PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تجربه ای تلخ از دیتاسنتر دیتاشک و قوانین عجیب غریب آن!!!



alireza.076
February 26th, 2013, 00:29
با سلام و درود خدمت همکاران گرامی
دیتاشک! دیتاسنتر؟ کلوکشن؟ ریسیلر؟ رک؟ X? ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و محبوب تازه وارد ایرانیان، دیتاشک!
حدودا 2 هفته پیش از این دیتاسنتر سرویسی تهیه نمودیم و بر آن شدیم تا یکی از سرویس های synaptica را به این دیتاسنتر انتقال دهیم
پس از گذشت 4 روز انتقال، در حال فعالیت بر روی vps خودم بودم که ناگهان سرویس time out داده و از دسترس خارج شد
به دیتاسنتر تیکت زدیم حدودا 1 ساعت بعد مشکل حل شد، اما خبری از جواب نبود!
بگذریم...
در خواست یک عدد رنج ایپی را روز جمعه ارسال نمودیم
روز 2 شنبه تیکت ارسال نمودیم برای فاکتور (شنبه و یک شنبه تعطیل بود که هیچ)
روز سه شنبه جواب داده شد که میبایست مراحل قانونی را طی کند! (ثبت ایپی!)
روز 4 شنبه فاکتور بالا امد و پرداخت زدیم
روز پنج شنبه ایپی را دریافت نمودیم!!!
این از وضع پشتیبانی و فروش!
پس از گذشت چند روز مجددا سرویس از دسترس خارج شد
علت را جویا شدیم که متن ابیوز یرای ما ارسال نمودند و گفتند طی 72 ساعت شما ابیوز داشتید چند بار!! اما هیچ اطلاعی ندادند! ابیوز نیز همان ابیوزی بوده که از Whole sale برایمان ارسال نمودند بدون هیچ تغییری و ابیوز را که ارسال نمودند سرویس را نیز Terminate نمودند!! ظاهرا فراموش کردند که ابیوز های قبل را ارسال نمایند.
با کلی ترس و لرز منتظر تیکت های دیتاسنتر بودیم که خدای نکرده فرمت نشده باشه که تعهد گرفتند (برای ابیوز اول!) و سرویس را فعال نمودند (روز اول که سرویس قطع شد و شب حدودا ساعت 11:30 تعهد گرفته شد و فردای آن روز ساعت 8 شب سرویس فعال شد!!!)
تعدادی از سرویس هایی که بر روی آن ها ویندوز نصب بوده ابیوز امده بود که پس از فعال سازی سرور تمامی آنها را غیر فعال نمودیم
از کاربران درخواست رمز عبور نمودیم، کارت شبکه ویندوز را حذف نمودیم پورت را بستیم و مجددا کارت شبکه را نصب نمودیم
یکی از vps هایی که ابیوز داشت سرور خود بنده بوده که در آن فقط یک vspher نصب بوده! پورت را بستیم و **** نصب نمودیم ایمیلی ارسال نمودیم برای آزمایش پورت که دیدیم عمل نموده و مشکلی مشاهده نشد
پس از گذشت 24 ساعت مجددا سرویس در همان ساعت خاموش شد!
مجددا terminate
همان ایپی های قبلی!
نکته جالب! تمامی سرویس های ویندوزی که نصب شده از خود دیتاسنتر synaptica به صورت ova انتقال داده شده بود به این دیتاسنتر و در دیتاسنتر قبل در طول 4 ماه یک بار ابیوز داشتیم! حالا چجوری در کانادا ابیوز نداشتیم اما همان ویندوز در آمریکا ابیوز داشته خیلی جالبه! حالا بگیم دیتاسنتر با دیتاسنتر فرق داره قوانین ان
باز بگذریم ...
در تیکتی گفتیم فعال نمیکنید؟ گفتند خیر terminate شده، گفتیم حداقل بگذارید بک اپ کاربران را برداریم گفتند خیر نمیشود، گفتیم خسارت را بفرمایید پرداخت کنیم گفتند نمیشود! و سرویس را فرمت نمودند رفت ... انگار نه انگار اطلاعات داریم!
نکته جالب دیگر
ویندوزی که بنده برای خودم نصب نموده بودم و در آن vspher قرار داده بودم را ova گرفتم برای کاربرم قرار دادم، ایپی کاربرم در ابیوز نبود ایپی بنده بود!
در terminate اول درخواست نمودیم پورت 25 را بر روی سرویس ببندند که این کار را نیز قبول نکردند
درخوسا استرداد مبلغ باقی مانده از سرویس را نمودیم گفتند نمیدهند طبق قوانین! در صورتی کمتر دیتاسنتر دیده بودم!
درخواست استرداد مبلغ رنج ایپی خریداری شده که از ان هیچ استفاده ای ننمودیم را دادیم آن را نیز پس ندادند!

