ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : عدم ارسال ايميل - سرور اختصاصي از redstation



sarw
May 11th, 2013, 20:01
سلام دوستان
مدتي است كه سرورمون رو تغيير داديم و اينبار از ديتا سنتر redstation سرور جديدي گرفتيم. كه بعد از انتقال اطلاعات و تنظيم dns و آيپي جديد، با مشكل عدم ارسال ايميل مواجه شديم. بطوري كه هيچ ايميلي ارسال و يا دريافت نميشد. لازم به ذكر است كه كنترل پنل ما kloxo ميباشد و از CentOS 5.9 استفاده ميكنيم
بعد از بررسي فراوان متوجه شدم كه بايد در /var/qmail/control/smtproutes عبارت :relay.redstationmail.co.uk رو قرار بديم.
كه بعد از اينكار ، مشكل برطرف شد.
و چند هفته بدون مشكل كار ميكرد
تا اينكه الان نميدونم چرا دوباره همون مشكل قبلي رو داريم و ايميل ارسال نميشه.
و تعداد نامه هاي ارسال نشده /var/qmail/bin/qmail-qstat رقم بالايي شده
messages in queue: 16202
messages in queue but not yet preprocessed: 0
و توي ميل لاگ كلكسو ، خطاي زير رو نشون ميده /var/log/kloxo/maillog
deferral: Sorry,_I_wasn't_able_to_establish_an_SMTP_connecti on._(#4.4.1)

جهت اطلاع عرض كنم كه فايروال iptables و csf نصب هست ولي حتي وقتي اونها رو بطور كلي غير فعال كردم بازهم مشكل ارسال ايميل برطرف نشد

ضمنا وقتي در ssh دستور telnet MyIP 25 رو وارد ميكنم.
# telnet MyIP 25
Trying MyIP...
Connected to h(MyIP).host.redstation.co.uk (MyIP).
Escape character is '^]'.
220 mail.MyDomain.com - Welcome to Qmail ESMTP
البته فقط همين دو خط نوشته بالا مياد ولي بعدش ديگه هيچي نوشته نميشه و يكجورايي ميشه گفت برنامه putty هنگ ميكنه و بايد پنجره برنامه Putty رو ببندم و دوباره باز كنم.

ضمنا وقتي توي سايت MX Lookup Tool - Check your DNS MX Records online - MxToolbox (http://www.mxtoolbox.com) توي قسمت بررسي smtp نام دامنه و يا آيپي سرور رو وارد ميكنم
خطاي SMTP Reverse DNS Mismatch رو ميده كه توي توضيحش نوشته : Warning - Reverse DNS does not match SMTP Banner
و پايين همون صفحه در قسمت Session Transcript به خطاي شماره 553 اشاره ميكنه

220 mail.MyDomain.com - Welcome to Qmail ESMTP [686 ms]
EHLO please-read-policy.mxtoolbox.com
250-mail.MyDomain.com - Welcome to Qmail
250-STARTTLS
250-PIPELINING
250-8BITMIME
250-SIZE 20971520
250 AUTH LOGIN PLAIN CRAM-MD5 [733 ms]
MAIL FROM: <supertool@mxtoolbox.com>
250 ok [733 ms]
RCPT TO: <test@example.com>
553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.5.3 - chkuser) [1747 ms]
QUIT

SendSMTPCommand: You hung up on us after we connected. Please whitelist us. (connection lost)

جهت اطلاع ، گزارش port scan (http://www.mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=smtp:31.3.252.242&run=networktools#) هم به شرح زير است



25
smtp
Success




23
telnet
Thread was being aborted.




53
dns
Success




80
http
Success





3389
remote desktop
Timeout





8080
webcache
Thread was being aborted.



