PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اخطار: قابل توجه دوستاني كه از درگاه بانك پارسيان بهره ميبرند



azadiphone
March 13th, 2013, 00:07
با سلام

احتمال بسيار زياد دوستاني كه در پرداختهاي آنلاين از درگاه پارسيان استفاده ميكنند متوجه شده اند كه چند روزي است درگاه گاها از كار افتاده و اين مسئله ديگر تقريبا براي همه عادي شده. اممممممممممممما اين دفعه يك مورد عحيب پيش مي آيد و آن اينكه در زمان قطعي شبكه شتاب پرداخت مشتريان را بانك تاييد ميكند و فاكتورهاي صادر شده تاييد پرداخت شده ثبت ميگردد درصورتيكه وقتي در كنترل پنلي كه بانك به ما داده بررسي كرديم برخي پرداخت ها اصلا نه در پرداختهاي تاييد شده و نه در پرداخت هاي برگشت خورده هيچ اطلاعاتي ثبت نشده و اصلا آن كد پيگيري در كنترل پنل ما در بانك ثبت نشده بود. با پيگيري تلفني كه انجام داديم اطلاع دادند كه اين فلان پرداخت برگشت خورده و وقتي ميگوييم پس چرا در كويري آخر كد تاييد به سرور ما فرستاده ايد و چرا اصلا اين پرداخت در هيچ كجاي پنل بانك ما ثبت نشده هي ما را به مسئول ديگر پاس ميدهند و جواب درستي نمي دهند ولي بعد از هر تلفني كه بايت اينگونه «پرداخت هاي تاييد شدهء برگشت خورده! و ثبت نشده در كنترل پنل بانك» انجام مي دهيم در كمال تعجب ديده شد كه بعد تماس ما آن پرداخت برگشت خورده را تازه (احتمالا بصورت دستي) در پنل برگشتي هاي ما در بانك قرار داده اند(برخي از اين پرداختهاي برگشت خورده مال 3 روز پيش بوده! كه امروز در كنترل پنل و بعداز تماس ما تازه نشان ميدهد كه برگشت خورده است!!!!).

به هر حال طبق روال مسئولان پرداخت الكترونيك پارسيان فعلا ما را سر كار گذاشته و به همين دليل به همكاران خودم گفتم از امروز هيچ پرداخت تاييد شده اي را بدون اينكه تاييدش را تلفني از بانك نگيرند تاييد شده محسوب نكنند تا ببينيم بالاخره تكليف اين درگاه به كجا خواهد انجاميد.

اين را جهت هشدار و اطلاع دوستان گفتم كه حداقل پرداخت هايي را كه از درگاه پاسيان تاييد شده داشته اند را از روز 16 اسفند تا به امروز (بخصوص 19 و 22 افند) را با خود بانك چك كنند تا خدايي ناكرده چنين مشكلي براي آنها پيش نيامده باشد و باعث ضرر و زيانشان نشود.

اين را هم اضافه كنم كه ما 7 سال است از همين سيستم با بانك همكاري داريم و فقط طي 4 روز گذشته به چنين خطاي وحشتناكي كه مطمئنا از جانب درگاه بانك در حال اتفاق افتادن است برخورد كرده ايم!!!!!!!:39:

پس فعلا هيچ گونه اطميناني به پرداخت هاي تاييد شده درگاه پارسيان نداشته باشيد و درصورت مشاهده چنين خطايي فورا به مسئولين درگاه بانك 22661777-021 گزارش كنيد تا شايد سريعتر متوجه خطاي به وجود امده در سيستمشان بشوند

پي نوشت: بررسيهاي دقيقتر ما نشان مي دهد كه اين گونه پرداختهاي «تاييد شدهء برگشت خورده» دقيقا زمان هايي اتفاق افتاده است كه ارتباط درگاه پاسيان با شبكه شتاب قطع شده بوده!

majidisaloo1
March 13th, 2013, 00:55
قطعی بوده اما مقایرتی نبوده
قطعی با بانک ملت بوده خیلی اوفات
ما که رازی هستیم البته لازمه بگم روزی 20 تا تراکنس حد اقل داریم که 98 درصد روز ها بیش از 1 میلیون هست