کلا از قوانین این دیتاسنتر این نتیجه ها رو میتوان گرفت:
1- در صورت داشتن ابیوز دیتاسنتر حساس بوده و در ابیوز اول کل سرور را خاموش مینماید
2- در صورت داشتن ابیوز مجدد سرویس فرمت میشود
3- مبلغ باقی مانده برگشت داده نمیشود
4- هیچ مدیریتی نیز حاظر نیستند بر روی پورت انجام دهند حتی با هزینه


یکی دیگر از دلخوری های ما از نماینده فروش این دیتاسنتر در داخل انجمن که دوستان آشنایی دارند این میباشد که در این مشکلات و اعتراض کابران در تاپیک فروش بنده میگویند:
آشنا نبودن با طرز پاسخگویی و رفع مشکل Abuse عاقبتش همین میشه ;)
به قول یکی از دوستانم ایشون در آب گل آلود ماهی گرفتند! خیلی ممنونم از این ایرانی جماعت که وقتی یه تیکت نون رو زمین میبینند زیر پا خم میشوند و آن را تمیز و بوسه میزنند و در جایی می گذارند که در زیر پا نباشد اما زمانی که میبینند یک انسان به مشکل بر خورده و بر روی زمین افتاده بیشتر می آیند ... آخرشم زنگ میزنند پلیس که بیاید این شخص را جمع کند و ببرد!
بنده سرویس را از ایشون خریداری ننموده و سرویس به صورت واسطه از یکی از با تجربه ترین فرد در داخل انجمن خرید شده که ایشون با دیتاسنتر ارتباط داشتند (چون سرویس دیگیری در پنل ایشون بوده و مورد اعتماد بنده نیز میباشند به ایشون واگذار نمودم)
ما که از این دیتاسنتر زده شدیم و به همان دیتاسنتر xlhost بازگشتیم، امید وارم که برای شما این اتفاقات رخ ندهد، البته اگر رخ ندهد!
تصاویر از تیکت ضمیمه شد
این دیتاسنتر ضرر بسیار زیادی به بنده زده:-|
ببخشید که زیاد پر حرفی شد
موفق باشید، بدرود

alireza.076
February 26th, 2013, 00:44
از مدیران انجمن خواهش مندم درصورتی که بر قانون بخش انتقادات در این رابطه پایبند میباشند تاپیک را خذف ننمایند و انتقال دهند
با تشکر

shingo
February 26th, 2013, 00:50
اگه زحمتی نیست پروف کامل ایمیل های دی سی رو بزارید عزیز :53:

danitfk
February 26th, 2013, 00:55
در terminate اول درخواست نمودیم پورت 25 را بر روی سرویس ببندند که این کار را نیز قبول نکردند
معلوم نیست چرا انجام نمیدن !!

درخواست دادیم کلا ببندند پورت 25 اما انجام ندادن #-o

مجبور شدم روتر کانفیگ کنم تا پورت 25 ببندم.

alireza.076
February 26th, 2013, 00:56
معلوم نیست چرا انجام نمیدن !!

درخواست دادیم کلا ببندند پورت 25 اما انجام ندادن #-o

مجبور شدم روتر کانفیگ کنم تا پورت 25 ببندم.

مشکل فقط سرویس های ویندوزی بوده و در لینوکس مشکل نداشتیم نمیخواستم کل پورت رو ببندم، اما دیگه چاره ای نبود
وقت هم نداشتم، مشتری ها داخل تایپک فروش ....

alireza.076
February 26th, 2013, 01:02
نکتهی جالب دیگر این دیتاسنتر که حالا مشخص نیست از چی whole sale استفاده میکنه (نتورکه، ریسیلره، کولو هست چی هست مشخص نیست)
این هستش که
در سایت whole sale ریسیلر تعرفه هاش به صورت زیره
https://www.wholesaleinternet.net/resellers/


1-2 machines - No discount
3-10 machines - 20% discount
11-50 machines - 25% discount
50+ machines - 30% discount

اما در دیتاشک فرمودهی یکی از دوستان تتعرفه به صورت زیر میباشد


1-2 machines - No discount
3-10 machines - 10% discount
11-50 machines - 15% discount
50+ machines - 20% discount

نتیجه ای که من از این دیتاشک گرفتم اینه که فقط ریسیلری داره، حالا نمیدونم چرا آفز هایی که داخل دیتاشک هستش داخل whole sale نیست
اما آفر x5420
که در دیتاشک با هارد 500 گیگ ارائهمیشود به قیمت 59$ و در whole sale با هارد 256 53$ و با هارد 500 59 دلار
و نکتهی دیگر
پورت unamanaged 100mg در دیتاشک فکر کنم 100 دلار و خورده ای بوده اما داخل whole sale بر روی آفر ها این پورت قرار داده شده!

alireza.076
February 26th, 2013, 01:03
اگه زحمتی نیست پروف کامل ایمیل های دی سی رو بزارید عزیز :53:

فردا قرار خواهم داد
با تشکر

arazit
February 26th, 2013, 01:14
از قدیم گفتند هیچ ارزانی بی دلیل نیست

servervds.com
February 26th, 2013, 01:15
دیتا سنتری خونه گی یا لوکال همینه

alireza.076
February 26th, 2013, 01:17
از قدیم گفتند هیچ ارزانی بی دلیل نیست

والا ما به حرف همکار عزیزمون رفتیم ارزون خریدیم که مثلا بی دلیله ارزونیش
http://www.webhostingtalk.ir/f211/72637/
چرا قیمت های این دیتاسنتر پایین هست؟


برای دوستان سوال پیش آمده که چرا سرورهای 8 هسته ای با پورت 1 گیگابیت 59 دلار ارائه می کنند؟
چند دلیل هست ..

خرید عمده و تعداد بالا سرورهای DELL CS24 با کانفیگ مشابه که هر سرور حدود 300 دلار تموم میشه.
هزینه ریموت هند ندارند و Access شبانه روزی به دیتاسنتر و سرورها

CityKala.net
February 26th, 2013, 01:29
معلوم نیست چرا انجام نمیدن !!

