ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل با RedStation



Rz04
August 7th, 2013, 14:06
با سلام
بنده یک عدد سرور اختصاصی با سیستم عامل vmware exsi 5.1 با 22 آیپی از دیتاسنتر redstation دارم
چند روز پیش 2 تا از آیپیهام ساسپند شدن و تیکتی با مضمون زیر از شرکت هاستینگی که ازش سرور را تهیه کردم دریافت کردم.

آی پی زیر به دلیل ارسال اسپم و بلک لیست شدن مسدود(نال رووت) شدند.
Redstation has found your IP 31.3.234.42 listed at UCEProtect.net.
Redstation has found your IP 31.3.234.40 listed at UCEProtect.net.

امروز هم در یکی دیگه از آیپیهام (31.3.234.35) ساسپند شد.


در حالی که بر روی هر 3 آیپی windows 2003 نصب میباشد ، بنده هم دست به کار شدم و با vmware هر 3 وی پی اس لاگین کردم تا ببینم میتونم علتشو پیدا کنم.
دیدم که بر روی 2 تا از وی پی اس ها c-c-p-r-o-x-y نصب میباشد و بر روی دیگری uturrent ! و هیچ گونه نرم افزار ارسال اسپم نیز نبوده است
بر روی سرور هیچ گون محدودیتی وجود ندارد (برای بستن پورت خاصی اقدام به نصب میکروتیک نکردم)
حال با توجه به اینکه بر روی سرورهای redstation محدودیت ارسال ایمیل وجود دارد (برای main ip فقط 500 ایمیل میشه ارسال کرد و از additional ip فقط 100 ایمیل ارسال کرد) بنده فکر نمیکنم که به خاطر اسپم آیپیها ساسپند شده باشند
برای اینکه دیگر آیپیهای سرورم ساسپند نشوند از دوستان تقاضای راهنمایی و کمک دارم
با تشکر

esh
August 7th, 2013, 14:15
با آنها صحبت کنید ببینید دلیل اصلی اش چیست؟
در ضمن روی آنها اگر آدرس ایمیل بر روی آنها ست شده باشد ارسال ایمیل های اسپم به آن و reply شدن آنها می تواند منجر به مشکل کند.

s.w.a.t
August 7th, 2013, 14:28
با سلام
بنده یک عدد سرور اختصاصی با سیستم عامل vmware exsi 5.1 با 22 آیپی از دیتاسنتر redstation دارم
چند روز پیش 2 تا از آیپیهام ساسپند شدن و تیکتی با مضمون زیر از شرکت هاستینگی که ازش سرور را تهیه کردم دریافت کردم.

آی پی زیر به دلیل ارسال اسپم و بلک لیست شدن مسدود(نال رووت) شدند.
Redstation has found your IP 31.3.234.42 listed at UCEProtect.net.
Redstation has found your IP 31.3.234.40 listed at UCEProtect.net.

امروز هم در یکی دیگه از آیپیهام (31.3.234.35) ساسپند شد.


در حالی که بر روی هر 3 آیپی windows 2003 نصب میباشد ، بنده هم دست به کار شدم و با vmware هر 3 وی پی اس لاگین کردم تا ببینم میتونم علتشو پیدا کنم.
دیدم که بر روی 2 تا از وی پی اس ها c-c-p-r-o-x-y نصب میباشد و بر روی دیگری uturrent ! و هیچ گونه نرم افزار ارسال اسپم نیز نبوده است
بر روی سرور هیچ گون محدودیتی وجود ندارد (برای بستن پورت خاصی اقدام به نصب میکروتیک نکردم)
حال با توجه به اینکه بر روی سرورهای redstation محدودیت ارسال ایمیل وجود دارد (برای main ip فقط 500 ایمیل میشه ارسال کرد و از additional ip فقط 100 ایمیل ارسال کرد) بنده فکر نمیکنم که به خاطر اسپم آیپیها ساسپند شده باشند
برای اینکه دیگر آیپیهای سرورم ساسپند نشوند از دوستان تقاضای راهنمایی و کمک دارم
با تشکر

برای ارسال ایمیل از طریق Relay محدودیت ارسال وجود ندارد! وگرنه برای ارسال اسپم خیر! اسپمر میتواند به فرض مثال از پورت 587 استفاده نماید و آنرا فوروارد کند روی یک پورت دیگر برای ارسال ایمیل! در حال حاضر هم وقتی آی پی های شما توسط Black List ها black list میشوند قطعا از این آی پی ها اسپم ارسال شده است! حال چطور انجام شده است فکر میکنم شما یا مشتریان شما باید بگویند.

موفق باشید

i-whost
August 7th, 2013, 14:32
برای ارسال ایمیل از طریق Relay محدودیت ارسال وجود ندارد! وگرنه برای ارسال اسپم خیر! اسپمر میتواند به فرض مثال از پورت 587 استفاده نماید و آنرا فوروارد کند روی یک پورت دیگر برای ارسال ایمیل! در حال حاضر هم وقتی آی پی های شما توسط Black List ها black list میشوند قطعا از این آی پی ها اسپم ارسال شده است! حال چطور انجام شده است فکر میکنم شما یا مشتریان شما باید بگویند.

موفق باشید


در این مواقع باید abuse ارسال بشود نه ip نال روت کنند؟ ارسال یک گزارش فیک برای سرور یکی از همکار ها احتمالا در این دیتاسنتر جالب هست نال کردن ای پی بدون abuse

s.w.a.t
August 7th, 2013, 14:49
در این مواقع باید abuse ارسال بشود نه ip نال روت کنند؟ ارسال یک گزارش فیک برای سرور یکی از همکار ها احتمالا در این دیتاسنتر جالب هست نال کردن ای پی بدون abuse

Redstation operates a zero tolerance policy on SPAM and bulk email.

Please review your server and ensure it complies with our acceptable use policy at:

Network Acceptable Use Policy (http://www.redstation.com/legal/terms/network-acceptable-use-policy)

وقتی هم در بلک لیست، لیست میشوند آی پی نال روت میشود و این هم فقط در مورد بلک لیست شدن و یا ارسال اسپم انجام میشود.
موفق باشید

madanchi11
August 7th, 2013, 16:04
سلام

برای یکی از دوستانم هم از رد استیشن سرویس داشت سرور هایی که برنامه ها پ--ر--و--ک--س--ی نصب بودن ای پی بلک لیست قرار میگیره !:-|

ظاهراً با این نوع برنامه ها مشکل پیدا کردن

SV24.CO
August 7th, 2013, 16:06
با سلام
حدودا 20 روز هست که شبکه دیتاسنتر کلا مختل میباشد ، تمام مشتریان این دیتاسنتر این موضوع را میدانند و همه از جمله خود بنده درباره این مشکل به دیتاسنتر تیکت ارسال کردیم و دیتاسنتر این موضوع را به عهده نمیگیرد . بنده 3 روز تمام با آنها صحبت کردم و در آخر یک پاسخ مضحک به بنده دادند . این مشکل به کنار مشکل جدیدی که حدود یک هفته هست ایجاد شده این است که سیستم ابیوز تغییر کرده و متن ابیوز برای شما ارسال نمیشود و شما فقط میتوانید با 1 کلیک ابیوز خود را قبول کنید و یا سرور شما ساسپند میشود! و آن آی پی را بدون اطلاع نال روت میکنند!
بعد از 8 ماه کار کردن با این دیتاسنتر ظرف 20 روز کلا سیستم کاری ما را به هم میریزد بدون پذیرش هیچگونه مسئولیتی . اکنون اعتبار این دیتاسنتر جای سوال دارد . باید به فکر خداحافظی با این دیتاسنتر قانونمند باشیم !

SV24.CO
August 7th, 2013, 16:49
مشکل جدید هم اعلام کنم که نهایت لذت رو ببرید ، برخی از وی پی اس ها پینگ دارند خود vmware تایم اوت هست و به سرور دسترسی نداریم کلا!
مرحبا به مهندسین این دیتاسنتر...

Rz04
August 7th, 2013, 16:58
با سلام
حدودا 20 روز هست که شبکه دیتاسنتر کلا مختل میباشد ، تمام مشتریان این دیتاسنتر این موضوع را میدانند و همه از جمله خود بنده درباره این مشکل به دیتاسنتر تیکت ارسال کردیم و دیتاسنتر این موضوع را به عهده نمیگیرد . بنده 3 روز تمام با آنها صحبت کردم و در آخر یک پاسخ مضحک به بنده دادند . این مشکل به کنار مشکل جدیدی که حدود یک هفته هست ایجاد شده این است که سیستم ابیوز تغییر کرده و متن ابیوز برای شما ارسال نمیشود و شما فقط میتوانید با 1 کلیک ابیوز خود را قبول کنید و یا سرور شما ساسپند میشود! و آن آی پی را بدون اطلاع نال روت میکنند!
بعد از 8 ماه کار کردن با این دیتاسنتر ظرف 20 روز کلا سیستم کاری ما را به هم میریزد بدون پذیرش هیچگونه مسئولیتی . اکنون اعتبار این دیتاسنتر جای سوال دارد . باید به فکر خداحافظی با این دیتاسنتر قانونمند باشیم !

