ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سیستم CRM + Mail Server + Ticketing



maziyarvex
March 9th, 2013, 21:54
سلام به همه دوستان گرامی


به دلیل سخت بودن مدیریت ایمیل های دریافتی و پیگیری از کارمندان سیستم هایی دیدم یکپارچه که شرکت های بزرگ دارن استفاده می کنند مانند شرکت شاتل

که مثلا شما به آدرس info@sitename.com ایمیل می زنید اتوماتیک می ره توی کارتابل کارمندان و می تونه یکی از کارمندان پاسخگو باشه و یا به بخش دیگه ای ارجاع کنه.

در واقع برنامه می یاد روی سرور نصب می شه هم ماهیت میل سرور داره هم ماهیت تیکت سنتر و اینجور سیستم ها اگر درست گفته باشم ....


سیستم شاتل رو پیگیری کردم که سیستم بسیار حرفه ای بود و لایسنس گرونی داره ....


با تشکر