درخواست دادیم کلا ببندند پورت 25 اما انجام ندادن #-o

مجبور شدم روتر کانفیگ کنم تا پورت 25 ببندم.
لولو میخورتشون! :دی

alireza.076
February 26th, 2013, 18:34
تصاویر ضمیمه شدند
پست اول ویرایش یافت

alireza.076
February 26th, 2013, 18:42
از دوستان با تجربه خواهشمندم تیکت ها را مشاهده نمایند، زیرا احتمال اینکه دیتاشک ابیوز های قبل را برای ما ارسال ننموده بسیار زیاد میباشد ظاهرا
این دیتاسنتر ضرر بسیار زیادی به بنده زده و از 2 سرور 13 تا برامون مشتری موند
ممنونم

jackgonjishke
February 26th, 2013, 18:55
فیرست بگم اگه تند رفتار کردم به خاطره قعطی وی پی اس نبوده به خاطه نحوه ی صحبت زشت و زننده ی همکارتون بوده که جای این که محترمانه برخورد کنند مثل طلب کار ها صحبت میکنند
سکند این یارو دیتا سنتره تو ایران نمایندگیی چیزی نداره با بچه ها بریم آتیششون بزنیم :|؟
ترد یعنی کلا باس بیخیال وی پی اس ها و مشتریا مون شیم + خرجی که رو وی پی اس کردیم :| ؟ من پلسک اورجینال و ویبالتین خریده بودم اونا به چیز رفت دیگه کلی پولش بود :|
فاینالی اگه وی پی اس ها قراره وصل شه یه تایمی بگین حد اقل تکلیفمون روشن شه اگه نمیشه من برم یکی دیگه بخرم :|
http://www.synaptica.com/ سایتشونم که باز نمیشه!

alireza.076
February 26th, 2013, 19:03
فیرست بگم اگه تند رفتار کردم به خاطره قعطی وی پی اس نبوده به خاطه نحوه ی صحبت زشت و زننده ی همکارتون بوده که جای این که محترمانه برخورد کنند مثل طلب کار ها صحبت میکنند
سکند این یارو دیتا سنتره تو ایران نمایندگیی چیزی نداره با بچه ها بریم آتیششون بزنیم :|؟
ترد یعنی کلا باس بیخیال وی پی اس ها و مشتریا مون شیم + خرجی که رو وی پی اس کردیم :| ؟ من پلسک اورجینال و ویبالتین خریده بودم اونا به چیز رفت دیگه کلی پولش بود :|
فاینالی اگه وی پی اس ها قراره وصل شه یه تایمی بگین حد اقل تکلیفمون روشن شه اگه نمیشه من برم یکی دیگه بخرم :|
http://www.synaptica.com/ سایتشونم که باز نمیشه!

دوست عزیز عرض کردیم به شما
نمیدونم من دارم فرانسوی حرف میزنم یا شما فارسی بلد نیستید!
با تمامی دوستان تماس گرفتیم، به کسانی که نیز گفتند با آنها تماس گرفته نشده نیز گفیم داخل سایت تیکت بزنند رسیدگی میشود
سرور اکثر مشتری ها را تحویل دادیم
به ترتیب سرویس تمام مشتری ها را تحویل خواهیم داد
انقدر پشت هم اسپم نزدین داخل تاپیک فروش و اینور اونور
من که نمیدونم که شما کدم مشتری ما هستید تا سرویس شما تحویل دهم، خستمون کردید! والا این همه مشتری، اونها نیاز ندارند فقط شما نیاز دارید که فقط شما دارید انقدر عجله میکنید؟
زمان هم گفته شده بود، تا پایان روز سه شنبه، چند بار برای شما یه مسئه ساده را تکرار نمایم؟

ezat1
February 26th, 2013, 19:13
دوست عزیز عرض کردیم به شما
نمیدونم من دارم فرانسوی حرف میزنم یا شما فارسی بلد نیستید!
با تمامی دوستان تماس گرفتیم، به کسانی که نیز گفتند با آنها تماس گرفته نشده نیز گفیم داخل سایت تیکت بزنند رسیدگی میشود
سرور اکثر مشتری ها را تحویل دادیم
به ترتیب سرویس تمام مشتری ها را تحویل خواهیم داد
انقدر پشت هم اسپم نزدین داخل تاپیک فروش و اینور اونور
من که نمیدونم که شما کدم مشتری ما هستید تا سرویس شما تحویل دهم، خستمون کردید! والا این همه مشتری، اونها نیاز ندارند فقط شما نیاز دارید که فقط شما دارید انقدر عجله میکنید؟
زمان هم گفته شده بود، تا پایان روز سه شنبه، چند بار برای شما یه مسئه ساده را تکرار نمایم؟

دوستان بنده بی طفم ام اخداییش مشتری ها درک کنید هر چن د میدونیم سخته آقا ما محدود شده هستیم اینو قبول دارین پ/ یا نه نمیدونم به سختی سرور تهیه میشه مشکلات از اون طرف دیتا سنتر هم که باشه سر فروشنده خراب میشه سرور گرون میخری میگی وی پی اس میشه اینقدر دادش در میاد چه گرون میری سرور اروزون میگیری ارزون در بیاد میان میگن اینقدر خرج کردم یرنامه نصب کردم و فلا البته حق هم دارن اما فروشنده چیکار کنه ؟! زمان بدین حل میشه این فروشنده خوشش میاد هر چن وقت یک بار کلی وقت بزاره بشین دووباره تمپلیت بیاره بالا دونه دونه آی پی ست کنه تیکت بزنه درست شد یا نشد ناقص یا نیست ؟!@

