PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : در خواست لایسنس پلسک



yashar313
June 17th, 2013, 11:39
با سلام

لایسنس پلسک نیاز داشتیم به قرار زیر:
پلسک لینوکسی ده دامنه ورژن 10.4.4 ------------ دو عدد
پلسک لینوکسی ده دامنه ورژن 11 ------------------ یک عدد
پلسک لینوکسی 100 دامنه ورژن 10---------------4 عدد
پلسک لینوکسی 100 دامنه ورژن 11-------------1عدد
پلسک ویندوزی 100 دامنه ورژن 10 + پاورپک -------1عدد

لطفا قیمتتون رو هم بگید

pouyasazan
June 17th, 2013, 13:14
با سلام

قیمت لایسنس ها در لینک زیر آمده است. همچنین در صورت وجود هرگونه سوال لطفا با پست الکترونیک sales@pouyasazan.org در ارتباط باشید:

لایسنس محصولات پاراللز (پلسک، ورچوزو) - پویاسازان (http://www.pouyasazan.org/parallels.asp)

شایان ذکر است پویاسازان نماینده رسمی پاراللز میباشد:
http://www.parallelssponsors.com/pl2/detail?id=1415

yashar313
June 22nd, 2013, 21:42
دو نا ورژن 10 از شما خریدم(حین خرید هم طی کردم که برای ورژن 10 میخوام) ولی این چیزی که فرستادید روی پلسک ورژن 10 کار نمیکنه!
قرار شد برام ایمیل کنید جوابتون رو ولی این کار رو نکردید!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا پاسخ بدید که چرا لایسنسی که فرستادید روی نسخه 10 کار نمیکنه

pouyasazan
June 22nd, 2013, 22:30
دو نا ورژن 10 از شما خریدم(حین خرید هم طی کردم که برای ورژن 10 میخوام) ولی این چیزی که فرستادید روی پلسک ورژن 10 کار نمیکنه!
قرار شد برام ایمیل کنید جوابتون رو ولی این کار رو نکردید!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا پاسخ بدید که چرا لایسنسی که فرستادید روی نسخه 10 کار نمیکنه


با سلام

امور پشتیبانی (دلیل کارنکردن و بررسی آن) با ایمیل support@pouyasazan.org انجام میشود.
ما پارتنر رسمی پاراللز هستیم.
پاراللز در حال حاضر برای تمام ورژن های فعال یک لایسنس صادر میکند و همان لایسنس بر روی تمامی نسخه ها کار میکند. ایمیل که لایسنس را در آن دریافت میکنید نیز از پاراللز به صورت مستقیم برای شما ارسال میشود!
باز هم اگر موردی دارید اول با ایمیل پشتبانی در ارتباط باشید. اگر به نتیجه نرسیدید آن زمان ...

yashar313
June 22nd, 2013, 22:47
صبح ایمیل زدیم و ظهر هم با تلفن تماس گرفتیم...قرار شده بود بررسی کنید و از طریق ایمیل اطلاع بدید که ندادید
انشالله فردا وقت اداری دوباره لایسنس ها رو بررسی میکنیم، و دوباره مراحلی رو که امروز طی کردیم را دوباره طی میکنیم

pouyasazan
June 22nd, 2013, 23:19
صبح ایمیل زدیم و ظهر هم با تلفن تماس گرفتیم...قرار شده بود بررسی کنید و از طریق ایمیل اطلاع بدید که ندادید
انشالله فردا وقت اداری دوباره لایسنس ها رو بررسی میکنیم، و دوباره مراحلی رو که امروز طی کردیم را دوباره طی میکنیم

شما ایمیل ارسال کنید (به جای تماس تلفنی) تا هم برای شما سند باشد و هم در سیستم سند باشد. میتوانید پس از آن پیگیری تلفنی هم نمایید. اما اول ایمیل ارسال کنید!

yashar313
June 22nd, 2013, 23:25
دوست عزیز عرض کردم ایمیل ارسال کردم و بعدش تماس گرفتم!
انشالله فردا همه چیز درست میشه.