itmseven_gmail_com
December 3rd, 2012, 09:02
اهمیت ارتباطات برای انسان ها ، سازمان ها و کشورها از گذشته بیشتر شده  است. ارتباط توده ای با مشتریان در سازمان ها جای خود را به ارتباطات تک به  تک داده است و تمامی کارکنان سازمان ها برای بهبود فعالیت های خود و  سازمانشان بایستی اصول ارتباطات و مشتری مداری را درک کنند و بکار گیرند  زیرا چنانچه کارکنان مبانی و اصول ارتباطات اجتماعی را ندانند نمی توانند  منافع دو طرفه را مراعات نمایند.  در بازار رقابت، دلیل محوریت مشتری،  افزایش درآمد و کسب سود است. در حوزه خدمات دولتها، مشتریمداری و تکریم  اربابرجوع با الزام قانونی، بخشنامه یا صدور دستورالعمل مورد توجه قرار  گرفته است. در حالیکه در عرصه فروش کالا و ارایه خدمات انحصاری که امروزه  به فراوانی در تعاملات اجتماعی وجود دارد، ضرورت مشتریمداری، کرامت انسانی  و انگیزههای معنوی است. ضرورتی که غفلت از آن، کرامت انسانی عرضهکنندگان  را مخدوش میکند.
دانلود مقاله اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار | پروژه دات کام (http://www.prozhe.com/%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1)
دانلود مقاله اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار | پروژه دات کام (http://www.prozhe.com/%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1)