webhosts
June 18th, 2013, 09:04
حدود یک سال قبل یک لایسنس نامحدود whmcs خریداری کردم. حال whmcs را ارتقا دادم اما هنگام ورود به پنل ادمین whmcs پیغام زیر نمایش داده میشود:
You are using an Owned License for which the support & updates validity period expired before this release. Therefore in order to use this version of WHMCS, you first need to renew your support & updates access. You can do this from our client area @ www.whmcs.com/members/clientarea.php (http://www.whmcs.com/members/clientarea.php)
If you feel this message to be an error, please contact us @ www.whmcs.com/get-support (http://www.whmcs.com/get-support)
Got a new license key? Click here to enter it
یک تیکت به پشتیبانی whmcs زدم و گفتند باید حدود 44 دلار پرداخت کنی تا مشکل برطرف شود. آیا راه حل دیگری وجود دارد که نخواهد 44 دلار پرداخت کنم؟
با تشکر
You are using an Owned License for which the support & updates validity period expired before this release. Therefore in order to use this version of WHMCS, you first need to renew your support & updates access. You can do this from our client area @ www.whmcs.com/members/clientarea.php (http://www.whmcs.com/members/clientarea.php)
If you feel this message to be an error, please contact us @ www.whmcs.com/get-support (http://www.whmcs.com/get-support)
Got a new license key? Click here to enter it
یک تیکت به پشتیبانی whmcs زدم و گفتند باید حدود 44 دلار پرداخت کنی تا مشکل برطرف شود. آیا راه حل دیگری وجود دارد که نخواهد 44 دلار پرداخت کنم؟
با تشکر