توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل عدم خدمات دهی بعد از خرید سرور مجازی
rezapj
March 29th, 2013, 17:04
با سلام
بنده غلامرضا پهلوان
از یک شرکت (فعلا به دلیل طلب کار بودن اسمشون ذکر نمیشه) سرور مجازی ویندوز خریداری کردم .
قبل از خرید با ایشون صحبت کردم و از عجله خودم بابت تحویل سرویس باخبرشون کردم
بعد از 1 روز کامل سرویس تحویل دادند (بدقولی)
همان روز که کارهای خودم روی سرور انجام دادم (نرم افزارها و..) متوجه مشکل روی سرور شدم .
تیکت مبنی بر رفع مشکل ارسال کردم و درخواست کردم که سریعتر حل بشه
بعد از یکساعت دیدم خبری نیست مجدد تیکت کردم
بعد بازهم 4 ساعت بعد از تیکت دوم دیدم اوکی نشده تیکت کردم
بعد در بازه زمانی 2 ساعت چک میکردم (فقط تیکتی از منشی ایشون مبنی بر منتظر باشید تا رسیدگی شود بود) اگ اوکی نبود مجدد تیکت میکردم
آخر شب بعد ز (12 ساعت) دیدم تیکت دادن از سرویس دهی به شما معذوریم .شماره حساب بدید تا برگشت دهیم
حالا شماره حساب دادم جواب نمیدن و میگن منتظر باشید بعد 1 روز باز اومدم میبینم وجهی برگشت نزدم .شاکی شدم و تیکت کردم
برای بنده فرستادن به دلیل تیکت مکرر از پاسخگویی تا 1 هفته به شما معذوریم ( وقتی جواب نمیدن چه خاکی ب سرمون کنیم جز تیکت دادن؟ ج تلفن هم نمیدن)
حالا هم باز تیکت دادم و خواهش کردم که پرداخت کنن و من برم سراغ کارهام . 1 هفته تبدیل کردن به 1 ماه
و اینو زدن
ارسال تیکت مکرر = افزودن 1 ماه به زمان پاسخگویی
ایشون 100% قصد برگشت وجه ندارن (حدس)
میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
شماره تراکنش + اسکرین شات سفارش و اسکرین از تیکت هام دارم
javanco
March 29th, 2013, 20:55
به نظرم مشخصاتشون رو بزارید سایرین دچار این مشکلات نشن
besthosti.com
March 29th, 2013, 21:13
برای ایجاد تاپیک انتقاد باید در بخش مربوطه اقدام می کردید و اینجا جاش نیست
shingo
March 29th, 2013, 21:29
با سلام
حرف های شما بدون مدرک هیچ ارزشی نداره.برای تک تکه گفته هاتون اسکرین شات قرار بدید تا مدیران تاپیکتون رو حذف نکنند و تقاضا کنید به دلیل تعداد پست کمتون خودشون به بخش انتقادات تاپیک رو منتقل کنند
مطمئن باشید اگه تاپیک بره بخض انتقادات و حرف های شما ثابت یشه خیلی بیشتر از هزینه ای که از شما گرفتند ضرر میکنند
موفق باشید
:53:
Parsavps.com
March 30th, 2013, 00:25
با سلام
بنده غلامرضا پهلوان
از یک شرکت (فعلا به دلیل طلب کار بودن اسمشون ذکر نمیشه) سرور مجازی ویندوز خریداری کردم .
قبل از خرید با ایشون صحبت کردم و از عجله خودم بابت تحویل سرویس باخبرشون کردم
بعد از 1 روز کامل سرویس تحویل دادند (بدقولی)
همان روز که کارهای خودم روی سرور انجام دادم (نرم افزارها و..) متوجه مشکل روی سرور شدم .
