PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشكل در oncube_loader



khanihost.com
March 22nd, 2013, 18:57
درود

بر رويه سرور oncube_loader نصب كرديم اما بازم پيغام زير ممياد


Warning: file_exists() [function.file-exists (http://khaniserver.org/function.file-exists)]: open_basedir restriction in effect. File(/home/khaniserve/domains/khaniserver.org/public_html/../../../../../home/ioncube/ioncube_loader_lin_5.3.so) is not within the allowed path(s): (/home/khaniserve/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/khaniserve/domains/khaniserver.org/public_html/index.php on line 34

Warning: file_exists() [function.file-exists (http://khaniserver.org/function.file-exists)]: open_basedir restriction in effect. File(/home/khaniserve/domains/khaniserver.org/public_html/../../../../ioncube/ioncube_loader_lin_5.3.so) is not within the allowed path(s): (/home/khaniserve/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/khaniserve/domains/khaniserver.org/public_html/index.php on line 34
Site error: the file /home/khaniserve/domains/khaniserver.org/public_html/index.php requires the ionCube PHP Loader ioncube_loader_lin_5.3.so to be installed by the website operator. If you are the website operator please use the ionCube Loader Wizard (http://www.ioncube.com/lw/) to assist with installation.

;open_basedir =on آن هست موردي نداري؟



link : http://khaniserver.org/

چطور بايد رفع كنيم ؟

RoobinaServer
March 22nd, 2013, 19:53
با سلام

http://www.webhostingtalk.ir/f55/71856/index3.html#post678905



ورژن php شما اگر 5.3 هست آخرش :

ioncube_loader_lin_5.2.so

باید بشه :

ioncube_loader_lin_5.3.so


یا حق

khanihost.com
March 22nd, 2013, 20:02
بله php ورژن 5.3 هست

ورژن رو هم از 5.2 به 5.3 تغيير دادم ريستارت هم انجام دادم اما بازم نشد

در ظمن من zend نصب كردم

كه گفته شده بايد

ioncube=yes
zend=yes

به اين شكل باشن

khanihost.com
March 22nd, 2013, 20:28
كسي نيست كمك كنه ؟؟؟؟؟؟

khanihost.com
March 22nd, 2013, 23:01
:-s

servervds.com
March 23rd, 2013, 02:04
سلام

Site error: the file /home/khaniserve/domains/khaniserver.org/public_html/index.php requires the ionCube PHP Loader ioncube_loader_lin_5.3.so to be installed by the website operator. If you are the website operator please use the ionCube Loader Wizard (http://www.ioncube.com/lw/)to assist with installation.

طبق این شما نصب نکردی

khanihost.com
March 23rd, 2013, 02:06
هميشه اينطوري نصب كرديم موردي نداشته

RayanDade
March 23rd, 2013, 02:10
مشخصات سرور رو پیغام خصوصی کنید براتون چک کنیم

secure_host
March 23rd, 2013, 02:58
با سلام
مشکل را برطرف نمودم .
لطفا سایت رو دوباره بررسی نمایید. که اگر مشکل وجود ندارد. تاییده حل مشکل را در همان پیام خصوصی اعلام نمایید.
با تشکر

secure_host
March 23rd, 2013, 12:37
همه جوره رو دیده بودیم . این طورش رو ندیده بودیم. دوستان در انجام کارفنی برای دیگران دقت کنند که اول پول را دریافت کنند بعد کار انجام دهند.
با تشکر

RayanDade
March 23rd, 2013, 13:17
سلام
secure_host (http://www.webhostingtalk.ir/member/165/)
http://www.webhostingtalk.ir/images/statusicon/user-online.png

دیشب این مشکل رو داشتن و پسورد سرور رو تغییر دادن و به ما هم دادن و ما مشکل رو براشون حل کردیم و بهشون اطلاع دادیم و چک کردن و درست شده بود.بعد از 5 دقیقه شما هم گفتید درست کردید حالا این وسط مشخص نشد چی به چیه چون وقتی خواستن اطلاعات رو به من بدن گفتن به چند نفر دادن و ما هم گفتیم هر پسوردی دادن عوض کنن و بعد به ما پسورد جدید بدن که کسی توی سرور نباشه چک هم کردیم و کسی هم توی سرور نبود

