توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل dns - دو روز گذشت و حکایت همچنان باقیست
TARIMEHR
April 7th, 2013, 17:56
سلام
دو روز پیش انتقال سرور انجام دادیم و ای پی های جدید رو ست کردیم
اما هنوز که هنوزه طی این دو روز سایت ها با اختلال باز میشن
گاهی روی سرور قبلی لود میشن گاهی روی سرور جدید
سایت های سرور قبلی رو ساسپند کردیم
مشکل از کش و هیستوری نیست چون یه ساعت با سرور قبلی میاد نیم ساعت جدید و همینطور ....
این ارور هم در هویز intodns مشاهده میشه که ول بکن نیست
راه حل این مشکل چیه؟
intoDNS: henterz.com - check DNS server and mail server health (http://www.intodns.com/henterz.com)
rezarostami
April 7th, 2013, 18:00
سلام . کلیه رکورد ها رو تغییر دادید ؟ اگر در قسمت advanced dns zone هم رکود ساختید آنها را هم عوض کردید ؟
rezarostami
April 7th, 2013, 18:20
هنوز رکود های قدیمی فعال میباشد یا تو هاست فعاله یا رکورد پنل دامنه
یک بار هر 2 دی ان اس را با یک آی پی ست کنید هم از قسمت advanced dns zone هاست و هم از قسمت dns manage پنل دامنه
TARIMEHR
April 7th, 2013, 18:25
هنوز رکود های قدیمی فعال میباشد یا تو هاست فعاله یا رکورد پنل دامنه
یک بار هر 2 دی ان اس را با یک آی پی ست کنید هم از قسمت advanced dns zone هاست و هم از قسمت dns manage پنل دامنه
دیروز این کارو کردم حل نشد
این اروری که در این صفحه میبینین چطور باید حل بشه؟
intoDNS: henterz.com - check DNS server and mail server health (http://www.intodns.com/henterz.com)
Looks like the A records (the GLUE) got from the parent zone check are different than the ones got from your nameservers. You have to make sure your parent server has the same NS records for your zone as you do.I detected some problems as follows:
For ns2.henterz.com the parent reported: ['64.79.75.20'] and your nameservers reported: ['206.222.5.117']
For ns1.henterz.com the parent reported: ['64.79.75.20'] and your nameservers reported: ['206.222.5.116']
shahintak
April 7th, 2013, 18:29
در پنل WHM چی؟ اونجا هم تغییر دادید؟ در پنل دامنه چطور؟
آدم بعضی وقت ها فراموش میکنه از اول دوباره برسی کنید مو به مو
مشکل شما اینجا توضیح داده شده دیگه :
Looks like the A records (the GLUE) got from the parent zone check are different than the ones got from your nameservers. You have to make sure your parent server has the same NS records for your zone as you do.I detected some problems as follows:
For ns2.henterz.com the parent reported: ['64.79.75.20'] and your nameservers reported: ['206.222.5.117']
For ns1.henterz.com the parent reported: ['64.79.75.20'] and your nameservers reported: ['206.222.5.116']
TARIMEHR
April 7th, 2013, 18:36
هاست نیم الان static.xlhost.com هست
ممکنه مشکل زیر سر این باشه؟
چون من درون edit dns zone ای پی دیگه ای ندیدم ای پی همین سرور بود
اگر کامل هم قسمت advanced dns zone و هم قسمت child name server و قسمت dns mange پنل دامنه را تغییر دادید باید تا فردا صبر کنید تا مشکلتون رفع بشه یک بار هم این اتفاق برای ما افتاد که بعد از گذشت زمان رفع شد.
