باشید که دیدید بر علیه شما در اومد بنابراین پس از 10 الی 15 دقیقه اون پست رو هم حذف کردید، باز این هم بماند.

اگر صدتا هاستینگ مانند شیوا هاست و ایران هاست و .... به جای کلاه بردارانی مثل شما و پردیس سرویس ارائه می دادند هیچ وقت شاهد این طور تاپیک ها نخواهید بود.
من سرویس تست نخواستم جناب، اگر هم خواسته باشم من اصلا تستی از هاست شما نگرفتم چون بکاپی به هاست شما انتقال و ریستور نشده این رو متوجه میشید؟
درثانی درست صحبت کن الان داری همینطور به من تهمت میزنی بعد میگی با الفاظ توهین آمیز: سوء استفاده رو شما کردی با نهایت کلاه برداری اومدی 22 هزارتومن از من گرفتی و اینطور حرکت ها رو کردی که هر وقت دلم خواست ریستور می کنم و دقیقا بعد از پرداخت من آفلاین بشید؟ بدون توجه به قولی که 1 ساعته گفتید الساعه ریستور می کنید؟
حرکت های شما واقعا زشت و زننده هست.


با ایشون موافقم ، هر کس یه هفته هاست برای هرکاری نیاز داشت بیاد هاست بگیره بعد بگه نمیخوام پول رو پس بدین دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه !

دقیقاً میشد سرویس تست . اگر خریدار دلیل منطقی میاوردن حق با خریدار بود و ایشون باید پول رو پس میدادن.

در مورد زمان پاسخ گویی هم ، هر شرکتی یه بازه زمانی برای پاسخ گویی داره ، با شرکت های خارجی هم کار کنید همون سر 5 دقیقه جواب نمیدن ، معمولاً چند ساعتی طول میکشه جواب دادنشون ، مگر اینکه پشتیبانی پرمیوم داشته باشند که در ازای اون پول بیشتری هم دریافت میکنند .

جناب هرکس من هاست یک هفته ای نگرتم این رو متوجه میشید؟ من به خاطر آن بودن دائم سایت و مشکل نداشتن هاست از 250 الی 260 هزار تومان که از هاست ایران طلب دارم گذشتم به خاطر اینکه بیام هاست دیگران رو تست بزنم؟ مگه من سازمان تستینگ و ساماندهی هاست های ایرانی هستم؟
دلیل من منطقی نبود؟ منطق از نظر شما به چه شکلی هست؟
ایشون بعد از 5 ساعت جواب من رو دادن

inventor2012
August 11th, 2013, 16:23
آقا قیمت هاست های این شرکتو ببینید من خودم دارم استفاده میکنم و راضی هستم به منم یکی از رفیقام معرفی کرد
ارزون هاست - صفحه اصلی پورتال (http://www.arzonhost.org)

shivahost
August 11th, 2013, 17:15
وقتی خریدار در بسته خریداری شده را باز کند و یا از هاست مصرف کند شما می توانید به اینماد بگید که به این دلیل که مصرف داشته و .... برگشت نمی دهیم. اما وقتی طرف هیچ استفاده ای نداشته شما هیچ دلیلی برای بازگشت وجه ندارید.

برای ما این مورد پیش آمده و طرف آمده ایمیل انبوه فرستاده و بعد درخواست کنسل کرده! ما هم نکردیم! و طرف به اینماد شکایت ما را کرده و ما هم لوگ های ایشان را برای اینماد ارسال کردیم و اینماد قانع شد.

