PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : کمک از دوستان-خواهشن همه کمک کنید-با تشکر



hamedmabdi
January 28th, 2013, 00:32
سلام خدمت دوستان عزیز و زحمت کش
من یه دامین تو یه پنل داشتم که تو حالت اوردر(سفارش برای تمدید یک سال) بود بعد من move کردم تو یه پنل دیکه بعد پیام داد که با موفقیت انتقال داده شده بعد رفتم تو پنل دومی دیدم نیست.برگشتم توی اولی دیدم هست ولی وفتی روش کلیک میکنی اررور t5 میده.چون تو اوردر بوده این اررور در میده حالا چه کنم؟راهنمایی کنید.یا تشکر

hamedmabdi
January 28th, 2013, 17:27
دوستان خواهشن بی تفاوت نباشین.لطفا کمک کنید.با تشکر

tizparvaz
January 28th, 2013, 17:30
اگر ریسلر کلاب هست ایمیلتونو چک کنید هر اتفاقی افتاده باشه توضیحش به ایمیلتون میاد

داودی
January 28th, 2013, 17:39
توضیح بدید از کجا گرفتید ؟ به کجا انتقال میدید ؟
خیلی مبهم توضیح دادید

hamedmabdi
January 28th, 2013, 17:49
اگر ریسلر کلاب هست ایمیلتونو چک کنید هر اتفاقی افتاده باشه توضیحش به ایمیلتون میاد

دادا تو ایمیل زده که منتقل شده. و پیام هم داد که منتقل شده.منتها وقتی به پنل دومی رفتم دیدم نیست.اولی رو که نگاه کردم دیدم هنوز اونجاست.منتها وفتی روش کلیک میکنی اررور تی 7 میده و میگه چون تو سفارش تمدید هست نمیشه انتفال داد.
اینم عکس


11106

≡ ALEX ≡
January 28th, 2013, 18:05
منم یکی دو بار به Error هایی مثل این موقع انتقال بر خوردم که نه طی مکاتبات بنده با نماینده فروش و نه طی صحبت های من با خود ResellerClub نتوانستند مشکل را شناسایی و برطرف کنند. ولی شما یک موردی رو تست بفرمایید قبل از انتقال، حدود 24 تا 48 ساعت دامنه رو بصورت Unlocked به حال خود رها کنید و سپس Transfer کنید... اگر ترنسفر داخلی جواب نداد، به یک شرکت دیگر Transfer کنید، احتمال زیاد منتقل میشه به درستی.

موفق باشید

hamedmabdi
January 28th, 2013, 18:17
منم یکی دو بار به Error هایی مثل این موقع انتقال بر خوردم که نه طی مکاتبات بنده با نماینده فروش و نه طی صحبت های من با خود ResellerClub نتوانستند مشکل را شناسایی و برطرف کنند. ولی شما یک موردی رو تست بفرمایید قبل از انتقال، حدود 24 تا 48 ساعت دامنه رو بصورت Unlocked به حال خود رها کنید و سپس Transfer کنید... اگر ترنسفر داخلی جواب نداد، به یک شرکت دیگر Transfer کنید، احتمال زیاد منتقل میشه به درستی.

موفق باشید

ایشالا دوست عزیز حالا خبر میدم.بتون پ خ میدم.تشکر از شما

hamedmabdi
January 28th, 2013, 18:31
راستی دوست عزیز یه مشکل بزرگ برای ترنسفر اینه که کد انتقال رو ندارم.جون گفتم که روی دامین کلیک میکنید باز نمیشه.با تشکر

≡ ALEX ≡
January 28th, 2013, 19:08
راستی دوست عزیز یه مشکل بزرگ برای ترنسفر اینه که کد انتقال رو ندارم.جون گفتم که روی دامین کلیک میکنید باز نمیشه.با تشکر

فکر کنم این کد رو بتونید از پشتیبانی خود ResellerClub بگیرید، فقط از شما UserID و Email و ResellerID تون رو سوال خواهند کرد به همراه نام دامنه. چت کنید و بگید Transfer Secret رو نیاز دارید و به خاطر خطای E7 نمیتونید آن را ببینید...