این یه زنجیره اینو فراموش نکنیم

ertebat7
February 26th, 2013, 19:17
سلام به طور کامل در جریان مشکل دوست عزیزمون alireza.076 (http://www.webhostingtalk.ir/member/20234/) هستم و میدونم چه ضرر بزرگی متحمل شده اند
عزیز نظر بنده این هست با توجه به قوانین بسیار سخت این نوع دیتاسنترها اصلا سمتشون نرید به خدا این ارزانی ها بی دلیل نیست! نمیخوام تبلیغ خاصی کنم شما فقط یکبار با ساپورت انلاین yesup صحبت کنید ببینید ببینید چقدر تفاوت بین این دیتاسنتر با دیتاسنترهای دیگه می بینید یک تیکت بزنید متوجه میشید امکان نداره بالاتر از پنج دقیقه پاسخ بدهند
یادم هست دو ماه پیش یک مشکلی برای ما روز جمعه اومده بود اون موقع با ovh کار میکردیم تیکتی که بنده روز جمعه زدم بودم روز دوشنبه پاسخ دادند بعد هم نوشته بودند به این دلیل که روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هست 8-| اقا سرور ما قطع شده چون دیتاسنتر شما شنبه و یکشنبه تعطیل هست من باید چه جوابی به مشتری بدم؟!!! حالا اون ovh با اون عظمتش اینطوری رفتار می کنه دیگه از این دیتاسنتر ارزون قیمت به قول دوستمون خونگی چه توقعی دارید
سمت دیتاسنترهای ارزان قیمت نرید دوست عزیز این بزرگترین تجربه بنده در این کار بود

alireza.076
February 26th, 2013, 19:31
سلام به طور کامل در جریان مشکل دوست عزیزمون alireza.076 (http://www.webhostingtalk.ir/member/20234/) هستم و میدونم چه ضرر بزرگی متحمل شده اند
عزیز نظر بنده این هست با توجه به قوانین بسیار سخت این نوع دیتاسنترها اصلا سمتشون نرید به خدا این ارزانی ها بی دلیل نیست! نمیخوام تبلیغ خاصی کنم شما فقط یکبار با ساپورت انلاین yesup صحبت کنید ببینید ببینید چقدر تفاوت بین این دیتاسنتر با دیتاسنترهای دیگه می بینید یک تیکت بزنید متوجه میشید زیر پنج دقیقه جواب نمیدن
یادم هست دو ماه پیش یک مشکلی برای ما روز جمعه اومده بود اون موقع با ovh کار میکردیم تیکتی که بنده روز جمعه زدم بودم روز دوشنبه پاسخ دادند بعد هم نوشته بودند به این دلیل که روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هست 8-| اقا سرور ما قطع شده چون دیتاسنتر شما شنبه و یکشنبه تعطیل هست من باید چه جوابی به مشتری بدم؟!!! حالا اون ovh با اون عظمتش اینطوری رفتار می کنه دیگه از این دیتاسنتر ارزون قیمت به قول دوستمون خونگی چه توقعی دارید
سمت دیتاسنترهای ارزان قیمت نرید دوست عزیز این بزرگترین تجربه بنده در این کار بود

از جناب آقای مالکی پور که همکار عزیز ما هستند و همچنین از صبر ایشون در رابطه با مشکل پیش آمده بسیار بسیار سپاس گذارم
بله بنده نیز با حرف شما کاملا موفق میباشم، معمولا بنده با دیتاسنتر هایی مانند xlhost یا synaptica فعالیت مینمایم، 2 بار سر ovh ضرر نمودم (یکبار جریان آقای کوهی که سر همون دلار تقلبی و تخفیف 20% و یک بار نیز به صورت مستقیم خرید نمودیم که ان هم از طرف دیتاسنتر ساسپند شد) خوش بختانه در هیچ کدام مشتری نداشتیم و چندا استفاده ای نشده بود از سرویس)
بعد از ماجرایی که سر دیتاسنتر ovh برای ما رخ داده بود (حدودا 5 ماه پیش بود) کلا از دیتاسنتر های اروزون قیمت مانند هتزنر و ... فاصله گرفتیم و معمولا نیز با دیتاسنتر هایی فعالیت میکنیم که یک حامی ایرانی را داشته باشیم
اما این ماه به دلیل مشکل و ضرری که خورده بودم ناچار به انتقال سرور کانادا شدم (از دیتاسنتر synapticca و جناب آقای راستگو واقعا سپاس گذارم که سرویس دهی عالی داشتند) و افزایش نرخ ارز ...
اما به حرف یکی از دوستان که در صفحه قبل این تاپیک نیز اشاره نمودم از این دیتاسنتر سرویس خریداری نمودم و ضرر بنده به توان 2 رسید که حداقل بیش از 1 ملیون تومان بنده فقط سر این ماجرا ضرر نمودم
اما خوب اتفاقی افتاد و چاره ای جز قبولی اشتباه نیست
موفق باشید

bronze
February 26th, 2013, 20:09
برادر تیکت های خودتون رو هم می گذاشتید.