ما هم رایگان براشون انجام دادیم حالا باید با خودشون مشکل رو حل کنید

secure_host
March 23rd, 2013, 13:33
با سلام
تمام کسانی که با بنده توی این فروم کار می کنند . روال کاری بنده را می دانند .روال کار بنده این است .
1- بعد ار ورود به سرور و بررسی مشکل هزینه را به مالک سرور اعلام می کنم.
2- بعد از اعلام به مالک سرور و به دلیل این که کار ایشان به تعویق نیوفتد . کار را شروع می کنم.
3- برای شروع کار اول سرور را چک می کنم که آیا سرور در اختیار کس دیگری است یا خیر ؟ که در صورتی که کس دیگری در سرور باشد . شخص دیگر را disconnect می کنم و بعد از dc کردن شخص دیگر رمز کاربر root را تغییر میدم.
4- بعد از حل مشکل رمز را به رمزی که کاربر داده دوباره تغییر می دهم.
بنده هم طبق روال این کار رو انجام دادم. جالبه به محض این که من مشکل را حل کردم . و به ایشان اطلاع دادم که مشکل را چک کنند .و تاییده حل مشکل را به من بدهند. ایشان ابتدا من را از سرور دیسکانت کردن و سپس جواب را در پیام خصوصی دادند که گفتن توسط کس دیگری مشکل حل شده است. که این برام جالب بود که زمانی که من مشکل را پیگیری می کردم ، کس دیگری در سرور نبود و اگر هم سعی می کرد به سرور متصل شود رمز عبور جدید را نداشت.
بهتر بود ایشان اگر رمز عبور را به شما می دادند به من هم خبر می دادند که من دیگر بر روی سرور کار نکنم . (با توجه به این که سرم خیلی شلوغه !! واقعا فرصت برای کار کردن این موارد خورده پا رو ندارم. ولی چون دیدم سایت اصلی ایشان دچار مشکل شده است. بر خودم وظیفه دونستم که به مشکلشان رسیدگی کنم که به خاطر خراب بودن سایتشون از تجارتشون نیوفتند.)

RayanDade
March 23rd, 2013, 13:50
بهتره با خودشون صحبت کنید چون ما با پسورد جدید وارد شدیم و براشون درست کردیم البته رایگان هم انجام دادیو و بعد از اتمام کار هم بهشون گفتیم چک کنید و گفتن درسته.
حالا بقیشو باید با خودشون طی کنید

secure_host
March 23rd, 2013, 13:55
من به واسطه ای که خیلی سرم شلوغه و واقعا فرصت کافی برای انجام این امورات خورده پا رو ندارم. برای همین ایشان دیروز صبح به من پیام خصوصی دادند و من امروز حدود ساعت 2 بامداد به ایشان پاسخ دادم .
برای همین بدون هزینه نمی تونم کاری انجام دهم.
ممنون از راهنمای شما .
ایشان که گفتن پول را پرداخت نمی کنند . بنده فقط قصدم از این که در این تاپیک جواب دادم ، این بود که قبل از انجام کار پول بگیرند.
با تشکر

khanihost.com
March 24th, 2013, 20:45
من به واسطه ای که خیلی سرم شلوغه و واقعا فرصت کافی برای انجام این امورات خورده پا رو ندارم. برای همین ایشان دیروز صبح به من پیام خصوصی دادند و من امروز حدود ساعت 2 بامداد به ایشان پاسخ دادم .
برای همین بدون هزینه نمی تونم کاری انجام دهم.
ممنون از راهنمای شما .
ایشان که گفتن پول را پرداخت نمی کنند . بنده فقط قصدم از این که در این تاپیک جواب دادم ، این بود که قبل از انجام کار پول بگیرند.
با تشکر