موافقم ، کار کردن با این دیتاسنتر سخت شده!

i-whost
August 7th, 2013, 17:02
تغییر سیاست سریع زیاد جالب نبوده ....


20 روز پیش UCEPROTECT®-Network - Spam Database Query (http://www.uceprotect.net/en/rblcheck.php) یکبار سرور ساسپند می کنند به دلیل لیست شدن ای پی

و حال UCEPROTECT®-Network - Spam Database Query (http://www.uceprotect.net/en/rblcheck.php) = نال روت ! کاری به پاسخ به ابیوز و .. نیست



جالب هست این مشکل فقط برای ما میدانستند و اطلاع دادن مشکل دیگر سرور ها مشکلی ندارد ولی مثل اینکه ...

Rz04
August 7th, 2013, 17:04
برای ارسال ایمیل از طریق Relay محدودیت ارسال وجود ندارد! وگرنه برای ارسال اسپم خیر! اسپمر میتواند به فرض مثال از پورت 587 استفاده نماید و آنرا فوروارد کند روی یک پورت دیگر برای ارسال ایمیل! در حال حاضر هم وقتی آی پی های شما توسط Black List ها black list میشوند قطعا از این آی پی ها اسپم ارسال شده است! حال چطور انجام شده است فکر میکنم شما یا مشتریان شما باید بگویند.

موفق باشید
منظورتون relay اختصاصی هست یا relay خود دیتاسنتر relay.redstation.co.uk ?

جالب اینجاس که 2 تا آیپی اولی را از لینک زیر چک کردم و blacklist نبود
31.3.234.40
31.3.234.42
UCEPROTECT�-Network - Spam Database Query (http://www.uceprotect.net/en/rblcheck.php)

اما آیپی سوم که امروز مسدود شد بلک لیست بود . 31.3.234.35

حالا به نظر شما چیکار کنم تا آیپی های باقی مونده مسدود نشند ، چون با این وضع روزی یک آیپی ساسپند میشه.

wanener
August 7th, 2013, 17:10
با سلام
بنده یک عدد سرور اختصاصی با سیستم عامل vmware exsi 5.1 با 22 آیپی از دیتاسنتر redstation دارم
چند روز پیش 2 تا از آیپیهام ساسپند شدن و تیکتی با مضمون زیر از شرکت هاستینگی که ازش سرور را تهیه کردم دریافت کردم.

آی پی زیر به دلیل ارسال اسپم و بلک لیست شدن مسدود(نال رووت) شدند.
Redstation has found your IP 31.3.234.42 listed at UCEProtect.net.
Redstation has found your IP 31.3.234.40 listed at UCEProtect.net.

امروز هم در یکی دیگه از آیپیهام (31.3.234.35) ساسپند شد.


در حالی که بر روی هر 3 آیپی windows 2003 نصب میباشد ، بنده هم دست به کار شدم و با vmware هر 3 وی پی اس لاگین کردم تا ببینم میتونم علتشو پیدا کنم.
دیدم که بر روی 2 تا از وی پی اس ها c-c-p-r-o-x-y نصب میباشد و بر روی دیگری uturrent ! و هیچ گونه نرم افزار ارسال اسپم نیز نبوده است
بر روی سرور هیچ گون محدودیتی وجود ندارد (برای بستن پورت خاصی اقدام به نصب میکروتیک نکردم)
حال با توجه به اینکه بر روی سرورهای redstation محدودیت ارسال ایمیل وجود دارد (برای main ip فقط 500 ایمیل میشه ارسال کرد و از additional ip فقط 100 ایمیل ارسال کرد) بنده فکر نمیکنم که به خاطر اسپم آیپیها ساسپند شده باشند
برای اینکه دیگر آیپیهای سرورم ساسپند نشوند از دوستان تقاضای راهنمایی و کمک دارم
با تشکر

سلام
پاسخ های دیتاسنتر به ابیوزهای اینگونه کاملا ضد و نقیض است
ممکن است آی پی های شما بتوانند بدون ریلی هم ایمیل ارسال کنند ، دلیل آن هم اختلال احتمالی در ساختار شبکه دیتاسنتر است
البته یکی از پاسخ های دیتاسنتر به چنین مواردی این است که لیست شدن در UCE به خاطر اسپم نیست ! بلکه علت آن حمله به سرورهای UCE مانند حمله های گسترده ای که چند وقت پیش توسط CyberBunker انجام شد
AUP رد استیشن می تواند منطقی و قابل قبول باشد اما اقدام یک جانبه بدون اخطار خیر
اما به صورت کلی کاربران ما که به مسائل و اخطارهای ما توجه داشته اند مشکلی ندارند
اطلاعیه ها - رسانگار (http://portal.rasanegar.com/announcements.php?id=26)


برای جلوگیری از اسپم هم میتوانید با نصب pfSense به عنوان یک فایروال نرم افزاری و بستن پورت های غیرضروری در خروجی جلوی همه ترافیک های خروجی سرور که ممکن است منجر به بروز مشکل شوند را بگیرید
البته با استفاده از IDS در خروجی هم میتوانید به نوعی مانیتوریتگ روی ترافیک داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهید !

در پاسخ به دوستانی که از اینکه آی پی هایشان بلوک می شود و از این موضع شاکی هستند باید عرض کنم :
بهتر است به برنامه هایی مانند P-M-X که روی سرو خود نصب میکنید توجه ویژه داشته باشد ! و ببینید چگونه با سایتی به اصطلاح خارجی 7x24xxxxxxxx.net دائم در حال برقراری ارتباط می باشد و همچنین با نصب آن ( اگر ماینتورینگ ترافیک داته باشید ) نت اسکن روی همه سرور شروع شده و اقدامات مشکوی انجام می شود
این که استفاده از سرورها دیگر یک مساله پیش پا افتاده نباشد بسیار خوب است
شاید این اقدامات سخت گیرانه بتواند باعث حذف افراد کم سواد و بی سواد از حوزه سرورهای اختصاصی و مدیریت آنها شود .

AlmaHost
August 7th, 2013, 17:45
باتشکز از شما بابت توضیحات کامل.



بعد از 8 ماه کار کردن با این دیتاسنتر ظرف 20 روز کلا سیستم کاری ما را به هم میریزد بدون پذیرش هیچگونه مسئولیتی . اکنون اعتبار این دیتاسنتر جای سوال دارد . باید به فکر خداحافظی با این دیتاسنتر قانونمند باشیم !

طی تماس مستقیم با مدیریت دیتاسنتر برای پیگیری این موضوع و جلسه یک ساعته با ایشان، اعلام کردند که به دلیل خیلی از کاربران من جمله شما فقط با جمله " مشکل حل شد " جواب ابیوز را میدادند و اصلا توجهی به ابیوز یا رفع آن نداشتند. که این موضوع باعث بروز مشکل برای کاربران جدید شده بود که خیلی از آی پی ها به دلیل بلک لیست شدن برای کاربران جدید مشکل ساز شده بود.

فکر میکنم شما بهتر میباشد بجای اعتبار سنجی اقدام به کنترل کاربرانتون بکنید تا به چنین مشکلی برخورد نکنید


مشکل جدید هم اعلام کنم که نهایت لذت رو ببرید ، برخی از وی پی اس ها پینگ دارند خود vmware تایم اوت هست و به سرور دسترسی نداریم کلا!
مرحبا به مهندسین این دیتاسنتر...

جناب مهندس بهتره که بجای تعیین سطح برای دیتاسنتر یا کارکنان آن سری به سرور خود بزنید و مشکل یابی کنید! :)
خوش باشید

همان شک هم که آقای محمدی توضیح دادند با استفاده از یک فایروال سخت افزاری و کنترل پرتها میتوانید این مشکل را حل کنید! در حال حاضر هم ما در حال کانیفگ این فایروال هستیم و قرار دادن تمپلیت vmware آن برای کاربران!

موفق باشید

SV24.CO
August 7th, 2013, 18:42
باتشکز از شما بابت توضیحات کامل.


طی تماس مستقیم با مدیریت دیتاسنتر برای پیگیری این موضوع و جلسه یک ساعته با ایشان، اعلام کردند که به دلیل خیلی از کاربران من جمله شما فقط با جمله " مشکل حل شد " جواب ابیوز را میدادند و اصلا توجهی به ابیوز یا رفع آن نداشتند. که این موضوع باعث بروز مشکل برای کاربران جدید شده بود که خیلی از آی پی ها به دلیل بلک لیست شدن برای کاربران جدید مشکل ساز شده بود.

فکر میکنم شما بهتر میباشد بجای اعتبار سنجی اقدام به کنترل کاربرانتون بکنید تا به چنین مشکلی برخورد نکنید





جناب مهندس بهتره که بجای تعیین سطح برای دیتاسنتر یا کارکنان آن سری به سرور خود بزنید و مشکل یابی کنید! :)
خوش باشید

همان شک هم که آقای محمدی توضیح دادند با استفاده از یک فایروال سخت افزاری و کنترل پرتها میتوانید این مشکل را حل کنید! در حال حاضر هم ما در حال کانیفگ این فایروال هستیم و قرار دادن تمپلیت vmware آن برای کاربران!