ضمنا گزارش تست stmp_diag ميباشد كه ناموفق مي باشد


SMTP Connect
Failed To Connect



5/11/2013 9:27:52 AM Connection attempt #1 - Unable to connect after 15 seconds. [15.03 sec]
5/11/2013 9:28:12 AM Connection attempt #2 - Unable to connect after 15 seconds. [15.04 sec]





ضمنا در فايل /etc/resolv.conf عبارت زير درج شده بود كه تغييري در آن نداده ام
search host.redstation.co.uk
nameserver 80.84.58.27
nameserver 80.84.58.28

و همچنين nano /etc/hosts
127.0.0.1 localhost.localdomain localhost
::1 localhost6.localdomain6 localhost6
MyIP hMyIP.host.redstation.co.uk hMyIP

و نيز nano /etc/sysconfig/network
NETWORKING=yes
NETWORKING_IPV6=no
HOSTNAME=hMyIP.host.redstation.co.uk
GATEWAY=MyIP

خيلي ممنون ميشم اگه محبت كرده و راهنماييم كنيد

vistaperes
May 11th, 2013, 20:12
هر روز حق ارسال 500 ایمیل دارید :) اگر csf داشته باشید همان ساعات اول این محدودیت شما تمام می شود

قوانین جدید هست که راضی کننده نیست

ParsWebIT
May 11th, 2013, 21:39
رد استیشن جدیدا خیلی حساس شده به ایمیل 3 سرور مارو بست سر همین جریان
اگر بازم موفق نشدید تیکت کنید به دیتا سنتر

s.w.a.t
May 11th, 2013, 21:48
اگر میتوانید یک relay سرور خارج از شبکه دیتاسنتر ایجاد کنید و از آن استفاده کنید.

TARIMEHR
May 11th, 2013, 22:01
اگر میتوانید یک relay سرور خارج از شبکه دیتاسنتر ایجاد کنید و از آن استفاده کنید.

چطور میشه این کارو انجام داد؟
چه چیزهایی لازم هست؟

i-whost
May 11th, 2013, 22:57
چطور میشه این کارو انجام داد؟
چه چیزهایی لازم هست؟


یک vps خارج شبکه و مطمئن که با ارسال ایمیل مشکل نداشته باشد! برای کانفیگ اگر تمایل داشتید در خدمتیم

sarw
May 12th, 2013, 00:58
هر روز حق ارسال 500 ایمیل دارید :) اگر csf داشته باشید همان ساعات اول این محدودیت شما تمام می شود

قوانین جدید هست که راضی کننده نیست

دوست عزيزم تنظيمات csf كه قابل تغيير است (اگه اشتباه ميكنم بفرماييد)،‌ ضمنا من عرض كردم كه حتي با غير فعال كردن csf باز مشكل عدم ارسال ايميل پابرجاست. پس قاعدتاً نبايد ربطي به csf داشته باشه.


رد استیشن جدیدا خیلی حساس شده به ایمیل 3 سرور مارو بست سر همین جریان
اگر بازم موفق نشدید تیکت کنید به دیتا سنتر

هر ماه كلي هزينه سرور اختصاصي ميدهيم. يعني چي به ارسال ايميل حساس شده! بعيد ميدونم محدوديت از طرف اونها باشه. چون عرض كردم بعد از اصلاحي كه توضيح دادم ، سرور چندين هفته كار خودش رو انجام ميداد. و روزانه تعداد زيادي ايميل ارسال ميشد و مشكلي هم نبود.


اگر میتوانید یک relay سرور خارج از شبکه دیتاسنتر ایجاد کنید و از آن استفاده کنید.

من نميخوام هزينه اضافي بكنم چون فكر ميكنم مشكل از جاي ديگه باشه
لطفا در مورد اون چند ايرادي كه با رنگ قرمز مشخص شده ، راهنمايي بفرماييد كه براي رفع اونها چه بايد بكنم؟

ضمنا يك موردي كه يادم رفت بگم اينه كه
همه اين مشكلات از وقتي شروع شد كه هارد سرور بدليل افزايش حجم لاگ ها ، كاملا پر شد . بطوريكه mysql‌ ازكار افتاد. بعد مجبور شدم فايل هاي لاگ را از پاك كنم. به عنوان مثال فايل /var/log/messages كه حجم 47 گيگا بايت داشت رو پاك كردم. البته بعد از پاك كردم فايل مزبور ، با دستور touch /var/log/messages ‌دوباره اون فايل رو ايجاد كردم
البته محتويات پوشه /var/cache/logwatch/ رو هم پاك كردم چون نزديك به 16 گيگا بايت بود.
و حقيقتش همه مشكل عدم ارسال ايميل ، بعد از اين ماجرا ها پيش اومد. يعني بعد از اينكه سرور بخاطر مشكل پر شدن هارد از كار افتاد و من مجبور به پاك سازي فايل هاي لاگ شدم.
وگرنه قبلش هيچ مشكلي نبود

دوستان ، لطفا در مورد اون ايرادات كه با رنگ قرمز نوشته شده ، و نحوه رفع اونها راهنمايي بفرماييد!

