توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پشتیبانی شرکت طوبی سرور!
takpar7
May 21st, 2013, 20:46
سلام
من از شرکت طوبی سرور یه سرور اختصاصی گرفتم
بعد از نصب لینوکس رمز ورود به ssh رو برام ارسال کردند
من به محض دریافت رمز خواستم وارد سرور بشم تا تغییرات مورد نظرمو انجام بدم
ولی وارد نشد و گفت رمز اشتباهه
3 دقیقه بعد از دریافت رمز ورود تیکت زدم که رمز ورود به ssh اشتباهه
و پیامی که دادن به من این بود
"سرور اختصاصی پشتیبانی نرم افزاری ندارد."
آیا داشتن رمز ورود صحیح بعد از اولین نصب لینوکس جزء پشتیبانی نرم افزاریه؟
من حق ندارم رمز صحیح ورود به ssh رو داشته باشم و بهم تیکت بزنن که پشتیبانی نرم افزرای ندارین؟!!
عکس تیکت رو پیوست کردم و میتونید ببینید که بعد دو روز بدون جواب دادن بستن تیکت رو توتیکت دیگه
بهم اعلام کردن که پشتیبانی نرم افزاری نداره سرور اختصای
tserver.ir ؟؟!!
خوشحال میشم دوستان منو راهنمایی بکنن که اشتباه از منه یا دوستان طوبی سرور
میخواستم تو بخش انتقادات تیکت بزنم ولی امکانش نبود برام و این دسترسی رو نداشتم
13347
ra3ou1
May 21st, 2013, 21:10
سلام
شرکت موظف هست که به شما اطلاعات دقیق و صحیح رو ارسال کنه
در صورتی هم که مشکلی پیش بیاد باید شما رو راهنمایی کنند
وقتی شما از شرکت سرویس گرفتید شرکت موظف هست که
در صورت بروز مشکل شما را راهنمایی کنند.
takpar7
May 24th, 2013, 23:41
جمعه ی هفته ی پیش قرار شد سرور نصب بشه وکارهاش انجام بشه
الآن دیگه داره شنبه میشه و 8 روز میگذره از اون روز و من هنوز رمز سرور رو ندارم!
حتی دو روزه که پشتبانی فنی رو هم با پرداخت هزینه فعال کردم ولی همچنان رمز رو ندارم و کسی پاسخگو نیست به تیکتم تو 24 ساعت!
حتما با شرکت دیگه همکاری میکردم ولی متاسفانه دیتاسنتر آلمانه و فقط 200 تومن هزینه ستاپ داده شده
فقط میتونم بگم متاسفم!
OnlineServer
May 24th, 2013, 23:46
اون شب مشکل تون حل نشد ؟ dhcp ؟
takpar7
May 24th, 2013, 23:50
اون شب مشکل تون حل نشد ؟ dhcp ؟
ممنونم از شما بخاطر اون شب خیلی زحمت دادم بهتون و شما با صبر جوابامو میدادین و حتی رایگان رو سرورم کار کردین ممنونم ازتون
من بهشون گفتم تا به دیتاسنتر بگن ولی زیربار نرفتن و گفتن که هم من و هم شما که این موضوع رو مطرح کردین بی سواد هستیم
نمیدونم واقعا چی بگم!
هنوز هم مشکل رو حل نکردن با پرداخت هزینه برای پشتیبانی فنی!
OnlineServer
May 24th, 2013, 23:58
ممنونم از شما بخاطر اون شب خیلی زحمت دادم بهتون و شما با صبر جوابامو میدادین و حتی رایگان رو سرورم کار کردین ممنونم ازتون
من بهشون گفتم تا به دیتاسنتر بگن ولی زیربار نرفتن و گفتن که هم من و هم شما که این موضوع رو مطرح کردین بی سواد هستیم
نمیدونم واقعا چی بگم!
هنوز هم مشکل رو حل نکردن با پرداخت هزینه برای پشتیبانی فنی!
مورد نداره ,
اطلاعات را لطف میکنید بفرستید الان چک کنم اون شب واقعا فرصت کم و دیر وقت بود.
nirvanna
May 25th, 2013, 00:00
البته این مشکلات بعضا پیش میاد به دلیل نا آگاهی برخی افراد ، چیزهایی پیش میاد که خارج از محدوده ی پشتیبانی هست اما این که رمز رو اشتباه بدن و پاسخگو نباشن دیگه خیلی جالبه !
takpar7
May 25th, 2013, 00:03
مورد نداره ,
اطلاعات را لطف میکنید بفرستید الان چک کنم اون شب واقعا فرصت کم و دیر وقت بود.
بله ساعت 2 نصف شب بود
قرار بود دیروز عصر kvm رو بگیرن و رمز رو ازش بازیابی بکنن
دیگه فردا باید حتما رمز رو ارائه بدن
دلیل اینکه منتظر فردا میمونم نمیخوام سرور الآن دان بشه بخاطر rescue
سپاسگذارم ازتون
takpar7
May 25th, 2013, 00:07
البته این مشکلات بعضا پیش میاد به دلیل نا آگاهی برخی افراد ، چیزهایی پیش میاد که خارج از محدوده ی پشتیبانی هست اما این که رمز رو اشتباه بدن و پاسخگو نباشن دیگه خیلی جالبه !