shahintak
April 7th, 2013, 18:43
هاست نیم الان static.xlhost.com هست
ممکنه مشکل زیر سر این باشه؟
چون من درون edit dns zone ای پی دیگه ای ندیدم ای پی همین سرور بود
http://uploadtak.com/images/h7269_20130407_183446.png
intoDNS: henterz.com - check DNS server and mail server health (http://www.intodns.com/henterz.com)
شما روی این آی پی ست کردین :
ns1.henterz.com. ['64.79.75.19'] [TTL=172800]
ns2.henterz.com. ['64.79.75.20'] [TTL=172800]
ولی یه جا هنوز به شکل زیر مونده باید اصلاح کنید
ns2.henterz.com ['206.222.5.117'] [TTL=86400]
ns1.henterz.com ['206.222.5.116'] [TTL=86400]
rezarostami
April 7th, 2013, 19:10
شما بهتره اگه کاری روی سرور قبل ندارید سرور رو خاموش کنید یا اکانت قبلی خودتون رو کلا حذف کنید چون هنوز دارید از سرور قبلی لود میگیرید و بعد 2 ساعت نتیجه معلوم میشه .
tizparvaz
April 7th, 2013, 19:15
اگر سرور قبلی دست خودتونه کلا خاموشش کنید مشکل حل میشه اگرم دست شما نیست ازشون بخواید سایت شما رو به همراه تمتم سایتهای زیر مجموعه شمارو ترمینیت کنن
shahintak
April 7th, 2013, 19:50
کلا از سرور قبل حذف کنم؟
اره حذف کن برای همینه که مشکل به وجود میاد
یا اگر از سرور قبلی هم میخواهید استفاده کنید
به
ns3
&
ns4
تغییر بده اینجوری دیگه :111:
syncronet
April 7th, 2013, 21:17
الان کوئری DNS رکوردهای
ns1.henterz.com
ns2.henterz.com
روی نیم سرورهای
64.79.75.19
64.79.75.20
آدرسهای IP قدیمی
206.222.5.116
206.222.5.117
رو بازگردانی میکنه که آدرسهای IP غیر صحیح هستند.
dig @64.79.75.19 ns1.henterz.com.
; <<>> DiG ***************888 <<>> @64.79.75.19 ns1.henterz.com
; (1 server found)
;; global options: +cmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 23528
;; flags: qr aa rd; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 2, ADDITIONAL: 1
;; WARNING: recursion requested but not available
;; QUESTION SECTION:
;ns1.henterz.com. IN A
;; ANSWER SECTION:
ns1.henterz.com. 14400 IN A 206.222.5.116
;; AUTHORITY SECTION:
ns1.henterz.com. 86400 IN NS ns1.henterz.com.
ns1.henterz.com. 86400 IN NS ns2.henterz.com.
;; ADDITIONAL SECTION:
ns2.henterz.com. 14400 IN A 206.222.5.117
این رکوردها از طریق کوئری مستقیم نیم سرورها بدست اومده و کشینگ DNS هیچ تاثیری در این نتایج نداره به همین خاطر این مشکل با گذشت زمان حل نمیشه و حذف رکوردها از سرور قبلی هم تاثیری در رفع مشکل نداره. اول باید مقدار IP نیم سرورها در Zone دامین
henterz.com
در سرور جدید اصلاح بشه. 4 ساعت بعد از اصلاح IP نیم سرورها در سرور جدید و انتشار کامل تغییرات انجام شده در اینترنت مشکل به صورت کامل برطرف میشه.
syncronet
April 7th, 2013, 21:46
روی سرور جدید DNS Zone دامین henterz.com رو ویرایش کنید و آدرس IP سابدامین های
ns1.henterz.com
ns2.henterz.com
رو به آدرسهای IP جدید تغییر بدین.
اگر که قبلا این تغییرات رو انجام دادین احتمالا رکوردهای جدید روی نیم سرورها لود نشدند. در این صورت باید یکبار فایل
/var/named/henterz.com.db
رو از طریق ssh چک کنید اگر تغییرات در فایل انجام شده باید نیم سرور رو یکبار ریلود کنید. اگه با ریلود مشکل حل نشد باید لاگهای نیم سرور رو بررسی کنید تا مشکل مشخص بشه.
TARIMEHR
April 7th, 2013, 23:02
روی سرور جدید DNS Zone دامین henterz.com رو ویرایش کنید و آدرس IP سابدامین های
ns1.henterz.com
ns2.henterz.com
رو به آدرسهای IP جدید تغییر بدین.
