PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونگی ساخت بخش ارسال تیکت



Energy
March 11th, 2013, 21:28
سلام ، خسته نباشید ،
چطور میشه : داخل پنل مشتری --> تیکت های پشتیبانی
بخش تیکت ساخت ؟؟
مثلا : بخش سرور مجازی
- بخش پشتیبانی دامنه و ..

هرچی داخل پنل ادمین گشتم نبود :( میشه راهنمایی کنید چطور میشه این بخش هارو ساخت ؟

rominait
March 11th, 2013, 21:30
از قسمت دپارتمان هاي پشتيباني
تنظيمات - پشتيباني - دپارتمان هاي پشتيباني
اقدام كنين

informer
March 13th, 2013, 01:23
اگر زبان پنل مدیریتتان انگلیسیه برید به این قسمت :
Setup ~> Support ~> Support Departments
بعد که به این مسیر اومدید , Add New Department رو بزنید و قسمت های پشتیبانیتان را بسازید .