دوست عزيز من مشخصات به شما دادم و گفتيد 30 تومان به اين شماره حساب پرداخت كنيد و اين مشكلي بود كه دوست عزيزمونRayanDade (http://www.webhostingtalk.ir/member/77091/)
انجام دادند و بعد اينكه درست شد شما بعد 5 دقيقه پي ام دادين درست شد 30 تومان بفرستين حساب

آيا ما به شما گفتيم اين مشكل رو انجام بديد هزينه رو پرداخت ميكنيم ؟ اگه همچين چيزي كه من گفته باشم هزينه رو ميپردازيم من حرفي ندارم پرداخت ميكنم اما من پ.خ فرستادم كه نميخاد اما شما گفتي نرسيده الا اخر

اما شما اومدي داري ميگي اگه پرداخت نكني ال ميشه بل مييشه تهديد ميكني 8-|

اين درسته عزيز ؟
لطفا معلوم كنيد كه من گفته باشم هزينه ميديم موردي نداره ...اما اين مشكل ما آموزش هم داخل انجمن بود پس كاستي من بود كه نتونستم خودم حل كنم :112:

من 2 بار رمز رو عوض كردم و يك بار ريبوت دادم

مديران لطفا اين تاپيك رو ببندن كسي ديگه فك نكنم مربوط باشه ادامه بده :53:


بازم ممنون از شما....


موفق باشيد

secure_host
March 24th, 2013, 21:34
من پ.خ فرستادم كه نميخاد اما شما گفتي نرسيده الا اخر


با سلام
من گفتم که همیشه بعد از بررسی مشکل و اعلام هزینه به طرف شروع به انجام کار می کنم. تا کار بنده خدا زمین نمونه .و چون شما در مورد عدم پرداخت پیامی ارسال نکردید. بنده مطمئن شدم که شما مشکلی با پرداخت ندارید.
به هر جال شما می فرمایید که به من پیام دادید که انجام ندهم . بنده هم در جواب گفتم .ممنون میشم که از صفحه پیام های ارسالی خود screenshot بفرستید و برای تمام اعضای فروم در همین تاپیک ارسال نمایید که شما این مورد را به بنده گفتید . بنده حرف شما را قبول می کنم. و تمام پست هامو در این تاپیک پاک می کنم . و حاضرم برای شما یکی از سرور هاتون را رایگان Hardening Security انجام بدم. (البته امید وارم جوابی که می شنوم این نباشد که من پیام های ارسالی را حذف می کنم :39:) من منتظر پاسخ شما هستم.
اگر هم از این مورد امتناع ورزید ، بنده از این به بعد به چشم دیگری در فروم به شما نگاه می کنم.



اما شما اومدي داري ميگي اگه پرداخت نكني ال ميشه بل مييشه تهديد ميكني 8-|

اين درسته عزيز ؟



تمام کسانی که توی این فروم هستند و بنده را می شناسند می دانند که بنده چنین اخلاقی ندارم .
مواردی بوده است که یکی از موارد آخرین موردی بوده است که اتفاق افتاده است این بوده است که با یک شرکتی قرار دادی مبنی بر طراحی سامانه دفاعی تحت وب بوده است که در مقابل حملات تحت وب هوشمند عمل کند که هزینه مربوطه 20 میلیون بوده است که شرکت مربوطه که در همین فروم فعال است نسبت به پرداخت کل پول امتناع کرد و فقط 10 درصد کل قرار داد را داد ، بنده نه ایشان را تهدید کردم و حتی دم نیاوردم . چون وافعا شرکت مربوطه هزینه را نداشت که بدهد و رک به من گفت . و چون هدف ما ایجاد کشوری امن در فضای سایبری می باشد .لذا در مقابل عدم پرداخت وجه سعی می کنیم. با هم میهنان کنار بیاییم.
اگر منظورتان از تهدید این جمله ای است که در پیام خصوصی گفتم . "نسبت به واریز وجه اقدام نمایید. والا عواقب عدم واریز وجه متوجه شما خواهد بود و بنده در این مورد مسئولیتی ندارم.
با تشکر "
باید خدمت شما عرض کنم ، منظور بنده از عواقب این بوده است که در این پست موضوع را برای همکاران بازگو کنم تا همکاران بدانند که اگر می خواهند کاری را انجام دهند ابتدا پول دریافت کنند. والا منظور دیگری نداشتم .

