giasi
June 29th, 2013, 23:32
حتما می دانید که گوگل (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) بر اساس قدرتمندی کلمه در هر صفحه سایتها نتایج جستجو را مرتب می کند
اما این قدرتمندی چگونه محاسبه میشود ( این مطلب فقط گوگل (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) در بر نمیگیره با این کار تمامی موتورها (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) پشتبانی می شود)
اندازه استفاده کلمه در داخل صفحه
سپس چگالی ان در سایت ( و نه صرفا صفحه) که اگر سایت دارای چگالی بالا شناخته شده
بالاترین چگالی صفحه ملاک بعدی خواهد بود
بعد از موارد بالا قرار داشتن در موارد زیر هم هر کدام امتیازی دارد
که بر اساس آن جایگاه عبارت جستجو شده (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) موجود در سایت شما در ترتیب نتایج جستجو (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) تعین میشود
که ذیلا اولویت بندی گوگل (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) آورده میشود (ترتیب آورده شده توسط گوگل (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) رعایت می شود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در url صفحه (http://seo-web.ir)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ title (http://seo-web.ir/typo.html) (در صورت وجود چندین تگ تایتل (http://seo-web.ir/typo.html) آخرین ان منظور میشود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ H1 (http://seo-web.ir/typo.html) (در صورت وجود چندین تگ H1 (http://seo-web.ir/typo.html) هیچکدام منظور نمیشود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل ul li (http://seo-web.ir/typo.html) به شرط لینک دار بودن (http://seo-web.ir/right_sidebar.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ a (http://seo-web.ir/typo.html) (در صورت تکرار تفاوتی ایجاد نمی شود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ b (http://seo-web.ir/typo.html)
(در صورت تکرار تفاوتی ایجاد نمی شود اما در صورتیکه بصورت مجزا قرار گیرد ارزش strong (http://seo-web.ir/typo.html) را پیدا می کند )
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ strnog
(در صورت تکرار اگر تگ strong داخل strong بیفتد ارزش مضاعف پیدا می کند
در غیر اینصورت تنها با تکرار مانند تگ b تفاوت چندانی ایجاد نمی شود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ (http://seo-web.ir/typo.html) meta keyword (http://seo-web.ir/typo.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ (http://seo-web.ir/typo.html) meta description (http://seo-web.ir/typo.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در تگ های h2 تا h6 (http://seo-web.ir/typo.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در تایتل (http://seo-web.ir/typo.html) عبارت لینک شده (http://seo-web.ir/right_sidebar.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در تایتل img یا عکس (http://seo-web.ir/gallery.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در تایتل تگ های (http://seo-web.ir/typo.html) شناخته شده دیگر مانند span و div و...
چگالی کلمه رو در این تایپیک ببینید هم نام تایپیک و نیز در متن
سئو وب و قالب در کنار تمام وب مسترها هست
اما این قدرتمندی چگونه محاسبه میشود ( این مطلب فقط گوگل (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) در بر نمیگیره با این کار تمامی موتورها (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) پشتبانی می شود)
اندازه استفاده کلمه در داخل صفحه
سپس چگالی ان در سایت ( و نه صرفا صفحه) که اگر سایت دارای چگالی بالا شناخته شده
بالاترین چگالی صفحه ملاک بعدی خواهد بود
بعد از موارد بالا قرار داشتن در موارد زیر هم هر کدام امتیازی دارد
که بر اساس آن جایگاه عبارت جستجو شده (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) موجود در سایت شما در ترتیب نتایج جستجو (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) تعین میشود
که ذیلا اولویت بندی گوگل (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) آورده میشود (ترتیب آورده شده توسط گوگل (http://seo-web.ir/Search-Engine.html) رعایت می شود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در url صفحه (http://seo-web.ir)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ title (http://seo-web.ir/typo.html) (در صورت وجود چندین تگ تایتل (http://seo-web.ir/typo.html) آخرین ان منظور میشود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ H1 (http://seo-web.ir/typo.html) (در صورت وجود چندین تگ H1 (http://seo-web.ir/typo.html) هیچکدام منظور نمیشود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل ul li (http://seo-web.ir/typo.html) به شرط لینک دار بودن (http://seo-web.ir/right_sidebar.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ a (http://seo-web.ir/typo.html) (در صورت تکرار تفاوتی ایجاد نمی شود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ b (http://seo-web.ir/typo.html)
(در صورت تکرار تفاوتی ایجاد نمی شود اما در صورتیکه بصورت مجزا قرار گیرد ارزش strong (http://seo-web.ir/typo.html) را پیدا می کند )
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ strnog
(در صورت تکرار اگر تگ strong داخل strong بیفتد ارزش مضاعف پیدا می کند
در غیر اینصورت تنها با تکرار مانند تگ b تفاوت چندانی ایجاد نمی شود)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ (http://seo-web.ir/typo.html) meta keyword (http://seo-web.ir/typo.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در داخل تگ (http://seo-web.ir/typo.html) meta description (http://seo-web.ir/typo.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در تگ های h2 تا h6 (http://seo-web.ir/typo.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در تایتل (http://seo-web.ir/typo.html) عبارت لینک شده (http://seo-web.ir/right_sidebar.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در تایتل img یا عکس (http://seo-web.ir/gallery.html)
قرار داشتن کلمه مورد نظر در تایتل تگ های (http://seo-web.ir/typo.html) شناخته شده دیگر مانند span و div و...
چگالی کلمه رو در این تایپیک ببینید هم نام تایپیک و نیز در متن
سئو وب و قالب در کنار تمام وب مسترها هست