جالب ترش اینه که من پشتیبانی فنی رو هم سفارش دادم و پرداخت کردم
بعد خواستن از طریق rscue بازیابی بکنن سرور رو چندین ربع خوابوندن ولی نتونستن
بعد بهم گفتن سرور مشکل داره و بازیابی نمیشه رمز!درحالی که همه تنظیماتش و نصبشو خودشون انجام داده بودن و من حتی رمز رو نداشتم که یکبار وارد ssh بشم!
سرور دیتاسنتر هتزنر آلمانه
من سوال کردم حالا از چه طریقی میخواین بازیابی بکنید رمز رو گفتن که شما با مبلغ اندک پشتیبانی فنی گرفتین که اون دستمزد چند ساعت ماست ما نمیتونیم که تمام وقت در اختیار شما باشیم
بعد با کلی جرو بحث قرار شد از kvm بازیابی بکنن!
takpar7
May 25th, 2013, 00:10
من نمیدونم واقعا به کی بگم دیگه
دادن یه رمز ssh چقدر زمان بره
8 روزه منتظر رمز هستم من
8 روزه یکی از سایتهام که بخاطر تنظیماتی که باید برای راه اندازی صحیحش انجام بشه برای افزایش حجم آپلود و کاهش فشار روی سرور خوابیده
و آقایون عین خیالشون نیست
Bullet-Vps.us
May 25th, 2013, 00:17
جالب ترش اینه که من پشتیبانی فنی رو هم سفارش دادم و پرداخت کردم
بعد خواستن از طریق rscue بازیابی بکنن سرور رو چندین ربع خوابوندن ولی نتونستن
بعد بهم گفتن سرور مشکل داره و بازیابی نمیشه رمز!درحالی که همه تنظیماتش و نصبشو خودشون انجام داده بودن و من حتی رمز رو نداشتم که یکبار وارد ssh بشم!
سرور دیتاسنتر هتزنر آلمانه
من سوال کردم حالا از چه طریقی میخواین بازیابی بکنید رمز رو گفتن که شما با مبلغ اندک پشتیبانی فنی گرفتین که اون دستمزد چند ساعت ماست ما نمیتونیم که تمام وقت در اختیار شما باشیم
بعد با کلی جرو بحث قرار شد از kvm بازیابی بکنن!
انشالله که مشکلتون رو حل میکنن ولی واقعا این کارشون غیر حرفه ای و دور از اخلاق هست . درست تحویل ندادن اطلاعات سرور ربطی به پشتیبانی نرم افزاری سرور نداره .
اسمشون رو شنیده بودم ولی اینطوریش رو ندیده بودم
majidisaloo1
May 25th, 2013, 00:22
من نمیدونم واقعا به کی بگم دیگه
دادن یه رمز ssh چقدر زمان بره
8 روزه منتظر رمز هستم من
8 روزه یکی از سایتهام که بخاطر تنظیماتی که باید برای راه اندازی صحیحش انجام بشه برای افزایش حجم آپلود و کاهش فشار روی سرور خوابیده
و آقایون عین خیالشون نیست
چه دیتا سنتری است؟
takpar7
May 25th, 2013, 00:25
چه دیتا سنتری است؟
هتزنر آلمان
از سرور راضی هستم کاملا ولی این نداشتن رمز ssh خیلی ضرر داده برام
majidisaloo1
May 25th, 2013, 00:28
هتزنر آلمان
از سرور راضی هستم کاملا ولی این نداشتن رمز ssh خیلی ضرر داده برام
شما که رمز ندارید و کاری نکرده اید چطوری از سرور راضی هستین؟
nirvanna
May 25th, 2013, 00:30
راستش ما هم از این دیتاسنتر سرور داریم چند تا
اما تا الان مشکل رو خود سرور نداشتیم !
دیتاسنترشونم پاسخگو هست
ولی خب به هر صورت ، پشتیبانی ، مبلغی براش تعیین می شه و بعد وظیفه داره
مسلما کسی که تضمین می کنه پشتیبانی رو باید این مشکلات رو هم بپذیره
در هر حال از شما دوست عزیز متشکریم که این مورد رو به اظلاع دیگر دوستان رسوندید و امیدوارم مشکلتون هرچه سریعتر برطرف بشه
syncronet
May 25th, 2013, 00:32
بهتره بهشون بگین سرور رو بفرستن توی rescue mode و پسورد rescue رو براتون بفرستند. بعد خودتون می تونید به سرور کانکنت بشین، رمز رو ریست کنید و سرور رو ریبوت کنید.
takpar7
May 25th, 2013, 00:32
شما که رمز ندارید و کاری نکرده اید چطوری از سرور راضی هستین؟
سایت ها رو سرور هستن و فعالن
من به رمز ssh نیاز دارم تا تغییرات مورد نظرمو بدم
منظورم از راضی بودن راضی بودن از خود دیتاسنتر هتزنر بخاطر کیفیت و سرعت خوب و پینگ خیلی خوب زیر 150! بود
من از پشتیبانی شرکت ناراضی ام
takpar7
May 25th, 2013, 00:34
بهتره بهشون بگین سرور رو بفرستن توی rescue mode و پسورد rescue رو براتون بفرستند. بعد خودتون می تونید به سرور کانکنت بشین، رمز رو ریست کنید و سرور رو ریبوت کنید.