اگر که قبلا این تغییرات رو انجام دادین احتمالا رکوردهای جدید روی نیم سرورها لود نشدند. در این صورت باید یکبار فایل
کد:
/var/named/henterz.com.db
رو از طریق ssh چک کنید اگر تغییرات در فایل انجام شده باید نیم سرور رو یکبار ریلود کنید. اگه با ریلود مشکل حل نشد باید لاگهای نیم سرور رو بررسی کنید تا مشکل مشخص بشه.
اون قسمت از حرفتون رو که بولد کردم رو چک کردم و درون ssh اون فایل درست بود . یعنی ای پی ها درست بودن.
قسمت دوم حرفتون منظورتون اینه کهDNS Server (BIND/NSD/MyDNS) رو که در whm هست ریستارت بدم؟
mehrshad.ho
April 7th, 2013, 23:09
یکبار dns zoon سایت اصلی که ns ها روی آن رکورد هستند رو از whm ریست بدید سپس مجددا از بخش dns zoon یک بررسی کنید
البته بعد از اصلاح معمولا کمی زمان لازم داره
bargh4ever
April 7th, 2013, 23:29
سلام
به دلیل اینکه قبل از اینکه ای پی دومین رو عوض کنید نمایندگی جدید گرفتید و ای پی دومینتون ای پی قبلی هست.
شما از طریق whm به قسمت dns fanction برید و بعد reset a dns zon رو برای کل دومین ها بزنید اکی میشه.
اگر سوالی بود در خدمتم
شاد و پیروز باشید
ارزان هاست
bargh4ever
April 7th, 2013, 23:48
خیر.اول باید ای پی دومین عوض بشه بعد سرور اماده بشه.ب دیلیل اینکه اگر اول کانفیگ کنید دومین با ای پی قبلی رو سرور اکی میشه.
TARIMEHR
April 7th, 2013, 23:51
خیر.اول باید ای پی دومین عوض بشه بعد سرور اماده بشه.ب دیلیل اینکه اگر اول کانفیگ کنید دومین با ای پی قبلی رو سرور اکی میشه.
راه حل چی هست؟
syncronet
April 8th, 2013, 00:56
ممکنه مشکل مربوط به شماره سریال Zone دامینhenterz.comباشه. در حال حاضر شماره سریال Zone مقدار 2013040401 هست. پیشنهاد می کنم یکبار مقدار شماره سریال رو افزایش بدین و نیم سرور رو ریلود کنید به شکل زیر:
با افزایش شماره سریال، نیم سرور پس از ریلود شدن، Zone رو مجددا لود و آپدیت میکنه
TARIMEHR
April 8th, 2013, 01:01
یکسری هاست ها رو از سرور قبل پاک کردم
اول صفحه ی دیفالت میومد بعد که کش خالی کردم دیدم بعضی ها بالا اومدن که یقینا رو سرور جدید هست چون اطلاعات از سرور قبل پاک شده
اما یه چیزی عجیبه برام
وقتی intodns چک میکنم همچنان ای پی سرور قبلی رو نشون میده در صورتی که رو سرور قبلی اطلاعات ترمینیت شده
اینطوری کاربرا صفحه ی دیفالت رو میبینن
امیدوارم تا صبح مشکل حل بشه
syncronet
April 8th, 2013, 01:25
یکسری هاست ها رو از سرور قبل پاک کردم
اول صفحه ی دیفالت میومد بعد که کش خالی کردم دیدم بعضی ها بالا اومدن که یقینا رو سرور جدید هست چون اطلاعات از سرور قبل پاک شده
اما یه چیزی عجیبه برام
وقتی intodns چک میکنم همچنان ای پی سرور قبلی رو نشون میده در صورتی که رو سرور قبلی اطلاعات ترمینیت شده
اینطوری کاربرا صفحه ی دیفالت رو میبینن
امیدوارم تا صبح مشکل حل بشه
همونطور که سایت intodns نشون میده آدرسهای آی.پی قبلی توسط نیم سرورهای جدید بازگردانی می شوند و این مقادیر بازگردانی شده ارتباطی با سرور قبلی ندارند. با توجه به شماره سریال zone دامین ،henterz.com آخرین زمان تغییر این zone در روز ۴ آوریل (سه روز قبل) بوده و بنابراین یا از این تاریخ تغییری در zone ایجاد نشده و یا سی.پنل پس از انجام تغییرات شماره سریال zone رو آپدیت نکرده و احتمالا مشکل مربوط به همین موضوع هست. با توجه به اینکه فایل zone رو چک کردین و IP های نیم سرورها در این فایل IP های جدید هستند اگر شماره سریال ثبت شده در فایل zone در حال حاضر مقدار 2013040401 باشه شما می تونید با روش قبلی که خدمتتون عرض کردم شماره سریال رو دستی آپدیت و نیم سرور رو ریلود کنید تا تغییرات جدید اعمال بشن. اگر که شماره سریال ثبت شده در فایل از مقدار 2013040401 بیشتر باشه احتمالا مشکلی در پیکربندی نیم سرور به وجود اومده که باعث میشه ریلود نیم سرور با مشکل مواجه بشه. در این صورت باید لاگهای named رو چک بکنین تا بتونین مشکل رو شناسایی کنین.
