ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تغییر فوتر تیکت های ارسالی



hesam95
May 3rd, 2013, 16:16
سلام
دوستان بعضی ها هستند وقتی مدیر جواب تیکت می ده پایین تیکت ادرس و شماره تلفن گذاشتن. می خواستم بپرسم از کدوم قسمت whmcs می شه فوتر تیکت تغییر داد؟ اگر محل دقیق بگید ممنون می شم.

yassale
May 3rd, 2013, 16:29
Persian Languge :
تنظیمات > نتظیمات اصلی > ایمیل > فوتر ایمیل
======================================
English Languge :
Setup > General Setting > Mail > Global Email Footer Content

TARIMEHR
May 3rd, 2013, 16:53
وارد whmcs بشید
سربرگ setup
سربرگ adminstrator (ورژن های 5.3 و بالاتر باید ابتدا به سربرگ staff management برند سپس administrator user )
یکی از یوزر ها رو ویرایش بزنید
در کادره Support Ticket Signature هرچی بنویسید امضای تیکت هاتون میشه
برای مثال


مشترک گرامی وقت بخیر
متن تیکت

ارادتمند
==================
رضایت شما، رمز موفقیت ماست



در نهایت ذخیره
=====================

Persian Languge :
تنظیمات > نتظیمات اصلی > ایمیل > فوتر ایمیل
======================================
English Languge :
Setup > General Setting > Mail > Global Email Footer Content
امضای تیکت ها رو خواستن

hesam95
May 4th, 2013, 14:30
ممنون از اینکه جواب دادید. یه سوال دیگه هم دارم چطور بعضی ها اصلاعات خودشونو داخل صفحه تماس با ما قرار می دن؟ باید قالب ویرایش کرد یا از پنل ادمین راه داره؟

esh
May 4th, 2013, 14:42
در General Settings (تنظیمات عمومی) قسمت Mail (ایمیل) امضا، سبک و ... می توانید تغییر دهید.

TARIMEHR
May 4th, 2013, 17:45
ممنون از اینکه جواب دادید. یه سوال دیگه هم دارم چطور بعضی ها اصلاعات خودشونو داخل صفحه تماس با ما قرار می دن؟ باید قالب ویرایش کرد یا از پنل ادمین راه داره؟

یه نمونه لینک بدید تا ببینم دقیقا منظورتون چیه