موفق باشید


جالب اینجاست که 8 ماه هیچ مشکلی وجود ندارد و بعد از این مدت تمام کاربران شروع به ارسال اسپم کرده اند!
یک سرور خام Centos نصب کردیم برای تست و بلا استفاده قرار دادیم 2 روز بعد دیدم که این سرور هم اسپم ارسال میکند و وارد بلک لیست شده است!
بنده خیلی حرف برای گفتن دارم ، تیکت های ارسالی و پاسخ های دیتاسنتر را برای شما قرار بدم اینجا مشخص میشود که تخصص همکاران شما در این دیتاسنتر در چه سطحی است!
از بنده تقاضای trace route کردند در اختیارشان قرار دادم به شکل خیلی واضحی مشکل از روتر دیتاسنتر هست اما قبول نکردند و گفتند مشکل از ISP شما هست بدون شک ما مطمئن هستیم! نصف آی پی های یکی از سرور ها تایم اوت میدادند گفتم از network-tools استفاده کنید ببینید مشکل از ISP بنده هست یا دیتاسنتر شما شروع کردند به بافتن اراجیف .
واقعا از چه چیزی دفاع میکنید؟ آیا این بار اولی هست که شبکه دیتاسنتر به مشکل میخورد؟
اگر قبول کنند مشکل از دیتاسنتر هست حرفی نیست اما کتمان خقیقت مشتری را به خشم میاورد .
دفاع شما هم از مشکلات دیتاسنتر نه سودی برای بنده دارد و نه ضرری اما به نظرم به ضرر شما میباشد چون همکاران میبینند و میفهمند .
یا حق

bahar13699
August 7th, 2013, 19:15
والا ما مشتری ها هم کلافه شدیم از این دیتا سنتر ببخشید مزخرف ..من یه سرور گرفتم نه اسپمی دادم و نه هیچ چیز دیگه ای ..الان چندمین باره که من رو وارد بلک لیست کردن ..شب میخوابیم صبح بیدار میشیم اینطور میشه ...من قبلا هم سرور از رد استیشن داشتم چرا اون موقع عشقشون نکشید منو اسپمر تشخیص بدن الان یه هویی ما شدیم اسپمر بدون هیچ دلیلی و ارسال حتی یک که هیچ نصف اسپم ...فکر میکردم ایرانیا فقط دروغ گو هستند حالا میبینم رد استیشن هم داره کلاه بردار در میاد با توجه به اینکاراش و پستای دوستان

AlmaHost
August 7th, 2013, 19:30
جالب اینجاست که 8 ماه هیچ مشکلی وجود ندارد و بعد از این مدت تمام کاربران شروع به ارسال اسپم کرده اند!
یک سرور خام Centos نصب کردیم برای تست و بلا استفاده قرار دادیم 2 روز بعد دیدم که این سرور هم اسپم ارسال میکند و وارد بلک لیست شده است!
بنده خیلی حرف برای گفتن دارم ، تیکت های ارسالی و پاسخ های دیتاسنتر را برای شما قرار بدم اینجا مشخص میشود که تخصص همکاران شما در این دیتاسنتر در چه سطحی است!
از بنده تقاضای trace route کردند در اختیارشان قرار دادم به شکل خیلی واضحی مشکل از روتر دیتاسنتر هست اما قبول نکردند و گفتند مشکل از ISP شما هست بدون شک ما مطمئن هستیم! نصف آی پی های یکی از سرور ها تایم اوت میدادند گفتم از network-tools استفاده کنید ببینید مشکل از ISP بنده هست یا دیتاسنتر شما شروع کردند به بافتن اراجیف .
واقعا از چه چیزی دفاع میکنید؟ آیا این بار اولی هست که شبکه دیتاسنتر به مشکل میخورد؟
اگر قبول کنند مشکل از دیتاسنتر هست حرفی نیست اما کتمان خقیقت مشتری را به خشم میاورد .
دفاع شما هم از مشکلات دیتاسنتر نه سودی برای بنده دارد و نه ضرری اما به نظرم به ضرر شما میباشد چون همکاران میبینند و میفهمند .
یا حق

مشکل همین 8 ماه شما میباشد!


خیلی از کاربران من جمله شما فقط با جمله " مشکل حل شد " جواب ابیوز را میدادند و اصلا توجهی به ابیوز یا رفع آن نداشتند.

شبکه به مشکل بخورد؟! کدام مشکل؟! مشکلی که کاربرانی مثل شما برای شبکه ایجاد کرده اند که دیتاسنتر مجبور به وضع چنین قانونی شده است؟! حالا شده است مشکل شبکه دیتاسنتر؟!

چطور میباشد که خود ما بیش از 800آی پی از این دیتاسنتر داریم و بیش از 15سرور فقط برای خود شرکت فقط 5 عدد آی پی بلک لیست شده است؟! و مسدود؟! حتما باز هم مشکل از شبکه و یا سرورهای ما میباشد؟!

در مورد مشکل پینگ ندادن هم که دارید خیلی واضح میباشد قبلا هم در انجمن بحث شده است! این مشکل چند دلیل اصلی دارد که هیچ کدام از این دلایل ربطی به دیتاسنتر ندارد!

ولی شما مشتری دوست دارید همه چیز را به دیتاسنتر ربط دهید! که قطعا جوابی هم دریافت نخواهید کرد!

در مورد سود و ضرر هم بهتر میباشد بحثی نکنیم! به قول معروف همه چیز واضح میباشد کاربران خودشان تصمیم میگیرند! شما هم بجای نگارن بودن به حال ضرر کردن ما بهتر میباشد مدیریت بهتر و دقیقتری روی سرورهای خود داشته باشید که به چنین مشکلی برخورد نکنید!

موفق باشید

AlmaHost
August 7th, 2013, 19:32
والا ما مشتری ها هم کلافه شدیم از این دیتا سنتر ببخشید مزخرف ..من یه سرور گرفتم نه اسپمی دادم و نه هیچ چیز دیگه ای ..الان چندمین باره که من رو وارد بلک لیست کردن ..شب میخوابیم صبح بیدار میشیم اینطور میشه ...من قبلا هم سرور از رد استیشن داشتم چرا اون موقع عشقشون نکشید منو اسپمر تشخیص بدن الان یه هویی ما شدیم اسپمر بدون هیچ دلیلی و ارسال حتی یک که هیچ نصف اسپم ...فکر میکردم ایرانیا فقط دروغ گو هستند حالا میبینم رد استیشن هم داره کلاه بردار در میاد با توجه به اینکاراش و پستای دوستان


بله چون دیتاسنتر از 8ماه پیش فکر میکرد که شمای کاربر مشکل رو حل میکنید! ولی دید که فایده نداره هر روز به لیست اضافه میشه! بعدش شما احیانا از این سرور برای فندوق شکن استفاده نمیکنید؟! :) اگر بله که این خودش جواب سوال شما هست! :)

موفق باشید

da6276
August 7th, 2013, 19:57
با سلام
بنده یک عدد سرور اختصاصی با سیستم عامل vmware exsi 5.1 با 22 آیپی از دیتاسنتر redstation دارم
چند روز پیش 2 تا از آیپیهام ساسپند شدن و تیکتی با مضمون زیر از شرکت هاستینگی که ازش سرور را تهیه کردم دریافت کردم.

آی پی زیر به دلیل ارسال اسپم و بلک لیست شدن مسدود(نال رووت) شدند.
Redstation has found your IP 31.3.234.42 listed at UCEProtect.net.
Redstation has found your IP 31.3.234.40 listed at UCEProtect.net.

امروز هم در یکی دیگه از آیپیهام (31.3.234.35) ساسپند شد.


در حالی که بر روی هر 3 آیپی windows 2003 نصب میباشد ، بنده هم دست به کار شدم و با vmware هر 3 وی پی اس لاگین کردم تا ببینم میتونم علتشو پیدا کنم.
دیدم که بر روی 2 تا از وی پی اس ها c-c-p-r-o-x-y نصب میباشد و بر روی دیگری uturrent ! و هیچ گونه نرم افزار ارسال اسپم نیز نبوده است
بر روی سرور هیچ گون محدودیتی وجود ندارد (برای بستن پورت خاصی اقدام به نصب میکروتیک نکردم)
حال با توجه به اینکه بر روی سرورهای redstation محدودیت ارسال ایمیل وجود دارد (برای main ip فقط 500 ایمیل میشه ارسال کرد و از additional ip فقط 100 ایمیل ارسال کرد) بنده فکر نمیکنم که به خاطر اسپم آیپیها ساسپند شده باشند
برای اینکه دیگر آیپیهای سرورم ساسپند نشوند از دوستان تقاضای راهنمایی و کمک دارم
با تشکر
دوست عزیز راه حل قطعی برای این موضوع فقط گزاشتن گتوی هست که بتونید پورتها رومدیریت کنید
ممکنه اصلا کسی که صاحب وی پی اس باشه کاری نکرده باشه و روحش هم خبر نداشته باشه ولی به کسانی که اکا-نت دادن اینکارو کرده باشن
مدیریت پورت از داخل سرور هم میشه انجام داد ولی خب کاربرخودش میتونه باز کنه ! تنها راه حل قطعی برای این موضوع قرار دادن روتر میکروتیک برای گتوی هست

bahar13699
August 7th, 2013, 20:26
بله چون دیتاسنتر از 8ماه پیش فکر میکرد که شمای کاربر مشکل رو حل میکنید! ولی دید که فایده نداره هر روز به لیست اضافه میشه! بعدش شما احیانا از این سرور برای فندوق شکن استفاده نمیکنید؟! :) اگر بله که این خودش جواب سوال شما هست! :)

