توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پشتیبانی ضعیف xlhost
abbasb
June 30th, 2013, 02:19
سلام
من از طرف یکی از شرکت های بزرگ و معروف هاستینگ ایران هستم. در اینجا می خوام یک خاطره نه چندان خوب از دیتاسنتر XLHOST با ادرس www.xlhost.com (http://www.xlhost.com/) برای شما تعریف می کنم که به عنوان تجربه از اون استفاده کنید و مشکل ما برای شما پیش نیاد و سعی کنید تا حد ممکن از این دیتاسنتر استفاده نکنید و اگر هم در حال استفاده هستید با کمی احتیاط بیشتر عمل کنید و در صورت امکان سرویس خودتون رو جابجا کنید
ما چند سرور در ایکس ال هاست داشتیم و ماهانه حدود 2000 دلار پرداخت می کردیم که مبلغ چندان کمی نبود. مدت همکاری ما هم بیش از 3 سال بود.
در ان حالت معمولا یک مشتری تبدیل به یک مشتری قدیمی و خوب برای یک دیتاسنتر می شود ما هم رو این موضوع حساب کرده بودیم و با خیال راحت چند سرر مهم خودمون رو روی دیتاسنتر اونها قرار داده بودیم.
قبلا در چندین پست خونده بودیم که xlhost دیتاسنتر خوبی هستش و از سخت افزار و شبکه خوبی استفاده می کنه و میزان دان شدن در سال تقریبا 2تا 3 بار هستش که قابل قبوله اما اگر به مشکلی بر بخورید که نیاز به پشتیبانی داشته باشه با مشکل مواجه می شوید.
ما به این توصیه چندان توجه نکردیم چون طی بیش از 3 سال فعالیت با این دیتاسنتر با مشکلات چندان جدی مواجه نشده بودیم.
چند بار خارج از ساعت به پشتیبانی نیاز داشتیم که تقریبا جواب نگرفتیم و خودمون مجبور شدیم مشکل رو حل کنیم چون xlhost پشتیبانی خارج از ساعت نداره و این مطلبی که توی سایتش نوشته که پشتیبانی 24 ساعته می ده تقریبا نادرسته و پشتیبانی اون فقط در ساعات اداری هستش.
سیستم چت انلاین هم تقریبا همیشه غیر فعال هستش از همه بدتر اینه که شماره تلفن ها صحیح نیستند و هیچگاه پاسخ نمی دهند.
اشتباه ما این بود که به ریسک ضعف پشتیبانی این دیتاسنتر توجه نکردیم و به همکاری ادامه دادیم تا اینکه به یکی از چند سرور حمله ddos شد ما هم فورا با xlhost تماس گرفتیم و موضوع رو گفتیم اما مشکل اونجا بود که خارج ساعت جواب نمی دادند و ما مجبور شدیم صبر کنیم تا ساعت کاری اونها شروع بشود.
بعد از شروع ساعت کاری ما مجدد مشکل رو گفتیم و از اونها خواستیم که مانند همه دیتاسنترهای دیگه ip را موقتا Null کنند تا حمله تموم بشه. روشی که تقریبا همه جا استفاده می شه اما اونها به راحتی گفتند که بلد نیستند و ما اعتراض کردیم و این باعث شد که همه سرورهای ما رو ساسپند کنند.
ما که دیگه دستمون به جایی بند نبود رفتیم توی سایت webhostingtalk.com و از کاربران اونجا کمک خواستیم. بعد از نصف روز گویا مدیر دیتاسنتر xlhost که فردی به نام Drew هستش پست ما رو دیده بود و یک ایمیل تهدید آمیز برای ما ارسال کرد که سروراتون رو قطع می کنیم ما هم مجبور شدیم مجدد توی سایت webhostingtalk.com یک پست بزاریم و بگیم که همه چیز حل شده و xlhost کلاهبردار و *** نیست بعد از اون اونها سرورها رو باز کردند و ما هم فورا اطلاعات رو برداشتیم و فرار کردیم و توی این جریان چند هزار دلار ضرر دادیم.