کلا اینماد برای همین بوجود آمده. بگذارید ایشون به اینماد گزارش دهند بعد اینماد با شما تماس بگیرند و ببینیم شما چه دلیل قانع کننده ای برای پس نداد پول دارید!؟ چون ایشون هیچ استفاده از سرویس نکرده اند.

shivahost
August 11th, 2013, 17:19
راستی ما اول راه اینماد نیستیم و بیش از یکسال هست که موقت داریم. دلیلش را هم اینماد در جریان هست که تمدید کرده! و دلیل اصلی آن هم تغییر آدرس جدید و ارسال مدارک جدید است. ضمن اینکه برای خیلی از مشتریانمان هم کارهای گرفتن اینماد را انجام داده ایم و برایشان گرفته ایم.

shivahost
August 11th, 2013, 17:21
پرشین اندروید شما زودتر گزارش بده و اجازه ندهید که از 7 روز بگذرد. کافیه روی علامت enamad در سایت ایشون کلیک کنید و در صفحه ای باز می شود در پایین صفحه جلوی هشدار 1 روی اینجا کلیک کنید. توضیحات کامل هم بنویسید.

i-whost
August 11th, 2013, 17:23
وقتی خریدار در بسته خریداری شده را باز کند و یا از هاست مصرف کند شما می توانید به اینماد بگید که به این دلیل که مصرف داشته و .... برگشت نمی دهیم. اما وقتی طرف هیچ استفاده ای نداشته شما هیچ دلیلی برای بازگشت وجه ندارید.

برای ما این مورد پیش آمده و طرف آمده ایمیل انبوه فرستاده و بعد درخواست کنسل کرده! ما هم نکردیم! و طرف به اینماد شکایت ما را کرده و ما هم لوگ های ایشان را برای اینماد ارسال کردیم و اینماد قانع شد.

کلا اینماد برای همین بوجود آمده. بگذارید ایشون به اینماد گزارش دهند بعد اینماد با شما تماس بگیرند و ببینیم شما چه دلیل قانع کننده ای برای پس نداد پول دارید!؟ چون ایشون هیچ استفاده از سرویس نکرده اند.

ایشون در cpanel لوگین داشتن ای پی هم در Cpanel درج شده کار با cpanel یاد دارید؟ رنج 151.244.*


موفق باشید شیوا عزیز احتمالا مشکل شما از جای دیگری هست که خودتان مطلع هستید :):53:

shivahost
August 11th, 2013, 17:26
ایشون در cpanel لوگین داشتن ای پی هم در Cpanel درج شده کار با cpanel یاد دارید؟ رنج 151.244.*


موفق باشید شیوا عزیز احتمالا مشکل شما از جای دیگری هست که خودتان مطلع هستید :):53:


شما دلیلت را برای اینماد شرح بده، فکر نکنم لوگین شدن به کنترل پنل دلیل بشه شما پول طرف را پس ندهید!

همه مرا در این انجمن می شناسند و می دانند با کسی مشکل خاصی ندارم و فقط طرف حق را می گیرم و کمک می کنم.

persiandroid
August 11th, 2013, 19:12
ایشون در cpanel لوگین داشتن ای پی هم در Cpanel درج شده کار با cpanel یاد دارید؟ رنج 151.244.*

لاگین شدن دلیل بر مصرف از بسته مورد نظر نداره پس شما حق دیگران رو میخواهید ضایع کنید دقیقا کاری که پردیس انجام داد.

موفق باشید شیوا عزیز احتمالا مشکل شما از جای دیگری هست که خودتان مطلع هستید :):53:


شما دلیلت را برای اینماد شرح بده، فکر نکنم لوگین شدن به کنترل پنل دلیل بشه شما پول طرف را پس ندهید!

همه مرا در این انجمن می شناسند و می دانند با کسی مشکل خاصی ندارم و فقط طرف حق را می گیرم و کمک می کنم.


مثل اینکه ایشون با صحبت به جایی نمیرسند. الساعه اقدام می کنم

soltanp
August 11th, 2013, 19:29
جناب I-whost
با بنده هم این کار را سه ماه پیش کردی در حالی که قبلش من بهت گفته بودم به این شرط میخرم
زشته به خدا ارزش نداره برای این پول ها اون دنیا را خراب کنیم
و اما خطاب به دوست عزیز شما همین لینک ها را به اینماد ارسال کنید صد در صد نمادشون را باطل میکنن
منم فردا صبح تماس میگیرم و کاری با ایشون میکنم تا انقدر سواستفاده نکنت

persiandroid
August 11th, 2013, 23:08
گزارش برای enemad ارشال شد.