موفق باشید

مهندس و حافظ منافع دیتاسنتر نه مشتریان دیتاسنتر

میشه بفرمایید در طول یکسال و نیم گذشته ای که من هم تورنت استفاده میکردم و هم انواع فندوق شکن دیتاسنتر مطبوعتون کجا تشریف داشتن؟؟؟که امروز با سرور جدیدی که گرفتم هر دوروز آی پی رو وارد بلک لیست میکنن ؟؟؟ضمن اینکه من از فندوق شکن فقط برای خودم و دو نفر دیگه استفاده میکنم ..حال شما بفرمایید دیتاسنتر در سالهای قبل خواب تشریف داشتند و یا ما که استفادمون بیش از استفاده ی الان بود مشکل پیدا کردیم؟؟؟!!عزیز بجای طفره رفتن مشکلات رو بپذیرید

mahdi666
August 7th, 2013, 20:45
بله چون دیتاسنتر از 8ماه پیش فکر میکرد که شمای کاربر مشکل رو حل میکنید! ولی دید که فایده نداره هر روز به لیست اضافه میشه! بعدش شما احیانا از این سرور برای فندوق شکن استفاده نمیکنید؟! :) اگر بله که این خودش جواب سوال شما هست! :)

موفق باشید

خب اگه آماتورها نباشن که نونتون آجر میشه
نصف وی پی اس ها مستقیما برای پروک‌سی و ... استفاده میشه
اگر همه اطلاعاتشون خوب بود که خودشون پنل میگرفتن دیگه به پشتیبانی نیاز نداشتن
شما هم میرفتین پولاتونو میشمردین فقط

wanener
August 7th, 2013, 22:20
مهندس و حافظ منافع دیتاسنتر نه مشتریان دیتاسنتر

میشه بفرمایید در طول یکسال و نیم گذشته ای که من هم تورنت استفاده میکردم و هم انواع فندوق شکن دیتاسنتر مطبوعتون کجا تشریف داشتن؟؟؟که امروز با سرور جدیدی که گرفتم هر دوروز آی پی رو وارد بلک لیست میکنن ؟؟؟ضمن اینکه من از فندوق شکن فقط برای خودم و دو نفر دیگه استفاده میکنم ..حال شما بفرمایید دیتاسنتر در سالهای قبل خواب تشریف داشتند و یا ما که استفادمون بیش از استفاده ی الان بود مشکل پیدا کردیم؟؟؟!!عزیز بجای طفره رفتن مشکلات رو بپذیرید

سلام
با شما مخالفم
ما 12 ماه است در همه دیتاسنتر ها با این موضوع برای مشتریان سرورهای اختصاصی رو به رو هستیم تقریبا هیچ فرقی هم نمیکند کدام دیتاسنتر
ویندوز به روز نشده یکی از منابع اصلی و خطرناک مشکلات است
از چه آنتی ویروسی روی سرورهای گیگابیتی کانکت خود استفاده میکنید ؟
رول های فایروال شما چیست ؟
آخریت hit در اسپم تراپ ها چه بوده ؟

اینها مواردی است که باید چک کنید و اگر ضعفی روی آنها دارید رفع نمائید !

Mihan-VPS
August 7th, 2013, 22:28
ولی ما 8 ماهی در حال همکاری با این دیتاسنتر هم هستیم و موردی نداشتیم .
3 سرور اختصاصی و نزدیک به 128 وی پی اس فعال داریم که یه آی پی هم وارد بلک لیست نشده هست :)
با مدیریت صحیح روی وی پی اس ها و بستن پورت های غیر مجاز نباید هیچ موردی پیش بیاد و نمیشه که همه چی رو به دیتاسنتر ربط داد!

par30shop
August 7th, 2013, 23:03
متاسفانه بعضی دوستان اطلاعات کافی رو در زمینه ی مدیریت ندارن
وفقط با کپی کردن تمپلت سرور داری میکنن - اگه بشه یه آموزش های کلی در رابطه با فایروال و مدیریت اسپم و ترافیک قرار داد خیلی خوب میشه ! :)

AlmaHost
August 8th, 2013, 00:45
مهندس و حافظ منافع دیتاسنتر نه مشتریان دیتاسنتر

میشه بفرمایید در طول یکسال و نیم گذشته ای که من هم تورنت استفاده میکردم و هم انواع فندوق شکن دیتاسنتر مطبوعتون کجا تشریف داشتن؟؟؟که امروز با سرور جدیدی که گرفتم هر دوروز آی پی رو وارد بلک لیست میکنن ؟؟؟ضمن اینکه من از فندوق شکن فقط برای خودم و دو نفر دیگه استفاده میکنم ..حال شما بفرمایید دیتاسنتر در سالهای قبل خواب تشریف داشتند و یا ما که استفادمون بیش از استفاده ی الان بود مشکل پیدا کردیم؟؟؟!!عزیز بجای طفره رفتن مشکلات رو بپذیرید



خب اگه آماتورها نباشن که نونتون آجر میشه
نصف وی پی اس ها مستقیما برای پروک‌سی و ... استفاده میشه
اگر همه اطلاعاتشون خوب بود که خودشون پنل میگرفتن دیگه به پشتیبانی نیاز نداشتن
شما هم میرفتین پولاتونو میشمردین فقط

فکر میکنم جواب شما را آقای محمدی به صورت کامل دادند

سلام
با شما مخالفم
ما 12 ماه است در همه دیتاسنتر ها با این موضوع برای مشتریان سرورهای اختصاصی رو به رو هستیم تقریبا هیچ فرقی هم نمیکند کدام دیتاسنتر
ویندوز به روز نشده یکی از منابع اصلی و خطرناک مشکلات است
از چه آنتی ویروسی روی سرورهای گیگابیتی کانکت خود استفاده میکنید ؟
رول های فایروال شما چیست ؟
آخریت hit در اسپم تراپ ها چه بوده ؟

اینها مواردی است که باید چک کنید و اگر ضعفی روی آنها دارید رفع نمائید !

و در مورد یوزر mahdi666 بفرمایید خرید کنید! کسی شما را اجبار نکرده است که از ما یا دوستان دیگر سرویس تهیه کنید! خدا رو شکر اینقدر مشتری داریم که با حذف یوزرهای آماتور به قول شما نون ما آجر نشود و مشتریانی مثل آپلودباز و بعضی اُرگانهای دولتی و خصوصی نزد ما بمانند.

در مورد تورنت هم دیتاسنتر مشکل جدی ندارد. فقط در صورت ارسال اسپم، اتک و امثالهم به شدت برخورد میکند و اینکه آی پی شما به هردلیلی بلک لیست شده باشد.

این مشکل هم مستقیم برمیگردد به مدیر سرور. حال ما به خاطر این مشکل راهی پیدا کردیم و درحال آماده سازی فایروال نرم افزاری هستیم برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکلات...

موفق باشید

SV24.CO
August 8th, 2013, 02:19
نکته جالب اینجاست گفتیم مگر اسپم ارسال نمیشه از آی پی ها پس پورت های ایمیل رو روی روتر ببندید لطفا که دیگه اسپم ارسال نشه ، گفتند سرور ها self manage هستن به ما ربطی نداره :)

AlmaHost
August 8th, 2013, 02:26
نکته جالب اینجاست گفتیم مگر اسپم ارسال نمیشه از آی پی ها پس پورت های ایمیل رو روی روتر ببندید لطفا که دیگه اسپم ارسال نشه ، گفتند سرور ها self manage هستن به ما ربطی نداره :)

پورت 25 روی شبکه دیتاسنتر بسته است! اگر نیاز دارید باقی پورتها بسته شود میتوانید با راه اندازی فایروال نرم افزاری مثل pfSense یا vyatta اینکار را انجام دهید. این یعنی Self Managed اگر نمیتوانید یا ... دیتاسنتر این آپشن را دارد و میتوانید با آنرا تهیه کنید! :)

تا یک الی دو روز آینده ما Template آماده شده برای کاربران قرار میدهیم تا استفاده کنند و تا حد ممکن این مشکلات را کاهش دهند! :)

موفق باشید

SV24.CO
August 8th, 2013, 02:36
پورت 25 روی شبکه دیتاسنتر بسته است! اگر نیاز دارید باقی پورتها بسته شود میتوانید با راه اندازی فایروال نرم افزاری مثل pfSense یا vyatta اینکار را انجام دهید. این یعنی Self Managed اگر نمیتوانید یا ... دیتاسنتر این آپشن را دارد و میتوانید با آنرا تهیه کنید! :)

تا یک الی دو روز آینده ما Template آماده شده برای کاربران قرار میدهیم تا استفاده کنند و تا حد ممکن این مشکلات را کاهش دهند! :)