ما که مشتری خوب آونها بودیم و ماهی چند هزار دلار بهشون پرداخت می کردیم این سرنوشتمون شد بدا به حال دیگران :(
جالبه توی این جریان ما با صاحب شرکت که یک ایرانی تبار به نام خرازی هستش هم صحبت کردیم اون هم به ما کمک نکرد و ما متوجه شدیم که این شرکت یک شرکت بزرگ نبوده بلکه فقط بزرگ نمایی کرده بوده و یک شرکت شخصی چند نفره هستش و تعداد کارمنداش زیر 10 نفره تقریبا دوستانه کار می کنند و یک شرکت رسمی و جدی نیست و اگه فردا یه اتفاقی برای مدیر شرکت می افتاد دیتاسنتر می رفت هوا. ما خوش شانس بودیم که دیتا ها رو برداشیتم و با ضرر چند هزار دلاره فرار کردیم و می شد خیلی بدتر از اینها بشه.
این خاطره رو تعریف کردم برای اونهایی که دارن از این دیتاسنتر استفاده می کنن و یا نماینده فروش اون هستند مواظب باشند چون ممکنه مثل ما خیلی خوش شانس نباشند و تمام اطلاعات و مشتریانشون رو از دست بدهند و یا بعد از رخ دادن یک اتفاق و مشکلات از این دست به اونها اتهام کلاهبرداری بزنند و سر از جاهای نامناسب در بیارند.
همچنین کسایی که می خوان جدید شروع کنند هم توصیه می کنم بیشتر تحقیق کنند.
در کل به عنوان جمع بندی باید بگم کیفیت xlhost شامل آپ تایم و شبکه و سخت افزار مناسب هستش اما استفاده از اون اصلا توصیه نمی شه چون باید خیلی خوش شانس باشید و هیچ وقت به مشکل برنخورید چون اگر با مشکل مواجه بشوید تقریبا کار شما تمام است و پشتیبانی عملا وجود ندارد. به همین دلیل و با توجه به قیمت های تقریبا بالای این دیتاسنتر استفاده از اون اصلا توصیه نمی شه و به ریسکش نمی ارزه چون ممکنه تا امروز اتفاقی نیافتاده باشه ولی یک روز اتفاق میوفته و اون موقع شرایط سخت می شه.
netmelli
June 30th, 2013, 02:42
بنده حدود 3 سال با این دیتا سنتر کار کردم
البته الان دیگه کار نمیکنم ولی در کل اون دوران ما بد نبود
الان رو نمیدونم
البته بگم ما تو اون سه سال و خورده ای که با اونا بودیم مشکل خاصی پیش نیومده بود که نیازی به پشتیبانی داشته باشیم که تست کرده باشم کارشون رو
ما هم ماهانه اول کار باهاشون 400 دلار و بعد چند ما ماهانه حدود 1800 دلار خرید داشتیم
بد نبودند
ولی از نظر پشتیبانیشون نظری ندارم چون به مشکل نخوردیم پیش اونا
abbasb
July 1st, 2013, 00:41
بنده حدود 3 سال با این دیتا سنتر کار کردم
البته الان دیگه کار نمیکنم ولی در کل اون دوران ما بد نبود
الان رو نمیدونم
البته بگم ما تو اون سه سال و خورده ای که با اونا بودیم مشکل خاصی پیش نیومده بود که نیازی به پشتیبانی داشته باشیم که تست کرده باشم کارشون رو
ما هم ماهانه اول کار باهاشون 400 دلار و بعد چند ما ماهانه حدود 1800 دلار خرید داشتیم
بد نبودند
ولی از نظر پشتیبانیشون نظری ندارم چون به مشکل نخوردیم پیش اونا
دقیقا مشکل ما هم همین بود.
چون تا به اون وقت هیچ مشکل جدی پیش نیومده بود فکر می کردیم شرکت معتبر و خوبی هستش اما با اولین مشکل متوجه شدیم که وضعیت پشتیبانی آونها بسیار نا مناسب هستش
کلا این موضوع باعث افزایش شدید ریسک می شود که این ریسک برای هیچ شرکت هاستینگی منطقی نیست و ما به همین دلیل اصلا استفاده از این دیتاسنتر رو توصیه نمی کنیم.
من چندین پست توی این فروم دیدم که بعضی های در حل ریسل سرورهای این شرکت هستند. من به اونها هم توصیه می کنم خیلی مراقب باشند چون عواقب مشکلاتی که ممکنه پیش بیاد چندان به صرف نیست
arc1o0
July 5th, 2013, 00:10
سرورها رو باز کردند و ما هم فورا اطلاعات رو برداشتیم و فرار کردیم:71:
با سلام
کجا فرار کردید؟
جسارت است قربان
اگر مقدور است شرکت خود را معرفی کنید یا در پیام خصوصی اعلام کنید
اگر هم تمایلی ندارید که هیچ
ظاهرا باید تجدید نظر کنیم روی برخی موارد
در هر صورت ممنون از فیدبک شما
موفق باشید هرجا که هستید.