ضمنا در مورد تست پورت 25 كه با رنگ آبي نوشتم ، ميشه بگيد پاسخي كه من از سرور خودم دريافت ميكنم و با زدن دستور telnet MyIP 25 فقط دو خط نوشته مياد و بعد به حالت هنگ در مياد! آيا اين طبيعيه ؟ يا مشكلي وجود داره كه اينطور هست و نبايد اينطور باشه؟
چون من روي سرورهاي قبلي هيچ وقت اين مشكل عدم ارسال ايميل رو نداشتم و بخاطر همين قبلا اين دستور رو رويك يك سروري كه مشكل ارسال ايميل نداره ، تست نكردم كه ببينم جوابش دقيقا چي بايد باشه؟

i-whost
May 12th, 2013, 01:02
میتوانید یک گزارش از Mail Delivery Reports قرار بدید؟ ببینید در هدر ارسال ایمیل چه چیزی نوشته شده؟

3245
May 12th, 2013, 01:23
دوستان دقت کنند به متن زیر



Thanks for your reply.

I can confirm that all Redstation dedicated servers are restricted to only send mail on port 25 through our premium relay server. You would therefore need to configure your system to send mail through our server.

We provide a free premium relay with dedicated servers, instructions for setup for popular email clients and control panels can be found at http://www.redstation.com/dedicated_servers_faq_mailrelay.html

Please follow the instructions provided above if you require to send mail from your dedicated server. Redstation have a policy of not allowing direct or bulk mailing to protect the reputation of our IPs in the interest of our customers.

If you have not already configured your system for our mail relay then this will be the cause of your issues.

Please check your configuration with our FAQ and then test your email functions again.

sarw
May 12th, 2013, 02:09
میتوانید یک گزارش از Mail Delivery Reports قرار بدید؟ ببینید در هدر ارسال ایمیل چه چیزی نوشته شده؟