جناب khanihost این هزینه واقعا هزینه ناچیزی است . و من هم تمایل ندارم دیگر در این تاپیک پست بدم . و من دلیل این که واکنش نشان دادم این بوده است که احساس کردم شما دروغ می گویید و من شخصا در دروغ خیلی بدم میاد. اون مورد میلیونی که گفتم،من راحت چشم پوشی کردم به خاطر این که شرکت به من رک گفت ندارم که بدم و من بیخیال شدم.

و مورد آخری که خدمت شما عرض کنم این است که اگر شما قصد دارید در فروم کسی شما را راهنمایی کند که مشکل حل شود . لطفا از ارسال پیام خصوصی امتناع کنید. زیرا اگر کسی تمایل داشته باشد مشکل شما را حل کند در همان تاپیک جواب می دهد و یا راه حل را ارایه می دهد.

بنده شخصا دراین فروم سعی می کنم همه پست ها را بخونم و اگر مشکلی را احساس کنم که دیگر همکاران می توانند حل کنند ، سعی می کنم در تاپیک مربوطه مداخله نداشته باشم ،(چه رایگان و چه پولی)
ولی در بعضی موارد که احساس می شود برخی از همکاران راهنمایی اشتباه می کنند و یا توانایی پاسخ دهی را ندارند اگر بنده بتوانم مشکل را حل کنم ، سعی می کنم موضوع را رایگان با راهنمایی برطرف کنم. و شما نمی توانید پستی از بنده را پیدا کنید که بنده خودم پیشنهاد حل مشکل به همراه هزینه را داده باشم .
پست شما هم لطف کنید دیگر به بنده پیام خصوصی ارسال نکنید.
با تشکر

RayanDade
March 25th, 2013, 01:37
با سلام
من گفتم که همیشه بعد از بررسی مشکل و اعلام هزینه به طرف شروع به انجام کار می کنم.

سلام و عرض ادب

دوست عزیز خدایی روی چه حسابی شما نرخ تعیین میکنید بدون تایید صاحب سرویس کارتون رو میکنید و درخواست واریز میکنید؟
شما میگید وقت ندارید قبول

ببینید مشکل اینجاست که بدون هماهنگی کاری رو انجام میدید درسته خیر خواهانه انجام میدید اما شاید طرف پول نداشته باشه هزینه کنه اونوقت شما بدون اطلاعش بیاید درست کنید و بگید هزینه کانفیگ

سال نو رو با جنگ و دعوا شروع نکنید / آرزوی موفقیت برای هر دو شما رو از خدا طلب میکنم
یا حق

secure_host
March 25th, 2013, 02:24
سلام و عرض ادب

دوست عزیز خدایی روی چه حسابی شما نرخ تعیین میکنید بدون تایید صاحب سرویس کارتون رو میکنید و درخواست واریز میکنید؟
شما میگید وقت ندارید قبول

ببینید مشکل اینجاست که بدون هماهنگی کاری رو انجام میدید درسته خیر خواهانه انجام میدید اما شاید طرف پول نداشته باشه هزینه کنه اونوقت شما بدون اطلاعش بیاید درست کنید و بگید هزینه کانفیگ

سال نو رو با جنگ و دعوا شروع نکنید / آرزوی موفقیت برای هر دو شما رو از خدا طلب میکنم
یا حق

دوست عزیز من از دروغ بدم میاد.
بگه من ندارم . خلاص . من هم اسرار نمی کنم .
روال کاری بنده این است . حالا این که چرا با این روال کار می کنم. دلیل خاصی دارد.
با تشکر

RayanDade
March 27th, 2013, 00:53
حرفتون برای ما محترم است و مقبول.
موفق باشید