دیتاسنتر هتزنر آلمان دسترسی به همه چی رو میده و نیاز نداره به اونا بگم
مشکل اینجاست که از رسکو رمز بازیابی نمیشه نمیدونم چرا
حتی خودشونم نتونستن بازیابی بکنن از رسکو
majidisaloo1
May 25th, 2013, 00:35
سایت ها رو سرور هستن و فعالن
من به رمز ssh نیاز دارم تا تغییرات مورد نظرمو بدم
منظورم از راضی بودن راضی بودن از خود دیتاسنتر هتزنر بخاطر کیفیت و سرعت خوب و پینگ خیلی خوب زیر 150! بود
من از پشتیبانی شرکت ناراضی ام
بک kvm کار را راه میندازه دیگه
اصلا kvm هم نشد ipmi بگیرید خیلی ساده است درسافت ipmi چون نیاز به سخت افزار هم ندارد و خود سخت افزار های جدید دارند و فقط یک آی پی خالی میخواهد
takpar7
May 25th, 2013, 00:38
بک kvm کار را راه میندازه دیگه
اصلا kvm هم نشد ipmi بگیرید خیلی ساده است درسافت ipmi چون نیاز به سخت افزار هم ندارد و خود سخت افزار های جدید دارند و فقط یک آی پی خالی میخواهد
من آشنایی زیاد ندارم متاسفانه درباره ipmi
من کارم سرور نیست
هاستینگ هم نیستم
چندتا سایت خودمو رو سرور دارم
kvm هم باید دیتاسنتر ارائه بده و خود شرکت به من تیکت بزنه و laowhj kvm رو بده که قرار پنجشنبه عصر بود هنوزم که هنوزه خبری نیست!
takpar7
May 25th, 2013, 00:42
امیدوارم مشکل فردا حل بشه
مطرح کردن این موضوع صرفا برای آشنایی بیشتر با این شرکت بود
و اولش هم بهشون گفتم ,گفتم من حق دارم برای اولین ورود رمز صحیح رو داشته باشم بعد اون مشکلی پیش اومد حق با شماست به عهده شما نیست
قبول نکردن که نکزدن و همش گفتن شما پشتیبانی فنی ندارید و این به عهده ما نیست!
گفتم پس من تو وب هاستینگ تالک مطرح میکنم دوستان نظر میدن که حق با کیه
گفتن مطرح کنید
از همه دوستان ممنونم
syncronet
May 25th, 2013, 00:49
در مد rescue شما به دیسکهای سرور دسترسی دارین در نتیجه فایل
/etc/shadow
سیستم عامل نصب شده روی سرور (به فرض نصب لینوکس) هم در اختیار شما هست پس راحت میشه رمز عبور هر یوزری رو از این مد تغییر بدین. در صورتیکه تو rescue به پارتیشن مربوطه دسترسی ندارین این مشکل رو باید شرکتی که سرور رو براتون گرفته از طریق دیتاسنتر پیگیری کنه.
majidisaloo1
May 25th, 2013, 01:11
گفتم پس من تو وب هاستینگ تالک مطرح میکنم دوستان نظر میدن که حق با کیه
گفتن مطرح کنید
ار این حرف متنفر هستم
takpar7
May 25th, 2013, 01:15
ار این حرف متنفر هستم
وقتی نمیشه تو یه جریان به نتیجه رسید
باید از یه طریق دیگه اقدام بشه
دلیل تنفرتون رو نمیدونم!
majidisaloo1
May 25th, 2013, 01:30
وقتی نمیشه تو یه جریان به نتیجه رسید
باید از یه طریق دیگه اقدام بشه
دلیل تنفرتون رو نمیدونم!
هیچ وقت در زندگی تون تحدید نکنید
بنده تحدید را نشانه ضعف میدونم
takpar7
May 25th, 2013, 10:45
هیچ وقت در زندگی تون تحدید نکنید
بنده تحدید را نشانه ضعف میدونم
ولی این تحدید نبود
من که دیدم اینقدر پافشاری دارن رو این موضوع که سرور اختصاصی پشتیبانی فنی نداره حتی برا یدادن رمز صحیح تو اولین بار
گفتم بیام اینجا بپرسم ببینم مشکل از منه یا دوستان
تو اول پست هو اینو نوشتم!
takpar7
May 25th, 2013, 10:49
مشکل با kvm هم حل نشد چون رمز اشکالی نداشته و مشکل از سرور و روت بوده حالا نمیدونم دقیقا از کجا بوده مشکل!
دوستان طوبی سرور دوباره نصب میکنن سرور رو