یا هو..
abolfazl201358
July 5th, 2013, 00:25
من از طرف یکی از شرکت های بزرگ و معروف هاستینگ ایران هستم
سلام
ادرس شما چیه ببینیم چه جورشرکتی هستید ؟
من خودم شخصا از این دیتاسنتر سرور دارم چند بار مشکل داشتم پشتیبانیش در چند دقیق حل کرده از هاردو سی پی یو رمو غیره تا خیلی چیزهای دیگه ....
ادرس شرکتتون رو بزارید اینجا که ملت فکر بد نکنند !
abbasb
July 8th, 2013, 10:50
:71:
با سلام
کجا فرار کردید؟
جسارت است قربان
اگر مقدور است شرکت خود را معرفی کنید یا در پیام خصوصی اعلام کنید
اگر هم تمایلی ندارید که هیچ
ظاهرا باید تجدید نظر کنیم روی برخی موارد
در هر صورت ممنون از فیدبک شما
موفق باشید هرجا که هستید.
یا هو..
سلام
سرورها رو میان چند دیتاسنتر تقسیم کردیم تا دیگه این مورد کمتر بشه
در مورد معرفی شرکت هم اگه اجازه بدید نگم بهتره فقط اینو می گم که جزء 10 شرکت بالا توی webhosting.info
باز هم ببخشید که معرفی نکردم
arc1o0
July 8th, 2013, 10:58
سلام
سرورها رو میان چند دیتاسنتر تقسیم کردیم تا دیگه این مورد کمتر بشه
در مورد معرفی شرکت هم اگه اجازه بدید نگم بهتره فقط اینو می گم که جزء 10 شرکت بالا توی webhosting.info
باز هم ببخشید که معرفی نکردم
با سلام
ممنون از راهنمایی تون ما تصمیم داریم با یک دیتا سنتر تو امریکا همکاری کنیم
صرفا جهت VPS ویندوزی برای ریموت دسکتاپ ، که به همراه اکانت های پی پال آمریکا مون به مشترکان بدیم
و چون تا بحال با آمریکایی ها کار نکردیم خواستم که از تجربه شما استفاده کنیم
در حال حاضر با Serverius و Leaseweb هلند همکاری داریم
دیتا سنتر اصلی ما هم که OVH و بیشتر سرور ها مون اونجاست
برای تکمیل گستره خدمات احساس کردیم باید از آمریکا هم بتونیم سرور بدیم
پیشا پیش ممنون از همکاری شما
abbasb
July 8th, 2013, 11:03
سلام
ادرس شما چیه ببینیم چه جورشرکتی هستید ؟
من خودم شخصا از این دیتاسنتر سرور دارم چند بار مشکل داشتم پشتیبانیش در چند دقیق حل کرده از هاردو سی پی یو رمو غیره تا خیلی چیزهای دیگه ....
ادرس شرکتتون رو بزارید اینجا که ملت فکر بد نکنند !
چرا فکر بد؟!
من یه خاطره از xlhost براتون تعریف کردم. شما اصلا توجه نکن.
تازه من توی آمریکا دیتاسنتر ندارم که رقیب XLHOST باشم و بخوام رقیبم رو خراب کنم. انشالله اگه یه روز توی آمریکا دیتاسنتر تاسیس کردم حتما میام اعلام می کنم. اگر هم می خواستم رقابت کنم و یا رقیبم رو خراب کنم باید توی ان پست و یا پست های دیگم یکی رو معرفی می کردم!!!
اگه خونده باشید من نگفتم که xlhost بدترین دیتاسنتر دنیاست اگه دیده باشید حتی در قسمتی از مزایا هم گفتم اما گفتم اگه شما یک دارای چند مشتری مهم هستید کمی نگران باشید چون xlhsot یک دیتا سنتر تقریبا شخصی هستش و قابلیت اعتماد اون پایینه و ممکنه تصمیم یک شخص باعث مشکلات فراوانی برای شما بشه.
در مورد معرفی هم در پست قبلی عرض کردم.
