PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مغازه ای به نام پی پال و حساب وریفای شده !!!!!



bobak
December 12th, 2012, 20:44
اول از هر سخنی از مدیران محترم خواهشمندم این تاپیک رو نبندن تا دوستان عزیز پول های بی زبون رو به چند تا کلاش و مفت خور ندن و اطلاع داشته باشن !!

ببینید دوستان عزیز تو این سایت کسانی هستند که انواع پرداخت الکترونیکی و بیشتر از همه پی پال انجام میدن و با یک حساب به نام پی پال و جمله ای به نام وریفای شده سودهای کلان و آنچنانی به جیب میزنند و من بهتر از همه میدونم که تو جواب به این پست این شخص ها چه جواب ها که نمیدهند ولی من بخدا قسم از یکی از عزیزان تو این سایت برای یک ویزا کارت 15 دلاری قیمت گرفتم زمانی که دلار 2600 تومن بود و به من با تخفیف 85000 تومن قیمت دادن و از pay کننده های معروف این سایت هستن و من از ایشون پرسیدم نحوه محاسبتون چجوری هست و در جواب به من گفتن (( اگه خریداری این قیمته اگه هم نمیخوای مقتمون رو نگیر!!!!!!))) خوب به نظرتون قیمت و کار این عزیز منطقی هست ؟؟؟؟ یعنی من بعنوان مشتری نمیتونم بدونم که این پولی که پرداخت میکنم واسه چی هست ؟؟؟ به هر حال دوستانی که نشستن پشت یک کامپیوتر و با چند تا کلیک پرداخت میکنند و قیمت دلار وقتی مثالا 2900 شد هر دلار پی پال رو 3150 حساب میکنند ولی اونم با اعمال شاقه که مثلا اگه پرداختتون زیر 100 دلار باشه یک قیمت اگه بالای 100 دلار باشه و....... سرتون رو درد نمیارم فقط این وضع تحریم و دلار واسه خیلی ها مغازه خوبی باز کرده و به امید اینکه هر ایرانی با سربلندی یک حساب پی پال البته نه حساب پی پال ایرانی لایق بیشتر از اینهاست ولی افسوس ...تو سایت اگر دقت کنین اکثرا زدن افتتاح حساب پی پال و در آخر هم زدن اگر حساب به هر دلیلی لیمیت شد به عهده مشتری است و ما هیچ کاری نمیتوانیم بکنیم من سوالم از این عزیزان این هست که دوست عزیز این کسانی که تا حالا حساب پی پال باز نکردن برای چی باز نکردن مشکل که ندارن حتما دلیلی داشته باز نکردن و دلیلشم نداشتن مدرک واسه رفع لیمیت حساب هست پس شما این مبالغ هنگفت رو واسه چی از مشتری میگیرین ؟؟؟