persiandroid
August 12th, 2013, 00:18
موضوع به پلیس سایبری فتا نیز ارسال شد: (لینک این تاپیک نیز برای روشن شدن بهتر موضوع ارسال شد)



هموطن گرامی!
ضمن تقدير و تشكّر از همكاری جناب‌عالی، پیام شما با موفقیت دريافت شد و در اسرع وقت توسط کارشناسان پلیس فتا بررسی خواهد شد و در صورت نياز با شما تماس گرفته خواهد شد لذا عدم تماس تلفنی يا الكترونيكی با شما بمنزله عدم بررسی پيامتان نيست لذا خواهشمند است از نوشتن پيامهای تكراری بپرهيزيد.
اين پيام بمنزله اعلام وصول پيام شما می‌باشد.
با تشکّر

inventor2012
August 12th, 2013, 00:20
مهندس چخبره زنگ زدی پلیس اومده چی شده؟

persiandroid
August 12th, 2013, 00:29
مهندس چخبره زنگ زدی پلیس اومده چی شده؟

مبلغی به ازای هیچ از بنده دریافت شده و بازپسگیری مبلغ غیر ممکن شده.

inventor2012
August 12th, 2013, 00:32
خیال کردم از دست من شکایت کردی به خودم شک کردم من با پلیس فتا آشنایی دارم و قبلا شکایت کردم اطلاعات خواستید ای دی منو تو نیم باز بزنید بهتون راهنمایی کنم
inventor2012

shivahost
August 12th, 2013, 00:33
حتی اگر به نتیجه خاصی نرسید متاسفانه این سابقه برای ایشون در ذهن مسئولان نماد الکترونیک و پلیس سایبری نقش می بنده و در شکایات بعدی ( که امیدوارم هرگز پیش نیاد ) تاثیر گذار خواهد بود.

inventor2012
August 12th, 2013, 00:51
مهندس شما شکایت کردی و بعد از یک دوره بستگی به نوع شکایت حداکثر یک ماهه با شما تماس میگیرن و شما تنها کاری که باید بکنید برید این ادرس شکایتتونو نحویل بدید بقیه کارهارو خودشون میکنن
ادرس : تهران خسابان شریعتی قبل از طالقانی ---- دادسرای جرایم رایانه ای

persiandroid
August 12th, 2013, 00:56
یکبار بنده توسط پردیس کلاه سرم رفت کاریی انجام ندادم و به خدا سپردم اما متاسفانه با این روال برخی دیگر از هاستینگ ها هم در رابطه با نحوه کلاه برداری آموزش دیدند


مهندس شما شکایت کردی و بعد از یک دوره بستگی به نوع شکایت حداکثر یک ماهه با شما تماس میگیرن و شما تنها کاری که باید بکنید برید این ادرس شکایتتونو نحویل بدید بقیه کارهارو خودشون میکنن
ادرس : تهران خسابان شریعتی قبل از طالقانی ---- دادسرای جرایم رایانه ای

اگر لازم شد این کار رو هم انجام میدم اما نه تنها به خاطر مبلغ ناچیز 22 هزار تومان بلکه به دلیلی که در بالا ذکر کردم.

inventor2012
August 12th, 2013, 01:02
اگه راهتون دروه من یک یا دو هفته دیگه میرم دادسرا مال شما رو هم میبرم میدم - یه بار قضیتونو میگید چی شده و سر چی کلاه گذاشته

persiandroid
August 12th, 2013, 01:09
اگه راهتون دروه من یک یا دو هفته دیگه میرم دادسرا مال شما رو هم میبرم میدم - یه بار قضیتونو میگید چی شده و سر چی کلاه گذاشته

نه دوست من ممنون من هم سبلان هستم
اگر مشکل حل نشد حضوری اقدام میکنم
غضیه کاملا واضح هست صفحه اول پست 6 رو مطالعه بفرمایید متوجه میشید