CityKala.net
February 26th, 2013, 22:00
سلام به طور کامل در جریان مشکل دوست عزیزمون alireza.076 (http://www.webhostingtalk.ir/member/20234/) هستم و میدونم چه ضرر بزرگی متحمل شده اند
عزیز نظر بنده این هست با توجه به قوانین بسیار سخت این نوع دیتاسنترها اصلا سمتشون نرید به خدا این ارزانی ها بی دلیل نیست! نمیخوام تبلیغ خاصی کنم شما فقط یکبار با ساپورت انلاین yesup صحبت کنید ببینید ببینید چقدر تفاوت بین این دیتاسنتر با دیتاسنترهای دیگه می بینید یک تیکت بزنید متوجه میشید امکان نداره بالاتر از پنج دقیقه پاسخ بدهند
یادم هست دو ماه پیش یک مشکلی برای ما روز جمعه اومده بود اون موقع با ovh کار میکردیم تیکتی که بنده روز جمعه زدم بودم روز دوشنبه پاسخ دادند بعد هم نوشته بودند به این دلیل که روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل هست 8-| اقا سرور ما قطع شده چون دیتاسنتر شما شنبه و یکشنبه تعطیل هست من باید چه جوابی به مشتری بدم؟!!! حالا اون ovh با اون عظمتش اینطوری رفتار می کنه دیگه از این دیتاسنتر ارزون قیمت به قول دوستمون خونگی چه توقعی دارید
سمت دیتاسنترهای ارزان قیمت نرید دوست عزیز این بزرگترین تجربه بنده در این کار بود

از واسطه بگیرید بله
اونم واسطه ای که پیگیری نکنه
ما از آقای پارسیان داشتیم در طول 1 هفته دو روز داون می شد
یک بار میگفتند هارد مشکل داره یک بار میگفتن سی پی یو و ..
ولی با این همه مشکل 6 ماه رو سروره بودیم
الان هم که مستقیم داریم کار میکنیم 6 ماه هست اما موردی نداریم (به جز امشب یک بلایی سر سرور هاستینگ اومده که داریم رفع می کنیم :دی )

CityKala.net
February 26th, 2013, 22:07
فیرست بگم اگه تند رفتار کردم به خاطره قعطی وی پی اس نبوده به خاطه نحوه ی صحبت زشت و زننده ی همکارتون بوده که جای این که محترمانه برخورد کنند مثل طلب کار ها صحبت میکنند
سکند این یارو دیتا سنتره تو ایران نمایندگیی چیزی نداره با بچه ها بریم آتیششون بزنیم :|؟
ترد یعنی کلا باس بیخیال وی پی اس ها و مشتریا مون شیم + خرجی که رو وی پی اس کردیم :| ؟ من پلسک اورجینال و ویبالتین خریده بودم اونا به چیز رفت دیگه کلی پولش بود :|
فاینالی اگه وی پی اس ها قراره وصل شه یه تایمی بگین حد اقل تکلیفمون روشن شه اگه نمیشه من برم یکی دیگه بخرم :|
http://www.synaptica.com/ سایتشونم که باز نمیشه!
چه ربطی به آقای راستگو داره
synapti.ca
این هست سایتشون

سرور آقای پور مهدوی از دیتاشک datashack.com یا .net هست

CityKala.net
February 26th, 2013, 22:50
خیر دوست عزیز، واسطه ای نبوده، پای پال بنده شارژ نداشته ایشون برامون پرداخت زدند، زیرا نمیشود با یک پای پال 2اکنت داشت به همین دلیل در پنل ایشون بوده، خود شما که در این کار هستید دیگه چرا؟!

خطاب به کس دیگری بود

MagicVps.Com
February 27th, 2013, 00:22
ادیت شد توسط خودم

SV24.CO
February 27th, 2013, 02:02
خوب شد سرور نگرفتیم ازشون !
بنده به نوبه خودم تسلیت عرض میکنم به شما ، واقعا حرکت زشتیه terminate کردن اونم اینجوری !

jackgonjishke
February 27th, 2013, 02:39
https://www.datashack.net/vps/ اوه اوه اوه من موندم چه جوری به اینا اعتمماد کردین آخه!

smail_f
February 27th, 2013, 11:45
با سلام خدمت تمام دوستان
نمیخوام در مقابل دوستان بزرگی مثل شما بگم منم چیزی بلدم
فکر نکنم کسی زود تر از من با این دیتا سنتر شروع به کار کرده باشه الان دقیقا 5 ماه هست من دارم با این دیتا سنتر کار میکنم در مورد خاطمه دادن به قرارداد قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفته دیتا سنتر تیکت میزنه و اطلاع میده تنها فقط در دو شریط سرور را خاموش میکند یا شما با سرورتان دیداس کرده باشید خاموش بعد اطلاع میده ویا با چند ایپی یک کار را انجام بدید ( مثل دیداس یا اینقبل کارا چون نمیخوام اشتباهی اکانتم بسته بشه زیاد وارد جزئیات نمشم مطمئنا خود شما بهتر از من میدونید منظورم چیه )
در چنین شرایطی از شما تعهد میگیره که دیگه چنین کاری نکنید
در چنین حالتی بهترین کار حذف آن مشتری هست که چنین کاری را انجام داده که من همیشه با انجام این کار مشکلم حل شده ( مگر مشتری این یوزر خودشو حذف نکنه که عاقبتشو خود مشتری میبینه )
از انجایی که ما همیشه مشتری های خوبی داشتیم و به حرف ما گوش دادن تا الان به چنین مشکلی بر نخوردیم ( اینشالا هم نخوریم :دی )
ولی مطمئن باشد با جواب دادن ابوز ها و اخراج مشتری های خاطی هیچ گاه به چنین مشکلی نمیخورید
بازم میگم من کوچکتر از این هستم که میخواستم اینجا اظهار نظر کنم ولی احساس کردم با گذاشتن تجربیات خودم در این دیتا سنتر از یک سری سوء تفاهم ها جلوگیری میکنم
با ارزوی موفقیت برای همه شما دوستان
اسماعیل فعال

jackgonjishke
February 27th, 2013, 14:40
خوب بابا وارز بگیرین خیال مشتریم راحت شه دیگه نگا کن سر یه وی پی اس مارو چه بالا پایین میکنین :|