منظورتون لاگ ميل هست؟ /var/log/kloxo/maillog

May 12 01:59:37 MyServerName qmail: 1368307777.971811 delivery 212: deferral: Sorry,_I_wasn't_able_to_establish_an_SMTP_connecti on._(#4.4.1)/
May 12 01:59:37 MyServerName qmail: 1368307777.972056 status: local 0/10 remote 59/60
May 12 01:59:37 MyServerName qmail: 1368307777.972298 starting delivery 288: msg 19570074 to remote postmaster@mail.MyDomain.com
May 12 01:59:37 MyServerName qmail: 1368307777.972556 status: local 0/10 remote 60/60
May 12 01:59:40 MyServerName qmail: 1368307780.923006 delivery 241: deferral: Sorry,_I_wasn't_able_to_establish_an_SMTP_connecti on._(#4.4.1)/
May 12 01:59:40 MyServerName qmail: 1368307780.923041 status: local 0/10 remote 59/60
May 12 01:59:40 MyServerName qmail: 1368307780.923053 starting delivery 289: msg 19569821 to remote root@mail.MyDomain.com
May 12 01:59:40 MyServerName qmail: 1368307780.923061 status: local 0/10 remote 60/60
May 12 01:59:40 MyServerName qmail: 1368307780.944685 delivery 214: deferral: Sorry,_I_wasn't_able_to_establish_an_SMTP_connecti on._(#4.4.1)/
May 12 01:59:40 MyServerName qmail: 1368307780.944719 status: local 0/10 remote 59/60
May 12 01:59:40 MyServerName qmail: 1368307780.944731 starting delivery 290: msg 19616943 to remote postmaster@mail.MyDomain.com
May 12 01:59:40 MyServerName qmail: 1368307780.944739 status: local 0/10 remote 60/60
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.163452 new msg 19634493
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.163497 info msg 19634493: bytes 402 from <anonymous@mail.MyDomain.com> qp 2669 uid 48
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.926894 delivery 289: deferral: Sorry,_I_wasn't_able_to_establish_an_SMTP_connecti on._(#4.4.1)/
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.926947 status: local 0/10 remote 59/60
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.926970 starting delivery 291: msg 19616856 to remote postmaster@mail.MyDomain.com
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.926988 status: local 0/10 remote 60/60
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.933871 delivery 215: deferral: Sorry,_I_wasn't_able_to_establish_an_SMTP_connecti on._(#4.4.1)/
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.933911 status: local 0/10 remote 59/60
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.933936 starting delivery 292: msg 19569844 to remote postmaster@mail.MyDomain.com
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.933954 status: local 0/10 remote 60/60
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.936801 delivery 216: deferral: Sorry,_I_wasn't_able_to_establish_an_SMTP_connecti on._(#4.4.1)/
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.936842 status: local 0/10 remote 59/60
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.936868 starting delivery 293: msg 19570163 to remote postmaster@mail.MyDomain.com
May 12 01:59:43 MyServerName qmail: 1368307783.936886 status: local 0/10 remote 60/60
May 12 01:59:46 MyServerName qmail: 1368307786.931370 delivery 242: deferral: Sorry,_I_wasn't_able_to_establish_an_SMTP_connecti on._(#4.4.1)/
May 12 01:59:46 MyServerName qmail: 1368307786.931418 status: local 0/10 remote 59/60
May 12 01:59:46 MyServerName qmail: 1368307786.931446 starting delivery 294: msg 19569979 to remote postmaster@mail.MyDomain.com
May 12 01:59:46 MyServerName qmail: 1368307786.931464 status: local 0/10 remote 60/60

sarw
May 13th, 2013, 19:48
نيست فرياد رسي كه مرا ياري كند؟
:(

TARIMEHR
May 13th, 2013, 19:57
میتوانید یک گزارش از Mail Delivery Reports قرار بدید؟ ببینید در هدر ارسال ایمیل چه چیزی نوشته شده؟


نيست فرياد رسي كه مرا ياري كند؟

whm >> Email>> Mail Delivery Reports

روی run report کلیک کنین
یه عکس از نتیجه ی گزارش بگیرین و اینجا بذارین

sarw
May 14th, 2013, 00:13
سلام مجدد
بنا به توصيه دوستان به ديتا سنتر تيكت زدم كه در جواب نوشتن كه پورت smtp رو بلوك كردن #-o

SMTP Blocked

Hi

Your server with IP address 109.200.16.189 has been blocked from sending mail as we have detected UBE or mail which violates our AUP being sent from your server.

Redstation takes all abuse of our AUP seriously and our full acceptable use policy can be found here:

http://www.redstation.com/legal_aup_dedicatedServer.html

Details:

From: mallia@smartgroups.com
To: guest@MyDomain.com
Subject: The Dollar Bubble, be ready!
Date: Wed, 1 May 2013 18:49:01


Kind Regards,
Pete Baughan
System Support Engineer

ميشه دوستان راهنمايي كنيد و بگيد دقيقاً چه اتفاقي افتاده و اين پيام چه معني داره؟ (راستي شماره آيپي كه توي متن بالا ذكر شده، آيپي سرور ما نيست)
الان من بايد چيكار كنم؟

ParsWebIT
May 14th, 2013, 02:33
سلام مجدد
بنا به توصيه دوستان به ديتا سنتر تيكت زدم كه در جواب نوشتن كه پورت stmp رو بلوك كردن #-o

SMTP Blocked

Hi

Your server with IP address 109.200.16.189 has been blocked from sending mail as we have detected UBE or mail which violates our AUP being sent from your server.

