itmseven_gmail_com
December 3rd, 2012, 09:17
تحقیق حاضر با هدف آشنایی با مبانی و اصول و راهکارهای ارائه شده در خصوص  مفهوم «مشتری مداری» انجام شده است. این مقاله از نوع تحقیقات کاربردی بوده  و روش انجام آن پیمایشی و مطالعات کتابخانه ای می باشد. همچنین ابزار  گردآوری اطلاعات فیش برداری می باشد. امروزه نقش مشتریان برای سازمانها از  حالت پیروی محض از تولیدکننده؛ به هدایت سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و حتی  محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری  های سازمان و مدیریت بر محور «مشتری مداری» و چگونگی کسب رضایت مشتریان  ارائه شده اند. در دنیای رقابتی و بازارهای پیچیده داخلی و بین المللی  امروز؛ سمت و سوی کلیه فعالیت های سازمان ها برای تأمین نیازهای مشتریان و  مخاطبان و کسب رضایت و اعتماد آنها می باشد. در بازار گسترده امروز موفقیت  یا عدم موفقیت هر سازمانی به رفتار مشتری و مخاطب آن بستگی دارد.  از طرفی  می توان مشتری مداری را نوعی ارزش نهادن به انسان و تامین حوائج و نیازهای  او می توان تعریف کرد.   مقاله حاضر پس از بیان مفهوم مشتری، نحوه جلب  رضایت مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری و به طور کلی نحوه صحیح مشتری مداری  را بیان می کند.امید است که مورد توجه مطالعه کنندگان عزیز قرار گیرد.
دانلود مقاله اصول و اهمیت مشتری مداری | پروژه دات کام (http://www.prozhe.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C)
دانلود مقاله اصول و اهمیت مشتری مداری | پروژه دات کام (http://www.prozhe.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C)