موفق باشید

پس خوشا به سعادت کاربران شما

AlmaHost
August 8th, 2013, 02:40
پس خوشا به سعادت کاربران شما

لطفا به جای اسپم بی مورد به صورت دقیق پستها مطالعه کنید! :) جایی نگفتیم کاربران ما! گفتیم کاربران! که این شامل شما مهندس جوان هم میشود! ;)

wanener
August 8th, 2013, 03:08
ببخشید محمدی با بنده هستید ؟

madvps
August 8th, 2013, 03:10
بنده هم الان بالای 6 ماه هست دارم با این دی سی کار میکنم مشکلی نداشتیم غیر از چند مورد ابیوز تورنت ابیوزی نداشتیم ! آی پی ما بلاک نشده و همیشه هم ویندوز رو آپدیت و پورت های مخریب رو بستیم پس مشکل از دی سی نیست این یوزر هست شاید به نوعی بی انصافی میکنه !

wanener
August 8th, 2013, 03:19
خیر دیتاسنتر بی انصافی نمیکنه هرچقدر هم که اقدامات جلوگیری کنننده انجام بشه باز مشکل وجود خواهد داشت
مشکل نوع مصرف ما ایران یهاست
چند درصد دوستان برای میزبانی از این سرور ها استفاده می کنند ؟
عزیزان دارن ترافیک کل ایران رو روی سرورهای مختلف بی المللی ارسال میکنند
ترافیکی که به خاطر خیلی مسائل از جمله پائین بودن امنیت سیسیتم های متصل هرکدوم اندازه یک سرور بدون آنتی ویروس در وب خطرناک هستند
رداستیشن در شرایط واقعا بدی قرار گرفته
5662 ALERT
Extreme Listingrisk
113152
199 (0.176 %)
226
Not available

AS این دیتاسنتر در وضعیت خیلی ریسکی قرار گرفته و این اصلا خوب نیست ! اصلا !!!
البته احتمال خیلی زیاد مشکل داخلی دارند و ریلیشون از کار افتاده
چون پیش از این وضعیت رو نداشت
هر از چند گاهی یک آی پی رو اعلام میکردند که حتی در UCE لیست هم نشده بود و بعدش هم تمام میشد !

compiler
August 8th, 2013, 06:27
این دیتاسنتر همیشه اعلام کرده که اسپم رو به هیچ شکلی نمیپذیره . من شخصا اصلا طرفدار redstation نیستم و فکر میکنم بیشتر برای سرویس های دانلود و آپلود و ... مناسبه و به درد راه اندازی خدمات با کیفیت هاست اشتراکی و میزبانی وب نمیخوره (نظر شخصی بنده هست و هیچ بحثی هم با کسی ندارم در این باره) ولی واقعیت اینه که در هر محیطی که هستیم موظفیم قوانین اونجا رو رعایت کنیم .
مشتری که سرور self manage از این دیتاسنتر خریداری میکنه موظفه با تکیه بر دانش تکنیکال خودش از ارسال اسپم جلوگیری کنه و در غیر این صورت دیتاسنتر این حق رو داره که ip رو نال روت کنه . این کجاش عجیب و ناراحت کننده هست؟ این که ماه ها سخت گیری نکرده دلیل نمیشه توقع داشته باشید امروز هم سخت گیری نکنه چون اولین شرط این دیتاسنتر عدم ارسال اسپمه . اون دوستی که از دیتاسنتر خواسته پورت رو براش ببندن باید سرور مدیریت شده بخره . اسم سروری که دارید روش هست!! Self Manage . مدیریت ۱۰۰٪ به عهده خریداره!

و نکته آخر اینکه مسلما دیتاسنتر هایی در سطح redstation و بالاتر که میشه گفت شناخته شده هستند جرات ساسپند کردن سرور بدون دلیل موجه رو ندارند . در غیر این صورت باید پاسخگو باشند . بعیده در کشوری مثل انگلستان حق مردم رو مثل آب خوردن ضایع کنن و کسی حرفی نزنه!

موفق باشید

AlmaHost
August 8th, 2013, 11:42
سلام
نه بحث آماره نه ما خوبیم باقی بد ............
هر کدام از دوستان تمایل داشتند میتوانیم مستند ارائه کنیم....
بیش از صد و پنجاه سرور در پنل ما هست اما چرا فقط برای چهار نفر از همکاران این مشکل پیش آمده؟؟؟؟
اگر ضعفی برای این دیتا سنتر روی ابیوز به وجود آمده بود و فراگیر بود این پست در حال حاضر باید شاهد بیش از صد اکانت مختلف و ناراضی میبود!!!!! اگر کمی فکر کنیم راحت میتوان در میان پست های فروش آثار سرور های این دیتا سنتر را پیدا کرد.
سیایت جدید دیتا سنتر هم به نفع کاربران شده :
قبلا ابیوز می آمد شما باید مشکل را حل میکردید و اطلاع میدادید و اگر حل نمیکردید یا جواب نمیدادید که معمولا هفتاد درصد همیشه دیر میکردند سرور را دیتا سنتر کلا میبست تا حل شود مورد
اما حال فقط ای پی متخلف را میبندد و شما دیگر لازم نیست پاسخ گوی کل کاربران سرور تان باشید
یکی از دوستان که در همین جمع حضور دارد فراموش کردند که بعد از دریافت بسیار بالای ابیوز فهمیدند مشکل از ایزوهایی که استفاده میکردند بوده و باعث بروی ابیوز برای همه سرور های مجازی شده بود!!!
پس در نتیجه این سیاست جدید به نفع کاربران شده.
..........................................
دیتا سنتر هم فقط ای پی های اسپم را بلاک میکند برای بلند مدت و ابیوز های دیگر را طبق روال گذشته عمل میکند.
.........................................
برای جلوگیری از این مشکل هم باید فایروال روی وی ام نصب کرد که تا دو سه روز دیگر راهنمای ان را در اختیار همکاران میگذاریم بدون نیاز به هزینه
حتی موردی از همکاران بود که اعلام کرد من این کار را کرده ام اما نه به صورت جدا گانه روی وی ام ویر بلکه داخل خود سرور مجازی اما ابیوز هایی که امده را چک کردم دیدم درست کاربرانی که فایروال را خاموش کردند به مشکل ابیوز خوردند.
نتیجه : کنی سعی کنید قوانین و فرهنگ کاربران را بالا ببریم که به جای سوء استفاده از سرویس ها کمی هم مرغوب عمل کنند که البته همیشه خودمان مقصریم چون بخاطر فروش بیشتر هر عملی را آزاد میگذاریم برای کاربر و میترسیم برخورد کنیم و خیلی مواقع بدون دانش اقدام به ارائه سرویس میکنیم........
شما یک سازنده موفق هستید در شهر خود اما به شما گفته اند در یک جنگل زیبا ویلایی بسازید. شما بهترین ظاهر و بنا را میسازید و کار تمام!!! خیر تمام نشده ، اگر به فکر دیوار های بلند و نور کافی برای شب در خارج از محدوده نباشید عملا این بنای زیبا که همگان را جذب میکند هیچ امنیتی در مقابل حیوانات وحشی و ***ان نخواهد داشت و کار شما با شکست روبرو خواهد شد.....
..................................
موفق وپیروز

Reza.exe
August 8th, 2013, 12:49
فکر نکنم فقط 4 نفر باشند
لطفا مستندات

بیش از صد و پنجاه سرور در پنل ما هست
ارائه کنید
ممنون

Warez-Host.IR
August 8th, 2013, 13:11
سلام
امروز هم برای ما یک چینین موردی ارسال شده
اخطار اسپم روی سرور ویندوز
سرویسی که مربوط به یکی از سایتهای موزیک هست و بیشتر برای خدمات دانلود و اپلود و ... استفاده میشد

متن اخطار بسیار گنگ و نامشخص است که نسبت به اخطارهای دیگر دیتاسنترهای اطلاعات ضعیفی از کارکرد مشکل دار کاربر اعلام کرده است
در صورتی که دیگر دیتاسنترها در زمان ارسال اخطار متن کاملی شامل (( زمان ها ارسال ایمیل ها , تعداد ایمیل های ارسالی , پورت مورد استفاده و ... )) ارسال می شود در صورتی که در این دیتاسنتر فقط ای پی اعلام شده است و چند لینک عمومی , که از این نظر به نظر بنده زیاد جالب نیست


البته ما اولین اخطاری بوده که امروز دریافت کردیم و با توجه به تنظیمات ipnat و ... که روی سرورهای ویندوز انجام دادیم واقعاً عجیب است که چرا اخطار دریافت شده , مگر اینکه کاربر به تظیمات پورت ها و ... دست زده باشه که باید بررسی کنیم


در نهایت به نظر بنده فقط و فقط بهتر بود دیتاسنتر اطلاعات بهتر و دقیق تری از کارکرد اشتباه کاربر ارسال می کرد تا برای ما هم روشن تر بود و به کاربر هم راحت تر توضیح و دلیل قانع کننده ارائه می کردیم
چرا که با این جند توضیح کوتاه و دو لینک بغضی از کاربران قانع نمی شوند و دچار دردسر خواهیم شد