تازه اگه قدمت یوزر من و پست های قبلی من رو هم مشاهده کنید فکر کنم دیگه فکر بد نکنید ;)
ما هم مثل شما بیش از 3 سال با این شرکت کارکردیم و مشکل چندان جدی نداشیتم تا اینکه یک بار یک مشکل پیش اومد. کلا توصیه می کنم از دیتاسنتر هایی مانند XLHOST و بسیاری موارد دیگر که قابلیت اعتماد کمی دارند دوری کنید زیرا هزینه ای که در مواردی از این دست پرداخت خواهید کرد و اعتباری که ازدست می دهید بسیار فراتر از اون چیزیه که فکرش رو بکنید
wanener
July 22nd, 2013, 05:11
سلام
فرمای دوستمون در خصوص پشتیبانی خارج از ساعات اداری تا 1 سال پیش صحص بود ( البته نه کامل ) الان حدود 9 ماه است XLHOST پشتیبانی کامل و شبانه روزی داره و از وقتی هم که گرنده رو به روز کرده امکانات مدیرتی سرورها و پشتیبانی هم بهتر و دقیقتر شده
در خصوص مشکل هم کاملا با شما مخالف هستم
XLHOST پشتیبانی خوبی ارائه میکنه و البته در خصوص نرم افزار تقریبا هیچ کاری انجام نمیده و راهنمایی نمیکنه ( البته اگر بدوند یچی میخواهید به راحتی میتونید از پشتیبانی بخواهید براتون انجام بده )
مثلا ما روی رک خودمون که چندین سرور قرار داره حتی روت های آی پی سفارش و FailOver هم داریم
حتی چند سرور در یک وی لن قرار دارند که بتونیم از HA بهره گیری کنیم
در خصوص سخت افزار هم هر سروری تا وقتی کار میکنه معمولا کاربر شنمیره بگه لطفا سرورم رو خامشو کنید چک کنید! اما وقتی خراب میشه نقش پشتیبانی معلوم می شه که یا مثل OVH 24 ساعت و 12 ساعت یک بار یک پساخ میدن که فقط داده باشن بعد دوباره باید پیگیری کنی تا بالاخه به نتیجه بررسی ! 0 اومدم 15 خط درباره مشکل در OVH ـوضیح دادم در جواب گفته ) شبکه هیچ مشکلی ندراه !
اما در مورد پشتیبانی سخت افزار این دیتاسنتر پیش آمده سررو که مشکل پاور خورد در مجموع بعد از 30 دقیقه با تعوضی پاور مجدد آنلاین شد ( مشتری به ما اطلاع بده ما پیگیری کنیم ، سرور پاورش عوض بشه و روشن بشه )
امکان نداره در رداستیشن و OVH شما به همچین چیزی برسید !
در خصوص DDOS هم شما چرا از دیتاسنتر خواستی آِی پی رو ببنده ! خودتون سرور رو خامشو میکردید ! حتی کرات شبکه رو دراپ میکرید ! کل پورت سرور XLHOST 100مگابیت چی هست که بخوان ببندن !
در خصوص تاپیک تهدید و ایمیل هم حتما و حتما مستندات و لینک ارائه کنید ( لینک تاپیک وبهاستینگ تالک .کام و تصویر ایمیل Drew ! در غیر این صورت خدای ناکرده برداشت میشه قصد تخریب دیتاسنتر و همکارانی که در اون به ارائه سرویس مشغول هستند رو دارید !
با ا حترام
صالحی
PDhost.net
June 24th, 2014, 16:18
در مورد کیفیت سرورها و آفرهای مناسبی که میدهند xlhost دیتاسنتر خوبی هست و خود جناب خرازی هم فرد بسیار محترمی هستند .
اما در مورد پشتیبانی متاسفانه اصلا پرسنل خوبی نیستند و یا با ایرانی جماعت درگیری دارن ؟ من حدود 1.5 2 سال پیش یک آفر مناسب از جناب خرازی گرفتم و سرور را تحویل گرفتم که برای مشتری vmware نصب کرده بودند .
اما سرور هر چند ساعت یکبار قطع میشد . هنوز هیچ سرور مجازی ای روش نصب نشده بود . مرتبه اول که تیکت زدم گفتند که پاورسرور مشکل داره که stable نیست و پاور را مثل اینکه عوض کردند . اما باز سرور آمد بالا و 2 3 ساعت بعد مشکلات شروع شد.
بعد پشتیبانی شیفت شب گفت که سرورتون زیر دیداس هست ! جالب این بود که آی پی که به آن سرور داده شده بود آی پی نو نبود و در گراف های خود سایتشان حدود 1 2 ماه قبل در اختیار یک مشتری دیگری بود و ترافیک برای آن آی پی در گراف ها نمایش داده شده بود .