Redstation takes all abuse of our AUP seriously and our full acceptable use policy can be found here:

http://www.redstation.com/legal_aup_dedicatedServer.html

Details:

From: mallia@smartgroups.com
To: guest@MyDomain.com
Subject: The Dollar Bubble, be ready!
Date: Wed, 1 May 2013 18:49:01


Kind Regards,
Pete Baughan
System Support Engineer

ميشه دوستان راهنمايي كنيد و بگيد دقيقاً چه اتفاقي افتاده و اين پيام چه معني داره؟ (راستي شماره آيپي كه توي متن بالا ذكر شده، آيپي سرور ما نيست)
الان من بايد چيكار كنم؟

من که بهتون گفتم اولش!
ما قید این دیتاسنتر رو زدیم

هاست 97
May 14th, 2013, 09:45
یک سرورمجازی از جای دیگر تهیه کنید و میل سرور را ریموت کنید

TARIMEHR
May 14th, 2013, 09:51
یک سرورمجازی از جای دیگر تهیه کنید و میل سرور را ریموت کنید

چطور باید سرور مجازی دیگه روش میل سرور نصب کرد و ریموت کرد و ....

sarw
May 14th, 2013, 11:18
یک سرورمجازی از جای دیگر تهیه کنید و میل سرور را ریموت کنید

من ميخوام بدونم حرف حسابشون چيه ؟
اون آدرس آيپي كه نوشتن اصلا براي ما نيست. و اون ايميلي كه بعنوان هرزنامه نشون دادن به هيچ عنوان از طرف سرور ما ارسال نشده.
Subject: The Dollar Bubble, be ready! :-o
يعني ما اصلا چنين ايميل هايي ارسال نكرديم.
اصلا توسط سرور ما دو ميل تا مشابه هم ارسال نشده چه برسه به هرزنامه . هر كدوم از ايميل هاي ارسالي توسط سايت ما، عناوين متفاوتي دارند و مثل هرزنامه نيست كه مثلا 1000 تا ايميل مشابه به 1000 نفر فرستاده بشه.
پس اينكه ميگن سرور شما هرزنامه ارسال كرده يعني چي؟ اون مثالي كه نمونه آورده به چه معنيه؟ :39:

Details:

From: mallia@smartgroups.com
To: guest@MyDomain.com
Subject: The Dollar Bubble, be ready!
Date: Wed, 1 May 2013 18:01


يعني ممكنه كسي بدون اطلاع ما ، و مثلا بخاطر ضعيف بودن تنظيمات امنيتي با هك كردن دسترسي به ميل سرور ، از سرور ما براي ارسال هرزنامه سوء‌ استفاده كرده باشه؟

الان بايد چي كار كنم؟ يعني ديگه پورت smtp رو باز نميكنن؟ يا اينكه بهشون تيكت بزنم ممكنه پورت رو باز كنن؟

هاست 97
May 14th, 2013, 12:12
یه فرم پر میکنید با حدود 500 پوند ودیعه که در صورت هر بار تخلف مبلغی از ودیعه شما کم میشه! (طبق تجربه قبلی)

یدونه سرور مجازی بگیرید و میل سرور رو ببرید روی سرور مجازی

sarw
May 14th, 2013, 13:44
یه فرم پر میکنید با حدود 500 پوند ودیعه که در صورت هر بار تخلف مبلغی از ودیعه شما کم میشه! (طبق تجربه قبلی)

یدونه سرور مجازی بگیرید و میل سرور رو ببرید روی سرور مجازی


دوست عزيز من ميگم چه تخلفي صورت گرفته؟ و اصل مشكل و ماجرايي كه باعث بستن پورت smtp شده چي بوده؟

آخه اون آيپي كه اعلام كردن اصلا براي سرور ما نيست. ضمنا اون متن ايميلي كه بعنوان هرزنامه نشون داده شد، اصلا توسط سرور ما ارسال نشده. (البته نميدونم شايدم بدون اطلاع ما ارسال شده). اصلا ميخوام بدونم همچين چيزي ممكنه اتفاق بيوفته؟ يعني كسي بتونه از ميل سرور ما براي ارسال هرزنامه (بدون اطلاع ما) سوء‌استفاده كنه؟