موفق باشید

AlmaHost
August 8th, 2013, 15:02
فکر نکنم فقط 4 نفر باشند
لطفا مستندات

ارائه کنید
ممنون

سلام
1: منظور کاربران دیتا سنتر بود و این بحث بین کاربران است .
2: اگر شما فکر میکنید بیش از این است پاسخ شما در همان پست قبل داده شده بود . که اگر بیش از این بود خیلی ها میبایست در اینجا پست میزدند .
3: اگر هم به دنبال این هستید که ادعای ما نسبت به حضور این تعداد سرور بسنجید شایان ذکر است این ادعا در صورتی که کاربران مورد اطمینان این انجمن که دارای سابقه اخلاقی و پایگاه اجتماعی خوب هستند میتوانند ملاحظه کنند و فکر نمیکنم در تضاد با سیاست کاری ما باشد که دیگران از محبوبیت و تعداد سرور های ایرانی در این دیتا سنتر مطلع شوند.
در آخر دلیلی نبود پاسخ شخص شما را بدهیم به دلایلی خاص که عده ای از آن مطلع هستند اما باز برای اینکه خاطر شما رنجیده نشود و حس بدی نداشته باشید پاسخ داده شد.
موفق وپیروز باشید

wanener
August 8th, 2013, 17:42
سلام
امروز هم برای ما یک چینین موردی ارسال شده
اخطار اسپم روی سرور ویندوز
سرویسی که مربوط به یکی از سایتهای موزیک هست و بیشتر برای خدمات دانلود و اپلود و ... استفاده میشد

متن اخطار بسیار گنگ و نامشخص است که نسبت به اخطارهای دیگر دیتاسنترهای اطلاعات ضعیفی از کارکرد مشکل دار کاربر اعلام کرده است
در صورتی که دیگر دیتاسنترها در زمان ارسال اخطار متن کاملی شامل (( زمان ها ارسال ایمیل ها , تعداد ایمیل های ارسالی , پورت مورد استفاده و ... )) ارسال می شود در صورتی که در این دیتاسنتر فقط ای پی اعلام شده است و چند لینک عمومی , که از این نظر به نظر بنده زیاد جالب نیست


البته ما اولین اخطاری بوده که امروز دریافت کردیم و با توجه به تنظیمات ipnat و ... که روی سرورهای ویندوز انجام دادیم واقعاً عجیب است که چرا اخطار دریافت شده , مگر اینکه کاربر به تظیمات پورت ها و ... دست زده باشه که باید بررسی کنیم


در نهایت به نظر بنده فقط و فقط بهتر بود دیتاسنتر اطلاعات بهتر و دقیق تری از کارکرد اشتباه کاربر ارسال می کرد تا برای ما هم روشن تر بود و به کاربر هم راحت تر توضیح و دلیل قانع کننده ارائه می کردیم
چرا که با این جند توضیح کوتاه و دو لینک بغضی از کاربران قانع نمی شوند و دچار دردسر خواهیم شد


موفق باشید

سلام
آیا آی پی را در Uceprotect.net بررسی کرده اید ؟ آیا لیست شده است ؟
اگر لیست شده حتما موردی وجود داشته
بعد از سایبربانکر این سایت هر نوع اتکی را به سرورهای خودش ( و نه فقط اسپم تراپ ها ) لیست میکنه !پس باید ببنید کجای کار میلنگه
این سایت تقریبا بی طرف است و بسیار احمقانه سخت گیر !

da6276
August 8th, 2013, 18:05
خیر دیتاسنتر بی انصافی نمیکنه هرچقدر هم که اقدامات جلوگیری کنننده انجام بشه باز مشکل وجود خواهد داشت
مشکل نوع مصرف ما ایران یهاست
چند درصد دوستان برای میزبانی از این سرور ها استفاده می کنند ؟
عزیزان دارن ترافیک کل ایران رو روی سرورهای مختلف بی المللی ارسال میکنند
ترافیکی که به خاطر خیلی مسائل از جمله پائین بودن امنیت سیسیتم های متصل هرکدوم اندازه یک سرور بدون آنتی ویروس در وب خطرناک هستند
رداستیشن در شرایط واقعا بدی قرار گرفته
5662 ALERT
Extreme Listingrisk
113152
199 (0.176 %)
226
Not available

AS این دیتاسنتر در وضعیت خیلی ریسکی قرار گرفته و این اصلا خوب نیست ! اصلا !!!
البته احتمال خیلی زیاد مشکل داخلی دارند و ریلیشون از کار افتاده
چون پیش از این وضعیت رو نداشت
هر از چند گاهی یک آی پی رو اعلام میکردند که حتی در UCE لیست هم نشده بود و بعدش هم تمام میشد !
روی سرورهای ویندوز یک eset endpoint نصب کنید و اپدیت نگهش دارید و رول نتورک رو روی نظارت بر پورتها قرار بدید
مشکل تا حد زیادی حل میشه و کاربرانی که مشکل هم دارن یا سیستمشون ویروسی هست با این روش جلوشون گرفته میشه و endpoint بهشون اجازه نمیده !
بنده سر همین موضوع سرور آپدیت نود هم راه اندازی کردم ، مدت زیادی هست که از ابیوز خبری نیست ، نمیگم 100% حل شده ولی لاقل الکی ابیوز نیومده !

≡ ALEX ≡
August 8th, 2013, 21:03
نکته جالب اینجاست که تا قبل از راه اندازی سیستم مدیریت Abuse حرفه ای در کنار سیستم Null Route اغلب همین افراد نسبت به نبود یک همچین سیستمی در دیتاسنتر و مشکلات ناشی از آن (همچون suspend شدن کل سرور به خاطر یک آدرس IP) اعتراض داشتند! حال که بررسی، پیشنهاد و راه اندازی شده، در رابطه با وجود آن معترضند!! :)

فکر می کنم یکی از مشکلات دیگر که به مشکل Abuse ها گره خورده و دلیل اصلی آن عدم توجه دوستان به عرایض بنده و دیگر همکاران در رابطه با آن و راهکار های ارایه شده می باشد، مشکل Email است. ببینید طبق سیاست کاری دیتاسنتر شما به صورت عادی نمی توانید هیچ ایمیلی را در شبکه ارسال کنید، مگر آنکه از SMTP Relay Server عمومی ارایه شده توسط دیتاسنتر استفاده نمایید. حال دو نکته وجود دارد. شما می بایست اطمینان حاصل کنید که:

1. سرور SMTP Relay را به سیستم های نرم افزاری خود معرفی کنید تا ایمیل های خود را صرفا از طریق آن ارسال کنند.
2. سرور شما هیچ ایمیلی را بدون Relay ارسال نکند.

پس الزاما رعایت نکته اول باعث حل شدن نکته دوم نمی گردد و آن را می بایست مجددا بررسی کنید. حال چون شما در حال استفاده از Relay خود دیتاسنتر هستید، هم محدودیت تعداد ارسال در بازه زمانی مشخص را دارید و هم اینکه در صورت ارسال SPAM و آمدن شکایت، حق ارسال ایمیل از شما صلب خواهد شد. لذا پیشنهاد این است که شما یک VPS یا Dedicated Server در خارج از دیتاسنتر تهیه بفرمایید، و یک سرویس SMTP Relay روی آن اجرا کرده و این سرور را به عنوان Relay سیستم های خود معرفی کنید و دیگر مشکل تعداد و SPAM و شکایات ناشی از آن را نداشته باشید.

در مورد سرویس دهندگان VPS نیز روال مشابهی در رابطه با هر یک از سرور های مجازی ارایه شده توسط شما وجود دارد که می بایست توسط شما اعمال گردند در غیر اینصورت مشتری شما عواقب ناشی از تخلف را می بایست درک کند، همانطور که در سطح بالاتر شما برخورد دیتاسنتر با خود را می پذیرید. صرفا به عنوان یک راهکار مکمل (و نه جایگزین)، همانطور که آقای آرایش فرمودند، می توانید از Firewall های نرم افزاری بر روی شبکه مجازی خود استفاده نمایید و کنترل بیشتری بر اوضاع داشته باشید.

نکته بعدی در رابطه با افرادی است که در عین حال که در رابطه با شبکه، سیستم کاری شکایات رسمی و نیز مدیریت دیتاسنتر، تخصص و تجربه ای ندارند، به اظهار نظر پرداخته و حتی حق را به خود می دهند تا تمامی اختیارات غیر قانونی به ایشان داده شود تا سرور های ایشان میزبان انواع و اقسام مجرمین رایانه ای باشد. این مدیران سرور حتی زحمت انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخلف کاربران خویش را به خود نمی دهند. و همچنان از همه کس و همه چیز طلبکار هستند! ...

به هر صورت هر شرکت و سازمانی سیاست های کاری خاص خود را دارد و مطمئنا گردانندگان این نهاد ها در کار خود دانش، تخصص و تجربه کافی و بیشتری را نسبت به سایرین دارا هستند. بنابراین تصمیمات اتخاذ شده در شورا ها معمولا بهترین تصمیم با توجه به شرایط موجود برای آن نهاد می باشد و بدیهی است که همه کس از همه چیز خبر نداشته و آگاهی کافی نسبت به مسائل را ندارد. شما نیز به عنوان یک مشتری تمامی این شرایط کاری را قبول کرده اید و ملزم به رعایت آن هستید.