jackgonjishke
February 27th, 2013, 14:44
با سلام خدمت تمام دوستان
نمیخوام در مقابل دوستان بزرگی مثل شما بگم منم چیزی بلدم
فکر نکنم کسی زود تر از من با این دیتا سنتر شروع به کار کرده باشه الان دقیقا 5 ماه هست من دارم با این دیتا سنتر کار میکنم در مورد خاطمه دادن به قرارداد قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفته دیتا سنتر تیکت میزنه و اطلاع میده تنها فقط در دو شریط سرور را خاموش میکند یا شما با سرورتان دیداس کرده باشید خاموش بعد اطلاع میده ویا با چند ایپی یک کار را انجام بدید ( مثل دیداس یا اینقبل کارا چون نمیخوام اشتباهی اکانتم بسته بشه زیاد وارد جزئیات نمشم مطمئنا خود شما بهتر از من میدونید منظورم چیه )
در چنین شرایطی از شما تعهد میگیره که دیگه چنین کاری نکنید
در چنین حالتی بهترین کار حذف آن مشتری هست که چنین کاری را انجام داده که من همیشه با انجام این کار مشکلم حل شده ( مگر مشتری این یوزر خودشو حذف نکنه که عاقبتشو خود مشتری میبینه )
از انجایی که ما همیشه مشتری های خوبی داشتیم و به حرف ما گوش دادن تا الان به چنین مشکلی بر نخوردیم ( اینشالا هم نخوریم :دی )
ولی مطمئن باشد با جواب دادن ابوز ها و اخراج مشتری های خاطی هیچ گاه به چنین مشکلی نمیخورید
بازم میگم من کوچکتر از این هستم که میخواستم اینجا اظهار نظر کنم ولی احساس کردم با گذاشتن تجربیات خودم در این دیتا سنتر از یک سری سوء تفاهم ها جلوگیری میکنم
با ارزوی موفقیت برای همه شما دوستان
اسماعیل فعال
خوب بابا وارز بگیرین خیال مشتریم راحت شه دیگه نگا کن سر یه وی پی اس مارو چه بالا پایین میکنین :|
خوبه دیگه همه چی تقصیر مشتریه :| شما بال بال میزنین مشتری پیدا کنین اول بهش بگین سرور ما این جوریه روش هیچ قلطی نمیشه کد نه میشه سایت زد نه میشه v---p--n و ساک---س فروخت نه میشه ریدکال زد نه میشه دیداس کرد نه میشه رو رمای بالا مجازی سازی کرد آخرشم اضافه کنید نه میشه وارد شد نه خارج :| فقط ایی پیشو میگیری دستت واسه قشنگی جلو درو همسایه کم نیاری بگی مام وی پی اس داریم

mahdi2009
February 27th, 2013, 15:08
سلام.

این مشکلات وقتی واقع گرا نباشن دوستان پیش میاد فروشنده سرور که ریسلر دیتاسنتر معرفی میکنن خودشون رو وقتی یوزر درخواست سرور برای هاست دانلود! میکنه پاسخ میدن تا حالا ایبوز نداشتیم!( ان هم در امریکا بر سر مسئله ایی مانند کپی رایت) یا فروشنده گرامی وی پی اس میکروتیک میده یا.... قوانین نوشته شده توسط دیتاسنترها رو باید جدی گرفت (ان هم در کشوری مثل امریکا) حتی اگر خودشون سخت گیری نکنند!

smail_f
February 27th, 2013, 15:19
وقتی شما میخواید وی پی اس بگیرید فقط فکر فروش نباید باشید باید فکر قوانین هم باشید هر جایی قوانینی داره و شما نمیتونید فراتر از قانون باشید اگر قانون را رعایت کنید هیچ اتفاقی نمی افتد کماکان که در این یک سالی که من دارم به مشتری هایم سرویس میدم حتی یک بار هم چنین مشکلی پیش نیامده چرا که من مشتری که مشکل درست کنه نمیگیرم اگر هم بگیرم بعد مشکل این مشتری را فسخ قرار داد میکنم
با ارزوی موفقیت و تابعیت از قوانین
اسماعیل فعال

router
February 27th, 2013, 16:06
امروز داشتم وب هاستینگ تاک رو چک میکردم مثل اینکه مشکل ساپورت ضعیف و مهم نبودن رضایت مشتری برای Datashack همه جا هست

ماجرا اینطوریه که این دوستمون نماینده datashack هست پول داده برای سرور مشتری به قیمت 59 دلار بنا به دلایلی مشتری خواسته لغو بشه سرور اما دیتاسنتر گفته نمیشه اما هزینه رو با سفارشات بعدی حساب میکنند برای نماینده .سپس تصمیم گرفتن با کانفیگ جدید سرور تحویل مشتری داده بشه

بعد چند روز تیکیتی از دیتاسنتر با این موضوع که از سرور های نماینده spam شده ما نمیتونیم به شما سرویس بدیم و در ادامه تیکیت دیتاسنتر گفته پول بک داده میشه (خیلی عجیبه چون در TOS این دیتاسنتر همچین قانونی نیست!!!) اما روز ها میگذره نه تیکیتی جواب داده میشه نه خبری هست!!