و فرضا اگه اينطور شده باشه. چطور بايد از تكرارش جلوگيري كنيم و نذاريم از اين به بعد كسي از ميل سرور ما براي ارسال هرزنامه سوء‌استفاده نكنه؟ بايد تنظيمات امنيتي خاصي رو ايجاد كنيم؟

s.w.a.t
May 14th, 2013, 14:48
باسلام
این مشکل برای دوستانی اتفاقا میافتد که از mail scanner استفاده نمیکنند. از خارج از سرور به سرور شما ایمیلهای اسپم ارسال میشود و اکثرا هم دوستان ایمیلهای سرور را بر روی ایمیلهای شخصی جیمیل یاهو و ... فوروارد کرده اند که وقتی ایمیل به سرور می آید فوروارد میشود به جیمیل و یاهو و ... که باعث میشود چرخه ارسال اسپم تکرار شود. به همین دلیل دیتاسنتر Relay شما را مسدود کرده است. سرویسهایی موجود هستند از همین دیتاسنتر که در ماه بیش از 40هزار ایمیل ارسال میکنند ولی با نصب و کانیفگ صحیح Mail Scanner از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری میکنند. قیمت Mail Scanner به همراه افزونه های دیگر حدود 125دلار میباشد!


موفق باشید

sarw
May 14th, 2013, 15:42
باسلام
این مشکل برای دوستانی اتفاقا میافتد که از mail scanner استفاده نمیکنند. از خارج از سرور به سرور شما ایمیلهای اسپم ارسال میشود و اکثرا هم دوستان ایمیلهای سرور را بر روی ایمیلهای شخصی جیمیل یاهو و ... فوروارد کرده اند که وقتی ایمیل به سرور می آید فوروارد میشود به جیمیل و یاهو و ... که باعث میشود چرخه ارسال اسپم تکرار شود. به همین دلیل دیتاسنتر Relay شما را مسدود کرده است. سرویسهایی موجود هستند از همین دیتاسنتر که در ماه بیش از 40هزار ایمیل ارسال میکنند ولی با نصب و کانیفگ صحیح Mail Scanner از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری میکنند. قیمت Mail Scanner به همراه افزونه های دیگر حدود 125دلار میباشد!


موفق باشید


آقا خدا امواتتو بيامرزه كه ما رو روشن كردي اصل مشكل از كجاست!

عزيز جان ميشه يك راهنمايي بكني كه بغير از تهييه ميل اسكنر ديگه چه كاري ميشه كرد؟
راستش سروري كه از اين ديتا سنتر گرفتيم تخفيف 50 درصدي (براي 6 ماه) داره. ولي بعد از اون احتمال زياد سرور رو عوض ميكنيم. (مخصوصا با اين دردسر ايميل. هرچند انصافا از ساير زمينه ها خيلي سرور خوبيه.) اما چون در مجموع نميخوايم روي اين سرور زياد بمونيم نميارزه كه بخوايم 125 دلار براي ميل اسكنر بديم.

ميخوام بدونم راه ديگه اي هست كه بتونيم بدون صرف هزينه، اين مشكل رو برطرف كنيم؟

مثلا اگه فوروارد به جيميل و ياهو رو غير فعال كنيم ديگه اين مشكل پيش نمياد؟

يعني ميشه فوروارد رو غير فعال كنيم و بعدش تيكت بزنيم كه پورت رو براي ما باز كنن؟

s.w.a.t
May 15th, 2013, 02:52
آقا خدا امواتتو بيامرزه كه ما رو روشن كردي اصل مشكل از كجاست!

عزيز جان ميشه يك راهنمايي بكني كه بغير از تهييه ميل اسكنر ديگه چه كاري ميشه كرد؟
راستش سروري كه از اين ديتا سنتر گرفتيم تخفيف 50 درصدي (براي 6 ماه) داره. ولي بعد از اون احتمال زياد سرور رو عوض ميكنيم. (مخصوصا با اين دردسر ايميل. هرچند انصافا از ساير زمينه ها خيلي سرور خوبيه.) اما چون در مجموع نميخوايم روي اين سرور زياد بمونيم نميارزه كه بخوايم 125 دلار براي ميل اسكنر بديم.