syncronet
April 8th, 2013, 01:37
من الان نیم سرورها بیشتر رو بررسی کردم. ظاهرا نیم سرورهای
ns1.henterz.com
ns2.henterz.com
روی سرور جدید شما دارای zone جداگانه برای خودشون هستند. به همین خاطر تغییرات اعمال شده برای این سابدامین ها در zone
henterz.com
بی تاثیر هست.
برای رفع مشکل باید در سی.پنل zone های
ns1.henterz.com
ns2.henterz.com
رو ویرایش و IP های جدید رو جایگزین IP های قبلی بکنید.
rezarostami
April 8th, 2013, 01:37
دوست عزیز شما رکورد ها رو از 1 و 2 به 3 و 4 تغییر بده و رکورد جدید بساز و دامنه را ست کن.
TARIMEHR
April 8th, 2013, 01:39
دوست عزیز شما رکورد ها رو از 1 و 2 به 3 و 4 تغییر بده و رکورد جدید بساز و دامنه را ست کن.
تا بخوام این کارو کنم و به مشتریا بفهمونم باید دی ان اس عوض کنن ، حکایت به 5 روز هم میکشه
rezarostami
April 8th, 2013, 01:40
تا بخوام این کارو کنم و به مشتریا بفهمونم باید دی ان اس عوض کنن ، حکایت به 5 روز هم میکشه
فعلا برای دامنه خودتون این کار رو انجام بدید .
syncronet
April 8th, 2013, 01:41
شما می تونید تغییرات رو از طریق ssh به شکل زیر با سرعت بیشتری انجام بدین.
در هر صورت اگر نگران هستید مشکلی پیش بیاد پیشنهاد می کنم از طریق خود cpanel تغییرات رو انجام بدین البته این تغییرات می بایست در zone های ns1.henterz.com و ns2.henterz.com انجام بشن.
TARIMEHR
April 8th, 2013, 01:55
شما منظورت اینه که از 2013040401 به 2013040705 تغییر داده بشه؟
الان چک کردم روی 2013040705 بود
rezarostami
April 8th, 2013, 01:59
اگر تمایل داشتید اطلاعات پنل دامنه را پ.خ کنید براتون بررسی بشه احتمالا یک رکورد از پنل باشه.
syncronet
April 8th, 2013, 02:03
شما منظورت اینه که از 2013040401 به 2013040705 تغییر داده بشه؟
الان چک کردم روی 2013040705 بود
خیر. آپدیت کردن سریال ها فقط برای لود شدن تغییراتی که میبایست انجام بشه هست. اگر از طریق
whm
تغییرات رو انجام بدین نیازی به دستکاری شماره سریال نیست(سی.پنل خودش سریال رو بعد تغییر آپدیت میکنه)
برای رفع مشکل میتونید اینکار رو انجام بدین
وارد whm
بشین و به بخش Edit DNS Zone برین.
ns1.henterz.com رو سرچ کنین و اونو ویرایش کنید و IP جدید این نیم سرور رو جایگزین IP قبلی توی این zone کنید و تغییرات رو ذخیره کنید.