تیکت مبنی بر رفع مشکل ارسال کردم و درخواست کردم که سریعتر حل بشه
بعد از یکساعت دیدم خبری نیست مجدد تیکت کردم
بعد بازهم 4 ساعت بعد از تیکت دوم دیدم اوکی نشده تیکت کردم
بعد در بازه زمانی 2 ساعت چک میکردم (فقط تیکتی از منشی ایشون مبنی بر منتظر باشید تا رسیدگی شود بود) اگ اوکی نبود مجدد تیکت میکردم
آخر شب بعد ز (12 ساعت) دیدم تیکت دادن از سرویس دهی به شما معذوریم .شماره حساب بدید تا برگشت دهیم
حالا شماره حساب دادم جواب نمیدن و میگن منتظر باشید بعد 1 روز باز اومدم میبینم وجهی برگشت نزدم .شاکی شدم و تیکت کردم
برای بنده فرستادن به دلیل تیکت مکرر از پاسخگویی تا 1 هفته به شما معذوریم ( وقتی جواب نمیدن چه خاکی ب سرمون کنیم جز تیکت دادن؟ ج تلفن هم نمیدن)
حالا هم باز تیکت دادم و خواهش کردم که پرداخت کنن و من برم سراغ کارهام . 1 هفته تبدیل کردن به 1 ماه
و اینو زدن
ارسال تیکت مکرر = افزودن 1 ماه به زمان پاسخگویی
ایشون 100% قصد برگشت وجه ندارن (حدس)
میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
شماره تراکنش + اسکرین شات سفارش و اسکرین از تیکت هام دارم
سلام
دوست عزیز یه مدرکی واسه نوشتتون بزارید
mrasol
March 30th, 2013, 08:19
:-| ایشون اسم کسی رو نیاوردن که انتقاد محسوب بشه و پستشون حذف شه!فقط راهنمایی خواستن
RoobinaServer
March 30th, 2013, 16:51
با سلام
بنده غلامرضا پهلوان
از یک شرکت (فعلا به دلیل طلب کار بودن اسمشون ذکر نمیشه) سرور مجازی ویندوز خریداری کردم .
قبل از خرید با ایشون صحبت کردم و از عجله خودم بابت تحویل سرویس باخبرشون کردم
بعد از 1 روز کامل سرویس تحویل دادند (بدقولی)
همان روز که کارهای خودم روی سرور انجام دادم (نرم افزارها و..) متوجه مشکل روی سرور شدم .
تیکت مبنی بر رفع مشکل ارسال کردم و درخواست کردم که سریعتر حل بشه
بعد از یکساعت دیدم خبری نیست مجدد تیکت کردم
بعد بازهم 4 ساعت بعد از تیکت دوم دیدم اوکی نشده تیکت کردم
بعد در بازه زمانی 2 ساعت چک میکردم (فقط تیکتی از منشی ایشون مبنی بر منتظر باشید تا رسیدگی شود بود) اگ اوکی نبود مجدد تیکت میکردم
آخر شب بعد ز (12 ساعت) دیدم تیکت دادن از سرویس دهی به شما معذوریم .شماره حساب بدید تا برگشت دهیم
حالا شماره حساب دادم جواب نمیدن و میگن منتظر باشید بعد 1 روز باز اومدم میبینم وجهی برگشت نزدم .شاکی شدم و تیکت کردم
برای بنده فرستادن به دلیل تیکت مکرر از پاسخگویی تا 1 هفته به شما معذوریم ( وقتی جواب نمیدن چه خاکی ب سرمون کنیم جز تیکت دادن؟ ج تلفن هم نمیدن)
حالا هم باز تیکت دادم و خواهش کردم که پرداخت کنن و من برم سراغ کارهام . 1 هفته تبدیل کردن به 1 ماه
و اینو زدن
ارسال تیکت مکرر = افزودن 1 ماه به زمان پاسخگویی
ایشون 100% قصد برگشت وجه ندارن (حدس)
میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
شماره تراکنش + اسکرین شات سفارش و اسکرین از تیکت هام دارم
با سلام
بنده ایشون را تلفنی راهنمایی کردم.
دوستانی که گفتند مدرک قرار بدهد ایشون قصدشون اثبات چیزی نیست و تخریب کسی نیست و نامی هم نبردند درخواست ایشون اینه :
میخاستم ازتون بپرسم روش پیگیری قانونی این مسئله چیه ؟
یا حق
rezapj
April 13th, 2013, 14:01
بنده با این شخص صحبت داشتم و در آخر ذکر کردند !