ميخوام بدونم راه ديگه اي هست كه بتونيم بدون صرف هزينه، اين مشكل رو برطرف كنيم؟

مثلا اگه فوروارد به جيميل و ياهو رو غير فعال كنيم ديگه اين مشكل پيش نمياد؟

يعني ميشه فوروارد رو غير فعال كنيم و بعدش تيكت بزنيم كه پورت رو براي ما باز كنن؟

خیر شما قوانین AUP دیتاسنتر را نقض کرده اید. دو راه دارید. یک فورم مورد نظر را کامل کنید. دو اینکه یک Relay خارج از شبکه دیتاسنتر درست کنید و از آن استفاده کنید.

sarw
May 17th, 2013, 03:29
خیر شما قوانین AUP دیتاسنتر را نقض کرده اید. دو راه دارید. یک فورم مورد نظر را کامل کنید. دو اینکه یک Relay خارج از شبکه دیتاسنتر درست کنید و از آن استفاده کنید.


جهت اطلاع ساير دوستاني كه شايد با همين مشكل بنده مواجه شده باشند عرض ميكنم كه با مكاتبات صورت گرفته با بخش پشتيباني رداستيشن، و با تشريح موضوع (كه ما به هيچ عنوان هيچ هرزنامه اي ارسال نكرده ايم و فقط اتوماتيك ايميل فوروارد براي يك اسپم صورت گرفته بود) هرچند بار اول اعتراض ما را قبول نكردند ولي با اصرار مجدد ما و تشريح دوباره موضوع ،‌ در نهايت بدون هيچ تعهدي و يا وديعه گذاري (كه برخي دوستان به تعهد 500 پوندي اشاره كرده بودند)‌ پورت smtp سرور ما را باز كردند و خوشبختانه همينك ارسال ايميل سرور ما به روال عادي برگشت.;;)
پاسخ بخش پشتيباني رداستيشن:
I have opened your SMTP access as of now due to the fact that although this message seems to be spam, the message was not sent outside of our network.
Please be aware that any further instances of detected UBE may result in your mail services being restricted again.
I thank you for your reply and hope that this resolves this issue.

البته ما خودمان براي جلوگيري از تكرار اين مشكل ، قسمت ايميل فوروادينگ را روي سرور خود غيرفعال كرديم.:-<

ضمنا جهت اطلاع عرض ميكنم كه در سرور ما روزانه بيش از 10 هزار ايميل مجزا و منحصر بفرد براي كاربران ارسال ميشود و محدوديت ارسال 500 ايميل كه برخي از دوستان اشاره كرده بودند حداقل براي سرور ما وجود نداشت. هرچند بنا به اظهارات برخي از دوستان، ابتدا تصور كردم كه شياد دليل بستن پورت smtp ارسال تعداد زياد ايميل روزانه بوده باشد كه در نهايت متوجه شديم كه مشكل اين نبوده است و از اين بابت محدوديتي نبود. البته لازم به ذكر است كه تاريخ خريد سرور ما چند ماه قبل مي باشد و شايد عدم لحاظ محدوديت در ارسال ايميل براي سرور ما همين خريد چند ماه قبل بوده باشد . چون در لينك زير قيد شده است كه محدوديت ارسال 500 ايميل براي خريدهاي بعد از آپريل 2013 اعمال ميشود كه بنده از صحت و سقم آن بي اطلاعم. شايد واقعا براي خريدهاي جديد محدوديت مزبور اعمال ميگردد.
Dedicated Server FAQs (http://www.redstation.com/dedicated-server/dedicated-server-faqs#mailrelay)

از تمام دوستاني كه اظهار نظر ايشان بطور مستقيم و يا غير مستقيم ما را در رفع اين مشكل ياري رساند سپاسگذاري مينمايم. مخصوصا جناب مدير ارشد كه توضيح ايشان موجب آگاهي ما از دليل رخداد اين مشكل گرديد.

aligoli
May 17th, 2013, 03:49
یک توصیه برای دوستانی که مشکل دریافت و ارسال ایمیل در سرورهای رداستیشن رو دارند : (البته فکر نمیکنم به این بحث مربوط باشه، اما برای عزیزانی که فکر میکنند این مشکل مربوط به این هست شفاف می شود که اینطور نیست.)