خلاصه پشتیبانی بعد از کلی بحث گفتند که رفع دیداس و یا null route کردن آی پی جزو وظایف ما نیست ! kvm هم نداشتم که بتوانم خودم از کنسول برم و آی پی کارت شبکه را عوض کنم . دقیق خاطرم نیست اما packet lost سرور در اثر ddos طوری بود که اصلا نمیشد با سرور کار خاصی کرد .
خلاصه مجبور شدم به مشتری مانی بک بدهم که سرور از جای دیگری بگیره ( که کلا آن مشتری که کلی خرید از من میکرد از دست رفت ) - بعد هم که بعد از چند ساعت جناب خرازی خودشان جواب ایمیل را دادند و با کمی بحث مشخص شد که ddos 300mbps روی شبکه بوده و پورت سرور که 100 بود از کار می افتاد . البته ایشان محبت کردند و مانی بک کامل برای من زدند و سرور را کنسل کردیم . اما به هر حال بعد از آن من هم خرید دیگری از آن شرکت نزدم و فقط سرورهای قدیمیمون رو با ایشان تمدید می کنیم . بقیه سرورهای آمریکا را از datashack , phoenixnap خرید زدیم.
جالبی datashack اینه که با اینکه سرورهای بسیار ارزانی ارائه می کنند و گاهی تیکت را خیلی دیرجواب میدهند مخصوصا تیکت های خرید سرویس را . اما سریعترین رکورد تیکت پاسخ دادن را از این سایت داشتم . یک بار تیکت به پشتیبانی فنی زدم و تا ارسال کردم پاسخ را طرف ارسال کرد . زیر 20 ثانیه پاسخ تایپ شده برایم آمد انگار طرف داشت نگاه میکرد من چه تایپ میکردم که بخواند و پاسخ بدهد ! بعد ما در ایران مثلا زمان پاسخگویی به تیکت هایمان 3 4 ساعت باشه راضی هستیم ! یا مثلا در مورد null route کردن دیداس خودشان اتوماتیک حتی قبل از اینکه سرور داون شود و یا من متوجه وجود مشکل و packet lost , ddos بشوم خودشان یک خط ایمیل میزنند که
null route in place on ip xxxx
البته بعد اگر بهشون بگید که باز کنند و یا توضیح بدهند که از کجا بوده و بلاکش کنند و یا کمکی در مورد رفع مشکل بکنند جواب خاصی نمیاد اما در کل حداقل فقط یک vps که زیردیداس هست آی پی ش بسته میشه نه اینکه کل سرور داون بشه و کسی زحمت قطع یک آی پی را نخواهد بکشد!
به هر حال با وجود ارادتی که به جناب خرازی دارم اما بهتر هست در مورد دیداس و نحوه برخورد تیم پشتیبانی خارجیشان ( احتمالا با ایرانی ها ) تجدید نظر کنند که مشتری ای که 1 2 سال ازشان خرید میکرد ( هرچند ناچیز ) را از دست ندهند.
البته مبلغ خرید سرورهای من مثل نویسنده پست اول نیست و در کل حداکثر ماهی 4 تا سرور با آن دیتاسنتر تمدید میشد که الان 2 تاشون فعال هستند فقط. اما به هر حال انتظار بیشتری برای پشتیبانی می رود چون به هرحال حتی اگر مبلغ خرید ماهانه سرور 1 میلیون تومان هم نبوده باشه اما همان هم برای سایت های کوچکی که اوایل کارشان بوده پرداخت و تمدیدش ساده نبوده و مشتری ای که با زحمت قادر بوده پرداخت کنه و حاضر به پرداخت مبلغ سرور اختصاصی میشد سر رفتار پشتیبان و عدم مسئولیت شان از دست رفته.
الان نگاه کردم هنوز ایمیل هایمان موجود هست موردی که برای من با پشتیبانی xlhost پیش آمد تاریخش 2012.10.10 بوده.
به هر حال من از 2 سروری که هنوز هم از ایشان داریم راضی هستم و حالا از خوش شانسی ما نه سخت افزارش سوخته و نه نیاز به پشتیبانی بیشتری پیدا کردیم در این مدت . پاسخ دادن به این تاپیک هم تاحدی دلگیری و درد دل بوده و قصد هیچ نوع بی احترامی و تخریب و ... در کار نیست.