شما قوانین ما رو زیر پا گذاشتید (ارسال تیکت هر 3ساعت یکبار ) تا 48 ساعت باید صبر میکردم 8-} از پاسخگویی به بنده تا 1ماه 45 روز خودداری میکنند و اگه دوباره تماس بگیرم میشه 2ماه بعد ممکنه دائمی بشه
گفتم پولو نمیدید ؟ بگید ! میگه تحمت ***ی میزنید !!! کلی خواهش کردم .گفتند هرکاری دوست دارید انجام بدید .میتونید از طریق قانون پیگیر بشید
اسم سایت ! + مدارک به زودی در پست اول بروزرسانی میکنم
majidisaloo1
April 13th, 2013, 19:08
آقا واقعا شما هم کمی درک کنید چرا باید هر دقیقه و هر ساعت یکتیکت بدهید و اون را آپدیت کنید؟
دلیلی جز اذیت میزبان ندارد و تمام کسانی که میگن آقا مدرک بگذار فلان به خدا چنین کاری باهاش بکنین بد تر از این برخورد خواهد کرد مگر شما تنها کار بر ایشون هستید که انتظار دارید 1 ثانیه ای یا یک دقیقه ای یا یک ساعته پاسخ بدهند؟انصاف کجا رفته؟
برای هر 150 تا کاربر باید یک پشتیبان تهیه کرد یک پشتیبان کار بلد و در صورتی که کسی بخواهد اینجوری اذیت کند بهتره همون پنل بسته بشه تا اعصاب خراب نشه و پشتیبانی سایرین به مشکل نخورد این عقیده من است که بهش پایبندم و کاربران ما این رو میدونن که یک بار تیکت میدهند و باید منتظر باشند که پاسخ بگیرین نه اینکه هر دقیقه تیکت بدهند به خدا من مطمئنم اسکرین شات بزنین تمام این ها که میگن مدارک بگذار و... خودشان متوجه اشتباهشون میشوند
امید وارم از حرف های بنده ناراحت نشده باشید
با تشکر
عیسی لو
reza*
April 13th, 2013, 19:22
آقا واقعا شما هم کمی درک کنید چرا باید هر دقیقه و هر ساعت یکتیکت بدهید و اون را آپدیت کنید؟
دلیلی جز اذیت میزبان ندارد و تمام کسانی که میگن آقا مدرک بگذار فلان به خدا چنین کاری باهاش بکنین بد تر از این برخورد خواهد کرد مگر شما تنها کار بر ایشون هستید که انتظار دارید 1 ثانیه ای یا یک دقیقه ای یا یک ساعته پاسخ بدهند؟انصاف کجا رفته؟
برای هر 150 تا کاربر باید یک پشتیبان تهیه کرد یک پشتیبان کار بلد و در صورتی که کسی بخواهد اینجوری اذیت کند بهتره همون پنل بسته بشه تا اعصاب خراب نشه و پشتیبانی سایرین به مشکل نخورد این عقیده من است که بهش پایبندم و کاربران ما این رو میدونن که یک بار تیکت میدهند و باید منتظر باشند که پاسخ بگیرین نه اینکه هر دقیقه تیکت بدهند به خدا من مطمئنم اسکرین شات بزنین تمام این ها که میگن مدارک بگذار و... خودشان متوجه اشتباهشون میشوند
امید وارم از حرف های بنده ناراحت نشده باشید
با تشکر
عیسی لو
به فرض حق با شما
چرا جوابه تلفن نمیدن ؟ به فرض باز هم مشغله دارن . چرا پول رو پس نمیدن ؟ مگر نمیخوان تا از دسته ایشون راحت بشن ؟ خب پول رو پس بدن مثله آدم
الان 90% هاستینگ ها تا پول ندادی همه چیزشون خوبه بعد از پرداخت یک بلایی سره آدم میارن که نگو .
این فروشنده خودش مشتری آزاری داره .