موفق باشید

Reza.exe
August 9th, 2013, 07:28
سلام
1: منظور کاربران دیتا سنتر بود و این بحث بین کاربران است .
2: اگر شما فکر میکنید بیش از این است پاسخ شما در همان پست قبل داده شده بود . که اگر بیش از این بود خیلی ها میبایست در اینجا پست میزدند .
3: اگر هم به دنبال این هستید که ادعای ما نسبت به حضور این تعداد سرور بسنجید شایان ذکر است این ادعا در صورتی که کاربران مورد اطمینان این انجمن که دارای سابقه اخلاقی و پایگاه اجتماعی خوب هستند میتوانند ملاحظه کنند و فکر نمیکنم در تضاد با سیاست کاری ما باشد که دیگران از محبوبیت و تعداد سرور های ایرانی در این دیتا سنتر مطلع شوند.
در آخر دلیلی نبود پاسخ شخص شما را بدهیم به دلایلی خاص که عده ای از آن مطلع هستند اما باز برای اینکه خاطر شما رنجیده نشود و حس بدی نداشته باشید پاسخ داده شد.
موفق وپیروز باشید
کلا تخصص کاری شما پیچوندن هست
اگر نمی تونی مستندات ارائه کنی الکی نزن هر کی مستندات خواست ارائه می شه که ضایع نشی ;)

عید همگی هم مبارک

SV24.CO
August 9th, 2013, 12:17
صحبت های جناب هوشیار (Warez-Host.IR (http://www.webhostingtalk.ir/member/10396/)) را کاملا قبول دارم .
چند روز پیش برای ما یک ابیوز اسپم از Privatelayer آمد ، متن کامل اسپم و هدر ایمیل به همراه مستنداتی دیگر در فایل ضمیمه ارسال شده بود .
دیشب با پرسنل Redstation تماس گرفتم و گفتم که برای تمام سرور ها Router نصب گردیم و در حال کانفیگ آن هستیم که ترافیک تمام VPS ها را کنترل کنیم ، لطفا جزئیاتی از اسپم های ارسالی از سرورهای ما را در اختیارمان قرار دهید تا در کانفیگ بهتر Router به ما کمک کند . و پاسخ پرسنل دیتاسنتر :

Thank you for the update, if there is anything else I can help you with please let me know.

با تمام این رفتارهای غیر متعارف و البته عجیب دیتاسنتر که تا به حال شاهد آن نبودیم ما نیز سعی خودمان را میکنیم و به قول پارتنر این دیتاسنتر با روتر و فایروال نرم افزاری مانیتورینگ را انجام میدهیم . در وحله اول امیدوارم که مشکلات از هر سمتی که هست حل شود و در غیر این صورت بتوانم با مستندات علمی پاسخ این دیتاسنتر را بدهیم (هرچند که در مورد مشکلات شبکه دیتاسنتر این کار را کردیم و با وقاحت رد شد) و این اتمام حجتی باشد برای کاربران که در خرید سرور ها خود تحقیق و مطالعه بیشتری به عمل بیاورند .

AlmaHost
August 9th, 2013, 15:47
کلا تخصص کاری شما پیچوندن هست
اگر نمی تونی مستندات ارائه کنی الکی نزن هر کی مستندات خواست ارائه می شه که ضایع نشی ;)

عید همگی هم مبارک

صرفا جهت ادخال مستند در فکر کوتاه شما! :)

عیدتون هم مبارک! انشاا... این عید هم سرآغازی برای بهتر وسیعتر فکر کردن شما باشه ;)

موفق باشید

AlmaHost
August 9th, 2013, 15:57
صحبت های جناب هوشیار (Warez-Host.IR (http://www.webhostingtalk.ir/member/10396/)) را کاملا قبول دارم .
چند روز پیش برای ما یک ابیوز اسپم از Privatelayer آمد ، متن کامل اسپم و هدر ایمیل به همراه مستنداتی دیگر در فایل ضمیمه ارسال شده بود .
دیشب با پرسنل Redstation تماس گرفتم و گفتم که برای تمام سرور ها Router نصب گردیم و در حال کانفیگ آن هستیم که ترافیک تمام VPS ها را کنترل کنیم ، لطفا جزئیاتی از اسپم های ارسالی از سرورهای ما را در اختیارمان قرار دهید تا در کانفیگ بهتر Router به ما کمک کند . و پاسخ پرسنل دیتاسنتر :

Thank you for the update, if there is anything else I can help you with please let me know.

با تمام این رفتارهای غیر متعارف و البته عجیب دیتاسنتر که تا به حال شاهد آن نبودیم ما نیز سعی خودمان را میکنیم و به قول پارتنر این دیتاسنتر با روتر و فایروال نرم افزاری مانیتورینگ را انجام میدهیم . در وحله اول امیدوارم که مشکلات از هر سمتی که هست حل شود و در غیر این صورت بتوانم با مستندات علمی پاسخ این دیتاسنتر را بدهیم (هرچند که در مورد مشکلات شبکه دیتاسنتر این کار را کردیم و با وقاحت رد شد) و این اتمام حجتی باشد برای کاربران که در خرید سرور ها خود تحقیق و مطالعه بیشتری به عمل بیاورند .

در مورد آقای هوشیار و همکار عزیز SV24.CO ، دیتاسنتر ابیوزی را که دریافت میکند برای مشتری ارسال میکند. در مورد بلک لیست شدن در بلاک لیست ها هم بعضی از آنها مثل SpamCop گذارش دقیق ارسال میکنند یا RBL . ولی بعضی ها هم چیزی ارسال نمیکنند و دیتاسنتر را Notify میکنند که که این آی پی بلک لیست شده است و دیتاسنتر آن را برای شما ارسال میکند!

در مورد تیکتی که ارسال کردید یک احتمال وجود دارد دیتاسنتر متوجه منظور شما نشده باشد و برای اینکه به دیتاسنتر اطلاع دادید چنین کاری کردید از شما تشکر کرده است و گفته است اگر کمک بیشتری میتوانند بکنند بهشون اطلاع دهید.

موفق باشید

Reza.exe
August 9th, 2013, 16:24
عیدتون هم مبارک! انشاا... این عید هم سرآغازی برای بهتر فکر کردن شما باشه ;)
همچنین
انشالله شما هم برخورد درست یاد بگیرید و از سری d7 فروش خوبی داشته باشید ;)

AlmaHost
August 9th, 2013, 16:36
همچنین
انشالله شما هم برخورد درست یاد بگیرید و از سری d7 فروش خوبی داشته باشید ;)

بفرمایید، بشنید و ... هر سه یک معنی را میدهند، وقتی شما به هردلیلی معنی کلمه اول و دوم را متوجه نمیشوید از کلمه سوم استفاده میشود، که ظاهرا شما فقط از این قبیل کلمات و رفتارها را متوجه میشوید! به همان شکل هم به شما جواب دادیم تا کامل متوجه شوید! پس نسبت به دَرک شما به شما جواب داده میشود و باشما برخورد میشود! ;)

موفق باشید

Reza.exe
August 9th, 2013, 17:18
اینم پاسخ محترمانه ایشون
http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f56/14846-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D8%A7-redstation-a1-jpg
شما فعلا از "دلال" بودن خودتون لذت ببرید مطمئن باشید وقتی تحربم ها برداشته شه 2 تا سرور هم نخواهید داشت
بنده جواب بی احترامی های شما را تو انجمن های دیگر خواهم داد به زودی
چون دفعه اولتون نیست
تا اون موقع لذت ببرید
http://upload7.ir/images/34397567086033389327.gif

AlmaHost
August 9th, 2013, 17:52
اینم پاسخ محترمانه ایشون
http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f56/14846-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%A8%D8%A7-redstation-a1-jpg
شما فعلا از "دلال" بودن خودتون لذت ببرید مطمئن باشید وقتی تحربم ها برداشته شه 2 تا سرور هم نخواهید داشت
بنده جواب بی احترامی های شما را تو انجمن های دیگر خواهم داد به زودی
چون دفعه اولتون نیست
تا اون موقع لذت ببرید
http://upload7.ir/images/34397567086033389327.gif



ظاهرا کامل مطالعه نکردید چی گفتیم! :)


وقتی شما به هردلیلی معنی کلمه اول و دوم را متوجه نمیشوید از کلمه سوم استفاده میشود، که ظاهرا شما فقط از این قبیل کلمات و رفتارها را متوجه میشوید! به همان شکل هم به شما جواب دادیم تا کامل متوجه شوید! پس نسبت به دَرک شما به شما جواب داده میشود و باشما برخورد میشود! ;)

شما نگران ما نباشید! :) به فکر سطح دَرک خودتون باشید که وقتی به این شکل جواب میگیرید بهتون بَر نَخوره! :) در مورد برداشتن تحریم هم کار ما هیچ ربطی به تحریم ندارد! :) عادت دارید بدون داشتن اطلاعات کافی و دقیق روی هوا صبحت کنید! دفعه اولتون هم نیست... البته با شناختی که از شما پیدا کردیم بیش از این هم ازتون انتظاری نداریم من بعد! :) ما به عنوان " پارتنر رَسمی دیتاسنتر " در کشور " ایران" فعالیت میکنیم! :) اگر در مورد پرداخت ها میگید که بانک هم کاملا در جریان کار ما و چگونگی آن میباشد که حساب "تجاری" برای ما باز کرده است! :) و ظاهرا این موضوع برای شما و دوستان شما زیاد خوش آیند نیست...!