- - - Updated - - -
اما وقتی خراب میشه نقش پشتیبانی معلوم می شه که یا مثل OVH 24 ساعت و 12 ساعت یک بار یک پساخ میدن که فقط داده باشن بعد دوباره باید پیگیری کنی تا بالاخه به نتیجه بررسی ! 0 اومدم 15 خط درباره مشکل در OVH ـوضیح دادم در جواب گفته ) شبکه هیچ مشکلی ندراه !
اما در مورد پشتیبانی سخت افزار این دیتاسنتر پیش آمده سررو که مشکل پاور خورد در مجموع بعد از 30 دقیقه با تعوضی پاور مجدد آنلاین شد ( مشتری به ما اطلاع بده ما پیگیری کنیم ، سرور پاورش عوض بشه و روشن بشه )
امکان نداره در رداستیشن و OVH شما به همچین چیزی برسید !
در خصوص DDOS هم شما چرا از دیتاسنتر خواستی آِی پی رو ببنده ! خودتون سرور رو خامشو میکردید ! حتی کرات شبکه رو دراپ میکرید ! کل پورت سرور XLHOST 100مگابیت چی هست که بخوان ببندن !
در مورد پشتیبانی ovh از نظر اینکه پاسخ سربالا به تیکت می دهند درست هست برای من هم پیش آمده . اما در مورد سوختن هارد و تعویض سرور خوب عمل می کردند .
در مورد پشتیبانی تقریبا همه جا وقتی مشکل جدی پیش می آید درست رفتار نمی کنند . دیتاسنتر leaseweb که سرورهای اصلی من در آن دیتاسنتر هست بعد 4 5 سال خرید با قیمت بالا . یکی از 5هارد سرور اصلی که تمام dns , ... از آن سرور کنترل میشد ماه پیش سوخت و روز یکشنبه بود کسی اصلا پاسخ به تیکت نمیداد . هر 4 تا 7 ساعت یکبار جواب تیکت را می دادند بعد که تلفن زدم و داد و بیداد راه انداختم خیلی راحت طرف برگشته میگه شما sla support ندارید وظیفه ما برای تیکت های با اولویت عادی 24 ساعت هست ! میخواهید سریعتر پاسخ بگیرید sla بخرید. اینو که گفت یعنی منفجر شدم هرچی میتونستم بهش گفتم . فقط خوبه جای بستن کامل سرورها رفت مشکل رو حل کرد !
اما در کل با زحمت 15 20 تومان سر سرویس های ماهانه با این قیمت های پایین از مشتری های پرتوقغ ایرانی جمع می کنیم میشه مثلا یک میلیون که قیمت خرید سرور با این اوضاع دلار و یورو پیپال سربه سر درمیاد بعد انتظار دارن مثلا 300 400 یورو ماهانه هزینه sla بخواهیم بدهیم !
هتزنر هم همینطور پشتیبانی خوب تری ارائه می کنند اما کوچکترین کاری که برایتان انجام دهند 20 25 یورو فاکتور میکنند که ممکنه دو برابر قیمت خرید ماهانه سرور هزینه پشتیبانی ازتون بگیرند !
یا حتی resellerclub سر سرویس های هاست و دامینش خیلی اذیت می کند . کلا اوضاع پشتیبانی خیلی از شرکت ها نرمال نیست.
به هر حال به عنوان جمع بندی وقتی تعداد مشتریان بالا میره و پرسنل با دانش کافی در شرکت برای پاسخ دهی به تیکت ها با آن تعداد بالا وجود ندارد کیفیت پشتیبانی پایین می آید اما وقتی درآمد زایی یک سایت یا شرکت بالا هست و توانایی به کارگیری نیروهای دلسوز و با علاقه به کار را دارند انتظار میرود برای جلب رضایت مشتری تلاش بیشتری بشود . اگر شرکت خاصی میشناسید که انصافا پشتیبانی خوبی ارائه می کنند معرفی کنید !
nightman
June 27th, 2014, 17:41
من حرفاتون رو ۱۰۰ در ۱۰۰ تائید میکنم
ایک ال هاست به هیچ وجه پشتیبانی نداره
من قبلا که سرور داشتم ازش جواب سوال هامو گاهی ۱ هفته طول میکشید تا بدن
اولش فکر کردم چون ایرانی هم اینجوری برخورد میکنن بعد که فهمیدم مدیرش هم یک ایرانیه کمتر ۱ صدم ثانیه همه ی سرور ها رو منتقل کردم به یک دیتاسنتر دیگه
این جریان مال ۴ سال پیشه