Mihan-VPS
April 13th, 2013, 20:09
بهتر هست با مدرک در بخش انتقادات تاپیک ایجاد فرمائید چون ممکن هست مدیران برخورد کنن
این مورد هم باید در نطر داشته باشید که ایجاد تیکت هایی پی در پی و متوالی در پشتیبانی هم بجز تاخیر در پاسخگویی پشتیبان و تاخیر در رسیدگی به مورد سود دیگری نمیتواند داشته باشید
پشتیبانی اگر مناسب باشد باید قبل 30 دقیقه به تیکت ها رسیدگی کند
کرمان هاست
April 13th, 2013, 21:13
/:)
کاش مدیرا یک فکری واسه بخش انتقادات و 100پستش میکردن
بعدشم هرکسی خواست انتقاد کنه خودش مرد باشه بعداز سه چهار روز جواب ندادن بیاد انتقاد کنه
اینجوری فکر کنم خیلی بههتر بشششششششششششه و هر روز شاهد این مسایل نباشیم تااسم کسی برده شه و ابروش نره بیخودی
البته هر دونوعش هست طرف شش ماهه بدنیا امده و تلپی میاد تاپیک میزنه همکارم درست جواب تل نمیده بگه اقا برو سرویس مشکل داره سه روز دیگه زنگ بزن
الان اعصاب ندارم سرورم منفجر شده
/:)
برای بخشششششششش انتقاد باید قوانین جدید نوشته شه واجرا شه
خیلی اینجوری بهتر میشه و باعث میشه کسی تا ازننش قهر کرده نیاد تاپیک بزنه بیخودی
حداقل 4 روز از تماس با ارایه دهنده خدمات تا اینکه میاد تاپیک میزنه با مدرک
rezapj
April 13th, 2013, 22:30
به فرض حق با شما
چرا جوابه تلفن نمیدن ؟ به فرض باز هم مشغله دارن . چرا پول رو پس نمیدن ؟ مگر نمیخوان تا از دسته ایشون راحت بشن ؟ خب پول رو پس بدن مثله آدم
الان 90% هاستینگ ها تا پول ندادی همه چیزشون خوبه بعد از پرداخت یک بلایی سره آدم میارن که نگو .
این فروشنده خودش مشتری آزاری داره .
ممنونم از شما بابت حمایت .بنده هم بار اول و دوم هم نیست که سرویس از جایی میگیرم ..نمونش نت افراز - هاست دی ال و جدیدا هم روبینا سرور فوق العادست پشتیبانی
من تیکت اسپم ندادم تیکت دادم بعد 1 ساعت پیگیر شدم جواب اومده از منشی (منتظر باشید ) دو ساعت بعد +1ساعت قبل تیکت کردم چی شد باز ج اومده منتظر باشید
این روال ادامه داشت تا اینکه ایشون خودشون گفتند آقا بهتون سرویس نمیدیم .
بابا اگه من از سرویس ناراضی باشم همه جا وجه برمیگردونن . حالا که خودتون سرویس نمیدین وجه که باید زودتر بدین !
زورم از پول نیست .از کارشون بیشتر زورم اومد
دلیل اینکه هر 2 ساعت پیگیر میشدم این بود که گیم سرور وارکرافت هست .خوب پلیر 2 دقیقه آف باشه صداش در میاد چی برسه به 4 ساعت و....
مدارک حتما میزارم (تیکت ها و.. ) چون توی کامپیوتر محل کارم هست الان نمیتونم بزارم
اش مدیرا یک فکری واسه بخش انتقادات و 100پستش میکردن
بعدشم هرکسی خواست انتقاد کنه خودش مرد باشه بعداز سه چهار روز جواب ندادن بیاد انتقاد کنه
اینجوری فکر کنم خیلی بههتر بشششششششششششه و هر روز شاهد این مسایل نباشیم تااسم کسی برده شه و ابروش نره بیخودی
البته هر دونوعش هست طرف شش ماهه بدنیا امده و تلپی میاد تاپیک میزنه همکارم درست جواب تل نمیده بگه اقا برو سرویس مشکل داره سه روز دیگه زنگ بزن
الان اعصاب ندارم سرورم منفجر شده
/:)
برای بخشششششششش انتقاد باید قوانین جدید نوشته شه واجرا شه
خیلی اینجوری بهتر میشه و باعث میشه کسی تا ازننش قهر کرده نیاد تاپیک بزنه بیخودی
حداقل 4 روز از تماس با ارایه دهنده خدمات تا اینکه میاد تاپیک میزنه با مدرک
متوجه نشدم دقیقا با من بودید ؟ اصلا مفهوم نبود صحبتتون
بهتر هست با مدرک در بخش انتقادات تاپیک ایجاد فرمائید چون ممکن هست مدیران برخورد کنن
این مورد هم باید در نطر داشته باشید که ایجاد تیکت هایی پی در پی و متوالی در پشتیبانی هم بجز تاخیر در پاسخگویی پشتیبان و تاخیر در رسیدگی به مورد سود دیگری نمیتواند داشته باشید
پشتیبانی اگر مناسب باشد باید قبل 30 دقیقه به تیکت ها رسیدگی کند
حتما ارسال میکنم .حرف بدون مدرک نمیشه
ولی چون اسم و رسمی ارسال نشده دلیل بر برخورد نمیشه !