شما هم هر زمان اینکار رو کردید حتما لینک رو برای ما ارسال کنید تا با " مستندات کامل" بیاییم خدمتون ;)

شما بهتره به همان دی اکتیو کردن آی دی یاهو مشغول باشید ... ;)

موفق باشید

Warez-Host.IR
August 9th, 2013, 20:29
مصطفی , حامد , رضا و وووووو
خجالت بکشید و تمومش کنید
اصلاً این چیزا در حد شان شماها نیست
لطفاً اگر مشکلی دارید , در یاهو , جی تالک و ... با هم به صحبت بشینید
پابلیک کردن حرف ها و ... خصوصی کار جالبی نیست

Redstation دیتاسنتر خوبی هست , فقط اگر در مورد هر چیز روشن تر اقدام می کرد (( مثل توضیحات قبل )) تا هم افراد تازه کار و کاربران ساده تر توجیه شوند و هم با ارائه مستندات بهتر و دقیق تر سرویس دهنده یا خریدار را در رفع مشکل کمک می کرد
بنده اگر تمام ای پی هام هم مسدود بشه , تقصیر خودم هست که بعد از این چند سال و بعد از دریافت چندین اخطار نتونستم جلو مشکل را بگیرم و رفع کنم
هرچند که برای ما هم سخت هست , بدون علم غیب از اینکه مشکل از چه بخشی یا ... بوده , آن را پیدا و رفع کنیم


موفق باشید

tizparvaz
August 9th, 2013, 20:42
حالا باز خیلی خوبه آی پی نال روت میشه تا زمانی که ما بودیم شاسن ما بود اسرار داشتیم اقا ای پی نال روت کنید اما اینکار انجام نمیشد و مستقیم سرور ساسپند میشد
تعهد نامه های جالب انگیزی مثل اینکه آدم رضایت از حکم اعدام خودش رو امضا کنه میگرفتن تا سرور باز بشه
بازم خوبه سرو شما ای پی نال روت میکنن

rashed.rafiee
August 9th, 2013, 21:29
دوستان عزیز لطفا فقد برای حل مشکل پیغام ارسال کنید نه برای دعوا و ...
من با چنین مشکلی روبرو بودم که با بستن کامل تمام پرت های اسپم دیگه درست شد و الان به خوبی جواب میده و 4 ماه از این اتفاق گذشته دیگه چنین مشکلی پیش نیومده
امیدوارم مشکل شما هم حل شده باشه اگه میخواین بگین تا بگم چه پرت هایی رو بستم موفق باشین

Warez-Host.IR
August 9th, 2013, 21:38
سلام
ما تقریباً تمام پورتها را مسدود کردیم به جز چند پورت خاص و عمومی
اگر شما لیست کاملتری موجود دارید به صورت عمومی در تاپیک قرار دهید تا دیگر کاربران نیز استفاده نمایند

موفق باشید

SV24.CO
August 9th, 2013, 21:41
دوستان عزیز لطفا فقد برای حل مشکل پیغام ارسال کنید نه برای دعوا و ...
من با چنین مشکلی روبرو بودم که با بستن کامل تمام پرت های اسپم دیگه درست شد و الان به خوبی جواب میده و 4 ماه از این اتفاق گذشته دیگه چنین مشکلی پیش نیومده
امیدوارم مشکل شما هم حل شده باشه اگه میخواین بگین تا بگم چه پرت هایی رو بستم موفق باشین

با سلام
لطفا اعلام بفرمایید تا هم خود بنده و هم سایر دوستان استفاده کنند و مشکلشان برطرف شود .
با تشکر

sarwhost
August 9th, 2013, 21:47
هرجا پای کاربر ایرانی میرسه کلا شبکه و... اون دیتاسنتر مختل میشه چرا ؟؟؟؟

kargar
August 9th, 2013, 21:50
هرجا پای کاربر ایرانی میرسه کلا شبکه و... اون دیتاسنتر مختل میشه چرا ؟؟؟؟

نیازی به توضیح داره واقعاً؟!

rashed.rafiee
August 9th, 2013, 22:01
25
139
4028
4073
4165
4258
4320
4403
59
110
135
445
465
486
475
587
995
4309
10024
10025
1625
1888
1972
2200
2280
2407
2449
2525
3648
3715
4077
3736
3805
3824
3836
4206

امیدوارم به دردتون بخوره ما فقط این پرت ها رو اوکی میکنم و اصلا با ویندوز 2003 و c c p r o x y مشکلی نداریم ورژن 7.2

rashed.rafiee
August 9th, 2013, 22:12
یکی از دوستان پخ داد گفت از اول بگو چکار کردی

اینم کل کاری که من کردم

اول os رو نصب کردم (از تمپلیت استفاده نکردم)
بعد از اتمام پرت ها رو بستم و شروع به کانفینگ کردم
بعد از اتمام کار هم یک تمپلیت گرفتم و همیشه همون رو نصب میکنم

پیشنهاد میکنم شما هم این کار رو بکنید و از تمپلیت که با این کار میسازین استفاده کنین
موفق باشین

SV24.CO
August 9th, 2013, 22:19
یکی از دوستان پخ داد گفت از اول بگو چکار کردی

اینم کل کاری که من کردم

اول os رو نصب کردم (از تمپلیت استفاده نکردم)
بعد از اتمام پرت ها رو بستم و شروع به کانفینگ کردم
بعد از اتمام کار هم یک تمپلیت گرفتم و همیشه همون رو نصب میکنم

پیشنهاد میکنم شما هم این کار رو بکنید و از تمپلیت که با این کار میسازین استفاده کنین
موفق باشین

این کار یک اشکال اساسی دارد به نظر بنده ، اگر کاربری قصد خراب کاری داشته باشد و یا سرورش ویروسی بشود دچار مشکل میشوید .
به نظر بنده قرار دادن یک میکروتیک به عنوان روتر و مدیریت پورت ها از آنجا بسیار امن تر میباشد .

rashed.rafiee
August 9th, 2013, 22:24
بله ممنون به این فکر نکرده بودم ولی اکثر مشتریان بنده ... هستن و کاری جز ارائه ... با سرور نمیکنم ولی این کاری که گفتین 100% بهتره واقعا ممنونم
عید همه دوستان هم مبارک انشالله نماز و روزتون قبول باشه

TukaNet
August 9th, 2013, 22:45
این کار یک اشکال اساسی دارد به نظر بنده ، اگر کاربری قصد خراب کاری داشته باشد و یا سرورش ویروسی بشود دچار مشکل میشوید .
به نظر بنده قرار دادن یک میکروتیک به عنوان روتر و مدیریت پورت ها از آنجا بسیار امن تر میباشد .

روتر میکروتیک روی سرورمجازی کمی مصرف پردازنده رو بالا خواهد برد

همچنین شاید کمی افت سرعت و افزایش پینگ تایم داشته باشید ( خیلی کم ) ولی بهترین کار هست ...

در ضمن من در سیستم سفارش خود دیتاسنتر دیدم که قابلیت ارائه فایروال دارند ، دوستان چرا از این ویژگی استفاده نمی کنند ؟

SV24.CO
August 9th, 2013, 23:04
روتر میکروتیک روی سرورمجازی کمی مصرف پردازنده رو بالا خواهد برد

همچنین شاید کمی افت سرعت و افزایش پینگ تایم داشته باشید ( خیلی کم ) ولی بهترین کار هست ...

در ضمن من در سیستم سفارش خود دیتاسنتر دیدم که قابلیت ارائه فایروال دارند ، دوستان چرا از این ویژگی استفاده نمی کنند ؟

به دلیل هزینه بالای آن ، ارزان ترین فایروال ماهانه 400 هزار تومان هزینه دارد .

Parti_Baz
August 20th, 2013, 09:53
دوستان متخصصس که شب روز دارید با برنامه مختلف ور میرید واسه اکانتینگ همین kerio رو یه روز روش کار کنید بهترین فایروال ازش در میاد به جای اینکه شکایت همدیگرو بکنید و همدیگرو مقصر بدونید
هر کی خواست بهترین تمپلیت فایروال نرم افزاری رو ارائه بده دوستان هم بابتش هزینه میدن کسی چیزی رو رایگان نمیخواد

madanchi11
August 23rd, 2013, 17:14
سلام خسته نباشید

از روش زیر پورت ها روی سرور ویندوز بستم!

http://www.webhostingtalk.ir/f14/47765/index2.html#post479507

فقط چندتایی باز گذاشتم مثل 443 !!!
آیا این روش کافیه ؟
مثلا برنامه مثل قند شکن نصب کنم؟ یا باز ای پی بلاک میکنن؟


ممنونم

felfel
September 15th, 2013, 15:39
دوستان این دیتا سنتر دیگه کلا با نرم افزارهای قندشکن مشکل داره ؟> یعنی برای این سرویس ها مناسب نیست ؟