مرحل قبل رو برای ns2.henterz.com هم انجام بدین
rezarostami
April 8th, 2013, 02:09
خیر. آپدیت کردن سریال ها فقط برای لود شدن تغییراتی که میبایست انجام بشه هست. اگر از طریق
whm
تغییرات رو انجام بدین نیازی به دستکاری شماره سریال نیست(سی.پنل خودش سریال رو بعد تغییر آپدیت میکنه)
برای رفع مشکل میتونید اینکار رو انجام بدین
وارد whm
بشین و به بخش Edit DNS Zone برین.
ns1.henterz.com رو سرچ کنین و اونو ویرایش کنید و IP جدید این نیم سرور رو جایگزین IP قبلی توی این zone کنید و تغییرات رو ذخیره کنید.
مرحل قبل رو برای ns2.henterz.com هم انجام بدین
دوست عزیزمون TARIMEHR (http://www.webhostingtalk.ir/member/40216/) در ابتدای تاپیک تصویر از این قسمت گذاشته بودند و تنظیمات درست با آی پی ها بود .
دوست عزیز یک تست هم انجام بدید و از پنل دامنه خود child name server ها را حذف کنید و همچنین A record های dns manage و مجدد با آی پی جدید ست کنید.
TARIMEHR
April 8th, 2013, 02:15
واقعا دست شما دو دوست عزیز درد نکنه که دارین وقت میذارین
مشکل از این نیست چون الان سایت اصلی داره بالا میاد هرچی هست تو سروره
ولی با این حال دی ان اس ها رو برمیدارم بعد یکی دو ساعت مجددا میذارم
اگه بخواد بازم طول بکشه واویلاست . فردا صبح دیگه نمیدونم چی باید جواب پس بدم
yassale
April 8th, 2013, 02:19
این رو حل کنید حل میشه :
http://www.intodns.com/static/images/warn.gif
Same Glue
Looks like the A records (the GLUE) got from the parent zone check are different than the ones got from your nameservers. You have to make sure your parent server has the same NS records for your zone as you do.I detected some problems as follows:
For ns1.henterz.com the parent reported: ['64.79.75.20'] and your nameservers reported: ['206.222.5.116']
For ns2.henterz.com the parent reported: ['64.79.75.20'] and your nameservers reported: ['206.222.5.117']
syncronet
April 8th, 2013, 02:19
دوست عزیزمون TARIMEHR (http://www.webhostingtalk.ir/member/40216/) در ابتدای تاپیک تصویر از این قسمت گذاشته بودند و تنظیمات درست با آی پی ها بود .
دوست عزیز یک تست هم انجام بدید و از پنل دامنه خود child name server ها را حذف کنید و همچنین A record های dns manage و مجدد با آی پی جدید ست کنید.
تصویر قرار داده شده مربوط به zone
henterz.com
بود. ولی همونطور که قبلا گفتم روی سرور جدید ایشون سابدامین های
ns1.henterz.com
ns2.henterz.com
دارای zone های جدای مخصوص به خودشون هستند و بنابراین باید هر کدومشون جدا اصلاح بشن. جهت روشن شدن بیشتر موضوع پیشنهاد می کنم به کوئری های زیر یک نگاهی بندازین:
;; OPT PSEUDOSECTION:
; EDNS: version: 0, flags:; udp: 4096
;; QUESTION SECTION:
;henterz.com. IN SOA
;; ANSWER SECTION:
henterz.com. 86400 IN SOA ns1.henterz.com. tarimehr.yahoo.com. 2013040704 86400 7200 3600000 86400
;; AUTHORITY SECTION:
henterz.com. 86400 IN NS ns1.henterz.com.
henterz.com. 86400 IN NS ns2.henterz.com.