Datashack...?????? - Web Hosting Talk (http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1241808)

jackgonjishke
February 27th, 2013, 18:22
13- پشتیبانی تیکت از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در روز های کاری میباشد و در ساعات 2 صبح، 4 صبح و 10 صبح معمولا نیز به بعضی تیکت ها پاسخ داده میشود
قانون یسنا ویپی اس ماده 13 :| چه قدر رایت میشه لذت بردیم :|

alireza.076
February 27th, 2013, 22:16
13- پشتیبانی تیکت از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در روز های کاری میباشد و در ساعات 2 صبح، 4 صبح و 10 صبح معمولا نیز به بعضی تیکت ها پاسخ داده میشود
قانون یسنا ویپی اس ماده 13 :| چه قدر رایت میشه لذت بردیم :|

1- این موضوع چه ربطی به این تاپیک داره؟
2- با هربار Reply کردن تیکت مجددا تیکت شما بالا آمده و دیرتر به پاسخ میرسید
3- در رابطه با پشتیبانی نیز داخل سایت در بخش اطلاعیه اعلام نمودیم و به شما حتی لینک اطلاعیه ها را تیکت نمودیم اما باز ...
موفق باشید، مشکلی بود در تاپیک فروش یا تیکت در خدمتم

Amir.Mansoury
March 15th, 2013, 16:03
تا جایی دیدم عمده review هایی که از این دیتاسنتر هست ناراضی بودن. به خاطر قیمت سراغش میرن. ولوم درایور خیلی بهتر از این دیتاسنتر هست

Amir.Mansoury
March 15th, 2013, 16:10
طی این سالها ، تنها دیتاسنتر امریکایی که راحت و بدون مشکل سرویس ارائه میدادیم xlhost بود. جدیدن هم کانادا yesuphost خوب داره سرویس میده.
کلا هیچ وقت سراغ سرویس دهنده های بی نام و نشون نرید. این دسته خیلی مشکل ساز هستند چون هنوز شیوه کار آن مشخص نیست.

Mihan-VPS
March 15th, 2013, 16:36
بعد هر ابیوز سرور اصلی ساسپند :)
اونم ابیوز های واقعا عجیب و غریب که آدم با بررسی وی پی اس متخلف و مشتری مربوطه شاخ در میاره !!
چیزی بود که باعث بدبین شدن من هم به این دیتاسنتر شده !
ولی خرید از واسطه هم خیلی مهمه که تا اینجا حرفی از ترمیننت نزدن !
در کل دیتاسنتر عجیبی هست !

TARIMEHR
March 15th, 2013, 16:43
واقعا دیتاسنتر هست؟

Amir.Mansoury
March 15th, 2013, 17:04
جای نامعتبر مشکل زیاد داره. یک عده هم نماینده خودشون را معرفی میکنند.
من موندم چطوری توی ایران نماینده دیتاسنتر امریکایی هستند

shingo
March 15th, 2013, 17:18
نماینده دیتاسنتر لزوما نباید تو ایران باشه.مگه الماهاست که نماینده رداستیشن هست توی ایران هستش؟

اینکه بعضی از همکاران هنوز متوجه نشدن و حتی بلد نیستن که پورت 25 رو برای جلوگیری از اسپم و سوءاستفاده ببندن ربطی به دیتاسنتر نداره

danitfk
March 15th, 2013, 17:33
حدودا" 50 سرور فعال داریم ؛

انشالله این ماه تعداد کنسلی ها حداقل 50% این تعداد باشه تا مهر تاییدی روی سخن دوستان مبنی بر کیفیت پایین این دیتاسنتر باشه :)

Amir.Mansoury
March 15th, 2013, 17:41
نماینده دیتاسنتر لزوما نباید تو ایران باشه.مگه الماهاست که نماینده رداستیشن هست توی ایران هستش؟

اینکه بعضی از همکاران هنوز متوجه نشدن و حتی بلد نیستن که پورت 25 رو برای جلوگیری از اسپم و سوءاستفاده ببندن ربطی به دیتاسنتر نداره

آلما هاست لینک وریفای دارد.

reza*
March 15th, 2013, 17:59
حدودا" 50 سرور فعال داریم ؛

انشالله این ماه تعداد کنسلی ها حداقل 50% این تعداد باشه تا مهر تاییدی روی سخن دوستان مبنی بر کیفیت پایین این دیتاسنتر باشه :)

انشا الله

compiler
March 15th, 2013, 18:36
نماینده دیتاسنتر لزوما نباید تو ایران باشه.مگه الماهاست که نماینده رداستیشن هست توی ایران هستش؟

اینکه بعضی از همکاران هنوز متوجه نشدن و حتی بلد نیستن که پورت 25 رو برای جلوگیری از اسپم و سوءاستفاده ببندن ربطی به دیتاسنتر نداره


فکر نمیکنم نماینده باشن

پارتنر هستند . به دلیل تعداد سرور های زیادی که دارن مشمول تخفیف هستند و اسم سایتشون هم در یک پیج از رد استیشن ذکر شده .

TARIMEHR
March 15th, 2013, 18:44
فکر نمیکنم نماینده باشن

پارتنر هستند . به دلیل تعداد سرور های زیادی که دارن مشمول تخفیف هستند و اسم سایتشون هم در یک پیج از رد استیشن ذکر شده .

https://my.redstation.com/partners/almahost.aspx

smail_f
March 15th, 2013, 19:58
با سلام
بزرگترین مشکل در این وب هاستینگ اینه هر کسی که فکر میکنه انگلیسی بلده و یک مستر کارت میخره و میره سرور میخره و میفروشه
اما بهترین فروشنده به نظر من کسی هست که بتونه بعد از فروش ساپرت کنه
من خودم یک سال هست که از هیچ ایرانی سرور نخریدم چرا که واقعا پشتیبانی ضعیفی دارن و ...................
ولی دوست دارم تو فروم یک نظر سنجی بزارن که بهترین فروشنده چه وی پی اس چه سرور چه کسایی هستن با این نظر سنجی مشتری وقتی میخواد سرور بخره راهتر میتونه تصمیم بگیره همانطور که نوشته های عضو زده شده نظرسنجی هم کناره زده بشه که چند نفر رای مثبت دادن چند نفر رای منفی
اینجوری مشتری ها هم سردر گم نمیشن .
با ارزوی رقابتی سالم .

