PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : فیلم آموزشی نصب Litespeed در CPanel



VatanDC
July 31st, 2013, 19:18
http://neterland.com/wp-content/uploads/2013/07/ls_icons.png (http://neterland.com/wp-content/uploads/2013/07/ls_icons.png)

لایت اسپید ( Lite speed ) وب سروری است بر پایه عملکرد و سرعت بالا. لایت اسپید ( Lite speed ) بسیار شبیه آپاچی هست و براحتی میتواند جایگزین آن شود. کنترل پنل بسیار ساده برای نصب آن از دلایل محبوبیت آن است. به دلیل سرعت بالای این وب سرور و استفاده و نصب بسیار ساده میتوانید وب سایت خود را به این سیستم مجهز کنید. لایت اسپید عملکرد و مقیاس پذیری فوق العاده بالایی دارد و تقریبا سرعتش شش برابر سریع تر از آپاچی است.برای محتوا های ایستا یا استاتیک لایت اسپید ( Lite speed ) از thttpd , boa و TUX استفاده میکند و برای محتوای پویا یا دینامیک لایت اسپید ( Lite speed ) تا ۵۰% سریع تر در سرویس های نوشته شده در php است نسبت به آپاچی و این به دلیل استفاده از mod_php است که در این وب سرور استفاده شده.از ورژن ۳ لایت اسپید ( Lite speed ) به بعد این سرویس همواره کنار وب هاستینگ ها بوده و از کنترل پنل های سی پنل ( Cpanel ) ، دایرکت ادمین ( Direct Admin ) و … پشتیبانی میکند.همچنین لایت اسپید ( Lite speed ) بهترین انتخاب برای هاستینگ اشتراکی میباشد زیرا هم از سرعت بسیار بالا و هم از امنیت خوبی برخوردار است.

امروز ما فیلم آموزشی رو برای شما دوستان عزیز آماده کردیم که اموزش نصب Litespeed روی سرور و راه اندازی آن روی CPanel را به شما آموزش می دهد .
دانلود فیلم آموزشی نصب Litespeed در CPanel (http://neterland.com/1392/05/09/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%86%D8%B5%D8%A8-litespeed-%D8%AF%D8%B1-cpanel/)

منبع : نترلند – دانلود و آموزش (http://www.twitfa.com)