;; ADDITIONAL SECTION:
ns1.henterz.com. 14400 IN A 206.222.5.116
ns2.henterz.com. 14400 IN A 206.222.5.117
SOA رکورد جداگونه دارند که این موضوع نشون میده این سابدامین ها دارای zone های مخصوص به خود هستند(اگر یک سابدامین در فایل zone دامین اصلی تعریف شده باشد رکورد SOA نداره)
rezarostami
April 8th, 2013, 02:22
واقعا دست شما دو دوست عزیز درد نکنه که دارین وقت میذارین
مشکل از این نیست چون الان سایت اصلی داره بالا میاد هرچی هست تو سروره
ولی با این حال دی ان اس ها رو برمیدارم بعد یکی دو ساعت مجددا میذارم
اگه بخواد بازم طول بکشه واویلاست . فردا صبح دیگه نمیدونم چی باید جواب پس بدم
قسمت
Manage DNS رو هم حتما چک کنید چون این لاگی که در intodns هست از این رکوردهای این قسمت معمولا گرفته میشه
syncronet
April 8th, 2013, 02:26
پیشنهاد می کنم یکبار این روش رو امتحان کنین ضرر نداره
وارد whm
بشین و به بخش Edit DNS Zone برین.
ns1.henterz.com رو سرچ کنین و اونو ویرایش کنید و IP جدید این نیم سرور رو جایگزین IP قبلی توی این zone کنید و تغییرات رو ذخیره کنید.
مرحل قبل رو برای ns2.henterz.com هم انجام بدین
syncronet
April 8th, 2013, 02:28
این کوئری ها رو شما از کجا چک میکنید؟
کوئرهای انجام شده از طریق دستور
dig
در سیستم عامل لینوکس با کوئری بر روی نیم سرور با آدرس آی.پی 64.79.75.19 انجام شده به صورت زیر:
dig @64.79.75.19 henterz.com. SOA
dig @64.79.75.19 ns1.henterz.com. SOA
dig @64.79.75.19 ns2.henterz.com. SOA
TARIMEHR
April 8th, 2013, 02:34
اقای syncronet (http://www.webhostingtalk.ir/member/67407/) باید بگم من منظور شمارو درست نفهمیده بودم
شما گفته بودی خوده ns1 و ns2 رو در dns zone پیدا کنم
اما من henterz.com رو در dns zone سرچ میکردم و ادیت میزدم و مقابلش آی پی سرور جدید رو میدیدم
الان که خوده ns1. رو سرچ کردم وارد زون شدم ای پی سرور قبلی توش بود که تغییرش دادم
علی الظاهر که مشکل حل شد
اگر حل شده باشه نمیدونم اصلا چطور تشکر کنم
mamali5
April 8th, 2013, 02:46
اقای syncronet (http://www.webhostingtalk.ir/member/67407/) باید بگم من منظور شمارو درست نفهمیده بودم
شما گفته بودی خوده ns1 و ns2 رو در dns zone پیدا کنم
اما من henterz.com رو در dns zone سرچ میکردم و ادیت میزدم و مقابلش آی پی سرور جدید رو میدیدم
الان که خوده ns1. رو سرچ کردم وارد زون شدم ای پی سرور قبلی توش بود که تغییرش دادم
علی الظاهر که مشکل حل شد
اگر حل شده باشه نمیدونم اصلا چطور تشکر کنم
با سلام
با توجه به بررسی هایی که انجام دادم مشکل تون هنوز حل نشده.
الته شاید موقتی واستون درست شده باشه اما همچنان مشکلتون وجود داره.
در صورت نیاز میتونید مشخصات روت ارسال کنید تا حلش کنم.
موفق باشید
syncronet
April 8th, 2013, 02:56
با سلام
با توجه به بررسی هایی که انجام دادم مشکل تون هنوز حل نشده.
الته شاید موقتی واستون درست شده باشه اما همچنان مشکلتون وجود داره.
در صورت نیاز میتونید مشخصات روت ارسال کنید تا حلش کنم.
موفق باشید
مشکل ایشون حل شده و حداکثر ۴ ساعت دیگه با منتشر شدن IP های جدید سابدامین های
ns1.henterz.com
ns2.henterz.com
تو شبکه مشکل دسترسی به سایتهای میزبانی شده رو سرور ایشون به لحاظ تنظیمات DNS کامل برطرف میشه.
intoDNS: henterz.com - check DNS server and mail server health (http://intodns.com/henterz.com)
mamali5
April 8th, 2013, 02:59
مشکل ایشون حل شده و حداکثر ۴ ساعت دیگه با منتشر شدن IP های جدید سابدامین های
ns1.henterz.com
ns2.henterz.com
تو شبکه مشکل دسترسی به سایتهای میزبانی شده رو سرور ایشون به لحاظ تنظیمات DNS کامل برطرف میشه.
intoDNS: henterz.com - check DNS server and mail server health (http://intodns.com/henterz.com)
نه عزیز حل نشده!