من این متن رو در یکی از تایپک ها مطالعه کردم که در جایی ذخیره نموده بودم، انجام بدید امیدوارم بتونه مشکل شما رو رفع کنه ! مشکل ایشون، ارسال و دریافت نشدن ایمیل در سرورهای انگلیس رداستیشن بود.



سلام
برای کسانی که از دیتاسنتر Redstation سرویس دارند و دایرکت ادمین نصب کرده اند ، اگر با مشکلی که برای من پیش اومد رو به رو شدند
exim.conf رو باز کرده و lookuphost: پیدا کنید و مقادیر زیریشو به صورت زیر تغییر دهید:


aval in dastoor ro tooye ssh bezan
nano /etc/exim.conf


lookuphost:
driver = manualroute
domains = ! +local_domains
ignore_target_hosts = 127.0.0.0/8 (http://127.0.0.0/8)
condition = "${perl{check_limits}}"
transport = remote_smtp
route_list = * relay.redstationmail.co.uk (http://relay.redstationmail.co.uk)
no_more

nesta
June 18th, 2013, 02:00
How do I set up the free relay on CPanel

You must edit your settings in CPanel to avoid manual changes being changed by CPanel

In CPanel go to Main >> Service Configuration >> Exim Configuration Editor. Select Advanced Editor and find the textbox immediately below "Section: ROUTERSTART" then insert the following text into the textbox:


smarthost:

driver = manualroute

domains = !+local_domains

transport = remote_smtp

route_data = "relay.redstationmail.co.uk"

Finally, click save at the bottom of the page

rasamhost
June 28th, 2013, 11:28
من هم همین مشکل رو دارم ولی با کلوکسو . میشه راهنماییم کنید ؟
Open: /var/qmail/control/smtproutes
Add or Edit Line: :relay.redstationmail.co.uk
Run: service qmail restart
رو میزنم ولی در دستور دوم پوتی میگه که دستور رو نمیشناسه . چی کارکنم ؟ راهنمایی میکنید. من وارد نیستم

راستی سایت من هم بالا نمیادو دیروز نیم سرور رو زدم میشه کمک کنید ...

rasamhost
June 28th, 2013, 11:45
کسی نیست کمکم کنه ......

hajigirinof
September 18th, 2013, 23:50
یک توصیه برای دوستانی که مشکل دریافت و ارسال ایمیل در سرورهای رداستیشن رو دارند : (البته فکر نمیکنم به این بحث مربوط باشه، اما برای عزیزانی که فکر میکنند این مشکل مربوط به این هست شفاف می شود که اینطور نیست.)

من این متن رو در یکی از تایپک ها مطالعه کردم که در جایی ذخیره نموده بودم، انجام بدید امیدوارم بتونه مشکل شما رو رفع کنه ! مشکل ایشون، ارسال و دریافت نشدن ایمیل در سرورهای انگلیس رداستیشن بود.



سلام
برای کسانی که از دیتاسنتر redstation سرویس دارند و دایرکت ادمین نصب کرده اند ، اگر با مشکلی که برای من پیش اومد رو به رو شدند
exim.conf رو باز کرده و lookuphost: پیدا کنید و مقادیر زیریشو به صورت زیر تغییر دهید:


Aval in dastoor ro tooye ssh bezan
nano /etc/exim.conf


lookuphost:
Driver = manualroute
domains = ! +local_domains
ignore_target_hosts = 127.0.0.0/8 (http://127.0.0.0/8)
condition = "${perl{check_limits}}"
transport = remote_smtp
route_list = * relay.redstationmail.co.uk (http://relay.redstationmail.co.uk)
no_more



آقا من این دستور رو تو ssh میزنم ولی این مدلی نمایش نمیده چیکار کنم ؟

i-whost
September 19th, 2013, 00:17
از چه کنترل پنلی استفاده می کنین؟

jalalkor
July 28th, 2014, 01:14
در این خصوص کسی تنظیم کلوکسو رو بلده که ما هم بتونیم تنظیمش کنیم؟