majidisaloo1
March 15th, 2013, 21:38
سلام

اونم ابیوز های واقعا عجیب و غریب که آدم با بررسی وی پی اس متخلف و مشتری مربوطه شاخ در میاره !!
این وافعا راست است من با این قبلا که راه حل جلوگیری از ابیوز های این دیتاسنتر رو نمیدونستم مشکل داشتم

اما اینکه:

بده

من قبول ندارم 13 تا اختصاصی داریم که صد در صد هر ماه تمدید میشه و 7-8 تا هم هستند چون مدیر سرور ها بنیه و اطلاعات ضعیف تری دارند نمیدونم بشه یا نه

خدا رو شکر که ما تا به حال کوچک ترین مشکلی نداشته ایم
آخرین مشکل 3 فهاه پیش بود که به خاطر اینکه یک سرور دیداس میداد آی پی رو نال روت کردند واسه من عجیب بود که چرا کل سرور رو مسدود نکردند و خیلی راحت گفتند آی پی رو بستیم خیلی هم عالی
یک ابیوز هم داشتیم که 2-3 ماه پیش بودش که به خاطر ویروس بود که گفتیم باز کردن حل شد
و تا به حال مشکلی نداشتیم از نظر قیمت واقعا دارند خوب قیمت میدهند من توی حسابی که خودم میکنم گرون تر باید فاکتور کنند اما خوب فاکتور میکنند حالا نمیدونم ماشین حسابشون اشتباه میزبه یا چی ....
بلوک /28 رو وقتی میخواهم اضافه کنم 12 دلار میشه فکر میکنم که حالا درصد تخفیف ریسلری رو که بهمون دادن رو کم کنیم باز نباید بشه 3.40 دلار که برای ما اینجوری فاکتور کردند با مثلا برای 8 گیگ رم اضافه 8 دلار فاکتور کردند اصلا همه چیز عجیبه من خودم هنگ کردن که به جای 20 درصد داره 60 درصد بهم تخفیف میده توی یک سرور ها چون ادیت نشده بود اینویس سرور کنسلی با بقیه به هم چسبیده بودند بهشون گفتم سرور رو مسدود نکنید ها تا پرداخت کنیم گفت نه ما برای شما رو به این راحتی مسدود نمیکنیم شما از کاربران خوب ما هستین
البته وقتی سرویس رو تحویل میگیریم باید 10 مین کامل تست کنیم و بگیم تا برطرف کنند اگه مشکلی باشد وقتی بررسی که میشه دیگر هیچ مشکلی نخواهید داشت
من خودم به شخصه تا به حال مشکلی نداشتم و سایت های بزرگی حتی هاست دانلودش داره از اینجا تلمین میشه که اگر بگذارند میگم بهتون حدود الکسا 1000 هست
حتی کپی رایت هم ندارد خوبیش اینه که حرف آدم رو میفهمن
باز این فقط تجربه شخصی من بود(اگر کاربرانی که از من سرویس دارند مشکلی دارند بگن بدون اینکه هیچ مشکلی با گفتن حقیقت از شما داشته باشیم)

alireza.076
May 18th, 2013, 09:35
به روز رسانی تاپیک برای سایر کاربران

alireza.076
May 18th, 2013, 11:16
خیلی جالبه :دی
بنده از یک ویندوز ova تهیه نمودم، در ovh فرانسه بود ابیوزی نداشتیم، در synaptica کانادا هم مشکلی نداشتیم در Xlhost آمریکا بود باز مشکلی نداریم و حال نیز در continuum آمریکا میباشد باز نیز هیچ ابیوزی راجبه ویندوز نداشتیم،در حالی که دقیقا همین ova در دیتاشک ابیوز آمد و سرویس terminate شد!!!!!!!!!!

interhost
May 18th, 2013, 12:01
دوست منم از این دیتاسنتر ناراضی هست

majidisaloo1
May 18th, 2013, 13:13
دوست منم از این دیتاسنتر ناراضی هست

شما هنوز به 100 پست نرسیدین؟؟
یعنی باید تا زمانی که به 100 پست میرسید تحمل کنیم این اسپم هاتون را؟
مدرکتان را ارائه بدهید و بدون مدرک حرف نزنید


خیلی جالبه :دی
بنده از یک ویندوز ova تهیه نمودم، در ovh فرانسه بود ابیوزی نداشتیم، در synaptica کانادا هم مشکلی نداشتیم در xlhost آمریکا بود باز مشکلی نداریم و حال نیز در continuum آمریکا میباشد باز نیز هیچ ابیوزی راجبه ویندوز نداشتیم،در حالی که دقیقا همین ova در دیتاشک ابیوز آمد و سرویس terminate شد!!!!!!!!!!

در مورد شما باید بگم که همه چیز ova نیست کار هایی که شما انجام میدهید مهم ترین مشکل را ایجاد میکند

alireza.076
May 18th, 2013, 13:40
در مورد شما باید بگم که همه چیز ova نیست کار هایی که شما انجام میدهید مهم ترین مشکل را ایجاد میکند

دلیل ساسپند شدن سرویس های ما به دلیل آلوده بودن ویندوز به گفته ی دیتاسنتر بوده است :)
پست اول را مشاهده نمایید یاداوری میشود