این ببینید!
WWW A Record Your هنترز | هاست , دامنه , طراحی سایت , هاستینگ , سرور مجازی , سرور اختصاصی هاست و دامنه, هاست ایران (http://www.henterz.com) A record is:
هنترز | هاست , دامنه , طراحی سایت , هاستینگ , سرور مجازی , سرور اختصاصی هاست و دامنه, هاست ایران (http://www.henterz.com) -> henterz.com -> [ 206.222.5.116 ]
[Looks like you have CNAME's]
موفق باشید
syncronet
April 8th, 2013, 09:22
نه عزیز حل نشده!
این ببینید!
WWW A Record Your هنترز | هاست , دامنه , طراحی سایت , هاستینگ , سرور مجازی , سرور اختصاصی هاست و دامنه, هاست ایران (http://www.henterz.com) A record is:
هنترز | هاست , دامنه , طراحی سایت , هاستینگ , سرور مجازی , سرور اختصاصی هاست و دامنه, هاست ایران (http://www.henterz.com) -> henterz.com -> [ 206.222.5.116 ]
[Looks like you have CNAME's]
موفق باشید
من الان مشکلی نمی بینم:
dig @64.79.75.19 www.henterz.com.
;; QUESTION SECTION:
;www.henterz.com. IN A
;; ANSWER SECTION:
www.henterz.com. 14400 IN CNAME henterz.com.
henterz.com. 14400 IN A 64.79.75.19
;; AUTHORITY SECTION:
henterz.com. 86400 IN NS ns2.henterz.com.
henterz.com. 86400 IN NS ns1.henterz.com.
;; ADDITIONAL SECTION:
ns1.henterz.com. 14400 IN A 64.79.75.19
ns2.henterz.com. 14400 IN A 64.79.75.20
با توجه به اینکه رکورد سابدامین www از نوع CNAME به خود دامین اصلی متصل شده و آدرس IP دامین اصلی هم پس از انتقال صحیح بوده پس ۶ ساعتت پیش هم این رکورد مشکلی نداشته. ظاهرا شما از طریق ابزاری این تست رو انجام دادین که رکوردهای DNS رو کش کرده که در این صورت ابزار مورد نظر مناسب بررسی رکوردهای DNS نیست
mamali5
April 9th, 2013, 04:25
من الان مشکلی نمی بینم:
dig @64.79.75.19 www.henterz.com.
;; QUESTION SECTION:
;www.henterz.com. IN A
;; ANSWER SECTION:
www.henterz.com. 14400 IN CNAME henterz.com.
henterz.com. 14400 IN A 64.79.75.19
;; AUTHORITY SECTION:
henterz.com. 86400 IN NS ns2.henterz.com.
henterz.com. 86400 IN NS ns1.henterz.com.
;; ADDITIONAL SECTION:
ns1.henterz.com. 14400 IN A 64.79.75.19
ns2.henterz.com. 14400 IN A 64.79.75.20
با توجه به اینکه رکورد سابدامین www از نوع CNAME به خود دامین اصلی متصل شده و آدرس IP دامین اصلی هم پس از انتقال صحیح بوده پس ۶ ساعتت پیش هم این رکورد مشکلی نداشته. ظاهرا شما از طریق ابزاری این تست رو انجام دادین که رکوردهای DNS رو کش کرده که در این صورت ابزار مورد نظر مناسب بررسی رکوردهای DNS نیست
از طریق intodns.com و host-track تست کرده بودم که به آی پی قبلیشون کانکت میشد.
که دیشب از طریق WHM migrate IP انجام شد که بعدش مشکل حل شد.
قبلا هم چنین مشکلی مشاهده شده بود که از این طریق حل شد.
اون چک شما هم بعد از کار های انجام شده دیشب ما هست...
در هر صورت مشکلشون حل شد...